ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Δεν περιμένω πολλά.
Ύστερα από το "πνίξιμο" των στημένων και με διαιτητή τον κουκουλάκη, δεν περιμένω ένα απλό χειρουργείο αλλά κανονικό σφαγείο.
Το μόνο που θέλω είναι να φύγουμε όσο πιο υγειείς γίνεται. Θα πέσει πολλή κλωτσιά.
Ύστερα από το "πνίξιμο" των στημένων και με διαιτητή τον κουκουλάκη, δεν περιμένω ένα απλό χειρουργείο αλλά κανονικό σφαγείο.
Το μόνο που θέλω είναι να φύγουμε όσο πιο υγειείς γίνεται. Θα πέσει πολλή κλωτσιά.
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
κουκουλακης και γκολλλλλλλλλλλλλλλλ
Τεσπα ας μην ασχοληθουμε με τον διαιτητη αλλο......εμεις να παιξουμε σαν ΠΑΟΚ και αν θελουν να γινουν ρεζιλι 1 ακομα φορα ας γινουν
Τεσπα ας μην ασχοληθουμε με τον διαιτητη αλλο......εμεις να παιξουμε σαν ΠΑΟΚ και αν θελουν να γινουν ρεζιλι 1 ακομα φορα ας γινουν
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Μένω 5 λεπτά απο το τηγάνι, και δεν θα πάω γιατί τελευταία στιγμή εκει που τα κανονίσαμε με την παρέα μου τους γαύρους να πάμε, τελικά είπαν όχι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..
Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..
Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι..
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Καθαρα αντικειμενικα και με αγωνιστικα κριτηρια, ειμαστε το φαβορι της αναμετρησης. Ευκαιρια το 5.50 στο διπλο.
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
σε αυτο το γηπεδο εχουν τετοια μικροφωνικη εγκατασταση που ειναι λογικο να σε πιανει ενας φοβος. ειδικα εαν εισαι κοντα στο ηχειο που φωναζουν τα συνθηματα. δεν ειναι εποχη για προβληματα ακοης.theoPAOK έγραψε:Μένω 5 λεπτά απο το τηγάνι, και δεν θα πάω γιατί τελευταία στιγμή εκει που τα κανονίσαμε με την παρέα μου τους γαύρους να πάμε, τελικά είπαν όχι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..
Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι..
στα σοβαρα τωρα πιστευω οτι εαν ο κουκουλακης μας σφαξει λιγο θα το παρουμε το ματς.
ειναι ξεκαθαρο οτι οπως ο μπολονι επελεξε να φρεσκαρει την ομαδα για τον γαυρο, ετσι και οι παικτες του γαβρου επελεξαν να παιξουν με αρσεναλ. σαν τρελοι ετρεχαν, σαν σκυλια πιεζαν. με φρεσκο παυλο θα παρουμε και το κεντρο και το ματς.
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Παίξτε σπίτια
αυτοκίνητα
εξοχικά
σε γκολ του Γκαρσία.
Θα σκοράρει σίγουρα.
αυτοκίνητα
εξοχικά
σε γκολ του Γκαρσία.
Θα σκοράρει σίγουρα.
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
Ετσι και δεν σκοραρει...
Ετσι και δεν σκοραρει...

Ετσι και δεν σκοραρει...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Πέμ 29 Σεπ 2011, 22:54, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Δεν χρειάζεται παράθεση στο αμέσως προηγούμενο ποστ..
Λόγος: Δεν χρειάζεται παράθεση στο αμέσως προηγούμενο ποστ..
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
ηρθε η ωρα να παιξουμε με τα κοριτσια.
αιντε ΠΑΟΚΑΡΑ σκιστους τις κυλοτες.
αιντε ΠΑΟΚΑΡΑ σκιστους τις κυλοτες.
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 02/10/11 20:30 NovaSports1
kos έγραψε:theoPAOK έγραψε:Μένω 5 λεπτά απο το τηγάνι, και δεν θα πάω γιατί τελευταία στιγμή εκει που τα κανονίσαμε με την παρέα μου τους γαύρους να πάμε, τελικά είπαν όχι..
Και οι ΠΑΟΚτσήδες φοβούνται μήπως τους δεί κανείς και γίνει τίποτα..
Η κοπέλα φοβάται..
Ε τι να πεις..
Όλα εναντίον μου είναι ρε φουστη μου ..
Αλλα αφου ΠΑΟΚ είμαι, λογικό να με παν όλα κόντρα..
Τέσπα... Σχεδόν όλοι οι γαύροι λένε οτι εμείς θα πάρουμε το πρωτάθλημα φέτος..Και οτι θα κερδίσουμε στο καραιτάβλι..
σε αυτο το γηπεδο εχουν τετοια μικροφωνικη εγκατασταση που ειναι λογικο να σε πιανει ενας φοβος. ειδικα εαν εισαι κοντα στο ηχειο που φωναζουν τα συνθηματα. δεν ειναι εποχη για προβληματα ακοης.
στα σοβαρα τωρα πιστευω οτι εαν ο κουκουλακης μας σφαξει λιγο θα το παρουμε το ματς.
ειναι ξεκαθαρο οτι οπως ο μπολονι επελεξε να φρεσκαρει την ομαδα για τον γαυρο, ετσι και οι παικτες του γαβρου επελεξαν να παιξουν με αρσεναλ. σαν τρελοι ετρεχαν, σαν σκυλια πιεζαν. με φρεσκο παυλο θα παρουμε και το κεντρο και το ματς.
Υπερβολές.....
