Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Falegkos »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Το να αφήσουμε τα πράγματα να προχωρήσουν, καλώς ή κακώς, δεν εξαρτάται από εμάς πλέον.

Από 'κεί και πέρα, και μετά και τις δικές μου ευχές, αυτό που λέω rainmaker είναι ότι δε θέλω να έχω αντιμετώπιση "επιχείρησης" και "εταιρίας".

Οι Άραβες, οι επενδυτές και όποιοι άλλοι, μας βλέπουν σαν πελάτες. Αυτό είναι το πρόβλημά μου.

Και συμφωνώ ότι πλέον στη σημερινή εποχή το σύστημα κλπ κλπ κλπ, αλλά αφού θέλουν να γίνουν αφεντικά του ΠΑΟΚ, ας τα χώσουν. Με ψίχουλα προσπαθούν να το κάνουν όμως.
Falegkos έγραψε:+++ στον απο πανω.

και αμα ερθουν ρε μαγκες και μου σβησουν τα χρεοι,ξεκινισουν διαδικασιες για γηπεδο (οπου και να ειναι εμενα δεν με νιαζει) και μου ριξουν λεφτα στην ομαδα.... ε ας τον πουλήσουν και τον βιερινια (που αν θες να κανεις ομαδα δεν πουλας τον βιερινια 5 μιρια ουτε για πλακα αλλα λεμε τωρα)
Ο Vieirinha Φαλέγκο ήταν ένα παράδειγμα.

Αλλά με το άμα που πας? Άμα, άμα, άμα... Και άμα δεν?
σχεδον ολες οι ομαδες πλεον αγορασμενες ειναι και ειναι σαν πελατες οπος λες αλλα εσυ αν πιστευεις οτι μπορουμε να παμε αλλιος μπροστα εγω δεν βλεπω κατι .......

δεν μηλαω με το ΑΜΑ αλλα ΑΜΑ δεν ερθουν οι ιδιοι που δεν τους θελουν θα βγενουν και θα κλαιγοντε οτι δεν μας περνει επενδυτης και ολοι ειναι στην αθηνα..... Ε ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΟΧΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΕΡΘΟΥΝ.

δηλαδη ελεος με τον ΠΑΟΚτσι ελεος....

θελω επενδυτή 4 χρονια φωνάζει μολις παει να γινει κατι δεν τον θελω και αρχιναει να κανει σεναρια οτι θα πουληθουν οι παικτες θα μας καταστρεψουν ερχοντε να φαν τα λεφτα μας μετα απο 40 χρονια θα μας παρατισουν οτι κατεβει του καθενος..... γιατι να ειμαστε μια ζωη ζωα?
Άβαταρ μέλους
rasputin
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 12:30

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από rasputin »

Καλη χρονιά σε όλους.

Έιμαι από την φύση μου επιφυλακτικός και με αυτά που έχουν δει τα μάτια μου τα περασμένα χρόνια με υποψήφιους επενδυτές στον ΠΑΟΚ έγινα ακόμα περισσότερο. Αρχικά είμαι επιφυλακτικός με τον αν τελικά θα γίνει η επένδυση των 6εκ. και η αγορά του 51%. Το αν θα είναι 51% ή αν θα είναι 67% δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία. Είναι σημαντικό, απλά όταν βάζεις όσα ακριβώς χρειάζονται για να παρεις το 51% σε πρώτη φάση, σημαίνει ουτως ή αλλως ότι σκοπευεις να κάνεις κουμάντο. Το ξέραμε αυτό.

Αυτό που ενοχλεί τους περισσότερους μας είναι ότι υπάρχει ένα αγνωστο γκρουπ επιχειρηματιών των οποιών την οικονομική επιφάνεια και τις προθέσεις δεν ξέρουμε οι οποίοι ενδέχεται να γίνουν σε ένα βράδυ τα απόλυτα αφεντικά του ΠΑΟΚ μας. Εγώ προσωπικά εμπιστεύομαι τον Ζαγοράκη, απλά φανταζόμουν ότι όταν τελικά θα έφτανε η ώρα να μπει ενας επενδυτής με σκοπό την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ θα ξέραμε 2-3 πραματα παραπάνω.
Τέλος πάντων, τα βασικά μου ερωτήματα είναι τα εξης:
1). Θα γίνουν εμίρηδες οι Μπουσαϊντι και Ελ Ζαρ ή τζάμπα υποσχέσεις τους δώσαμε; :lol:
2). Θα κανετε την καλυτερη κινηση ever αγοράζοντας ταυτόχρονα με τον ΠΑΟΚ και τον ΟΣΕ για να γα*********με στα γελια; Πλιζ; :opaokara:

Αν και είμαι σχετικά απαισιόδοξος σχετικά με την όλη φάση, ελπίζω πραγματικά να βγω λάθος και να πανε ολα καλα.
Αλλους πονοκεφαλους στην φαση που ειμαστε δεν αντέχουμε. ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ ΠΟΝΑΝΕ ΦΕΤΟΣ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΑΙΜΑΙ.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Γήπεδο ΠΑΟΚ όνειρο ή στόχος; Σκέψεις - ενδεχόμενα .. vol

Δημοσίευση από kos »

joshua έγραψε:Το οτι θα περνανε πανω τους τα χρεη δεν καταλαβα για ποιο λογο πρεπει να με χαροποιει.Τρομο μου προκαλει το οτι τα χρεη μου θα πηγαιναν σε καποιον που αποδεδειγμενα δεν εχει το ειδικο βαρος οικονομικα να ανταπεξελθει
προσωπικα το μονο που μου προκαλει τρομο ειναι η υπερασπιση αγνωστων επενδυτων και η αποδοχη χωρις δευτερη σκεψη ενος πλανουν που ακομη δεν εχει γινει γνωστο.

το οτι θα αναλαμβαναν τα χρεη δεν σημαινει οτι θα τα πληρωναν απο την τσεπη τους. ουτε θα τους το ζητουσε κανεις, ουτε μπορουσε να γινει.

η προταση, εαν εγινε, δειχνει πρωτα απο ολα ανθρωπο που ποναει την ομαδα. δειχνει επισης ανθρωπο προθυμο να αναλαβει επιχειρηματικο ρισκο.

προφανως αυτος που εκανε την προταση (εαν την εκανε) πιστευε οτι μπορει να επενδυσει στην ομαδα 8εκ (εστω και δανεικα) και σε μερικα χρονια να τα βγαλει και να πληρωσει το δανειο. διαφορετικα δεν θα την εκανε. τεραστιο ποσοστο ελληνικων επιχειρησεων εχει στηθει με αυτον τον τροπο. μπορει η προταση να μην ηταν πρωτοτυπη αλλα δειχνει πιστη στην ομαδα και στις δυνατοτητες της.

το θεμα ειναι οτι εαν αυτη η προταση γινοταν αποδεκτη και τους εβγαινε το πλανο (υποθετω οτι με επενδυση 8εκ σημερα το καφε δερματινο θα ηταν στην θεση του) ο ΠΑΟΚ θα ειχε ιδιοκτητες δικους του ανθρωπους και δεν θα εψαχνε να βρει ο Παοκτσης ποιος ειναι πισω απο μια εταιρια με μετοχικο κεφαλαιο 100 λιρες αγγλιας.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Bono »

Noμίζω πως πριν παρουσιαστούν-αν αποφασίσουν τελικά να μπούνε στον ΠΑΟΚ-αυτοί οι χιλιοτραγουδισμένοι Αραβες και μάθουμε 5 πράγματα-και θα φροντίσουν αρκετοί γι' αυτό,είμαι σίγουρος- από πούθε κρατάει η σκούφια τους και τι στον μπέο έχουν μέσα στο Αράβικο μυαλουδάκι τους,κάθε κουβέντα και σενάριο γύρω απ' αυτήν την ιστορία εμπεριέχει πλήθος ΑΝ,ΙΣΩΣ και ΜΠΟΡΕΙ που σίγουρα δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα που θα βρει μπροστά του ο ΠΑΟΚ,έτσι και γίνει το deal.
Oι όποιες συζητήσεις γίνονται σήμερα, με την εξαιρετικά θολή εικόνα που έχουμε γύρω απ' αυτήν την ιστορία,είναι πάρα πολύ πρόωρες και μπορούν να περιμένουν καμμιά 10αριά μέρες που θα ξεκαθαρίσει το τοπίο,ελπίζοντας να μην υπάρξει άλλη αναβολή.....ότι είναι να γίνει,να γίνει.
Προσωπικά περισσότερο από ένστικτο και πιστός στο ρητό που λέει "Πεπρωμένο φυγείν αδύνατο"(όπου πεπρωμένο ΠΑΟΚ είναι η διαχρονική αφραγκία),δυσκολεύομαι να φανταστώ πολύ χρήμα στον ΠΑΟΚ.
Λατέρνα Φτώχεια και Φιλότιμο for ever.
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Γήπεδο ΠΑΟΚ όνειρο ή στόχος; Σκέψεις - ενδεχόμενα .. vol

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

ρε αδερφε,το οτι θα βαλουν(αν τελικα γινει κατι)6 μυρια με το καλημερα δε σου λεει κατι??
δηλαδη τι θελεις εσυ για να πειστεις??
λες τους αλλους ευκολοπιστους κ οτι χαρηκαν πριν καν μαθουν τα πλανα των αραβων....εσυ τα ξερεις κ εισαι τοσο απαισιοδοξος??
οι ανθρωποι ειπαν οτι θα κανουν συνεντευξη τυπου για να αναλυσουν το πλανο τους....τι ηθελες δηλαδη,τιποτα μαιντανους να βγαινουν καθε μερα στον μετρουλακη κ να λενε παπαριες??τοτε ξερεις τι θα λεγαμε ολοι??οτι ολο μπλα-μπλα κ λεζαντα ειναι κ απο φραγκα τιποτα....ελεος
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vs40 »

Κάποιοι άνθρωποι ποτέ δεν θα βαλουν μυαλό. Είναι πιστοί. Πιστεύουν στον θεό ότι θα τους σώσει, από τους επενδυτές ότι δεν θα κλεψουν κ.ο.κ. Στην Λίβερπουλ κι αν δεν φάγανε. Ο Αμπράμοβιτς και αν δεν χρέωσε την Τσέλσι! Όλοι τους λαμόγια και εσείς απλά ανθρωπάκια που απλά πιστεύετε, ελπίζεται.. Να πω μετά ότι έχουμε και κάνα καλό προηγούμενο? Κανένα θετικό δείγμα? Βουλινός-Μπατατούδης-Γούμενος. 1987-2007. Μιλάμε για 20 χρόνια λαμογιάς και αφάνειας του ΠΑΟΚ γιατι είστε πρόβατα και πιστεύετε. Έπειτα κάνετε κωλοτούμπα και λέτε εγώ σας τα'λεγα: Μια χαρά είμαστε με το Ζαγοράκη. Βαρέθηκα παιδιά να με προδίδουν. Βαρέθηκα να δίνω τα λεφτά μου σε λαμόγια. Βαρέθηκα να κάνω κάποιους τζάμπα μάγκες με τα λεφτά μου. Και όλο αυτό γιατί κάποιοι απο σας δεν έχουν υπομονή για να προχωρήσουμε με το σημερινό μοντέλο. Το οποίο αν συνεχισει και βάλει στην ακρη το καλοκαίρι 6 μύρια από τον Βιέιρίνια, μπορεί να κανει θαύματα + προπονητικό. Τότε θα πω τα λεφτά μου πιάσανε τόπο. Γιατί γίνονται επενδύσεις σε Πάγια περουσιακά στοιχεία που ανήκουν στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Όσο για τα ΜΜΕ φυσικά ΘΕΛΟΥΝ επενδυτή. Πάντα το λέγανε. Από όταν ήταν φρέσκος ο Ζαγόρ. Μάλιστα όταν φοβόντουσαν ότι μπορεί να μην θέλει να πουλήσει στον οποιονδήποτε, σπρώχναν στον τύπο έντεχνα "ενέσεις" - φήμες ότι ο Ζαγόρ θέλει την ομάδα για την πάρτη του και ότι δεν πουλάει σε κανέναν. Δεν είναι τυχαίο που στις λίγες συνεντεύξεις τύπου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, πάντα τονίζουν ότι περιμένουμε επενδυτές και ότι εμείς εδώ δεν είμαστε μόνιμοι. Η φύση των ΜΜΕ είναι γνωστή. Μιζόνονται αβέρτα από κάθε λογής λαμόγια και πιέζουν καταστάσεις επιτυχως, αφού τα πρόβατα είναι ευκολόπιστα. Ο Ζαγόρ τους έχει στη φάπα τόσο καιρό. Ούτε τις ειδήσεις τις δίνει όποτε θέλουν, ούτε τους χαρτζιλικώνει. Λέτε να τον θέλουν κατά βάθος? Λέτε να μην παρακαλάνε να έρθει ένας νέος Μπατατούδης? Να θυμίσω ότι τον Μπατατούδη αυτοί μας τον πλασάρανε ως θεό και σωτήρα, και αυτοί τον κρατησαν τόσα χόνια στην καρέκλα του. Ακόμη και σήμερα κάποιοι λένε την πρόταση: έβαλε λεφτά. Και εκεί ΤΡΕΛαινοΜΑΙ!!! Έπειτα υπάρχουν κάποιοι σαν τον Πετρουλάκη πχ, που ΤΩΡΑ τον θάβουν και τον θέλουν και στην φυλακή. Γιατί τώρα φίλοι μου δεν μετράει ο "κύριος" αυτός, και βρίσκει ο κάθε Πετρουλάκης την ευκαιρία του να λαϊκίσει.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Γήπεδο ΠΑΟΚ όνειρο ή στόχος; Σκέψεις - ενδεχόμενα .. vol

Δημοσίευση από moican4 »

Λιγο υπομονη ρε παιδια...
Φτασαμε στο τελος...
Για οσους δεν ξερουν , οσα χρονια βρεθηκε ο Ζαγορακης στον ΠΑΟΚ υπηρξαν πολλοι που θελησαν να εμπλακουν σε πιθανη αγοραπωλησια αλλα δεν ηταν αξιοπιστοι..

Ακουστηκε ποτε κανενας απο αυτους, οχι βεβαια γιατι τις προυποθεσεις τις θεταμε εμεις(ο Ζαγορ) δηλαδη..

Τωρα σε 3-4 ημερες το πολυ θα ξερουμε..
Δεν χρειαζεται ουτε να θριαμβολογουμε ουτε να κακομοιριαζουμε...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Γήπεδο ΠΑΟΚ όνειρο ή στόχος; Σκέψεις - ενδεχόμενα .. vol

Δημοσίευση από sidpanos »

βλέποντας μερικά σχόλια,ώρες ώρες νομίζω πως μιλάμε για στραγάλια και όχι για χρήματα..
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vs40 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:
Steenage έγραψε:Εκτιμάται ότι οι Άραβες θα πάρουν αρχικά το 51% της ΠΑΕ ΠΑΟΚ καταβάλλοντας στην αύξηση ΜΚ 6 εκατ. ευρώ, με τελικό στόχο την αγορά του 67%, καταβάλλοντας άλλα 3-4 εκατ. ευρώ, που θα τους διασφαλίσει τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας. Οι όποιες εξελίξεις, βέβαια, συνδέονται άμεσα και με τη μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας, που καλείται τους επόμενους δύο μήνες να βγάλει με επιτυχία ένα πολύ δύσκολο πρόγραμμα αγώνων σε τρεις διαφορετικές διοργανώσεις.

http://voria.gr/details.php?id=36223
Εμένα δε μου αρέσει καθόλου αυτό. Άλλο επενδυτής, και άλλο αφεντικό.

Αυτοί θέλουν με 10εκ. να γίνουν αφεντικά του ΠΑΟΚ. Τι λέτε ρε? Βάλτε καμιά 20αριά-25αριά, ξεχρεώστε και την ομάδα από τα χρέη με δικά σας έξοδα, και τότε μάλιστα.

Τι είναι ο ΠΑΟΚ? Κανα μαγαζάκι?

Και στο κάτω-κάτω, εγώ κ.Ζαγοράκη σε υποστηρίζω και σε εμπιστεύομαι επειδή εσύ είσαι στα κουμάντα. Αν οι Άραβες βάλουν τα 6 εκ. και πάρουν το 51%, κολοκύθια κουμάντο θα κάνεις. Μια φορά θα πεις όχι όταν θα θελήσουν να σκοτώσουν τον Vieirinha στον γαύρο για 5εκ, δυο φορές θα πεις όχι, την τρίτη φορά θα σου πουν αν σ'αρέσει, τα στάξαμε (!) και κουμάντο κάνουμε εμείς τώρα, αλλιώς bye bye fenerbahce!

Οι Άραβες θέλουν με 6 εκ. να κόβουν και να ράβουν. Ποιος εγγυάται ότι αφού γίνουν ιδιοκτήτες και κάτοχοι του 51% θα βάλουν κι άλλα χρήματα? Και αν δεν? Θα πάμε να κάνουμε κατάληψη σε καμιά πετρελαϊκή στο Qatar?

Για ρίξ'τε μια ματιά από Μanchester μεριά..



Δηλαδή ρε παιδιά, κάναμε τον κώλο μας σουρωτήρι στην ΑΜΚ για να μαζέψουμε 2εκ και να έρθουν κάποιοι που με 4εκ επιπλεόν θα μας κάνουν κουμάντο?

Και όλο εκείνο το δόγμα ο ΠΑΟΚ είναι ο Λαός του? Τι απέγινε? Τελείωσε?

Προσωπικά, δε με πείθει η όλη φάση. Αντιθέτως! Μου φέρνει άσχημες μνήμες στο μυαλό.
++++ παλικάρι χαίρομαι ότι βλέπω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτομαι. Αν είχα διαβάσει το ποστ σου έγκαιρα δεν θα έγραφα την παραπάνω αράδα :Ρ
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

VS40 , Μαλλον αγνοεις οτι οι παικτες ειναι απληρωτοι εδω και 4 μηνες, οτι τα διαρκειας συνεχως μειωνονται, οτι τα σολντ αουτ φετος δεν υπαρχουν , οτι το ανοιγμα μεγαλωνει συνεχως και μας λες για μετρουλακηδες ,μμε , πωληση βιειρινια και αλλα πολλα...


Προφανως καποιοι θελουν μαλακες που να βαζουν τα λεφτα τους οπου τους πει ο καθενας και να μην εχουν λογο και κατα δευτερον ακομα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΙΛΗΣΕΙ ,ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΞEΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ....

Αν ομως ανακοινωσουν 2-3 ηχηρες μεταγραφες μεθαυριο θα ειναι καλοι και αξιοπιστοι...


ΕΙμστε για τον πεο.!!!
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vs40 »

Καμία σχέση man. Όταν ο Μπάτμαν έφερε Βρύζα-Φρατζέσκο δεν έτρεξα σε κανένα αεροδρόμιο. Δεν θα το κάνω ούτε σήμερα, ακόμη και αν μου φέρει τον Ιμπραίμοβιτς. Έχω σπουδάσει οικονομικά και για κάποια πράγματα έχω κατασταλάξει. Δεν είμαι παιδάκι (στα 30 ειμαι). Δεν εμπιστελύομαι κανέναν πλην εξαιρέσεων που είναι οι: Λάτσης, Αγγελόπουλοι, Γιαννακόπουλοι και ας είναι Βάζελοι. Δηλ. θέλω εγχώρια μαγαθήρια που δεν θέλουν να λερώσουν το όνομα τους. Τις λαμογιές τους τις κάνανε αυτοί όταν ήταν νέοι. Τώρα θέλουν δόξα, και αναλογικα για αυτούς ο ΠΑΟΚ δεν κοστίζει. Δεν είναι τπτ τα 20 εκ. ευρώ. Ο ξένος και μεγάλος να είναι δεν λογοδοτεί και σε γράφει μην πω που...
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

ειστε απλα αφελης οσοι πιστευετε οτι μπορει να συνεχιστει αυτη η κατασταση..ειναι ιδιαιτερα σημαντικο να γινει το ντιλ!
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vs40 »

Μια χαρά μπορεί. Η ομάδα σήμε έχει 2,5 φορές παραπάνω έσοδα από το 2007. Από χορηγίες , εισιτήρια τηλοπτικά κτλ. Η ομάδα μεγαλώνει. Δεν είχε τόση αξία σε παίκτες-μετοχές. Δεν είχε τόσο καλό φυτώριο. Με την προσθήκη της δυναμικλης του φυτωρίου και του προπονητικού κέντρου, μπορεί ο ΠΑΟΚ να βγαίνει στις θέσει 2-3 για τα επόμενα χόνια. Αν είσαι εκεί 4-5 χρόνια, μετά μπορεί να κάνεις ομάδα που θα πάρει πρωτάθλημα και διαιτητές. βέβαια με άριστο μάναντζμεντ. Το ρίσκο που παίρνουμε τώρα είναι να κάψουμε ότι χτίσαμε σε περίπτωση που δεν μας βγουν (το πιο πιθανό). Να πάμε από 2-3 θέση ξανα στην 9η και στην απαξίωση. Μετά θα παρακαλάμε πάλι τον Ζαγοράκη να μας κάνει 3ετή πρότζεκτς.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Σάβ 01 Ιαν 2011, 23:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

vs40 έγραψε:Καμία σχέση man. Όταν ο Μπάτμαν έφερε Βρύζα-Φρατζέσκο δεν έτρεξα σε κανένα αεροδρόμιο. Δεν θα το κάνω ούτε σήμερα, ακόμη και αν μου φέρει τον Ιμπραίμοβιτς. Έχω σπουδάσει οικονομικά και για κάποια πράγματα έχω κατασταλάξει. Δεν είμαι παιδάκι (στα 30 ειμαι). Δεν εμπιστελύομαι κανέναν πλην εξαιρέσεων που είναι οι: Λάτσης, Αγγελόπουλοι, Γιαννακόπουλοι και ας είναι Βάζελοι. Δηλ. θέλω εγχώρια μαγαθήρια που δεν θέλουν να λερώσουν το όνομα τους. Τις λαμογιές τους τις κάνανε αυτοί όταν ήταν νέοι. Τώρα θέλουν δόξα, και αναλογικα για αυτούς ο ΠΑΟΚ δεν κοστίζει. Δεν είναι τπτ τα 20 εκ. ευρώ. Ο ξένος και μεγάλος να είναι δεν λογοδοτεί και σε γράφει μην πω που...
Ξερεις αυτοι που αναφερεις ΔΕΝ θελουν να ασχοληθουν καθολου ουτε με τον αθλητισμο ουτε με τον ΠΑΟΚ..Οσο για τις λαμογιες που κανανε μικροι ,αστο καλυτερα....Και τωρα που μεγαλωσαν τα ιδια σκατα ειναι...
Καποιοι εχετε κολλησει στον μπατμαν, τον γουμενο και σε ολους τους προηγουμενους..
Απο εκει και περα το οτι εσυ και καποιοι αλλοι δεν εμπιστευεστε κανεναν δεν σημαινει οτι πρεπει να συνεχιστει η κατασταση αυτη στον ΠΑΟΚ..
Αληθεια πιστευετε μερικοι οτι τα πραγματα ειναι καλα στην ομαδα.?
Εχετε αυτη την εντυπωση επειδη δεν βγαινει προς τα εξω?
Ειμαι σιγουρος πως σε λιγο καιρο ο Ζαγορακης θα χαρακτηριστει "λαμογιο" και "προδοτης" επειδη εκανε ενα deal (εφοσον ολοκληρωθει) και επειδη δεν αντεχεται αλλο η κατασταση στην ομαδα λογω των οικονομικων δυσκολιων..
Αλλα αν δεν γινει το deal εγω σου λεω και στο υπογραφω οτι θα πουληθουν οι Βιερινια, Κοντρερας, Κρεσιτς για να βγει η χρονια..

Ξερεις τι θα κανεις εσυ και καποιοι αλλοι ενδεχομενως ,?
Θα κραζετε...
Οποτε ασε να γινει το deal μπας και δουμε μια ασπρη μερα...
Ασε ειδαμε και απο τους εγχωριους "επενδυτες" τι εκαναν...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Σάβ 01 Ιαν 2011, 23:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ariskatiforos

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από ariskatiforos »

Αυτο και αν ειναι χριστουγεννιατικο δωρο!
Ο ΠΑΟΚ ειναι μια ομαδα με τρομακτικη δυναμικη λογω της υπερβολικης αγαπης και του πληθους των φιλαθλων του!
Αυτο αποδεικνυεται και απο του οτι φτασαμε εδω που φτασαμε με πενιχρα οικονομικα μεσα!
Ενας σοβαρος και δυνατος επιχειρηματικος ομιλος ξερει να διακρινει τις ευκαιριες..
Αυτη τη στιγμη ο ΠΑΟΚ εχει ολα τα χαρακτηριστικα μιας πολυ μεγαλης ομαδας ,εκτος της οικονομικης δυναμης..
Με λιγα λογια ο ΠΑΟΚ μπορει ανετα, με οικονομικη ισχυ, να αναπτυχθει τοσο ,που η χρηματικη αξια του σαν σωματειο να υπερπολλαπλασιαστει...και εδω συνοψιζεται ο λογος που οι αραβες τελικως φαινεται να καταληγουν στο να παρουν την ομαδα!
Κακα τα ψεματα,αν εξαιρεσεις μια μιζερη και οπισθοδρομικη μεριδα του λαου της ομαδας,που μονιμως δημιουργει προβλημα και εχει αποψη για ολα,ειμαστε κελεπουρι με τη δυναμικη που εχουμε σαν σωματειο ...
Αντε επιτελους να δουμε τον ΠΑΟΚ μας να τρομαζει στα αληθεια τους αλλοθρησκους..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”