40.Maarten Martens

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από teod1980 »

Κρίμα πάντως, αν ο άλλος έκανε την κάλυψη του Μάρτενς στη θέση αριστερού μπακ χαφ, θα ακούγαμε για ψυχάρα και πείσμα και παίζει για την ομάδα.

Εγώ είδα σπριντ για να καλύψει και να παίξει σε μία θέση άγωστη για αυτόν.

Και είναι από τους λίγους με φαντασία στο παιχνίδι.

Τες πάντων.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η αλήθεια είναι ότι προσέφερε και ανασταλτικά σήμερα.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από K_geo »

Σε τεχνική κατάρτιση πιστεύω ότι μαζί με ρατς και περειρα είναι οι καλύτεροι μας παιχτες.

Επίσης πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος μας παίχτης δημιουργικά. Οκ. Δεν είναι για δύο ματς την εβδομάδα, αλλά ένα το έχει σίγουρα.

Ρυθμό θέλει ο τύπος.
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από karl »

Despe - πολύ σωστές επισημάνσεις, ειδικά αυτά περί θέσης και συνεργασίας με ακριανούς παίκτες.

Είναι κάποια πράγματα τα οποια θα πρέπει ακόμη να δουλευτούν σε σχέση με το θέμα των συνεργασιών στην επιθετική πτέρυγα. Θέλουν χρόνο αυτά. Και φυσικά αντίστοιχη ποιότητα από συμπαίκτες.

Το να αποκομίσουμε μια καλή εντύπωση από τον παίκτη αυτό όταν έχει την μπάλα στα πόδια του προϋποθέτει κάτι πολύ σημαντικό: συμαπικτης του να κινείται σωστά στο χώρο! Αυτό εφόσον συμβαίνει στις 4 από τις 5 φορες η μπάλα θα φτάνει στα πόδια του. Αυτή είναι η δουλειά του. Και τη ξέρει παρα πολύ καλά. Όχι μονο επειδή έχει εξαιρετική πασα. Αλλα επειδή διαβάζει και πολύ καλά το παιχνίδι. Το θέμα είναι ποιος άλλος το διαβάζει σωστά ώστε να γίνει η καλή συνεργασία.

Χαρακτηριστική μια φάση στο δεύτερο ημίχρονο όταν συνέκλινε στο άξονα και ζητούσε η μπάλα να παιχτεί αντί στη δεξιά πτέρυγα σε παίκτη μας στην κορυφή της μεγάλης περιοχής ώστε από εκεί να φτάσει στα πόδια του ιδιου. Έφυγε δηλ. από το αριστερό άκρο και αναζήτησε ένα τρίγωνο. Μάλιστα έκανε και τις σχετικές κινήσεις με τα χερια του.

Τέλος πάντων: παίκτης που τον βάζεις σε θέση ακριανού χωρίς να είναι extrem, χωρίς aggressive στοιχεια και έχοντας τέτοιο συμβόλαιο θα είναι πολύ ευάλωτος στην κριτική και στην απαξίωση εφόσον δε δεθεί σωστά με την ομάδα.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από Equalizer »

Το τελευταιο πολυ σωστο
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

K_geo έγραψε:Σε τεχνική κατάρτιση πιστεύω ότι μαζί με ρατς και περειρα είναι οι καλύτεροι μας παιχτες.
+ Golasa
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η ομάδα είναι πολύ στατική για να εκμεταλλευθούμε τον Maarten.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από teod1980 »

Πάντως όσες φορές έκανε κίνηση στο 1ο ημίχρονο ο Βέλγος, ο Σπυρόπουλος την έδινε αλλού...
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από astronaut »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Η ομάδα είναι πολύ στατική για να εκμεταλλευθούμε τον Maarten.
Στατικός ο Μακ κι ο Κλάους...
Στατικός ο Κάτσε κι ο Τζανδάρης...
Στατικός ο Ρατς κι ο Κίτσιου...

** Όχι, δεν υπάρχουν βίσματα. Προφανώς, ο Άγγελος κάνει στατική τακτική...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Για Μακ και Κλαους δε ξέρω αλλα χθές ήμασταν.Υπήρχαν στιγμές που ειχε τη μπαλα και κανένας δε ξεμαρκαριζόταν για να τη δωσει,Σε κάποια σήκωσε και τα χερια αγανακτισμένος αν θυμάμαι καλά.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από Ale »

Ο Μάρτενς είναι παικταράς, όταν παίζεται κανονικό ποδόσφαιρο και όχι κλωτσοσκούφι. Πρέπει η ομάδα να ρολάρει στο κέντρο και ο ίδιος να πάρει συνεχόμενες συμμετοχές για να βοηθήσει ουσιαστικά. Έχω εμπιστοσύνη τον Άγγελο ότι θα πάρει το καλύτερο και από αυτόν. Μην εκπλαγούμε αν τον ξεκινήσει και στο μπουρδέλο.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από K_geo »

RoMaN έγραψε:
K_geo έγραψε:Σε τεχνική κατάρτιση πιστεύω ότι μαζί με ρατς και περειρα είναι οι καλύτεροι μας παιχτες.
+ Golasa
αν βελτιωσει μισο κλικ την υποδοχη του και ενα κλικ την πασα του τοτε συμφωνω.
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Βάζεις τζιολη σέντερ μπακ τον Μαρτέν στο κεντρο με κάτσε τζανδαρη και ας τον να κανει παιχνιδι γιατί έχει την κάθετη πάσα αλλά με την μακρινή μπαλιά ,βλέπε την σέντρα στον Κλάους με την Φιορεντίνα ,εχει εμπειρία απο μεγαλα παιχνίδια και πιστεύω οτι στις λιγες ευκαιρίες που θα έχουμε μπορεί να δώσει την σωστη μπαλιά για να γίνει η ζημια
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από Alastor »

πολυ σοφτ για τετοιου τυπου παιχνιδια δυστυχως ο μαρτενς.Δε νομιζω οτι ειναι σωστο να παιξει στο αυριανο ματς
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: 40.Maarten Martens

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Ο άνθρωπος που βλέπει τα "τρένα" να περνούν
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”