Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2640
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Η μεγαλυτερη μεταγραφη και η πιο δυσκολη που εχει γινει μεχρι στιγμης στην Ελλαδα ειναι ο Νικ Καλαθης...
Θεωρειται οτι πηρε την εκταση που επρεπε??Μια παρουσιαση της ΚΑΕ που επαιξε καποιες ωρες και τελος,μεγαλυτερο θεμα ο Λιντελ και ο Μπιρτς....
Ο Νικ εβρισκε συμβολαιο σε οποια ομαδα της Γιουρολιγκ ηθελε,πραγματικα ομως οπου ηθελε..
Μπορουσε να πει στον μανατζερ του,θελω να παω στη Ρεαλ με ενα λογικο συμβολαιο,η Ρεαλ θα τον επαιρνε,το ιδιο και η Φενερ και φυσικα οι 2 απαταιωνιοι...Εχει τετοια κληρονομια το ονομα του...
Ξερετε γιατι??Γιατι ειναι ενας θρυλος του Ευρωπαικου μπασκετ!!Τον εχουν ολοι σε τρομερη εκτιμηση..
Οπως ο Μαικ Τζειμς και πριν ο Σπανουλης ηταν οι 1οι σκορερς στην ιστορια της Γιουρολιγκ,αυτος ειναι 1ος σε 2 κατηγοριες ασιστ και κλεψιματα...
Η Παρτιζαν τον ηθελε σαν τρελη...Ηθελε να χτισει ομαδα πανω σε αυτον,σαν ηγετη...
Ποιος Μοργκαν και ποιος Μοκοκα, μεχρι χθες δεν τους ηξερε κανεις και φυσικα ουτε τα σκουληκια ασχετα τι λενε..Αγνωστοι τους ηταν και οι 2...
Για τους μη Μπασκετικους για να καταλαβουν τι επιπεδου μεταγραφη ειναι ο Καλαθης ,ειναι σαν να παιρνει μια Ελληνικη ομαδα στο ποδοσφαιρο τον Ντε Μπροινε η τον Μοντριτς...
Και οσοι πειτε ειναι 37..Ναι στα 27 ηταν ο Τοπ στην Ευρωπη και αν ειχε και σταθερο τριποντο ακομα ΝΒΑ θα ηταν....
Αλλα ξερω ο Τολιοπουλος μεγαλυτερο θεμα θα γινει..
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 6):
katafraktos, KalamarGiannis, Hayate, Newgen9, Blackgr4, Azrael
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 9991
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Мир »

TsantiridisG έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Αν εννοείς τον Μάικλ , τότε αρχίζω κ αμφισβητώ αν είσαι από μας ή κανας επισκέπτης … :lol:
Όλοι επισκέπτες είμαστε :D
TsantiridisG έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Ρε ψηλέ , μακριά κ αγαπημένοι . Ο MJ έχει κάνει τα χειρότερα drafts και trades όλων των εποχών.
Είναι θέμα χρόνου να μάθει να επιλέγει σωστά.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25974
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από obanebane »

Οι εύκολες περιπτώσεις-ανακοινώσεις τελείωσαν,τώρα πάμε για τις βόμβες.
Δε γίνεται να μη σκάσει μία που θα κάνει μεγάλο κρότο.
Εγω λέω μπορεί και δύο.
snoufel ετοιμάσου.
These users thanked the author obanebane for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3897
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Hayate »

Συνεχίζουμε να "τσίμπαμε" από τα αθηνεζικα μέσα και να αποθεώνουμε μεταγραφές αρη όπως και να έχει,δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αυτό .Matt Morgan 2 χρόνιες καλές ,στην πραγματικότητα η τελευταία,στη Βιρτους ,όχι σε top ομάδα κατευθείαν τον βαφτίσαμε Euroleague level player.Και ο δικός μας Foster επιπέδου Eurocup ασχέτως που οδήγησε Χάποελ στον τίτλο.Tyree ?Ακόμη μεγαλύτερους "παπάδες" έχει κάνει σε σχέση με Μόργκαν πριν πάει Virtus.Τουτεστιν οι προδιαγραφές που έχει για να ανταποκριθεί πολύ καλύτερες.Στο γήπεδο θα δούμε βέβαια τι θα γίνει.Οι πιθανότητες είναι με τα δικά μας τα αλάνια.

Να πούμε για Mokoka επίσης ,στην Cluj έπαιζε ,μια χρονιά τελευταία Bourg ήταν καλός ισχύει.Κομπλε μέχρι εκεί.Στην πραγματικοτητα το φίνις στους τελικούς Eurocup τον ανεβασε.Να προσθεσουμε ότι η Bourg στη Γαλλία βγήκε 7η by the way.
Νουα ? Καλός κιαυτος.Ενας παίκτης που έχει δοκιμαστεί δις στο επίπεδο Euroleague αλλά δε στέριωσε αλλά από ότι καταλαβαίνω είναι καλύτερος ήδη από Γκρέι που κουβαλουσε την αεκ στα δύο πρώτα του χρόνια στην Ευρώπη.Ενας παίκτης που κάνει τα πάντα εκτός από σουτ.

Στο ποδόσφαιρο αργήσαμε πολύ να αποβαλουμε τα κόμπλεξ που μας δημιούργησε ο Σωκράτης Κοκκαλης.Στο μπάσκετ ελπίζω να μην αργήσουμε τόσο πολύ .
These users thanked the author Hayate for the post:
katafraktos
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 9991
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Мир »

Κλασικα και σκουληκιστικα το κονσομανσιον από τη σπορταημ
Ο ρούλης συνεχίζει να απασχολεί έντονα την ευρωπαϊκή μπασκετική επικαιρότητα, με ξένα δημοσιεύματα να παρουσιάζουν τον σύλλογο ως έναν από τους πιο δραστήριους παίκτες της αγοράς μετά την έλευση του Βασίλη Σπανούλη στον πάγκο.

Σύμφωνα με ισχυρισμούς που προέρχονται από την Ιταλία, οι κιτρινόμαυροι έχουν καταθέσει τεράστια οικονομική πρόταση στον Σαβόν Σιλντς της Αρμάνι Μιλάνο. Τα ίδια δημοσιεύματα κάνουν λόγο για τριετές συμβόλαιο συνολικής αξίας που ξεπερνά τα 8 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που αν επιβεβαιωθεί θα αλλάξει τα δεδομένα στο ελληνικό μπάσκετ.

Παράλληλα, ο Άρης συνδέεται και με τον Ματ Μόργκαν, με πληροφορίες να αναφέρουν ότι υπάρχει πρόταση για διετή συνεργασία με συνολικές αποδοχές κοντά στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι τα ποσά που αναφέρονται στα συγκεκριμένα δημοσιεύματα τοποθετούν τον Άρη σε επίπεδα που μέχρι πρόσφατα συναντούσε κανείς μόνο σε ομάδες της κορυφής της Euroleague, γεγονός που έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση στην ευρωπαϊκή αγορά τις τελευταίες ημέρες.
Δεν είναι σχεδόν 1εκ το χρόνο αλλά 2εκ για 2 χρόνια ... οι αρδ συνεχίζουν τις μαλάξεις
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 908
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

renegade έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:30
paok-porter1337 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:24
Michalios92 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 17:31

Στο κομμάτι της άμυνας συμφωνούμε.
Αλλά σε απλή σύγκριση ο μοργκαν με τον Φόστερ που είναι το δικό μας βασικό 2ρι , εε νομίζω είναι ένα σκαλί πιο πάνω ο μοργκαν.

Είναι πολύ έπιδραστικος και φοβερός σκόρερ στο ακόμα και στο επιπεδο της Ευρωλίγκας
Εγώ θα σου πως η άποψη μου είναι ότι ο Φοστερ είναι ανώτερος και ότι ο Ταιρι είναι στο ίδιο level με τον Μοργκαν. Νωρίς ακόμα και θα δούμε μέσα στη σεζόν. Προς το παρόν εμείς έχουμε καλύτερες επιλογές και στον πάγκο και εκεί θα είναι η διαφορα
Κάτι τέτοια έγγραφαν κάποτε οι χάρτινοι ότι ο μπακάκης είναι καλύτερος από τον Μάτος και γελούσαμε.
Σήμερα που μιλάμε ο Μόργκαν είναι πάνω και από Ταιρι και από Φόστερ. Αν αύριο κάνει κανένα μπαμ ο Ταίρι και είναι τόσο μεγάλο το upgrade του και τον ξεπεράσει... μακάρι
Εντάξει θα τα δούμε όλα σε λίγο καιρό. Την άποψη μου λέω, δεν είμαι υπερόπτης ίσα ίσα κρατάω χαμηλά τη μπάλα, δεν βάζω τρελούς στόχους όπως η ΚΑΕ 😅.

Απλά για μένα η Βιρτους όπως είναι τώρα δεν έφτανε ημιτελικά Eurocup. Τον έχω δει τον Μοργκαν, δεν πιστεύω ότι έχει κάτι παραπάνω από τος δικούς μας που ανέφερα. Ουτε κάτι μαγικό σε ύψος, ένας καλός σκόρερ είναι. Τέτοιοι υπάρχουν πολλοί. Και ο Ταιρι είχε πρόταση από Ευρωλίγκα δεν μου λέει κάτι
icue
Δημοσιεύσεις: 9581
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από icue »

Εγω παντως μετα απο αυτο ειδα απο τον Αλεν κραταω πολυ μικρο καλαθι για παικτες που πανε καλα στην Ιταλια.
Άβαταρ μέλους
namisenoiazei
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος 2024, 12:01

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από namisenoiazei »

Ο Μπριν Ταϊρί είναι κοντά στο να μείνει στον ΠΑΟΚ, την ίδια ώρα, όμως, οι πληροφορίες του SDNA αναφέρουν ότι προχωράει και σε μία άλλη διαδικασία. Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες του SDNA, ο Αμερικάνος γκαρντ είναι κοντά στο να πάρει αλβανικό διαβατήριο.

Η διαδικασία έχει προχωρήσει πολύ και δεν θα αργήσει η ώρα, που θα ολοκληρωθεί και έτσι ο Ταϊρί θα πάρει στα χέρια του διαβατήριο από την γειτονική χώρα.

https://www.sdna.gr/mpasket/1441815_pai ... io-o-tairi
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Kevin »

Αλλάζει κάτι στις λίστες σε περίπτωση που πάρει το αλβανικό διαβατήριο;
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από rockcity4 »

Όχι, εκτός και αν είναι βορειοηπειρώτης και του δώσουνε και ελληνικό μαζί :mrgreen:
These users thanked the author rockcity4 for the post (total 9):
Patron, Kevin, Athens, Hayate, GianD, thios4, icue, paokkerkir, katafraktos
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7064
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Tolaros »

obanebane έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:33 Οι εύκολες περιπτώσεις-ανακοινώσεις τελείωσαν,τώρα πάμε για τις βόμβες.
Δε γίνεται να μη σκάσει μία που θα κάνει μεγάλο κρότο.
Εγω λέω μπορεί και δύο.
snoufel ετοιμάσου.
Αν δεν είναι κάτι πολύ μεγάλο να κλείσει άμεσα μην το χάσουμε, νομίζω θα το τρενάρουμε λίγο. Να δούμε τι θα κάνουν και οι άλλοι.
Κλείσαμε τους πρώτους νωρίς χωρίς να περιμένουμε τέτοια άυξηση μπάτζετ από τον ανταγωνισμό, μπορεί να πάμε πιο προσεκτικά στο κλείσιμο.
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3953
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

Ισχύει για τους ανθρώπους ότι το γρασίδι είναι πιο πράσινο στη μεριά του γείτονα.
Δεν βλέπω κάτι καλύτερο σε ροστερ στην κουλα και το λικι.
Ειδικά ο συμπολίτης πριν πάρει Βηματούλη είχε ήδη στο ροστερ παίκτες περιορισμένους όπως ο βετερανος Μποχωριδης , ο Πουλιανιτης και ο Ελαιζα. Βαλε και Τανουλη που θελε να μεινει και δεν υπαρχουν Ελληνες στα 2.10 (ο μικρός είναι μεγαλο κριμα το κορμι που εχει να ειναι αμπασκετος και αταλαντος). Οποτε δε μπορει να φτιαξει μια καλη 12αδα, θα περιοριστει στις πρωτες 8-9 επιλογες, θα το δειτε.
Αντιθετα εμεις θα εχουμε για εκτος 6αδας ξενων παικτες οπως ο Ομορουγι, και εκτος 12αδας παικτες οπως ο Κακλαμανάκης.
το 5αρι μας ειναι καλυτερο, οι Playmakers επίσης, το 3αρι σίγουρα θα ναι φοβερος παικτης.
Δεν ανησυχώ.

Θα θελα εναν ακόμα παίκτη μετά το 3αρι, είδωμεν...
dtown
Δημοσιεύσεις: 1010
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Kevin έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:09 Αλλάζει κάτι στις λίστες σε περίπτωση που πάρει το αλβανικό διαβατήριο;
Όχι αλλά για μένα δεν είναι καλή εξέλιξη αφού θα τον καλούν στην εθνική Αλβανίας στα παράθυρα και θα τον χάνουμε για καμιά 15 μέρες. Για τον ίδιο είναι ένα επιπλέον συμβόλαιο.
dtown
Δημοσιεύσεις: 1010
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Τώρα βέβαια που το ξανασκεφτομαι ΑΝ δεν έχει συμφωνήσει οριστικά, το διαβατήριο θα του είναι πολύτιμο για πρωτάθλημα όπως το Ισπανικό όπου έχουν περιορισμό για 2 αμερικανους αλλά όχι για κοινωτικους.
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από rockcity4 »

Έφτασε στα αυτιά μου ότι ο Ομπράντοβιτς δεν θέλει να κρατήσει τον Τσέντι Όσμαν στον Παναθηναϊκό, θέλαμε? :D
These users thanked the author rockcity4 for the post (total 2):
Hayate, thios4
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”