Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2639
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Η μεγαλυτερη μεταγραφη και η πιο δυσκολη που εχει γινει μεχρι στιγμης στην Ελλαδα ειναι ο Νικ Καλαθης...
Θεωρειται οτι πηρε την εκταση που επρεπε??Μια παρουσιαση της ΚΑΕ που επαιξε καποιες ωρες και τελος,μεγαλυτερο θεμα ο Λιντελ και ο Μπιρτς....
Ο Νικ εβρισκε συμβολαιο σε οποια ομαδα της Γιουρολιγκ ηθελε,πραγματικα ομως οπου ηθελε..
Μπορουσε να πει στον μανατζερ του,θελω να παω στη Ρεαλ με ενα λογικο συμβολαιο,η Ρεαλ θα τον επαιρνε,το ιδιο και η Φενερ και φυσικα οι 2 απαταιωνιοι...Εχει τετοια κληρονομια το ονομα του...
Ξερετε γιατι??Γιατι ειναι ενας θρυλος του Ευρωπαικου μπασκετ!!Τον εχουν ολοι σε τρομερη εκτιμηση..
Οπως ο Μαικ Τζειμς και πριν ο Σπανουλης ηταν οι 1οι σκορερς στην ιστορια της Γιουρολιγκ,αυτος ειναι 1ος σε 2 κατηγοριες ασιστ και κλεψιματα...
Η Παρτιζαν τον ηθελε σαν τρελη...Ηθελε να χτισει ομαδα πανω σε αυτον,σαν ηγετη...
Ποιος Μοργκαν και ποιος Μοκοκα, μεχρι χθες δεν τους ηξερε κανεις και φυσικα ουτε τα σκουληκια ασχετα τι λενε..Αγνωστοι τους ηταν και οι 2...
Για τους μη Μπασκετικους για να καταλαβουν τι επιπεδου μεταγραφη ειναι ο Καλαθης ,ειναι σαν να παιρνει μια Ελληνικη ομαδα στο ποδοσφαιρο τον Ντε Μπροινε η τον Μοντριτς...
Και οσοι πειτε ειναι 37..Ναι στα 27 ηταν ο Τοπ στην Ευρωπη και αν ειχε και σταθερο τριποντο ακομα ΝΒΑ θα ηταν....
Αλλα ξερω ο Τολιοπουλος μεγαλυτερο θεμα θα γινει..
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 3):
katafraktos, KalamarGiannis, Hayate
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 9991
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Мир »

TsantiridisG έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Αν εννοείς τον Μάικλ , τότε αρχίζω κ αμφισβητώ αν είσαι από μας ή κανας επισκέπτης … :lol:
Όλοι επισκέπτες είμαστε :D
TsantiridisG έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Ρε ψηλέ , μακριά κ αγαπημένοι . Ο MJ έχει κάνει τα χειρότερα drafts και trades όλων των εποχών.
Είναι θέμα χρόνου να μάθει να επιλέγει σωστά.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25969
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από obanebane »

Οι εύκολες περιπτώσεις-ανακοινώσεις τελείωσαν,τώρα πάμε για τις βόμβες.
Δε γίνεται να μη σκάσει μία που θα κάνει μεγάλο κρότο.
Εγω λέω μπορεί και δύο.
snoufel ετοιμάσου.
These users thanked the author obanebane for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3894
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Hayate »

Συνεχίζουμε να "τσίμπαμε" από τα αθηνεζικα μέσα και να αποθεώνουμε μεταγραφές αρη όπως και να έχει,δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αυτό .Matt Morgan 2 χρόνιες καλές ,στην πραγματικότητα η τελευταία,στη Βιρτους ,όχι σε top ομάδα κατευθείαν τον βαφτίσαμε Euroleague level player.Και ο δικός μας Foster επιπέδου Eurocup ασχέτως που οδήγησε Χάποελ στον τίτλο.Tyree ?Ακόμη μεγαλύτερους "παπάδες" έχει κάνει σε σχέση με Μόργκαν πριν πάει Virtus.Τουτεστιν οι προδιαγραφές που έχει για να ανταποκριθεί πολύ καλύτερες.Στο γήπεδο θα δούμε βέβαια τι θα γίνει.Οι πιθανότητες είναι με τα δικά μας τα αλάνια.

Να πούμε για Mokoka επίσης ,στην Cluj έπαιζε ,μια χρονιά τελευταία Bourg ήταν καλός ισχύει.Κομπλε μέχρι εκεί.Στην πραγματικοτητα το φίνις στους τελικούς Eurocup τον ανεβασε.Να προσθεσουμε ότι η Bourg στη Γαλλία βγήκε 7η by the way.
Νουα ? Καλός κιαυτος.Ενας παίκτης που έχει δοκιμαστεί δις στο επίπεδο Euroleague αλλά δε στέριωσε αλλά από ότι καταλαβαίνω είναι καλύτερος ήδη από Γκρέι που κουβαλουσε την αεκ στα δύο πρώτα του χρόνια στην Ευρώπη.Ενας παίκτης που κάνει τα πάντα εκτός από σουτ.

Στο ποδόσφαιρο αργήσαμε πολύ να αποβαλουμε τα κόμπλεξ που μας δημιούργησε ο Σωκράτης Κοκκαλης.Στο μπάσκετ ελπίζω να μην αργήσουμε τόσο πολύ .
These users thanked the author Hayate for the post:
katafraktos
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 9991
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Мир »

Κλασικα και σκουληκιστικα το κονσομανσιον από τη σπορταημ
Ο ρούλης συνεχίζει να απασχολεί έντονα την ευρωπαϊκή μπασκετική επικαιρότητα, με ξένα δημοσιεύματα να παρουσιάζουν τον σύλλογο ως έναν από τους πιο δραστήριους παίκτες της αγοράς μετά την έλευση του Βασίλη Σπανούλη στον πάγκο.

Σύμφωνα με ισχυρισμούς που προέρχονται από την Ιταλία, οι κιτρινόμαυροι έχουν καταθέσει τεράστια οικονομική πρόταση στον Σαβόν Σιλντς της Αρμάνι Μιλάνο. Τα ίδια δημοσιεύματα κάνουν λόγο για τριετές συμβόλαιο συνολικής αξίας που ξεπερνά τα 8 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που αν επιβεβαιωθεί θα αλλάξει τα δεδομένα στο ελληνικό μπάσκετ.

Παράλληλα, ο Άρης συνδέεται και με τον Ματ Μόργκαν, με πληροφορίες να αναφέρουν ότι υπάρχει πρόταση για διετή συνεργασία με συνολικές αποδοχές κοντά στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι τα ποσά που αναφέρονται στα συγκεκριμένα δημοσιεύματα τοποθετούν τον Άρη σε επίπεδα που μέχρι πρόσφατα συναντούσε κανείς μόνο σε ομάδες της κορυφής της Euroleague, γεγονός που έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση στην ευρωπαϊκή αγορά τις τελευταίες ημέρες.
Δεν είναι σχεδόν 1εκ το χρόνο αλλά 2εκ για 2 χρόνια ... οι αρδ συνεχίζουν τις μαλάξεις
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

renegade έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:30
paok-porter1337 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:24
Michalios92 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 17:31

Στο κομμάτι της άμυνας συμφωνούμε.
Αλλά σε απλή σύγκριση ο μοργκαν με τον Φόστερ που είναι το δικό μας βασικό 2ρι , εε νομίζω είναι ένα σκαλί πιο πάνω ο μοργκαν.

Είναι πολύ έπιδραστικος και φοβερός σκόρερ στο ακόμα και στο επιπεδο της Ευρωλίγκας
Εγώ θα σου πως η άποψη μου είναι ότι ο Φοστερ είναι ανώτερος και ότι ο Ταιρι είναι στο ίδιο level με τον Μοργκαν. Νωρίς ακόμα και θα δούμε μέσα στη σεζόν. Προς το παρόν εμείς έχουμε καλύτερες επιλογές και στον πάγκο και εκεί θα είναι η διαφορα
Κάτι τέτοια έγγραφαν κάποτε οι χάρτινοι ότι ο μπακάκης είναι καλύτερος από τον Μάτος και γελούσαμε.
Σήμερα που μιλάμε ο Μόργκαν είναι πάνω και από Ταιρι και από Φόστερ. Αν αύριο κάνει κανένα μπαμ ο Ταίρι και είναι τόσο μεγάλο το upgrade του και τον ξεπεράσει... μακάρι
Εντάξει θα τα δούμε όλα σε λίγο καιρό. Την άποψη μου λέω, δεν είμαι υπερόπτης ίσα ίσα κρατάω χαμηλά τη μπάλα, δεν βάζω τρελούς στόχους όπως η ΚΑΕ 😅.

Απλά για μένα η Βιρτους όπως είναι τώρα δεν έφτανε ημιτελικά Eurocup. Τον έχω δει τον Μοργκαν, δεν πιστεύω ότι έχει κάτι παραπάνω από τος δικούς μας που ανέφερα. Ουτε κάτι μαγικό σε ύψος, ένας καλός σκόρερ είναι. Τέτοιοι υπάρχουν πολλοί. Και ο Ταιρι είχε πρόταση από Ευρωλίγκα δεν μου λέει κάτι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”