Μετά την επιτυχία του original «Νεα για αλλες ελληνικές ομάδες» (18 νήματα εχουν ανοίξει!) ήρθε η ώρα να αντιγράψουμε και στο μπασκετικό νήμα και να ανοίξει το πρώτο
Μπασκετικά νεα για τις αλλες ελληνικές ομάδες. Μακάρι να φτάσουμε κι εδω τα 18+ threads
Mods, αν γίνεται κρατήστε το νήμα εδώ και όχι στα γενικά αθλητικά, πρώτον γιατί δεν είναι τόσο γενικό όσο τα άλλα, και δεύτερον για να μη χαθεί!
