Μεταγραφές Basketball 2026-2027
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2640
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Η μεγαλυτερη μεταγραφη και η πιο δυσκολη που εχει γινει μεχρι στιγμης στην Ελλαδα ειναι ο Νικ Καλαθης...
Θεωρειται οτι πηρε την εκταση που επρεπε??Μια παρουσιαση της ΚΑΕ που επαιξε καποιες ωρες και τελος,μεγαλυτερο θεμα ο Λιντελ και ο Μπιρτς....
Ο Νικ εβρισκε συμβολαιο σε οποια ομαδα της Γιουρολιγκ ηθελε,πραγματικα ομως οπου ηθελε..
Μπορουσε να πει στον μανατζερ του,θελω να παω στη Ρεαλ με ενα λογικο συμβολαιο,η Ρεαλ θα τον επαιρνε,το ιδιο και η Φενερ και φυσικα οι 2 απαταιωνιοι...Εχει τετοια κληρονομια το ονομα του...
Ξερετε γιατι??Γιατι ειναι ενας θρυλος του Ευρωπαικου μπασκετ!!Τον εχουν ολοι σε τρομερη εκτιμηση..
Οπως ο Μαικ Τζειμς και πριν ο Σπανουλης ηταν οι 1οι σκορερς στην ιστορια της Γιουρολιγκ,αυτος ειναι 1ος σε 2 κατηγοριες ασιστ και κλεψιματα...
Η Παρτιζαν τον ηθελε σαν τρελη...Ηθελε να χτισει ομαδα πανω σε αυτον,σαν ηγετη...
Ποιος Μοργκαν και ποιος Μοκοκα, μεχρι χθες δεν τους ηξερε κανεις και φυσικα ουτε τα σκουληκια ασχετα τι λενε..Αγνωστοι τους ηταν και οι 2...
Για τους μη Μπασκετικους για να καταλαβουν τι επιπεδου μεταγραφη ειναι ο Καλαθης ,ειναι σαν να παιρνει μια Ελληνικη ομαδα στο ποδοσφαιρο τον Ντε Μπροινε η τον Μοντριτς...
Και οσοι πειτε ειναι 37..Ναι στα 27 ηταν ο Τοπ στην Ευρωπη και αν ειχε και σταθερο τριποντο ακομα ΝΒΑ θα ηταν....
Αλλα ξερω ο Τολιοπουλος μεγαλυτερο θεμα θα γινει..
Θεωρειται οτι πηρε την εκταση που επρεπε??Μια παρουσιαση της ΚΑΕ που επαιξε καποιες ωρες και τελος,μεγαλυτερο θεμα ο Λιντελ και ο Μπιρτς....
Ο Νικ εβρισκε συμβολαιο σε οποια ομαδα της Γιουρολιγκ ηθελε,πραγματικα ομως οπου ηθελε..
Μπορουσε να πει στον μανατζερ του,θελω να παω στη Ρεαλ με ενα λογικο συμβολαιο,η Ρεαλ θα τον επαιρνε,το ιδιο και η Φενερ και φυσικα οι 2 απαταιωνιοι...Εχει τετοια κληρονομια το ονομα του...
Ξερετε γιατι??Γιατι ειναι ενας θρυλος του Ευρωπαικου μπασκετ!!Τον εχουν ολοι σε τρομερη εκτιμηση..
Οπως ο Μαικ Τζειμς και πριν ο Σπανουλης ηταν οι 1οι σκορερς στην ιστορια της Γιουρολιγκ,αυτος ειναι 1ος σε 2 κατηγοριες ασιστ και κλεψιματα...
Η Παρτιζαν τον ηθελε σαν τρελη...Ηθελε να χτισει ομαδα πανω σε αυτον,σαν ηγετη...
Ποιος Μοργκαν και ποιος Μοκοκα, μεχρι χθες δεν τους ηξερε κανεις και φυσικα ουτε τα σκουληκια ασχετα τι λενε..Αγνωστοι τους ηταν και οι 2...
Για τους μη Μπασκετικους για να καταλαβουν τι επιπεδου μεταγραφη ειναι ο Καλαθης ,ειναι σαν να παιρνει μια Ελληνικη ομαδα στο ποδοσφαιρο τον Ντε Μπροινε η τον Μοντριτς...
Και οσοι πειτε ειναι 37..Ναι στα 27 ηταν ο Τοπ στην Ευρωπη και αν ειχε και σταθερο τριποντο ακομα ΝΒΑ θα ηταν....
Αλλα ξερω ο Τολιοπουλος μεγαλυτερο θεμα θα γινει..
- These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 6):
- katafraktos, KalamarGiannis, Hayate, Newgen9, Blackgr4, Azrael
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Όλοι επισκέπτες είμαστεTsantiridisG έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Αν εννοείς τον Μάικλ , τότε αρχίζω κ αμφισβητώ αν είσαι από μας ή κανας επισκέπτης …![]()
Είναι θέμα χρόνου να μάθει να επιλέγει σωστά.TsantiridisG έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Ρε ψηλέ , μακριά κ αγαπημένοι . Ο MJ έχει κάνει τα χειρότερα drafts και trades όλων των εποχών.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Οι εύκολες περιπτώσεις-ανακοινώσεις τελείωσαν,τώρα πάμε για τις βόμβες.
Δε γίνεται να μη σκάσει μία που θα κάνει μεγάλο κρότο.
Εγω λέω μπορεί και δύο.
snoufel ετοιμάσου.
Δε γίνεται να μη σκάσει μία που θα κάνει μεγάλο κρότο.
Εγω λέω μπορεί και δύο.
snoufel ετοιμάσου.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Συνεχίζουμε να "τσίμπαμε" από τα αθηνεζικα μέσα και να αποθεώνουμε μεταγραφές αρη όπως και να έχει,δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αυτό .Matt Morgan 2 χρόνιες καλές ,στην πραγματικότητα η τελευταία,στη Βιρτους ,όχι σε top ομάδα κατευθείαν τον βαφτίσαμε Euroleague level player.Και ο δικός μας Foster επιπέδου Eurocup ασχέτως που οδήγησε Χάποελ στον τίτλο.Tyree ?Ακόμη μεγαλύτερους "παπάδες" έχει κάνει σε σχέση με Μόργκαν πριν πάει Virtus.Τουτεστιν οι προδιαγραφές που έχει για να ανταποκριθεί πολύ καλύτερες.Στο γήπεδο θα δούμε βέβαια τι θα γίνει.Οι πιθανότητες είναι με τα δικά μας τα αλάνια.
Να πούμε για Mokoka επίσης ,στην Cluj έπαιζε ,μια χρονιά τελευταία Bourg ήταν καλός ισχύει.Κομπλε μέχρι εκεί.Στην πραγματικοτητα το φίνις στους τελικούς Eurocup τον ανεβασε.Να προσθεσουμε ότι η Bourg στη Γαλλία βγήκε 7η by the way.
Νουα ? Καλός κιαυτος.Ενας παίκτης που έχει δοκιμαστεί δις στο επίπεδο Euroleague αλλά δε στέριωσε αλλά από ότι καταλαβαίνω είναι καλύτερος ήδη από Γκρέι που κουβαλουσε την αεκ στα δύο πρώτα του χρόνια στην Ευρώπη.Ενας παίκτης που κάνει τα πάντα εκτός από σουτ.
Στο ποδόσφαιρο αργήσαμε πολύ να αποβαλουμε τα κόμπλεξ που μας δημιούργησε ο Σωκράτης Κοκκαλης.Στο μπάσκετ ελπίζω να μην αργήσουμε τόσο πολύ .
Να πούμε για Mokoka επίσης ,στην Cluj έπαιζε ,μια χρονιά τελευταία Bourg ήταν καλός ισχύει.Κομπλε μέχρι εκεί.Στην πραγματικοτητα το φίνις στους τελικούς Eurocup τον ανεβασε.Να προσθεσουμε ότι η Bourg στη Γαλλία βγήκε 7η by the way.
Νουα ? Καλός κιαυτος.Ενας παίκτης που έχει δοκιμαστεί δις στο επίπεδο Euroleague αλλά δε στέριωσε αλλά από ότι καταλαβαίνω είναι καλύτερος ήδη από Γκρέι που κουβαλουσε την αεκ στα δύο πρώτα του χρόνια στην Ευρώπη.Ενας παίκτης που κάνει τα πάντα εκτός από σουτ.
Στο ποδόσφαιρο αργήσαμε πολύ να αποβαλουμε τα κόμπλεξ που μας δημιούργησε ο Σωκράτης Κοκκαλης.Στο μπάσκετ ελπίζω να μην αργήσουμε τόσο πολύ .
- These users thanked the author Hayate for the post:
- katafraktos
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Κλασικα και σκουληκιστικα το κονσομανσιον από τη σπορταημ
Δεν είναι σχεδόν 1εκ το χρόνο αλλά 2εκ για 2 χρόνια ... οι αρδ συνεχίζουν τις μαλάξειςΟ ρούλης συνεχίζει να απασχολεί έντονα την ευρωπαϊκή μπασκετική επικαιρότητα, με ξένα δημοσιεύματα να παρουσιάζουν τον σύλλογο ως έναν από τους πιο δραστήριους παίκτες της αγοράς μετά την έλευση του Βασίλη Σπανούλη στον πάγκο.
Σύμφωνα με ισχυρισμούς που προέρχονται από την Ιταλία, οι κιτρινόμαυροι έχουν καταθέσει τεράστια οικονομική πρόταση στον Σαβόν Σιλντς της Αρμάνι Μιλάνο. Τα ίδια δημοσιεύματα κάνουν λόγο για τριετές συμβόλαιο συνολικής αξίας που ξεπερνά τα 8 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που αν επιβεβαιωθεί θα αλλάξει τα δεδομένα στο ελληνικό μπάσκετ.
Παράλληλα, ο Άρης συνδέεται και με τον Ματ Μόργκαν, με πληροφορίες να αναφέρουν ότι υπάρχει πρόταση για διετή συνεργασία με συνολικές αποδοχές κοντά στα 2 εκατομμύρια ευρώ.
Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι τα ποσά που αναφέρονται στα συγκεκριμένα δημοσιεύματα τοποθετούν τον Άρη σε επίπεδα που μέχρι πρόσφατα συναντούσε κανείς μόνο σε ομάδες της κορυφής της Euroleague, γεγονός που έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση στην ευρωπαϊκή αγορά τις τελευταίες ημέρες.
- paok-porter1337
- Δημοσιεύσεις: 907
- Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εντάξει θα τα δούμε όλα σε λίγο καιρό. Την άποψη μου λέω, δεν είμαι υπερόπτης ίσα ίσα κρατάω χαμηλά τη μπάλα, δεν βάζω τρελούς στόχους όπως η ΚΑΕrenegade έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:30Κάτι τέτοια έγγραφαν κάποτε οι χάρτινοι ότι ο μπακάκης είναι καλύτερος από τον Μάτος και γελούσαμε.paok-porter1337 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:24Εγώ θα σου πως η άποψη μου είναι ότι ο Φοστερ είναι ανώτερος και ότι ο Ταιρι είναι στο ίδιο level με τον Μοργκαν. Νωρίς ακόμα και θα δούμε μέσα στη σεζόν. Προς το παρόν εμείς έχουμε καλύτερες επιλογές και στον πάγκο και εκεί θα είναι η διαφοραMichalios92 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 17:31
Στο κομμάτι της άμυνας συμφωνούμε.
Αλλά σε απλή σύγκριση ο μοργκαν με τον Φόστερ που είναι το δικό μας βασικό 2ρι , εε νομίζω είναι ένα σκαλί πιο πάνω ο μοργκαν.
Είναι πολύ έπιδραστικος και φοβερός σκόρερ στο ακόμα και στο επιπεδο της Ευρωλίγκας
Σήμερα που μιλάμε ο Μόργκαν είναι πάνω και από Ταιρι και από Φόστερ. Αν αύριο κάνει κανένα μπαμ ο Ταίρι και είναι τόσο μεγάλο το upgrade του και τον ξεπεράσει... μακάρι
Απλά για μένα η Βιρτους όπως είναι τώρα δεν έφτανε ημιτελικά Eurocup. Τον έχω δει τον Μοργκαν, δεν πιστεύω ότι έχει κάτι παραπάνω από τος δικούς μας που ανέφερα. Ουτε κάτι μαγικό σε ύψος, ένας καλός σκόρερ είναι. Τέτοιοι υπάρχουν πολλοί. Και ο Ταιρι είχε πρόταση από Ευρωλίγκα δεν μου λέει κάτι
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εγω παντως μετα απο αυτο ειδα απο τον Αλεν κραταω πολυ μικρο καλαθι για παικτες που πανε καλα στην Ιταλια.
- namisenoiazei
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος 2024, 12:01
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ο Μπριν Ταϊρί είναι κοντά στο να μείνει στον ΠΑΟΚ, την ίδια ώρα, όμως, οι πληροφορίες του SDNA αναφέρουν ότι προχωράει και σε μία άλλη διαδικασία. Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες του SDNA, ο Αμερικάνος γκαρντ είναι κοντά στο να πάρει αλβανικό διαβατήριο.
Η διαδικασία έχει προχωρήσει πολύ και δεν θα αργήσει η ώρα, που θα ολοκληρωθεί και έτσι ο Ταϊρί θα πάρει στα χέρια του διαβατήριο από την γειτονική χώρα.
https://www.sdna.gr/mpasket/1441815_pai ... io-o-tairi
Η διαδικασία έχει προχωρήσει πολύ και δεν θα αργήσει η ώρα, που θα ολοκληρωθεί και έτσι ο Ταϊρί θα πάρει στα χέρια του διαβατήριο από την γειτονική χώρα.
https://www.sdna.gr/mpasket/1441815_pai ... io-o-tairi
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Αλλάζει κάτι στις λίστες σε περίπτωση που πάρει το αλβανικό διαβατήριο;
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Αν δεν είναι κάτι πολύ μεγάλο να κλείσει άμεσα μην το χάσουμε, νομίζω θα το τρενάρουμε λίγο. Να δούμε τι θα κάνουν και οι άλλοι.obanebane έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:33 Οι εύκολες περιπτώσεις-ανακοινώσεις τελείωσαν,τώρα πάμε για τις βόμβες.
Δε γίνεται να μη σκάσει μία που θα κάνει μεγάλο κρότο.
Εγω λέω μπορεί και δύο.
snoufel ετοιμάσου.
Κλείσαμε τους πρώτους νωρίς χωρίς να περιμένουμε τέτοια άυξηση μπάτζετ από τον ανταγωνισμό, μπορεί να πάμε πιο προσεκτικά στο κλείσιμο.
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3953
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ισχύει για τους ανθρώπους ότι το γρασίδι είναι πιο πράσινο στη μεριά του γείτονα.
Δεν βλέπω κάτι καλύτερο σε ροστερ στην κουλα και το λικι.
Ειδικά ο συμπολίτης πριν πάρει Βηματούλη είχε ήδη στο ροστερ παίκτες περιορισμένους όπως ο βετερανος Μποχωριδης , ο Πουλιανιτης και ο Ελαιζα. Βαλε και Τανουλη που θελε να μεινει και δεν υπαρχουν Ελληνες στα 2.10 (ο μικρός είναι μεγαλο κριμα το κορμι που εχει να ειναι αμπασκετος και αταλαντος). Οποτε δε μπορει να φτιαξει μια καλη 12αδα, θα περιοριστει στις πρωτες 8-9 επιλογες, θα το δειτε.
Αντιθετα εμεις θα εχουμε για εκτος 6αδας ξενων παικτες οπως ο Ομορουγι, και εκτος 12αδας παικτες οπως ο Κακλαμανάκης.
το 5αρι μας ειναι καλυτερο, οι Playmakers επίσης, το 3αρι σίγουρα θα ναι φοβερος παικτης.
Δεν ανησυχώ.
Θα θελα εναν ακόμα παίκτη μετά το 3αρι, είδωμεν...
Δεν βλέπω κάτι καλύτερο σε ροστερ στην κουλα και το λικι.
Ειδικά ο συμπολίτης πριν πάρει Βηματούλη είχε ήδη στο ροστερ παίκτες περιορισμένους όπως ο βετερανος Μποχωριδης , ο Πουλιανιτης και ο Ελαιζα. Βαλε και Τανουλη που θελε να μεινει και δεν υπαρχουν Ελληνες στα 2.10 (ο μικρός είναι μεγαλο κριμα το κορμι που εχει να ειναι αμπασκετος και αταλαντος). Οποτε δε μπορει να φτιαξει μια καλη 12αδα, θα περιοριστει στις πρωτες 8-9 επιλογες, θα το δειτε.
Αντιθετα εμεις θα εχουμε για εκτος 6αδας ξενων παικτες οπως ο Ομορουγι, και εκτος 12αδας παικτες οπως ο Κακλαμανάκης.
το 5αρι μας ειναι καλυτερο, οι Playmakers επίσης, το 3αρι σίγουρα θα ναι φοβερος παικτης.
Δεν ανησυχώ.
Θα θελα εναν ακόμα παίκτη μετά το 3αρι, είδωμεν...
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Όχι αλλά για μένα δεν είναι καλή εξέλιξη αφού θα τον καλούν στην εθνική Αλβανίας στα παράθυρα και θα τον χάνουμε για καμιά 15 μέρες. Για τον ίδιο είναι ένα επιπλέον συμβόλαιο.Kevin έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:09 Αλλάζει κάτι στις λίστες σε περίπτωση που πάρει το αλβανικό διαβατήριο;
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Τώρα βέβαια που το ξανασκεφτομαι ΑΝ δεν έχει συμφωνήσει οριστικά, το διαβατήριο θα του είναι πολύτιμο για πρωτάθλημα όπως το Ισπανικό όπου έχουν περιορισμό για 2 αμερικανους αλλά όχι για κοινωτικους.