Νέος προπονητής

Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5417
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Montrealiotis »

marsantos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:42
MagdiTolba έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:15 Εικόνα
Δεν πιστεύω να είναι αυτό το τιμ του. Που νομίζουν ότι έρχονται? Αστέρα Αμπελοκήπων?
Ρε δεν είναι αυτό το τιμ.
Από την αποφοίτηση του γιου του Λέο στο λύκειο είναι.
Τώρα αλήθεια είναι αυτοί από το τεαμ του; Νόμιζα ότι τρολαρατε;
These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
Unpsofable78, Hayate
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Τώρα σοβαρά επιμένετε ότι αυτοί είναι το επιτελείο;
Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

Βρε μπας και είναι από τον κόσμο στο αεροδρόμιο που έβγαινε φωτογραφίες με τον Ματος; :mrgreen:
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
Montrealiotis, paoki19
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 9991
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Мир »

anaximandros4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Εικόνα

Τη λες και ιστορική τη συγκεκριμένη φωτό
Ένας ακόμα μετά τον Ματoς και θα φτιάχναμε τους Ντάλτον.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Мир for the post (total 2):
anaximandros4, Kevin
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19009
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από gika »

Maklaz έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:29 Οπότε μέχρι στιγμής έχουμε
@renegade
@marsantos
@george4
@obanebane
@gika
@ΑποστόληςΑ

Ο @embuji ήταν στον Πούσιτς.

Εγώ θα έλεγα @abc_o_ karpouzas για το χαλαρό, @barlow4 για απογαλακτισμό στο μπαμ ή @Special 4 που εκπέμπει αισιοδοξία.
Εγώ μπορώ να ανοίξω του επόμενου τον Νοέμβριο αν θετε :mrgreen:
These users thanked the author gika for the post:
Maxpaok
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2640
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Nikos 74 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Επειδή βλέπω ότι αλλάζει η διοίκηση πλάνο, έχω μια απορία. Αυτή η Μποντο Γκλιμτ, τι ακριβώς προγραμματισμό έχει; Έχω δει αγώνες της και ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται και διασύρουν μεγαθήρια. Το πλαστικό χορτάρι στην έδρα της είναι μια απάντηση, όμως και στα εκτός, παίρνει διπλά από κατόχους Τσάμπιονς λιγκ.
Το ρόστερ έχει 20 Νορβηγούς και 4 Δανούς. Όσοι είχαν πάρει μεταγραφή στο εξωτερικό, δεν έβγαλαν και μάτια μετά την Μποντο. Γνωρίζω ότι ανέθεσαν σε δύο παλαίμαχους με όραμα ,την ανάπτυξη της ομάδας. Ο ένας προπονητής και ο άλλος τεχνικός διευθυντής. Επειδή το πλάνο είναι εντυπωσιακό και αξίζει μελέτη ,ξέρει κανείς λεπτομέρειες;
Δεν εχει κανεναν μυστικο προγραμματισμο φιλε μην νομιζεις...
Εχει τις καλυτερες ακαδημιες στη Νορβηγια...Οχι μονο βγαζει παικτες απο το φυτωριο της, αλλα παιρνει και οτι αλλο καλο υπαρχει σε Νορβηγο παικτη!!
Εχει προπονητη που δουλευει σε σταθερο πλανο και σχεδιο και οι νεοι παικτες προσαρμοζονται ευκολα...
Δεν πουλαει μολις βγει ενας νεος παικτης κατευθειαν για να καλυψει αλλες τρυπες...
Τους κραταει οσο πρεπει και πουλαει στη σωστη στιγμη και τιμη...
Αλλα δν παιρνουν τα μαυλα τους αερα...
Τα λεφτα που παιρνει και ειναι πολλα,δεν τα ξοδευει αλογιστα σε 30χρονους μισθοφορους για εντυπωσιασμο, αλλα την διευκολυνει να ακολουθησει το ιδιο μοντελο...
Δλδ να μαζεψει με μεγαλυτερη ανεση οτι καλυτερο εχει η Νορβηγια σε ταλαντουχο παικτη....
Και ετσι πορευεται...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25974
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από obanebane »

Εννοείται ότι είναι οπαδοί που ήταν στο αεροδρόμιο.
Καμία άλλη μαλακια έχετε να γράψετε;
These users thanked the author obanebane for the post (total 12):
navigator11, loukas karadimos, scarsick, margas, Hayate, paokkerkir, Montrealiotis, aivas19, DamoN, jibbie and 2 more users
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21266
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από navigator11 »

Σταθερά χαλαρός ο αδερφός εκ Κορίνθου. Σ' αγαπάω, ρε μαλάκα 😂
These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
obanebane, DamoN, jibbie
george188
Δημοσιεύσεις: 5640
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από george188 »

anaximandros4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Εικόνα

Τη λες και ιστορική τη συγκεκριμένη φωτό
Για ανθρωπος που υποτιθεται παραιτηθηκε καλα τον βλεπω τοον αντρε παντως
These users thanked the author george188 for the post (total 8):
Unpsofable78, navigator11, Maklaz, anaximandros4, paokkerkir, aivas19, jibbie, rockcity4
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21266
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από navigator11 »

Πολλή ... νιατίλα αποπνέει η συγκεκριμένη φωτογραφία. Αν ρίξουμε αισθητά και τον μέσο όρο ηλικίας του ρόστερ μας, πιο πολύ θα θυμίζουμε παιδικό σταθμό :twisted: :pano:
These users thanked the author navigator11 for the post:
jibbie
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2831
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Dimitrisou »

george188 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:43
anaximandros4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Εικόνα

Τη λες και ιστορική τη συγκεκριμένη φωτό
Για ανθρωπος που υποτιθεται παραιτηθηκε καλα τον βλεπω τοον αντρε παντως
:mrgreen:
These users thanked the author Dimitrisou for the post:
george188
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από gergeo4 »

paokkerkir έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:41 Εγω θα πω να το ανοίξει ο @gergeo4 που ειχε ανοιξει και το πρώτο του Razvan
okkkkk
These users thanked the author gergeo4 for the post:
aivas19
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 843
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από margas »

anaximandros4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Εικόνα

Τη λες και ιστορική τη συγκεκριμένη φωτό
Που να ξέρε ανάμεσα σε ποιους βρίσκεται το παλικάρι… Μακάρι μες στην ομάδα να αποκτήσει έστω το 10% της νοοτροπίας τους και του πάθους τους.
These users thanked the author margas for the post:
anaximandros4
MagdiTolba
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από MagdiTolba »

Ωραία πράγματα. Θα είναι αύριο πρωί στη Μεσημβρια χωρίς πρώτα να ανακοινωθεί? Για να δούμε. Δεν έχει ξαναγίνει, το αφήσανε κυριολεκτικά για την τελευταία ώρα.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19424
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από renegade »

george188 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:43
anaximandros4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Εικόνα

Τη λες και ιστορική τη συγκεκριμένη φωτό
Για ανθρωπος που υποτιθεται παραιτηθηκε καλα τον βλεπω τοον αντρε παντως
Φούσκωσαν και τα μαγουλακια λίγο ακόμα... ζάχαρη είναι
These users thanked the author renegade for the post:
george188
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2030
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Maklaz »

Metagrafakias έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:27
Nikos 74 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 23:03 Επειδή βλέπω ότι αλλάζει η διοίκηση πλάνο, έχω μια απορία. Αυτή η Μποντο Γκλιμτ, τι ακριβώς προγραμματισμό έχει; Έχω δει αγώνες της και ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται και διασύρουν μεγαθήρια. Το πλαστικό χορτάρι στην έδρα της είναι μια απάντηση, όμως και στα εκτός, παίρνει διπλά από κατόχους Τσάμπιονς λιγκ.
Το ρόστερ έχει 20 Νορβηγούς και 4 Δανούς. Όσοι είχαν πάρει μεταγραφή στο εξωτερικό, δεν έβγαλαν και μάτια μετά την Μποντο. Γνωρίζω ότι ανέθεσαν σε δύο παλαίμαχους με όραμα ,την ανάπτυξη της ομάδας. Ο ένας προπονητής και ο άλλος τεχνικός διευθυντής. Επειδή το πλάνο είναι εντυπωσιακό και αξίζει μελέτη ,ξέρει κανείς λεπτομέρειες;
Δεν εχει κανεναν μυστικο προγραμματισμο φιλε μην νομιζεις...
Εχει τις καλυτερες ακαδημιες στη Νορβηγια...Οχι μονο βγαζει παικτες απο το φυτωριο της, αλλα παιρνει και οτι αλλο καλο υπαρχει σε Νορβηγο παικτη!!
Εχει προπονητη που δουλευει σε σταθερο πλανο και σχεδιο και οι νεοι παικτες προσαρμοζονται ευκολα...
Δεν πουλαει μολις βγει ενας νεος παικτης κατευθειαν για να καλυψει αλλες τρυπες...
Τους κραταει οσο πρεπει και πουλαει στη σωστη στιγμη και τιμη...
Αλλα δν παιρνουν τα μαυλα τους αερα...
Τα λεφτα που παιρνει και ειναι πολλα,δεν τα ξοδευει αλογιστα σε 30χρονους μισθοφορους για εντυπωσιασμο, αλλα την διευκολυνει να ακολουθησει το ιδιο μοντελο...
Δλδ να μαζεψει με μεγαλυτερη ανεση οτι καλυτερο εχει η Νορβηγια σε ταλαντουχο παικτη....
Και ετσι πορευεται...
Συγγνώμη για το Οφ τοπικ

1-2 σεζόν παίζουν και τους πουλάει.
Τα λεφτά που παίρνει και είναι πολλά, εννοείς από τις ευρωπαϊκές πορείες.
Οι μισθοί που δίνουν είναι επιπέδου Θυμιάνη.

Πωλήσεις
Εικόνα

Η τιμή που ακούστηκε για Μύθου είναι ανάμεσα από την πρώτη και δεύτερη καλύτερη πώληση της Μπόντο.

Για βγες λιγο να πουλήσεις Μύθου - Χατσίδη να δω λίγο κάτι για τον μπατίρη που δεν έχει λεφτά και πουλάει.

ΥΓ: Οι αγορές της. Και γαμώ τα φυτώρια έχει
Εικόνα
These users thanked the author Maklaz for the post (total 6):
renegade, ToMousiTouCrespo, Sera4, Unpsofable78, navigator11, paok apo epilogi
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”