Alessio Lisci

Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5758
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Magpies4 »

Παιδιά 40 χρονών μπορεί να είναι, αλλά έχει 20 χρόνια που ασχολείται με την προπονητική έχοντας αρχίσει ως γυμναστής.
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1010
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από leomatos88 »

Πολύ βαριά η κληρονομιά που παραλαμβάνεις.
Και τεράστια η ομάδα που αναλαμβάνεις.
Δε με ένοιαζαν ποτέ οι ευρωπαϊκές πορείες, οι προκρίσεις, τα κύπελλα.
Μου αρέσουν πάρα πολύ, αλλά μέχρι εκεί.
Πάντοτε το μόνο που με ένοιαζε ήτανε το πρωτάθλημα.
Αυτό θα περιμένω από σένα, όπως και από όλους τους προκατόχους σου.
Θα κάνεις και λάθη και μακάρι να τα κάνεις νωρίς, για να μάθεις.
Θα χρειαστείς το χρόνο σου και δικαίως.
Θέλω να βλέπω τον ΠΑΟΚ να παίζει σαν ΠΑΟΚ.
Να κατεβαίνει στα πόκεμον με τον αέρα του φαβορί.
Να λένε ΠΑΟΚ και να τρέμουνε.
Εάν νομίζεις ότι είναι σκαλοπάτι για τη μετέπειτα πορεία σου, θα αποτύχεις.
Αυτό είναι το τέλος της σκάλας, ο Π.Α.Ο.Κ.
Δείξε θάρρος και χαρακτήρα, μη λυγίσεις από την πίεση.
Δε φαντάζεσαι σε τί καρέκλα έβαλες την υπογραφή σου για να καθίσεις.
Ηλεκτρική, αλλά ωραία.
Καλώς ήρθες και καλή τύχη!
These users thanked the author leomatos88 for the post (total 5):
Maklaz, Stratego, marsantos, margas, horkokos4
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5778
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από marsantos »

@Ριαν_Καπαγιαννιδης Ριαν φίλε μου, επειδή είσαι Αμπελοσκυλο..
Καθώς ψαχουλευα στα παλιά, έπεσα σε αυτή τη δήλωση που παρόμοια της έκανε και ο Ρασβαν και είναι σχετική με την κουβέντα που είχαμε το σουκου..

Αμπέλ Φερέιρα: “Στον ΠΑΟΚ μεγάλωσα πολύ ως προπονητής, υπήρχε μεγάλη πίεση”
These users thanked the author marsantos for the post (total 2):
Stratego, Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
Stratego
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 27 Ιουν 2023, 08:52

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Stratego »

leomatos88 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:11 Πολύ βαριά η κληρονομιά που παραλαμβάνεις.
Και τεράστια η ομάδα που αναλαμβάνεις.
Δε με ένοιαζαν ποτέ οι ευρωπαϊκές πορείες, οι προκρίσεις, τα κύπελλα.
Μου αρέσουν πάρα πολύ, αλλά μέχρι εκεί.
Πάντοτε το μόνο που με ένοιαζε ήτανε το πρωτάθλημα.
Αυτό θα περιμένω από σένα, όπως και από όλους τους προκατόχους σου.
Θα κάνεις και λάθη και μακάρι να τα κάνεις νωρίς, για να μάθεις.
Θα χρειαστείς το χρόνο σου και δικαίως.
Θέλω να βλέπω τον ΠΑΟΚ να παίζει σαν ΠΑΟΚ.
Να κατεβαίνει στα πόκεμον με τον αέρα του φαβορί.
Να λένε ΠΑΟΚ και να τρέμουνε.
Εάν νομίζεις ότι είναι σκαλοπάτι για τη μετέπειτα πορεία σου, θα αποτύχεις.
Αυτό είναι το τέλος της σκάλας, ο Π.Α.Ο.Κ.
Δείξε θάρρος και χαρακτήρα, μη λυγίσεις από την πίεση.
Δε φαντάζεσαι σε τί καρέκλα έβαλες την υπογραφή σου για να καθίσεις.
Ηλεκτρική, αλλά ωραία.
Καλώς ήρθες και καλή τύχη!
Τα είπες όλα @leomatos88
These users thanked the author Stratego for the post:
leomatos88
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από gika »

Parolos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 12:54 Δίπλα του θα έχει Μάτος και Βιερίνια.

Επίσης πότε πρόλαβες και τον ψυχολογησες βρε Γκίκα.

Ο τύπος μπορεί να είναι ανιωθος και να μην καταλαβαίνει από πίεση. Επίσης φαίνεται να είναι φιλόδοξος , τουλάχιστον αυτό λέει η πορεία του 15 χρόνια τώρα. Είναι η ευκαιρία του.

Πριν δω συνέντευξη τύπου για να ψυχολογησω τί χαρακτήρας είναι αυτά είναι πρώιμα συμπεράσματα.
Φίλε δεν τον ξέρω τον άνθρωπο.

Το μόνο που δεδομένα ξέρω είναι πως δεν έχει, ποτέ στο παρελθόν, καθίσει στον πάγκο ομάδας που κάνει πρωταθλητισμό και έχει έναν ιδιόρρυθμο ιδιοκτήτη, πολύ λαό που είναι ήδη στα κάγκελα χωρίς να φταίει ο ίδιος, ενώ αγωνίζεται σε ένα πρωτάθλημα που σφύζει από τοξικότητα.

Εύχομαι με όλη μου την καρδιά ο άνθρωπος να διαπρέψει υπό αυτές τις συνθήκες. Δεν τον έχουμε δει κάτω από αντίστοιχες, οπότε όντως μπορεί να είναι το φόρτε του και να λάμψει.

Αυτό που λέω όμως είναι ότι δεν τον έχουμε δει να πετυχαίνει και σε κάτι αντίστοιχο οπότε το ρίσκο είναι μεγάλο.

Εγώ προσωπικά θα χαιρόμουν με επιλογές τύπου Κονσεισαο ή Ποστεκογλου γιατί θα έδειχναν μια διάθεση από Ιβάν να βάλει βαθιά το χέρια στην τσέπη και να μας πάρει από το χεράκι να μας πάει στην κορυφή. Σε πιο ρεαλιστικά πλαίσια θα ήμουν χαρούμενος με τον Ριερα που έχει προπονήσει ομάδες στα βαλκάνια, πήρε τίτλους και ξέρει τι παίζει γενικά. Έναν προπονητή ικανό να μεγαλώσει τον ΠΑΟΚ και όχι να μεγαλώσει στον ΠΑΟΚ.

Αλλα δεν έχει νόημα πλέον. Προπονητή έχουμε. Μακάρι να στηριχτεί όπως πρέπει, και μακάρι να βγει λίρα εκατό.
geobila
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από geobila »

@gika καλη σεζον να εχεις αδερφε

https://www.sdna.gr/mpasket/1441870_h-k ... oy-stin-a1
These users thanked the author geobila for the post (total 3):
Kabamaru11, Azrael, gika
Miles
Δημοσιεύσεις: 9191
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Miles »

Για να δείτε τι σημαίνει οπαδός, σκεφτείτε αν τον Ιταλό τον έπαιρνε κάποιος από τους τρεις κάτω τι θα λέγατε.

Είναι η πρώτη φορά που κάνουμε επιλογή προπονητή, επί Ιβάν, που ακόμα δεν έχει ξεπεταχτεί, άρα το ψάξιμο ίσως έγινε μέσα και από γνωριμίες και όχι μόνο από στοιχεία που γνώριζε ή βρήκε το ίδιο το κλαμπ.
Επί Άρνεσεν η επιλογή έγινε με έναν πρώην πολύ γνωστό παίχτη που έκανε τα πρώτα του βήματα ως προπονητής, μοτίβο που ήταν της μόδας τότε, ενώ ο Άμπελ ήταν στις περιπτώσεις που είχε κάνει όνομα, ως ανερχόμενο, στη τέταρτη της Πορτογαλίας.
Δεν ξέρω αν θα πετύχουμε με τον Ιταλό και με την πρώτη μάλιστα με τέτοια κριτήρια επιλογής. Σίγουρα αν βγει θα το πιστωθεί και ο Μάτος. Το ενθαρρυντικό είναι ότι η επιλογή έγινε με κάποιον που είναι προϊόν της μεγαλύτερης βιομηχανίας παραγωγής ποδοσφαίρου σήμερα, της ισπανικής.
These users thanked the author Miles for the post:
marsantos
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3205
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

marsantos έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:12 @Ριαν_Καπαγιαννιδης Ριαν φίλε μου, επειδή είσαι Αμπελοσκυλο..
Καθώς ψαχουλευα στα παλιά, έπεσα σε αυτή τη δήλωση που παρόμοια της έκανε και ο Ρασβαν και είναι σχετική με την κουβέντα που είχαμε το σουκου..

Αμπέλ Φερέιρα: “Στον ΠΑΟΚ μεγάλωσα πολύ ως προπονητής, υπήρχε μεγάλη πίεση”
Ωστόσο εξαιτίας αυτής της παράλογης πίεσης έφυγε και την βελτίωσή του την χάρηκε η Παλμέιρας. Αυτό θέλω να αποφύγουμε τον πρώτο χρόνο.
Άβαταρ μέλους
SCIFO
Δημοσιεύσεις: 551
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2025, 18:28

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από SCIFO »

Καταλαβαίνω οτι η ιδιοκτησία ο Ιβάν Σαββίδης θέλει να ανοίξει έναν δεύτερο κύκλο μετά τον πρώτο που ήταν γεμάτος συγκρούσεις και κατορθώματα. Φαίνεται οτι σε αυτόν τον δεύτερο κύκλο επιχειρεί τα τρία σημαντικότερα στελέχη του αγωνιστικού τμήματος, τεχνικό διευθυντή αθλητικό διευθυντή και προπονητή, να τα φτιάξει και να τα διαμορφώσει εξ αρχής και εκ των έσω ο ίδιος ο ΠΑΟΚ, υπολογιζοντας ως βασικά άλλα στοιχεία και όχι το νεαρό και άπειρο της ηλικίας και της καριέρας τους για τις θέσεις.
Τα δύο πρώτα ο Μάτος και ο Βιεϊρίνια είναι δύο απο τους πιο αγαπημένους εμβληματικούς και τροπαιούχους ποδοσφαιριστές του πρώτου κύκλου. Το τρίτο, ο προπονητής Αλέσιο Λίσσι, είναι ένας Ιταλός που αναζήτησε την προσωπική του εξέλιξη, εκτός της χώρας του, στην Ισπανία και εκπαιδεύτηκε προπονητικά στο σκληρό και απαιτητικό περιβάλλον της segunda division και στο αντίστοιχο μιας ομάδας της la liga όπως η Οσασούνα.
Αυτήν την οπτική των πραγμάτων αντιλαμβάνομαι. Θα ήθελα να ακολουθήσει στην ομάδα, εφόσον το επιθυμεί, μια θέση και για τον Σβαμπ, όπως είναι πολύ θετικό που Μπίσεσβαρ και ΕλΚαντουρί ακούγονται για τις Ακαδημίες. Εκεί εκτός απο επιστήμονες της φυσικής αγωγής και προπονητές ποδοσφαίρου, χρειάζονται και σημαντικοί πρώην ποδοσφαιριστες, που να γνωρίζουν πολύ καλά σε κορυφαίο επίπεδο και από την μπάλα.
Καλή επιτυχία στον νέο μας προπονητή, με την επιπλέον ευχή η στήριξη της ιδιοκτησίας και της διοίκησης στο πρόσωπό του να ξεπεράσει σε διάρκεια εκείνη ενός κομματιού των οπαδών μας. Γιατί η στήριξη ενός δεύτερου θα είναι χάλυβας.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21267
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από navigator11 »

Patron έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:08 Σκούφο φοράει;
Όταν θα κάνει έρωτα στα ποκεμον και τους λοιπούς, επιβάλλεται να φοράει. Να περάσουμε κι ένα κοινωνικό μήνυμα, παρότι Μάου Μάου!!
These users thanked the author navigator11 for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
shearer4
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από shearer4 »

Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 09:35
geobila έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 09:11 Α ρε μυστη Lisci να εμπνευσεις τον Τσαλωφ και να αρχισει να παστελωνει!!! αγαλμα θα σου κανουν στη Θεσσαλονικη
Αυτό σκέφτομαι από το πρωί. Και ξέρεις γιατί; Γιατί ΠΑΟΚ είσαι!
Αν παιξει με 2 μπροστα μην σας κανει εντυπωση, εχει χιλιοαναλυθει πλεον οτι το παλικαρι ειναι ορισμος False 9.
These users thanked the author shearer4 for the post (total 2):
geobila, Maklaz
tzim01
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από tzim01 »

με 2 φορ κλασικα θα μου κανει εντυπωση γιατι απο καπου θα πρεπει να κοψει εναν παιχτη(μαλλον μεσοεπιθετικο) ,με εναν κλασικο και εναν περιφερειακο μπασταρδοφορ το θεωρω πιο πιθανο
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Benvenuto signore και ...καλο κουραγιο.

Γι αυτο που λενε οτι αλλη πιεση εχει ο πρωταθλητισμος,
το να παλευεις να μεινεις στην κατηγορια σε παιχνιδια do or die
καθε χρονο δεν εχει πιεση?

Μακαρι να σου δωσουμε το χρονο και τη ΠΑΕ ους παίκτες που χρειαζεσαι
για να δείξεις τι μπορεις να καταφερεις.

Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 09:35
geobila έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 09:11 Α ρε μυστη Lisci να εμπνευσεις τον Τσαλωφ και να αρχισει να παστελωνει!!! αγαλμα θα σου κανουν στη Θεσσαλονικη
Αυτό σκέφτομαι από το πρωί. Και ξέρεις γιατί; Γιατί ΠΑΟΚ είσαι!
Ειμαστε πολλοι οι πειραγμενοι


ΥΓ Ο Στρατηγος εφυγε Ζητω ο νεος Στρατηγος
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6604
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από Special 4 »

Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που εξέφρασαν επιφυλάξεις, παρατηρώ ότι καταγράφεται μεγάλη αισιοδοξία για τον νέο προπονητή.

Εγώ δεν τον ξέρω, δεν παρακολουθώ segunda division ούτε την Οσασούνα, οπότε δεν μπορώ να εκφράσω αισιοδοξία που να στηρίζεται κάπου.
Αυτοί που έχουν την ευθύνη της επιλογής, σίγουρα έχουν καλύτερη εικόνα. Είναι η δουλειά τους.

Οπότε ανεξαρτήτως αισιοδοξίας ή απαισιοδοξίας, λόγω άγνοιας, μόνο ευχολόγιο μπορώ να εκφράσω και να του ευχηθώ καλό κουράγιο και καλή δύναμη, που να συνοδευτεί με θετικό πρόσημο και επιτυχία.

Ουσιαστικά θα στήσει / χτίσει μια ως επί το πλείστον καινούρια ομάδα.
Δεν το λες και εύκολη αποστολή αυτό.

Θα φανεί σύντομα αν έχει το potential, την εμπειρία, το ταλέντο, την επιμονή και την υπομονή.
These users thanked the author Special 4 for the post:
Newgen9
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2709
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Alessio Lisci

Δημοσίευση από zissos »

Πέρσι στην Οσασούνα έκανε 19 ήττες.
9 να κάνει εδώ θα βγει ο μπούζας και θα λέει ότι τον δίνουμε και ψωμί να φάει, τον άχρηστο.
Ευθύνη της διοίκησης είναι, εφόσον τον επέλεξε, να τον στηρίξει ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ της χρονιάς.
Αν δεν μας κάνει, ας τον αφήσει να ολοκληρώσει την σεζόν και να προετοιμάσει την επόμενη με κάποιον άλλο.
Και μετά να κριθούν αυττοί που τον επέλεξαν, είτε θετικά είτε αρνητικά.
Καλύτερα να χαθούν οι στόχοι μιας χρονιάς, παρά να δείξει ο ΠΑΟΚ ότι είναι μια εταιρεία που είναι ασόβαρη και παίρνει αποφάσεις εν θερμώ. Τα 3/4 της ποδοσφαιρικής Ευρώπης από τέτοια θύματα κονομάνε, ας μην είμαστε εμείς αυτοί.
These users thanked the author zissos for the post:
Kabamaru11
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”