Καναμε 3/3 με πολυ χειροτερο συνολο φιλε...Ξεχνας ευκολα..gervasio artigas έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:03τι λες ρε φιλε;;xyz_o_peponas έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:05Πολύ καλά το έθεσες, "πρώτα ο Θεός" γιατί με τα εγκλήματα σε κύπελλο και λεωφόρο καθως και με τις παλινωδίες του τελευταίου μήνα, αυτή τη στιγμή το να κάνουμε 2/3 προκρίσεις με ομάδα που φτιάχνεται είναι πολύ πολύ δύσκολο.tzim01 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 17:06 εμενα ο φοβος μου ειναι οτι ο λισι εχει μαθει τον ισπανικο τροπο λειτουργειας της ομαδας δηλαδη με μικρο ροστερ(ολες οι ομαδες που δεν παιζουν μεσοβδομαδα αν το παρατηρησετε ετσι χτιζουν τα ροστερ) και υποτιμηθεί πρωτα ο θεος το 2 ματς την βδομαδα ειτε σε γιουροπα ειτε κονφερενς.
σοβαρα;;
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5701
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- eorptol1
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πάντως ο Μειτε μόλις κατέφθασε Θεσσαλονίκη χαμογελαστός
Κάποιος να τον ενημερώσει ότι έφυγε ο Ραζβαν
Κάποιος να τον ενημερώσει ότι έφυγε ο Ραζβαν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GianD την Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
dimitris7777
- Δημοσιεύσεις: 410
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για Μπιάνκο έχω ακούσει ότι γενικά υπάρχει θετική εικόνα και δέχονται όλοι μέσα στον οργανισμό ότι δε του δόθηκε ως χρόνος αυτό που άξιζε αγωνιστικά και ότι θα πάμε να τον πάρουμε, όχι όμως στη ρήτρα των 4 εκ. Ας πούμε ότι εάν ισχύει για Λούτσε ότι κλείνει στο Κατάρ, μπορεί να ζητήσει να πάρει το Μεϊτέ....τον πουλάμε κανά 2εκ και τα δίνουμε για αγορά του Μπιάνκο.....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και αμα ειχαμε φερει και τον κολλητο σου προπονητη ακομα καλυτερα αλλα δε σου βγηκε.Dimitris_L4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:07Καναμε 3/3 με πολυ χειροτερο συνολο φιλε...Ξεχνας ευκολα..gervasio artigas έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:03τι λες ρε φιλε;;xyz_o_peponas έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:05
Πολύ καλά το έθεσες, "πρώτα ο Θεός" γιατί με τα εγκλήματα σε κύπελλο και λεωφόρο καθως και με τις παλινωδίες του τελευταίου μήνα, αυτή τη στιγμή το να κάνουμε 2/3 προκρίσεις με ομάδα που φτιάχνεται είναι πολύ πολύ δύσκολο.
σοβαρα;;
- These users thanked the author embuji for the post:
- Dimitris_L4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Μειτε είναι σαν τον Σαμσον, αν δεν αφήσει τον ανανά να μεγαλώσει δεν δυναμώνει.
- These users thanked the author Мир for the post (total 14):
- namisenoiazei, Dimitrisou, Ally Samagoal, Maklaz, Kenny4, kotorla4, nunies4, Kabamaru11, Woodman73, loukas karadimos and 4 more users
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5701
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Γτ ηταν επιπεδο αποδοσης ολης της ομαδας?? Δλδ κ ο Ραζβαν υποπτος σωστα?? μωρε μπραβο...
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- giaxxo
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2830
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν εχει να κανει ομως καθαρα με το ποσο που ξοδευεις..ειναι σε συναρτηση με τα εσοδα.delos15 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:51 Φίλε κοίταξε λίγο για ποιο λόγο έφαγαν την ποινή και τι άνοιγμα είχαν. Δεν ζήτησε κανείς από τον ΠΑΟΚ να κάνει 200 εκατομ. Μεταγραφές.
Και η Μαρσειγ λογικα εχει παραπανω απο εμας.
Δεν λεω να μην ριξουμε λεφτα αλλα το φφπ μια χαρα υπαρχει.
- These users thanked the author Dimitrisou for the post:
- margas
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106596
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Vieirinhaloukas karadimos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:08 O κολκας ανέβασε reel λέγοντας ότι πέραν του Ισπανού στόπερ που δε θα γράψω ποτέ το όνομα του για να μη σπάσω το πληκτρολόγιο έχουμε ακόμα έναν στανπαη γιατί έφυγε ο Θωμάς
Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro
Σλοβάκος που παίζει στη Βόλφσπουργκ
Βγάζει νόημα?
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
- loukas karadimos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@Shivaspace όλα τα σχετικά ποστ διαγράφηκαν
Για παίκτη της ομάδας τέτοιες υπόνοιες - μην πω ευθείες προσβολές, είναι απαράδεκτες
Θεωρώ πως μάλλον δεν κατάλαβες τι είπες, εξ ου και δεν μιλάμε για μπαν κλπ
Για μυριοστή φορά: Προσέχετε τι γράφετε!
Για παίκτη της ομάδας τέτοιες υπόνοιες - μην πω ευθείες προσβολές, είναι απαράδεκτες
Θεωρώ πως μάλλον δεν κατάλαβες τι είπες, εξ ου και δεν μιλάμε για μπαν κλπ
Για μυριοστή φορά: Προσέχετε τι γράφετε!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μήπως για αυτό χαμογελάει?GianD έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:12 Πάντως ο Μειτε μόλις κατέφθασε Θεσσαλονίκη χαμογελαστός
Κάποιος να τον ενημερώσει ότι έφυγε ο Ραζβαν![]()
Όχι ότι δεν τον αγαπάει πολύ...αλλά ό,τι και να πεις εκείνο το ισχίο θα αισθάνεται μία κάποια μεγαλύτερη ανακούφυση τώρα
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4270
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
εγώ θα το δεχτώ το μπαν πάντως, δεν έχω κάποιο πρόβλημα γιατί γνωρίζω τους κανονισμούς και φυσικα δεν έχω αποδείξεις..έχω όμως τη δική μου άποψη και αν θίγει τόσο πολυ, την κρατάω γι εμένα
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2168
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Που το είπαν πάλι αυτό; Και ο Μειτε φεύγει; Νομίζω ένας από τους δύο θα έπρεπε να μείνει για λόγους ομοιογένειας ίσως.Parolos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Λένε φεύγει Οζντοεφ και Μειτε.
Εγώ Οζντοεφ είμαι φαν , δε νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε τέτοιο all around χαφ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεύτερη χρονιά προετοιμασία πάει πολύ.renegade έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:43Μήπως για αυτό χαμογελάει?GianD έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:12 Πάντως ο Μειτε μόλις κατέφθασε Θεσσαλονίκη χαμογελαστός
Κάποιος να τον ενημερώσει ότι έφυγε ο Ραζβαν![]()
Όχι ότι δεν τον αγαπάει πολύ...αλλά ό,τι και να πεις εκείνο το ισχίο θα αισθάνεται μία κάποια μεγαλύτερη ανακούφυση τώρα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
"Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro"
=>>O Χατζηδιάκος είναι φίλε
=>>O Χατζηδιάκος είναι φίλε
- These users thanked the author janellsis for the post:
- loukas karadimos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Σλοβάκος φαίνεται πολύ καλή περίπτωση. Δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν υπάρξει ενδιαφέρον στο μέλλον αφού μπορεί να μπει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων αν χρειαστεί το ποσοστό μεταπώλησης του Κουλιε.delos15 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:19 Denis Vavro - Προφίλ παίκτη 25/26 | Transfermarkt https://share.google/8D3w5VBdG4krTw8E1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ettien26 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:55, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.