40.Maarten Martens
Re: 40.Maarten Martens
Κρίμα πάντως, αν ο άλλος έκανε την κάλυψη του Μάρτενς στη θέση αριστερού μπακ χαφ, θα ακούγαμε για ψυχάρα και πείσμα και παίζει για την ομάδα.
Εγώ είδα σπριντ για να καλύψει και να παίξει σε μία θέση άγωστη για αυτόν.
Και είναι από τους λίγους με φαντασία στο παιχνίδι.
Τες πάντων.
Εγώ είδα σπριντ για να καλύψει και να παίξει σε μία θέση άγωστη για αυτόν.
Και είναι από τους λίγους με φαντασία στο παιχνίδι.
Τες πάντων.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 40.Maarten Martens
Σε τεχνική κατάρτιση πιστεύω ότι μαζί με ρατς και περειρα είναι οι καλύτεροι μας παιχτες.
Επίσης πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος μας παίχτης δημιουργικά. Οκ. Δεν είναι για δύο ματς την εβδομάδα, αλλά ένα το έχει σίγουρα.
Ρυθμό θέλει ο τύπος.
Επίσης πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος μας παίχτης δημιουργικά. Οκ. Δεν είναι για δύο ματς την εβδομάδα, αλλά ένα το έχει σίγουρα.
Ρυθμό θέλει ο τύπος.
Re: 40.Maarten Martens
Despe - πολύ σωστές επισημάνσεις, ειδικά αυτά περί θέσης και συνεργασίας με ακριανούς παίκτες.
Είναι κάποια πράγματα τα οποια θα πρέπει ακόμη να δουλευτούν σε σχέση με το θέμα των συνεργασιών στην επιθετική πτέρυγα. Θέλουν χρόνο αυτά. Και φυσικά αντίστοιχη ποιότητα από συμπαίκτες.
Το να αποκομίσουμε μια καλή εντύπωση από τον παίκτη αυτό όταν έχει την μπάλα στα πόδια του προϋποθέτει κάτι πολύ σημαντικό: συμαπικτης του να κινείται σωστά στο χώρο! Αυτό εφόσον συμβαίνει στις 4 από τις 5 φορες η μπάλα θα φτάνει στα πόδια του. Αυτή είναι η δουλειά του. Και τη ξέρει παρα πολύ καλά. Όχι μονο επειδή έχει εξαιρετική πασα. Αλλα επειδή διαβάζει και πολύ καλά το παιχνίδι. Το θέμα είναι ποιος άλλος το διαβάζει σωστά ώστε να γίνει η καλή συνεργασία.
Χαρακτηριστική μια φάση στο δεύτερο ημίχρονο όταν συνέκλινε στο άξονα και ζητούσε η μπάλα να παιχτεί αντί στη δεξιά πτέρυγα σε παίκτη μας στην κορυφή της μεγάλης περιοχής ώστε από εκεί να φτάσει στα πόδια του ιδιου. Έφυγε δηλ. από το αριστερό άκρο και αναζήτησε ένα τρίγωνο. Μάλιστα έκανε και τις σχετικές κινήσεις με τα χερια του.
Τέλος πάντων: παίκτης που τον βάζεις σε θέση ακριανού χωρίς να είναι extrem, χωρίς aggressive στοιχεια και έχοντας τέτοιο συμβόλαιο θα είναι πολύ ευάλωτος στην κριτική και στην απαξίωση εφόσον δε δεθεί σωστά με την ομάδα.
Είναι κάποια πράγματα τα οποια θα πρέπει ακόμη να δουλευτούν σε σχέση με το θέμα των συνεργασιών στην επιθετική πτέρυγα. Θέλουν χρόνο αυτά. Και φυσικά αντίστοιχη ποιότητα από συμπαίκτες.
Το να αποκομίσουμε μια καλή εντύπωση από τον παίκτη αυτό όταν έχει την μπάλα στα πόδια του προϋποθέτει κάτι πολύ σημαντικό: συμαπικτης του να κινείται σωστά στο χώρο! Αυτό εφόσον συμβαίνει στις 4 από τις 5 φορες η μπάλα θα φτάνει στα πόδια του. Αυτή είναι η δουλειά του. Και τη ξέρει παρα πολύ καλά. Όχι μονο επειδή έχει εξαιρετική πασα. Αλλα επειδή διαβάζει και πολύ καλά το παιχνίδι. Το θέμα είναι ποιος άλλος το διαβάζει σωστά ώστε να γίνει η καλή συνεργασία.
Χαρακτηριστική μια φάση στο δεύτερο ημίχρονο όταν συνέκλινε στο άξονα και ζητούσε η μπάλα να παιχτεί αντί στη δεξιά πτέρυγα σε παίκτη μας στην κορυφή της μεγάλης περιοχής ώστε από εκεί να φτάσει στα πόδια του ιδιου. Έφυγε δηλ. από το αριστερό άκρο και αναζήτησε ένα τρίγωνο. Μάλιστα έκανε και τις σχετικές κινήσεις με τα χερια του.
Τέλος πάντων: παίκτης που τον βάζεις σε θέση ακριανού χωρίς να είναι extrem, χωρίς aggressive στοιχεια και έχοντας τέτοιο συμβόλαιο θα είναι πολύ ευάλωτος στην κριτική και στην απαξίωση εφόσον δε δεθεί σωστά με την ομάδα.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 40.Maarten Martens
+ GolasaK_geo έγραψε:Σε τεχνική κατάρτιση πιστεύω ότι μαζί με ρατς και περειρα είναι οι καλύτεροι μας παιχτες.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 40.Maarten Martens
Πάντως όσες φορές έκανε κίνηση στο 1ο ημίχρονο ο Βέλγος, ο Σπυρόπουλος την έδινε αλλού...
Re: 40.Maarten Martens
Στατικός ο Μακ κι ο Κλάους...ΑποστόληςΑ έγραψε:Η ομάδα είναι πολύ στατική για να εκμεταλλευθούμε τον Maarten.
Στατικός ο Κάτσε κι ο Τζανδάρης...
Στατικός ο Ρατς κι ο Κίτσιου...
** Όχι, δεν υπάρχουν βίσματα. Προφανώς, ο Άγγελος κάνει στατική τακτική...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 40.Maarten Martens
Για Μακ και Κλαους δε ξέρω αλλα χθές ήμασταν.Υπήρχαν στιγμές που ειχε τη μπαλα και κανένας δε ξεμαρκαριζόταν για να τη δωσει,Σε κάποια σήκωσε και τα χερια αγανακτισμένος αν θυμάμαι καλά.
Re: 40.Maarten Martens
Ο Μάρτενς είναι παικταράς, όταν παίζεται κανονικό ποδόσφαιρο και όχι κλωτσοσκούφι. Πρέπει η ομάδα να ρολάρει στο κέντρο και ο ίδιος να πάρει συνεχόμενες συμμετοχές για να βοηθήσει ουσιαστικά. Έχω εμπιστοσύνη τον Άγγελο ότι θα πάρει το καλύτερο και από αυτόν. Μην εκπλαγούμε αν τον ξεκινήσει και στο μπουρδέλο.
Re: 40.Maarten Martens
αν βελτιωσει μισο κλικ την υποδοχη του και ενα κλικ την πασα του τοτε συμφωνω.RoMaN έγραψε:+ GolasaK_geo έγραψε:Σε τεχνική κατάρτιση πιστεύω ότι μαζί με ρατς και περειρα είναι οι καλύτεροι μας παιχτες.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: 40.Maarten Martens
Βάζεις τζιολη σέντερ μπακ τον Μαρτέν στο κεντρο με κάτσε τζανδαρη και ας τον να κανει παιχνιδι γιατί έχει την κάθετη πάσα αλλά με την μακρινή μπαλιά ,βλέπε την σέντρα στον Κλάους με την Φιορεντίνα ,εχει εμπειρία απο μεγαλα παιχνίδια και πιστεύω οτι στις λιγες ευκαιρίες που θα έχουμε μπορεί να δώσει την σωστη μπαλιά για να γίνει η ζημια
Re: 40.Maarten Martens
πολυ σοφτ για τετοιου τυπου παιχνιδια δυστυχως ο μαρτενς.Δε νομιζω οτι ειναι σωστο να παιξει στο αυριανο ματς