Jordi_ 04 έγραψε: Το γεγονός ότι ο γιατρός της ομάδας βρέθηκε μαζί του για μία εβδομάδα, φανερώνει πολλά για την σημασία που δίνουν σε αυτή την υπόθεση.
Με βάση τις νεότερες πληροφορίες ο πολύτιμος Ισπανός ολοκλήρωσε το πρόγραμμα του όσον αφορά την αντιβίωση που έπαιρνε για την μόλυνση που υπέστη. Από το νοσοκομείο βγαίνει και μέσα στην εβδομάδα που έρχεται επιστρέφει στην Ελλάδα.
Εδώ θα ξεκινήσει και το τελειωτικό πρόγραμμα αποθεραπείας που αφορά πάντα το γόνατό του, αλλά και την φυσική του κατάσταση.
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5259
Αυτά ακριβώς είναι που με ανησυχούν....άμα καθήσει στη χώρα του για αποθεραπεία μέχρι που παίζει σε 10 μέρες.
Βλ. Λίνο,Σαβίνι......