ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από Billy4 »

0-1
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33921
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από john4serres »

Εικόνα

"ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΤΕ" ΤΟΝ !!!
Άβαταρ μέλους
bL@De
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 16:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από bL@De »

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ
0-6
Γαύροι Μουν...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από DC »

Δεν περιμένω πολλά.
Ύστερα από το "πνίξιμο" των στημένων και με διαιτητή τον κουκουλάκη, δεν περιμένω ένα απλό χειρουργείο αλλά κανονικό σφαγείο.
Το μόνο που θέλω είναι να φύγουμε όσο πιο υγειείς γίνεται. Θα πέσει πολλή κλωτσιά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κουκουλακης και γκολλλλλλλλλλλλλλλλ


Τεσπα ας μην ασχοληθουμε με τον διαιτητη αλλο......εμεις να παιξουμε σαν ΠΑΟΚ και αν θελουν να γινουν ρεζιλι 1 ακομα φορα ας γινουν
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από theoPAOK »

Μένω 5 λεπτά απο το τηγάνι, και δεν θα πάω γιατί τελευταία στιγμή εκει που τα κανονίσαμε με την παρέα μου τους γαύρους να πάμε, τελικά είπαν όχι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..

Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι.. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από adamroxas »

ΜΕΓΑΛΕ ΠΑΟΚ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΠΛΟ!!!
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από Olorin »

Καθαρα αντικειμενικα και με αγωνιστικα κριτηρια, ειμαστε το φαβορι της αναμετρησης. Ευκαιρια το 5.50 στο διπλο.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από kos »

theoPAOK έγραψε:Μένω 5 λεπτά απο το τηγάνι, και δεν θα πάω γιατί τελευταία στιγμή εκει που τα κανονίσαμε με την παρέα μου τους γαύρους να πάμε, τελικά είπαν όχι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..

Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι.. :opaokara:
σε αυτο το γηπεδο εχουν τετοια μικροφωνικη εγκατασταση που ειναι λογικο να σε πιανει ενας φοβος. ειδικα εαν εισαι κοντα στο ηχειο που φωναζουν τα συνθηματα. δεν ειναι εποχη για προβληματα ακοης.

στα σοβαρα τωρα πιστευω οτι εαν ο κουκουλακης μας σφαξει λιγο θα το παρουμε το ματς.
ειναι ξεκαθαρο οτι οπως ο μπολονι επελεξε να φρεσκαρει την ομαδα για τον γαυρο, ετσι και οι παικτες του γαβρου επελεξαν να παιξουν με αρσεναλ. σαν τρελοι ετρεχαν, σαν σκυλια πιεζαν. με φρεσκο παυλο θα παρουμε και το κεντρο και το ματς.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από Karelias »

Παίξτε σπίτια
αυτοκίνητα
εξοχικά
σε γκολ του Γκαρσία.
Θα σκοράρει σίγουρα.
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από xlebouras »

Ετσι και δεν σκοραρει...
Ετσι και δεν σκοραρει...
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Πέμ 29 Σεπ 2011, 22:54, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Δεν χρειάζεται παράθεση στο αμέσως προηγούμενο ποστ..
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

Γα@μ.ήστε - τον Π@ύστη - τον @λυμπιακό

:opaokara: :opaokara: :opaokara:

:pano: :pano: :pano: :pano: :pano:
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από markos4 »

ηρθε η ωρα να παιξουμε με τα κοριτσια.
αιντε ΠΑΟΚΑΡΑ σκιστους τις κυλοτες.
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από xrictoforoc »

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ
ΑΪΝΤΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1

Δημοσίευση από theoPAOK »

kos έγραψε:
theoPAOK έγραψε:Μένω 5 λεπτά απο το τηγάνι, και δεν θα πάω γιατί τελευταία στιγμή εκει που τα κανονίσαμε με την παρέα μου τους γαύρους να πάμε, τελικά είπαν όχι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..

Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι.. :opaokara:

σε αυτο το γηπεδο εχουν τετοια μικροφωνικη εγκατασταση που ειναι λογικο να σε πιανει ενας φοβος. ειδικα εαν εισαι κοντα στο ηχειο που φωναζουν τα συνθηματα. δεν ειναι εποχη για προβληματα ακοης.

στα σοβαρα τωρα πιστευω οτι εαν ο κουκουλακης μας σφαξει λιγο θα το παρουμε το ματς.
ειναι ξεκαθαρο οτι οπως ο μπολονι επελεξε να φρεσκαρει την ομαδα για τον γαυρο, ετσι και οι παικτες του γαβρου επελεξαν να παιξουν με αρσεναλ. σαν τρελοι ετρεχαν, σαν σκυλια πιεζαν. με φρεσκο παυλο θα παρουμε και το κεντρο και το ματς.

Υπερβολές..... :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”