Mods, αν γίνεται κρατήστε το νήμα εδώ και όχι στα γενικά αθλητικά, πρώτον γιατί δεν είναι τόσο γενικό όσο τα άλλα, και δεύτερον για να μη χαθεί!


Για την ΑΕΚ: «Πίστευα ότι θα μείνω για πάντα στην ΑΕΚ και ήθελα να μείνω για πάντα στην ΑΕΚ για πάρα πολλούς λόγους. Τώρα τι να σου πω; Ότι έκλαιγα; Έκλαιγα! Δηλαδή ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που μπορούσε να έχει ένας παίκτης στο δικό μου επίπεδο. Πριν από πριν δύο χρόνια έπαιζα Α2. Παρά τα προβλήματα, απλά γούσταρα Τόσο πολύ που ήμουν εκεί, που έκανα τα πάντα ώστε να βρίσκομαι κάθε μέρα στο γήπεδο με ό,τι κόστος και να 'χει αυτό. Δηλαδή όταν ήμουν εκεί, είχα αναγκαστεί να δανείζομαι χρήματα για να πηγαίνω απλά προπόνηση, να έχω βενζίνη για να πάω στο γήπεδο επειδή γούσταρα να παίζω για την ΑΕΚ. Είχα τρέλα, ήμουν σαν εθισμένος να παίζω για την ΑΕΚ».
το ΣΔΝΑ ειναι ικανο να την βαφτίσει "έξυπνη αποχώρηση"