Τώρα αλήθεια είναι αυτοί από το τεαμ του; Νόμιζα ότι τρολαρατε;marsantos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:42Ρε δεν είναι αυτό το τιμ.MagdiTolba έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:15
Δεν πιστεύω να είναι αυτό το τιμ του. Που νομίζουν ότι έρχονται? Αστέρα Αμπελοκήπων?
Από την αποφοίτηση του γιου του Λέο στο λύκειο είναι.
Νέος προπονητής
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5417
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Νέος προπονητής
- These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
- Unpsofable78, Hayate
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2164
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Νέος προπονητής
Τώρα σοβαρά επιμένετε ότι αυτοί είναι το επιτελείο;
Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Βρε μπας και είναι από τον κόσμο στο αεροδρόμιο που έβγαινε φωτογραφίες με τον Ματος;
Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Βρε μπας και είναι από τον κόσμο στο αεροδρόμιο που έβγαινε φωτογραφίες με τον Ματος;
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
- Montrealiotis, paoki19
Re: Νέος προπονητής
Ένας ακόμα μετά τον Ματoς και θα φτιάχναμε τους Ντάλτον.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Мир for the post:
- anaximandros4
Re: Νέος προπονητής
Εγώ μπορώ να ανοίξω του επόμενου τον Νοέμβριο αν θετεMaklaz έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:29 Οπότε μέχρι στιγμής έχουμε
@renegade
@marsantos
@george4
@obanebane
@gika
@ΑποστόληςΑ
Ο @embuji ήταν στον Πούσιτς.
Εγώ θα έλεγα @abc_o_ karpouzas για το χαλαρό, @barlow4 για απογαλακτισμό στο μπαμ ή @Special 4 που εκπέμπει αισιοδοξία.
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2639
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Νέος προπονητής
Δεν εχει κανεναν μυστικο προγραμματισμο φιλε μην νομιζεις...Nikos 74 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Επειδή βλέπω ότι αλλάζει η διοίκηση πλάνο, έχω μια απορία. Αυτή η Μποντο Γκλιμτ, τι ακριβώς προγραμματισμό έχει; Έχω δει αγώνες της και ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται και διασύρουν μεγαθήρια. Το πλαστικό χορτάρι στην έδρα της είναι μια απάντηση, όμως και στα εκτός, παίρνει διπλά από κατόχους Τσάμπιονς λιγκ.
Το ρόστερ έχει 20 Νορβηγούς και 4 Δανούς. Όσοι είχαν πάρει μεταγραφή στο εξωτερικό, δεν έβγαλαν και μάτια μετά την Μποντο. Γνωρίζω ότι ανέθεσαν σε δύο παλαίμαχους με όραμα ,την ανάπτυξη της ομάδας. Ο ένας προπονητής και ο άλλος τεχνικός διευθυντής. Επειδή το πλάνο είναι εντυπωσιακό και αξίζει μελέτη ,ξέρει κανείς λεπτομέρειες;
Εχει τις καλυτερες ακαδημιες στη Νορβηγια...Οχι μονο βγαζει παικτες απο το φυτωριο της, αλλα παιρνει και οτι αλλο καλο υπαρχει σε Νορβηγο παικτη!!
Εχει προπονητη που δουλευει σε σταθερο πλανο και σχεδιο και οι νεοι παικτες προσαρμοζονται ευκολα...
Δεν πουλαει μολις βγει ενας νεος παικτης κατευθειαν για να καλυψει αλλες τρυπες...
Τους κραταει οσο πρεπει και πουλαει στη σωστη στιγμη και τιμη...
Αλλα δν παιρνουν τα μαυλα τους αερα...
Τα λεφτα που παιρνει και ειναι πολλα,δεν τα ξοδευει αλογιστα σε 30χρονους μισθοφορους για εντυπωσιασμο, αλλα την διευκολυνει να ακολουθησει το ιδιο μοντελο...
Δλδ να μαζεψει με μεγαλυτερη ανεση οτι καλυτερο εχει η Νορβηγια σε ταλαντουχο παικτη....
Και ετσι πορευεται...
Re: Νέος προπονητής
Εννοείται ότι είναι οπαδοί που ήταν στο αεροδρόμιο.
Καμία άλλη μαλακια έχετε να γράψετε;
Καμία άλλη μαλακια έχετε να γράψετε;
- These users thanked the author obanebane for the post (total 11):
- navigator11, loukas karadimos, scarsick, margas, Hayate, paokkerkir, Montrealiotis, aivas19, DamoN, jibbie and one more user
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21263
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέος προπονητής
Σταθερά χαλαρός ο αδερφός εκ Κορίνθου. Σ' αγαπάω, ρε μαλάκα 
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
- obanebane, DamoN, jibbie
Re: Νέος προπονητής
Για ανθρωπος που υποτιθεται παραιτηθηκε καλα τον βλεπω τοον αντρε παντως
- These users thanked the author george188 for the post (total 7):
- Unpsofable78, navigator11, Maklaz, anaximandros4, paokkerkir, aivas19, jibbie
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21263
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέος προπονητής
Πολλή ... νιατίλα αποπνέει η συγκεκριμένη φωτογραφία. Αν ρίξουμε αισθητά και τον μέσο όρο ηλικίας του ρόστερ μας, πιο πολύ θα θυμίζουμε παιδικό σταθμό

- These users thanked the author navigator11 for the post:
- jibbie
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2830
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Νέος προπονητής
george188 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:43Για ανθρωπος που υποτιθεται παραιτηθηκε καλα τον βλεπω τοον αντρε παντως
Re: Νέος προπονητής
okkkkkpaokkerkir έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:41 Εγω θα πω να το ανοίξει ο @gergeo4 που ειχε ανοιξει και το πρώτο του Razvan
Re: Νέος προπονητής
Που να ξέρε ανάμεσα σε ποιους βρίσκεται το παλικάρι… Μακάρι μες στην ομάδα να αποκτήσει έστω το 10% της νοοτροπίας τους και του πάθους τους.
- These users thanked the author margas for the post:
- anaximandros4
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
Re: Νέος προπονητής
Ωραία πράγματα. Θα είναι αύριο πρωί στη Μεσημβρια χωρίς πρώτα να ανακοινωθεί? Για να δούμε. Δεν έχει ξαναγίνει, το αφήσανε κυριολεκτικά για την τελευταία ώρα.
Re: Νέος προπονητής
Φούσκωσαν και τα μαγουλακια λίγο ακόμα... ζάχαρη είναιgeorge188 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:43Για ανθρωπος που υποτιθεται παραιτηθηκε καλα τον βλεπω τοον αντρε παντως
Re: Νέος προπονητής
Συγγνώμη για το Οφ τοπικMetagrafakias έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:27Δεν εχει κανεναν μυστικο προγραμματισμο φιλε μην νομιζεις...Nikos 74 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Επειδή βλέπω ότι αλλάζει η διοίκηση πλάνο, έχω μια απορία. Αυτή η Μποντο Γκλιμτ, τι ακριβώς προγραμματισμό έχει; Έχω δει αγώνες της και ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται και διασύρουν μεγαθήρια. Το πλαστικό χορτάρι στην έδρα της είναι μια απάντηση, όμως και στα εκτός, παίρνει διπλά από κατόχους Τσάμπιονς λιγκ.
Το ρόστερ έχει 20 Νορβηγούς και 4 Δανούς. Όσοι είχαν πάρει μεταγραφή στο εξωτερικό, δεν έβγαλαν και μάτια μετά την Μποντο. Γνωρίζω ότι ανέθεσαν σε δύο παλαίμαχους με όραμα ,την ανάπτυξη της ομάδας. Ο ένας προπονητής και ο άλλος τεχνικός διευθυντής. Επειδή το πλάνο είναι εντυπωσιακό και αξίζει μελέτη ,ξέρει κανείς λεπτομέρειες;
Εχει τις καλυτερες ακαδημιες στη Νορβηγια...Οχι μονο βγαζει παικτες απο το φυτωριο της, αλλα παιρνει και οτι αλλο καλο υπαρχει σε Νορβηγο παικτη!!
Εχει προπονητη που δουλευει σε σταθερο πλανο και σχεδιο και οι νεοι παικτες προσαρμοζονται ευκολα...
Δεν πουλαει μολις βγει ενας νεος παικτης κατευθειαν για να καλυψει αλλες τρυπες...
Τους κραταει οσο πρεπει και πουλαει στη σωστη στιγμη και τιμη...
Αλλα δν παιρνουν τα μαυλα τους αερα...
Τα λεφτα που παιρνει και ειναι πολλα,δεν τα ξοδευει αλογιστα σε 30χρονους μισθοφορους για εντυπωσιασμο, αλλα την διευκολυνει να ακολουθησει το ιδιο μοντελο...
Δλδ να μαζεψει με μεγαλυτερη ανεση οτι καλυτερο εχει η Νορβηγια σε ταλαντουχο παικτη....
Και ετσι πορευεται...
1-2 σεζόν παίζουν και τους πουλάει.
Τα λεφτά που παίρνει και είναι πολλά, εννοείς από τις ευρωπαϊκές πορείες.
Οι μισθοί που δίνουν είναι επιπέδου Θυμιάνη.
Πωλήσεις

Η τιμή που ακούστηκε για Μύθου είναι ανάμεσα από την πρώτη και δεύτερη καλύτερη πώληση της Μπόντο.
Για βγες λιγο να πουλήσεις Μύθου - Χατσίδη να δω λίγο κάτι για τον μπατίρη που δεν έχει λεφτά και πουλάει.
ΥΓ: Οι αγορές της. Και γαμώ τα φυτώρια έχει

- These users thanked the author Maklaz for the post (total 6):
- renegade, ToMousiTouCrespo, Sera4, Unpsofable78, navigator11, paok apo epilogi

