Εσυ εφαγες τν Ραζβαν, εσυ θα υποδεχθεις τν νεο..embuji έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:12Εμενα για τον Πουσιτσ ειπαμε οχι τον Λισι.Dimitris_L4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:06αδερφος @embuji δαγκωτοMaklaz έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 20:49 Αποφασίσαμε ποιος θα ανοίξει το τοπικ του ;
Προσοχή ρεμάλια, θα κουβαλήσετε χρονιά ολόκληρη!
Νέος προπονητής
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5702
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Νέος προπονητής
Re: Νέος προπονητής
Τι εννοείς;Miles έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:16 Να δω τι θα λες όταν θα γίνει ο Καμαρά ο αγαπημένος του παίχτης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος marsantos την Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2168
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Νέος προπονητής
Για να πάει καλά η χρονιά και να πετύχει ο νέος προπονητής, πρέπει να ανοίξει το τοπικ του κάποιος που τον θεωρεί ρίσκο.
Ψηφίζω @renegade
Ψηφίζω @renegade
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21263
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέος προπονητής
Εμένα πάλι μου φαίνεται κάργα βουτυρομπεμπόφατσας για ΠΑΟΚ. Συμπαθέστατος, βέβαια.PAOKevolution έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:45 Εγώ θα το πω. Με ιντριγκάρουν τα μούτρα του ρε μλκς!
Άντε να στηρίξουμε όλοι μαζί γαμω, να γουστάρουμε παρέ
Λοιπόν, το σχετικό νήμα θα το ανοίξει ο @obanebane , που είχε ανοίξει του Αντρίγια. Τέλος αναζήτησης και συζήτησης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
- DamoN, MikeStr4, jibbie
Re: Νέος προπονητής
Δεν έχω ανοίξει ποτέ τοπικ...και δεν θέλω 
- These users thanked the author renegade for the post (total 4):
- navigator11, Unpsofable78, DamoN, Newgen9
Re: Νέος προπονητής
Ωραία...θα έρθει ο Πουσιτςmarsantos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:14![]()
![]()
Ανοίγω το τοπικ και παθαίνει χιαστούς ο προπονητής στα σκαλοπάτια του Μακεδονία..
- These users thanked the author renegade for the post (total 2):
- marsantos, pisakaipoupoula
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 918
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Νέος προπονητής
Εγω θα πω να το ανοίξει ο @gergeo4 που ειχε ανοιξει και το πρώτο του Razvan
- These users thanked the author paokkerkir for the post (total 4):
- prist64, Unpsofable78, Kourdos, gergeo4
Re: Νέος προπονητής
Ναι και από μέναnavigator11 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:29Εμένα πάλι μου φαίνεται κάργα βουτυρομπεμπόφατσας για ΠΑΟΚ. Συμπαθέστατος, βέβαια.PAOKevolution έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:45 Εγώ θα το πω. Με ιντριγκάρουν τα μούτρα του ρε μλκς!
Άντε να στηρίξουμε όλοι μαζί γαμω, να γουστάρουμε παρέ
Λοιπόν, το σχετικό νήμα θα το ανοίξει ο @obanebane , που είχε ανοίξει του Αντρίγια. Τέλος αναζήτησης και συζήτησης.
- These users thanked the author DamoN for the post:
- navigator11
Re: Νέος προπονητής
Υποτιθεται ότι αυτό είναι κύριο χαρακτηριστικό του, οτι δλδ προσαρμόζεται στο ροστερKabamaru11 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:16 Ειμαι αισιοδοξος για τον νιουφη.Ειδικα αν δω οτι θα παει με την πεπατημενη και δεν θα κανει εξτριμ αλλαγες στο συστημα στην αρχη.Σε λιγοτερο απο μηνα παιζουμε επισημο,θα ηταν αυτοκτονια να προσαρμοστει το ροστερ σε αυτον κ οχι αυτος στο ροστερ.
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7978
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: Νέος προπονητής
Κάθηστε να περάσει πρώτα τα εργομετρικα και αύριο το απόγευμα ίσως ανακοινωθεί.
- These users thanked the author theo-drama for the post (total 2):
- Apil44, Мир