Alessio Lisci
Re: Alessio Lisci
Καλώς ήρθες κοουτς.
Είμαι βέβαιος ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει πόσο μεγάλο καράβι αναλαμβάνεις.
Εύχομαι να νιώσεις γρήγορα τι εστί ΠΑΟΚ και να μας πας ένα βήμα παραπέρα
Είμαι βέβαιος ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει πόσο μεγάλο καράβι αναλαμβάνεις.
Εύχομαι να νιώσεις γρήγορα τι εστί ΠΑΟΚ και να μας πας ένα βήμα παραπέρα