Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Φίλε κοίταξε λίγο για ποιο λόγο έφαγαν την ποινή και τι άνοιγμα είχαν. Δεν ζήτησε κανείς από τον ΠΑΟΚ να κάνει 200 εκατομ. Μεταγραφές.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
all around μεν τσακωμενος με την μπαλα για πανω απο 2 επαφες δεParolos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Λένε φεύγει Οζντοεφ και Μειτε.
Εγώ Οζντοεφ είμαι φαν , δε νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε τέτοιο all around χαφ.
- These users thanked the author tzim01 for the post:
- Gregk19262000
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πρεπει να ερθουν καποιοι παικτες ομως παιδια ακομα και αν δεν ειναι οι βασικοι 11αδατοι. Δε βγαινουν τα κουκια.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και άλλος 30+;;;delos15 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:19 Denis Vavro - Προφίλ παίκτη 25/26 | Transfermarkt https://share.google/8D3w5VBdG4krTw8E1
Μπορείς να αφαιρέσεις τον ΠΑΟΚ από τον Ραζβαν αλλά όχι τον Ραζβαν από τον ΠΑΟΚ
Έχει ποτίσει Ραζβανιλα όλος ο οργανισμός.
Πάρτε ρε κανένα νιατο έτσι για αλλαγή
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
- Montrealiotis, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν είναι αυτός τελικά είπαμε.nunies4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:57Και άλλος 30+;;;delos15 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:19 Denis Vavro - Προφίλ παίκτη 25/26 | Transfermarkt https://share.google/8D3w5VBdG4krTw8E1
Μπορείς να αφαιρέσεις τον ΠΑΟΚ από τον Ραζβαν αλλά όχι τον Ραζβαν από τον ΠΑΟΚ
Έχει ποτίσει Ραζβανιλα όλος ο οργανισμός.![]()
Πάρτε ρε κανένα νιατο έτσι για αλλαγή
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5699
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγω προτιμω Χατζηδιακο απο Βαβρο παντως..
Μη συγκρινετε τη Μαρσειγ με τν ΠΑΟΚ οσον αφορα το κοστ κοντρολ για τν Θεο..
Μη συγκρινετε τη Μαρσειγ με τν ΠΑΟΚ οσον αφορα το κοστ κοντρολ για τν Θεο..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dimitris_L4 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 2):
- renegade, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τον βρήκα σε καλύτερες αναλύσεις:st4this έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:46Δεν ειναι αλλα dont worry, να επιλεγεις το BBCode ωστε να φαινονται και να τις στελνεις με URL οχι IMGdionisisbasi έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:43 Αμα εννοείτε αυτη την εικονα
Ειναι ο Χατζηδιάκος
(Πρωτη φορα στέλνω ελπιζω να ειναι σωστος ο τροπος που ανεβάζετε φωτογραφίες)
- These users thanked the author Мир for the post (total 7):
- Equalizer, st4this, dionisisbasi, MikeStr4, Maklaz, Kabamaru11, Anwnimos
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ πίστεψα θα τους πάρουν και τους 2 ,για αυτό ψήθηκα με τα διαφορετικά χαρακτηριστικά και το πλάνο όπως έγραψε και ο equaliser
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλά κάνετε πλάκα....
30 χρονών σέντερ Μπακ και θεωρείται μεγάλος?!!!!
30 χρονών σέντερ Μπακ και θεωρείται μεγάλος?!!!!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Φτου...μου χαλάσετε το ποστdelos15 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:58Δεν είναι αυτός τελικά είπαμε.nunies4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:57Και άλλος 30+;;;delos15 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:19 Denis Vavro - Προφίλ παίκτη 25/26 | Transfermarkt https://share.google/8D3w5VBdG4krTw8E1
Μπορείς να αφαιρέσεις τον ΠΑΟΚ από τον Ραζβαν αλλά όχι τον Ραζβαν από τον ΠΑΟΚ
Έχει ποτίσει Ραζβανιλα όλος ο οργανισμός.![]()
Πάρτε ρε κανένα νιατο έτσι για αλλαγή
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλά σόρρυ έβαλε στορυ/ρηλ/ πως σκατα τολεει η νεολαία αυτό, για να πιξελιασει ένα παίκτη που ήδη βγήκαν ρεπορτάζ ότι θέλουμε;
Τι νόημα έχει αυτό;
Μπας και δεν είχε δικαίωμα χρήσης της φωτό;
Μπας κι είναι προχθεσινό το ποστ;
Τι νόημα έχει αυτό;
Μπας και δεν είχε δικαίωμα χρήσης της φωτό;
Μπας κι είναι προχθεσινό το ποστ;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Που το είδες φίλε;Parolos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Λένε φεύγει Οζντοεφ και Μειτε.
Εγώ Οζντοεφ είμαι φαν , δε νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε τέτοιο all around χαφ.
Αν ισχύει, είναι επιβεβλημένη η παραμονή Μπιανκο
- These users thanked the author GianD for the post (total 2):
- Dimitris_L4, st4this
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1146
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
τι λες ρε φιλε;;xyz_o_peponas έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:05Πολύ καλά το έθεσες, "πρώτα ο Θεός" γιατί με τα εγκλήματα σε κύπελλο και λεωφόρο καθως και με τις παλινωδίες του τελευταίου μήνα, αυτή τη στιγμή το να κάνουμε 2/3 προκρίσεις με ομάδα που φτιάχνεται είναι πολύ πολύ δύσκολο.tzim01 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 17:06 εμενα ο φοβος μου ειναι οτι ο λισι εχει μαθει τον ισπανικο τροπο λειτουργειας της ομαδας δηλαδη με μικρο ροστερ(ολες οι ομαδες που δεν παιζουν μεσοβδομαδα αν το παρατηρησετε ετσι χτιζουν τα ροστερ) και υποτιμηθεί πρωτα ο θεος το 2 ματς την βδομαδα ειτε σε γιουροπα ειτε κονφερενς.
σοβαρα;;
- These users thanked the author gervasio artigas for the post:
- eorptol1
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με τέτοιο σκαρί και τόσα πολλά παιχνίδια μαζεμένα χωρίς ξεκούραση, πάλι καλά να λέμε που άντεξε τόσο
Δεν χρειάζονται μομφές προς τον παίκτη, δεν έδωσε ποτέ τέτοια δικαιώματα όσο μπλαζέ και αν είναι το ύφος του. Την καριέρα του διακινδύνεψε παίζοντας σε κάποια ματς των πλέι οφ
Δεν χρειάζονται μομφές προς τον παίκτη, δεν έδωσε ποτέ τέτοια δικαιώματα όσο μπλαζέ και αν είναι το ύφος του. Την καριέρα του διακινδύνεψε παίζοντας σε κάποια ματς των πλέι οφ
- These users thanked the author GianD for the post (total 6):
- paok apo epilogi, TylerDurden, paokspren, Ally Samagoal, Kenny4, sakis_the_fraud
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8209
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Γρήγορο σεντερ μπακ θελατε.
- These users thanked the author black death for the post:
- MikeStr4

