Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5699
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

gervasio artigas έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:03
xyz_o_peponas έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:05
tzim01 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 17:06 εμενα ο φοβος μου ειναι οτι ο λισι εχει μαθει τον ισπανικο τροπο λειτουργειας της ομαδας δηλαδη με μικρο ροστερ(ολες οι ομαδες που δεν παιζουν μεσοβδομαδα αν το παρατηρησετε ετσι χτιζουν τα ροστερ) και υποτιμηθεί πρωτα ο θεος το 2 ματς την βδομαδα ειτε σε γιουροπα ειτε κονφερενς.
Πολύ καλά το έθεσες, "πρώτα ο Θεός" γιατί με τα εγκλήματα σε κύπελλο και λεωφόρο καθως και με τις παλινωδίες του τελευταίου μήνα, αυτή τη στιγμή το να κάνουμε 2/3 προκρίσεις με ομάδα που φτιάχνεται είναι πολύ πολύ δύσκολο.
τι λες ρε φιλε;;
σοβαρα;;
Καναμε 3/3 με πολυ χειροτερο συνολο φιλε...Ξεχνας ευκολα..
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
eorptol1
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από GianD »

Πάντως ο Μειτε μόλις κατέφθασε Θεσσαλονίκη χαμογελαστός

Κάποιος να τον ενημερώσει ότι έφυγε ο Ραζβαν :D
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GianD την Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author GianD for the post (total 5):
Maxpaok, margas, Woodman73, sakis_the_fraud, george188
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από dimitris7777 »

GianD έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:01
Parolos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Λένε φεύγει Οζντοεφ και Μειτε.

Εγώ Οζντοεφ είμαι φαν , δε νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε τέτοιο all around χαφ.
Που το είδες φίλε;

Αν ισχύει, είναι επιβεβλημένη η παραμονή Μπιανκο
Για Μπιάνκο έχω ακούσει ότι γενικά υπάρχει θετική εικόνα και δέχονται όλοι μέσα στον οργανισμό ότι δε του δόθηκε ως χρόνος αυτό που άξιζε αγωνιστικά και ότι θα πάμε να τον πάρουμε, όχι όμως στη ρήτρα των 4 εκ. Ας πούμε ότι εάν ισχύει για Λούτσε ότι κλείνει στο Κατάρ, μπορεί να ζητήσει να πάρει το Μεϊτέ....τον πουλάμε κανά 2εκ και τα δίνουμε για αγορά του Μπιάνκο.....
embuji
Δημοσιεύσεις: 4228
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Dimitris_L4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:07
gervasio artigas έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:03
xyz_o_peponas έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:05

Πολύ καλά το έθεσες, "πρώτα ο Θεός" γιατί με τα εγκλήματα σε κύπελλο και λεωφόρο καθως και με τις παλινωδίες του τελευταίου μήνα, αυτή τη στιγμή το να κάνουμε 2/3 προκρίσεις με ομάδα που φτιάχνεται είναι πολύ πολύ δύσκολο.
τι λες ρε φιλε;;
σοβαρα;;
Καναμε 3/3 με πολυ χειροτερο συνολο φιλε...Ξεχνας ευκολα..
Και αμα ειχαμε φερει και τον κολλητο σου προπονητη ακομα καλυτερα αλλα δε σου βγηκε.
These users thanked the author embuji for the post:
Dimitris_L4
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 9991
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Мир »

Ο Μειτε είναι σαν τον Σαμσον, αν δεν αφήσει τον ανανά να μεγαλώσει δεν δυναμώνει.
These users thanked the author Мир for the post (total 13):
namisenoiazei, Dimitrisou, Ally Samagoal, Maklaz, Kenny4, kotorla4, nunies4, Kabamaru11, Woodman73, loukas karadimos and 3 more users
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5699
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Γτ ηταν επιπεδο αποδοσης ολης της ομαδας?? Δλδ κ ο Ραζβαν υποπτος σωστα?? μωρε μπραβο...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
giaxxo
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2830
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitrisou »

delos15 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:51 Φίλε κοίταξε λίγο για ποιο λόγο έφαγαν την ποινή και τι άνοιγμα είχαν. Δεν ζήτησε κανείς από τον ΠΑΟΚ να κάνει 200 εκατομ. Μεταγραφές.
Δεν εχει να κανει ομως καθαρα με το ποσο που ξοδευεις..ειναι σε συναρτηση με τα εσοδα.
Και η Μαρσειγ λογικα εχει παραπανω απο εμας.
Δεν λεω να μην ριξουμε λεφτα αλλα το φφπ μια χαρα υπαρχει.
These users thanked the author Dimitrisou for the post:
margas
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106588
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

loukas karadimos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:08 O κολκας ανέβασε reel λέγοντας ότι πέραν του Ισπανού στόπερ που δε θα γράψω ποτέ το όνομα του για να μη σπάσω το πληκτρολόγιο έχουμε ακόμα έναν στανπαη γιατί έφυγε ο Θωμάς

Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro

Σλοβάκος που παίζει στη Βόλφσπουργκ

Βγάζει νόημα?
Vieirinha
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
loukas karadimos
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16644
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

@Shivaspace όλα τα σχετικά ποστ διαγράφηκαν

Για παίκτη της ομάδας τέτοιες υπόνοιες - μην πω ευθείες προσβολές, είναι απαράδεκτες

Θεωρώ πως μάλλον δεν κατάλαβες τι είπες, εξ ου και δεν μιλάμε για μπαν κλπ

Για μυριοστή φορά: Προσέχετε τι γράφετε!
renegade
Δημοσιεύσεις: 19424
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

GianD έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:12 Πάντως ο Μειτε μόλις κατέφθασε Θεσσαλονίκη χαμογελαστός

Κάποιος να τον ενημερώσει ότι έφυγε ο Ραζβαν :D
Μήπως για αυτό χαμογελάει?
Όχι ότι δεν τον αγαπάει πολύ...αλλά ό,τι και να πεις εκείνο το ισχίο θα αισθάνεται μία κάποια μεγαλύτερη ανακούφυση τώρα
These users thanked the author renegade for the post:
Kenny4
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4270
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Shivaspace »

εγώ θα το δεχτώ το μπαν πάντως, δεν έχω κάποιο πρόβλημα γιατί γνωρίζω τους κανονισμούς και φυσικα δεν έχω αποδείξεις..έχω όμως τη δική μου άποψη και αν θίγει τόσο πολυ, την κρατάω γι εμένα
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2160
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Parolos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:49 Λένε φεύγει Οζντοεφ και Μειτε.

Εγώ Οζντοεφ είμαι φαν , δε νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε τέτοιο all around χαφ.
Που το είπαν πάλι αυτό; Και ο Μειτε φεύγει; Νομίζω ένας από τους δύο θα έπρεπε να μείνει για λόγους ομοιογένειας ίσως.
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2010
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

renegade έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:43
GianD έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:12 Πάντως ο Μειτε μόλις κατέφθασε Θεσσαλονίκη χαμογελαστός

Κάποιος να τον ενημερώσει ότι έφυγε ο Ραζβαν :D
Μήπως για αυτό χαμογελάει?
Όχι ότι δεν τον αγαπάει πολύ...αλλά ό,τι και να πεις εκείνο το ισχίο θα αισθάνεται μία κάποια μεγαλύτερη ανακούφυση τώρα
Δεύτερη χρονιά προετοιμασία πάει πολύ. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
janellsis
Δημοσιεύσεις: 226
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 13:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από janellsis »

"Έβγαλε φωτογραφία με πιξελ που όταν την έτρεξα σε διάφορα μοντέλα μου βγάλανε το όνομα Denis Vavro"

=>>O Χατζηδιάκος είναι φίλε
These users thanked the author janellsis for the post:
loukas karadimos
Άβαταρ μέλους
Ettien26
Δημοσιεύσεις: 4596
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιαν 2020, 20:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ettien26 »

delos15 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 18:19 Denis Vavro - Προφίλ παίκτη 25/26 | Transfermarkt https://share.google/8D3w5VBdG4krTw8E1
Ο Σλοβάκος φαίνεται πολύ καλή περίπτωση. Δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν υπάρξει ενδιαφέρον στο μέλλον αφού μπορεί να μπει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων αν χρειαστεί το ποσοστό μεταπώλησης του Κουλιε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ettien26 την Κυρ 21 Ιουν 2026, 19:55, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”