Alessio Lisci
Alessio Lisci
Καλή επιτυχία στον προφεσόρ 
- These users thanked the author gergeo4 for the post (total 9):
- Ilka4, Maklaz, aivas19, Logistis, Apil44, Newgen9, M o r b i u S, dionisisbasi, wickerman
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες κοουτς.
Είμαι βέβαιος ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει πόσο μεγάλο καράβι αναλαμβάνεις.
Εύχομαι να νιώσεις γρήγορα τι εστί ΠΑΟΚ και να μας πας ένα βήμα παραπέρα
Είμαι βέβαιος ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει πόσο μεγάλο καράβι αναλαμβάνεις.
Εύχομαι να νιώσεις γρήγορα τι εστί ΠΑΟΚ και να μας πας ένα βήμα παραπέρα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21263
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Alessio Lisci
Πούσιτς, Πούσιτς, οε οε οε, οε οε οε, οε οε οε

- These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
- astral, ΑποστόληςΑ
Re: Alessio Lisci
Έχεις γραφτεί ήδη στην ιστορία και δεν το έχεις καταλάβει!
- These users thanked the author Maklaz for the post:
- navigator11
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες
Θα επανέλθω με λίγο εθιμοτυπικό κράξιμο για να μας πάει καλά.
Θα επανέλθω με λίγο εθιμοτυπικό κράξιμο για να μας πάει καλά.
- These users thanked the author astral for the post:
- navigator11
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21263
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Alessio Lisci
Ωσάν άλλος εσύ, κοιμήθηκα με Αλέσιο Λίshι σχεδόν προπονητή του ΠΑΟΚ, θα ξυπνήσω
με προπονητή της ομαδάρας τον Μαρίνο τον Πούσιτς.
- These users thanked the author navigator11 for the post:
- embuji
Re: Alessio Lisci
ένας προπονητής σαν τον Lisci;
Συνήθως εξετάζει:
Τους καλύτερους παίκτες του ρόστερ.
Τις θέσεις όπου έχει βάθος.
Τι απαιτούν τα ευρωπαϊκά παιχνίδια.
Τον αντίπαλο.
Για παράδειγμα:
Αν ο ΠΑΟΚ έχει δυνατούς εξτρέμ και τον Giannis Konstantelias πίσω από τον φορ, πιθανότερο είναι το 4-2-3-1.
Αν θέλει δύο επιθετικούς ή εσωτερικούς δημιουργούς κοντά στην περιοχή, μπορεί να πάει σε 3-4-2-1.
Αν βρει στόπερ και wing-backs υψηλού επιπέδου, το 3-5-2 είναι πολύ πιθανό.
Τι πιστεύω ότι θα δούμε στον ΠΑΟΚ
Με το υπάρχον ελληνικό πρωτάθλημα και τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις, το πιο πιθανό είναι:
3-4-2-1
Φορ
Κωνσταντέλιας Ζίβκοβιτς
Wingback CM CM Wingback
Στόπερ Στόπερ Στόπερ
Τερματοφύλακας
Γιατί;
Απελευθερώνει τον Κωνσταντέλια.
Δίνει χώρο στον Ζίβκοβιτς να συγκλίνει.
Καλύπτει αμυντικά την ομάδα στα ευρωπαϊκά ματς.
Επιτρέπει επιθετικό πρέσινγκ χωρίς να ανοίγει εύκολα η άμυνα.
Τι στρατηγική θα ακολουθήσει στην Ελλάδα;
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι μικρομεσαία ισπανική ομάδα. Θα πρέπει να παίζει απέναντι σε κλειστές άμυνες.
Γι' αυτό περιμένω:
Στα ντέρμπι
Πίεση στο κέντρο.
Γρήγορες μεταβάσεις.
Περισσότερη προσοχή στην άμυνα.
Με μικρότερες ομάδες
Κατοχή 60-65%.
Ψηλά οι πλάγιοι μπακ.
Συνεχής πίεση μετά την απώλεια της μπάλας.
Στην Ευρώπη
Πιο προσεκτικό μπλοκ.
Κάθετο παιχνίδι.
Εκμετάλλευση αντεπιθέσεων.
Ποιοι παίκτες ίσως κερδίσουν
Giannis Konstantelias: ίσως ο μεγαλύτερος κερδισμένος, γιατί ο Lisci δουλεύει πολύ με δημιουργικούς νεαρούς παίκτες.
Andrija Živković: μπορεί να παίξει πιο κοντά στην περιοχή.
Νεαροί παίκτες από τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ: ο Lisci έχει χτίσει τη φήμη του πάνω στην εξέλιξη νεαρών ποδοσφαιριστών.
Η μεγάλη διαφορά από τον Λουτσέσκου
Ο Răzvan Lucescu έχτιζε ομάδες με εμπειρία, σταθερότητα και ξεκάθαρους αυτοματισμούς.
Ο Lisci φαίνεται να δίνει περισσότερο βάρος:
στην ένταση,
στην εξέλιξη παικτών,
στην τακτική ευελιξία,
και στην προσαρμογή από παιχνίδι σε παιχνίδι.
Συνήθως εξετάζει:
Τους καλύτερους παίκτες του ρόστερ.
Τις θέσεις όπου έχει βάθος.
Τι απαιτούν τα ευρωπαϊκά παιχνίδια.
Τον αντίπαλο.
Για παράδειγμα:
Αν ο ΠΑΟΚ έχει δυνατούς εξτρέμ και τον Giannis Konstantelias πίσω από τον φορ, πιθανότερο είναι το 4-2-3-1.
Αν θέλει δύο επιθετικούς ή εσωτερικούς δημιουργούς κοντά στην περιοχή, μπορεί να πάει σε 3-4-2-1.
Αν βρει στόπερ και wing-backs υψηλού επιπέδου, το 3-5-2 είναι πολύ πιθανό.
Τι πιστεύω ότι θα δούμε στον ΠΑΟΚ
Με το υπάρχον ελληνικό πρωτάθλημα και τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις, το πιο πιθανό είναι:
3-4-2-1
Φορ
Κωνσταντέλιας Ζίβκοβιτς
Wingback CM CM Wingback
Στόπερ Στόπερ Στόπερ
Τερματοφύλακας
Γιατί;
Απελευθερώνει τον Κωνσταντέλια.
Δίνει χώρο στον Ζίβκοβιτς να συγκλίνει.
Καλύπτει αμυντικά την ομάδα στα ευρωπαϊκά ματς.
Επιτρέπει επιθετικό πρέσινγκ χωρίς να ανοίγει εύκολα η άμυνα.
Τι στρατηγική θα ακολουθήσει στην Ελλάδα;
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι μικρομεσαία ισπανική ομάδα. Θα πρέπει να παίζει απέναντι σε κλειστές άμυνες.
Γι' αυτό περιμένω:
Στα ντέρμπι
Πίεση στο κέντρο.
Γρήγορες μεταβάσεις.
Περισσότερη προσοχή στην άμυνα.
Με μικρότερες ομάδες
Κατοχή 60-65%.
Ψηλά οι πλάγιοι μπακ.
Συνεχής πίεση μετά την απώλεια της μπάλας.
Στην Ευρώπη
Πιο προσεκτικό μπλοκ.
Κάθετο παιχνίδι.
Εκμετάλλευση αντεπιθέσεων.
Ποιοι παίκτες ίσως κερδίσουν
Giannis Konstantelias: ίσως ο μεγαλύτερος κερδισμένος, γιατί ο Lisci δουλεύει πολύ με δημιουργικούς νεαρούς παίκτες.
Andrija Živković: μπορεί να παίξει πιο κοντά στην περιοχή.
Νεαροί παίκτες από τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ: ο Lisci έχει χτίσει τη φήμη του πάνω στην εξέλιξη νεαρών ποδοσφαιριστών.
Η μεγάλη διαφορά από τον Λουτσέσκου
Ο Răzvan Lucescu έχτιζε ομάδες με εμπειρία, σταθερότητα και ξεκάθαρους αυτοματισμούς.
Ο Lisci φαίνεται να δίνει περισσότερο βάρος:
στην ένταση,
στην εξέλιξη παικτών,
στην τακτική ευελιξία,
και στην προσαρμογή από παιχνίδι σε παιχνίδι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106596
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Alessio Lisci
Κι όμως, για το καλό του ΠΑΟΚ, πιστεύω πως ο Ολλανδοκροάτης θα κάνει τη μεγάλη ανατροπή στο 96΄.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
- navigator11, jibbie
Re: Alessio Lisci
Τι θα κάνει στην Ελλάδα;
Η μεγάλη πρόκληση είναι ότι στην Ελλάδα το 70% των αγώνων είναι απέναντι σε κλειστές άμυνες.
Άρα ο Lisci πιθανότατα θα ζητήσει:
Έναν στόπερ-ηγέτη.
Έναν γρήγορο στόπερ για τις καλύψεις.
Wing-backs που να ανεβαίνουν συνεχώς.
Αν δεν βρει τους κατάλληλους στόπερ, δεν θα μου έκανε εντύπωση να ξεκινήσει με 4-2-3-1, γιατί το υπάρχον ρόστερ του ΠΑΟΚ φαίνεται πιο έτοιμο για τετράδα στην άμυνα παρά για καθαρή τριάδα.
Η μεγάλη πρόκληση είναι ότι στην Ελλάδα το 70% των αγώνων είναι απέναντι σε κλειστές άμυνες.
Άρα ο Lisci πιθανότατα θα ζητήσει:
Έναν στόπερ-ηγέτη.
Έναν γρήγορο στόπερ για τις καλύψεις.
Wing-backs που να ανεβαίνουν συνεχώς.
Αν δεν βρει τους κατάλληλους στόπερ, δεν θα μου έκανε εντύπωση να ξεκινήσει με 4-2-3-1, γιατί το υπάρχον ρόστερ του ΠΑΟΚ φαίνεται πιο έτοιμο για τετράδα στην άμυνα παρά για καθαρή τριάδα.