Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες κοουτς.
Είμαι βέβαιος ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει πόσο μεγάλο καράβι αναλαμβάνεις.
Εύχομαι να νιώσεις γρήγορα τι εστί ΠΑΟΚ και να μας πας ένα βήμα παραπέρα
Είμαι βέβαιος ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει πόσο μεγάλο καράβι αναλαμβάνεις.
Εύχομαι να νιώσεις γρήγορα τι εστί ΠΑΟΚ και να μας πας ένα βήμα παραπέρα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21262
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Alessio Lisci
Πούσιτς, Πούσιτς, οε οε οε, οε οε οε, οε οε οε

- These users thanked the author navigator11 for the post:
- astral
Re: Alessio Lisci
Έχεις γραφτεί ήδη στην ιστορία και δεν το έχεις καταλάβει!
- These users thanked the author Maklaz for the post:
- navigator11
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες
Θα επανέλθω με λίγο εθιμοτυπικό κράξιμο για να μας πάει καλά.
Θα επανέλθω με λίγο εθιμοτυπικό κράξιμο για να μας πάει καλά.
- These users thanked the author astral for the post:
- navigator11
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21262
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Alessio Lisci
Ωσάν άλλος εσύ, κοιμήθηκα με Αλέσιο Λίshι σχεδόν προπονητή του ΠΑΟΚ, θα ξυπνήσω
με προπονητή της ομαδάρας τον Μαρίνο τον Πούσιτς.
- These users thanked the author navigator11 for the post:
- embuji