6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Bono »

Jordi_ 04 έγραψε: Το γεγονός ότι ο γιατρός της ομάδας βρέθηκε μαζί του για μία εβδομάδα, φανερώνει πολλά για την σημασία που δίνουν σε αυτή την υπόθεση.
Με βάση τις νεότερες πληροφορίες ο πολύτιμος Ισπανός ολοκλήρωσε το πρόγραμμα του όσον αφορά την αντιβίωση που έπαιρνε για την μόλυνση που υπέστη. Από το νοσοκομείο βγαίνει και μέσα στην εβδομάδα που έρχεται επιστρέφει στην Ελλάδα.
Εδώ θα ξεκινήσει και το τελειωτικό πρόγραμμα αποθεραπείας που αφορά πάντα το γόνατό του, αλλά και την φυσική του κατάσταση.
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5259

Αυτά ακριβώς είναι που με ανησυχούν....άμα καθήσει στη χώρα του για αποθεραπεία μέχρι που παίζει σε 10 μέρες.
Βλ. Λίνο,Σαβίνι......
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από moican4 »

Σημερα το απογευμα εμαθα απο οτι η ζημια του Βιτολο ξεκινησε απο εδω.. :evil:
Περισσοτερα να μην πουμε..
Απο εκει και περα μιλησα με εναν δικο του ανθρωπο πολυ κοντινο που βρισκεται μαζι του και μου ειπε πως του εγινε καθαρισμος με ορο και ακολουθει αγωγη με αντιβιωση για 10 μερες περιπου χωρις να κανει τιποτα..
Απο εκει θα ξεκινησει αλλες 15 ημερες προγραμμα ενδυναμωσης και μετα αλλες 15 ημερες χαλαρο τρεξιμο...

Μετα απο αυτα θα ακουμπησει μπαλα...

Οχι μονο τον γαυρο αλλα και την τσσκα θα χασει...

Μια ημερα να βιαστει θα παθει ζημια μεγαλη και θα χαθει η χρονια...

Αν ερθει στην Ελλαδα ,εχει πιθανοτητες να τον ζορισουν ,να βιαστει και να παθει υποτροπη..
Το φοβαμαι...


ΥΓ. Γραψτε τωρα αρδ το ρεπορταζ γιατι ως γνωστον εδω μεσα αλωνιζετε συνεχεια..και οπως παντα ειστε ασχετοι και γραφετε οτι μλκια σας κατεβει ..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Παρ 14 Ιαν 2011, 20:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Boksic4 »

εμεις δεν εχουμε ιατρικο τιμ... εξολοθρευτικο εχουμε :evil:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Περαστικά Βίκτορα Ισπανέ.
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από george aspromayros »

Σε περιμενουμε με μεγαλη ανυπομονησια!
μας εχεις λειψει παρα πολυ παιχταρα μου!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από gash04 »

Από τις εξέδρες θα παρακολουθήσει την αναμέτρηση της Τενερίφης απέναντι στη Λας Πάλμας, ο Βίκτορ Βιτόλο. Ο Ισπανός μέσος του ΠΑΟΚ τόνισε πως για πρώτη φορά θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ως θεατής την αναμέτρηση της αγαπημένης του ομάδας, ενώ τόνισε στην ισπανική εφημερίδα «El dia» πως ελπίζει η παρουσία του να επιδράσει θετικά για την Τενερίφη.

Χαρακτηριστικά, ο παίκτης του ΠΑΟΚ τόνισε: «Δεν είχα ποτέ τη δυνατότητα να απολαύσω, ως θεατής, τη μάχη μεταξύ των δύο ομάδων, διότι τη ζωή μου στην Τενερίφη ήμουν τυχερός να τη ζήσω στο γήπεδο, ενώ στα ντέρμπι των τελευταίων ετών ήμουν εκτός νησιού, οπότε η εμπειρία θα είναι καινούργια. Μένει να φανεί αν μπορέσουμε να μεταφέρουμε όλοι τη θετική ενέργεια μας στην ομάδα».
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από lostre_4 »

Ρε μάγκες άκουσα κάτι ψιθύρους για ενδεχόμενη πώληση του Vitolo! :o
Έχει κανείς ιδέα τι παίζει.. :?:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από moican4 »

Απο που προκυπτει αυτο ρε παιδια?
Ο ανθρωπος ειναι ακομα τραυματιας και θα αργησει να επιστρεψει..
Με μονο τον Παμπλο μπορουσαμε..?
Επειδη πειραμε και αλλον χαφ...?

Δεν νομιζω οτι παιζει τετοιο ενδεχομενο...

Ποσο ακομα θα παιζει ο Παμπλο?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΑΝ πουληθεί κάποιος είναι πιο πιθανό αυτός να είναι ο Kresic.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Pegasus »

Ψίθυροι που ενίοτε γίνονται άρθρα σε έγκριτες εφημερίδες και μπριζώνουν κόσμο που τις διαβάζει. Χαλαρώστε. Θα επανέλθει ο τύπος, ελπίζω καλύτερος από ποτέ.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Bono »

lostre_4 έγραψε:Ρε μάγκες άκουσα κάτι ψιθύρους για ενδεχόμενη πώληση του Vitolo! :o
Έχει κανείς ιδέα τι παίζει.. :?:
Σοβαρέψου.
Αυτό παίζει.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

lostre_4 έγραψε:Ρε μάγκες άκουσα κάτι ψιθύρους για ενδεχόμενη πώληση του Vitolo! :o
Έχει κανείς ιδέα τι παίζει.. :?:
ψιθυροι καρδιας θα ηταν... :lol: :lol:

ρε συ αδερφε μην ασχολεισαι με ραδιο αρβυλα δλδ να εχετε μυαλο και να σκεφτεστε μην πεφτετε με τη μια στο τρυπακι... ;)
Άβαταρ μέλους
lostre_4
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:47

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από lostre_4 »

Αν πίστευα την κάθε ράδιο αρβύλα όσο είμαι ΠΑΟΚ θα ήμουν σε ψυχιατρείο πλέον.. :lol: :lol:
Ερώτηση έκανα για να μην μπαίνω σε τρυπάκια! :mrgreen:
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

Ξεκίνησε ατομικό

Ο Βίκτορ Βιτόλο είναι η σημαντικότερη απώλεια που έχει ο ΠΑΟΚ αυτή τη περίοδο, όμως ο χρόνος μετράει αντίστροφα όσον αφορά στην επανένταξή του στην ομάδα.

Ο Ισπανός άσος του ΠΑΟΚ, επικοινώνησε με τους ανθρώπους της ομάδας σήμερα και τους ενημέρωσε πως έχει ξεκινήσει ατομικό πρόγραμμα προπόνησης, το οποίο εμπεριέχει κυρίως τρέξιμο και βάρη.

Ο Βιτόλο, μετέφερε πως αισθάνεται πάρα πολύ καλά και πως αν όλα κυλήσουν ομαλά θα βρίσκεται σύντομα στη Θεσσαλονίκη για να μπει στις προπονήσεις της ομάδας.

Ο ΠΑΟΚ, έχει πει στον Ισπανό πως θα επιστρέψει μόλις είναι έτοιμος να πατήσει χορτάρι, κάτι που όπως όλα δείχνουν θα συμβεί στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Οι πιθανότητες να παίξει στη ρεβάνς εναντίον του Ολυμπιακού είναι ελάχιστες, όμως κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την αντίδραση του οργανισμού του σκληροτράχηλου Ισπανού.

paok24
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από xristos14 »

Γύρνα ρε Βικτορ να φας ζωντανό τον Φουστερ και τις λούγκρες του γάβρου
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”