Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Εισαι ωραιος φιλε, βλεπεις μπαλα. Μονη μου παρεμβαση θα ηταν να βαλω σιγουρα τον Αριας στην θεση του Τσουκαλα.
Δυστυχως ομως αλλος αποφασιζει... οπως ειπατε πιο πανω, 4 + σημερα.
Συμφωνω, Αριας αντι για Τσουκαλα, τοσο δυσκολο ειναι πια?
Τι εχει εναντιον του Αριας δεν μπορω να καταλαβω?
το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργεί η απουσία του Garcia σε οποιοδήποτε mats αλλα ειδικά εκτος έδρας, είναι το κράτημα της μπάλας και η έλλειψη μεταφοράς της στα επιθετικά half, ειδικά από το ανελέητο pressing που θα κάνουν οι αντίπαλοι μεταξύ περιοχής μας και του κέντρου.
ο τσουκαλάς καλός , χρυσός, μεγάλο κεφαλαιο για το μέλλον , με γρήγορα πόδια αλλα argos ακόμα σε σκέψη, μέτριος σε ικανότητα κατοχής μπάλας και άνοιγμα παιχνιδιού σε οποιαδήποτε πασα μεγαλύτερη τον τριών μέτρwν. δε φταίει αυτός ντε και καλά αλλα όταν πας να κανεις straight swap με το Garcia, ο πήxης είναι όσο πιο ψηλά γίνετε έτσι και αλλιώς.
οποτε ο θεός βοηθός.
προσωπικά θα προτιμούσα κάτι ανάλογο του Zagreb στα πρώτα 30 λεπτά και μετά ανάλογα με το πως πάει ο ΠΑΟ αλλάζουμε ένα δυο πραγματάκια.
έλλειψη garcia και το 4-3-3 με τρία αμυντικά half πάντα μου άρεζε αλλα αν δεν έχει δουλευτεί ποτε....
Καλησπερα αδερφια!θελω να ελπιζω πως οι δοκιμες προσωπων του προπονητη ηταν απλα για να ριξουν σταχτη στα ματια των βαζελων,ασχετα αν μπριζωνουν πολλους απο μας.το ματς φωναζει απο μακρυα οτι εχει συγκεκριμενες απαιτησεις σε αγωνιστικα χαρακτηριστικα παικτων για το 4-2-3-1,ας βαλει ο Θεος το χερι του να το καταλαβει ο προπονητης,αν δεν το καταλαβε ηδη...3 κ σημερα...
Α] ΠΑΟΚ-Βόλος 1ή Χ και ο ΠΑΟΚ βγαίνει τσου λου, η ΑΕΚ στην καλή θέση του ΟΥΕΦΑ, ο Βάζελος 2 προκριματικούς, κι ο Βόλος 3 προκριματικούς.
Β] ΠΑΟΚ-Βόλος 2
Εδώ εμφανίζονται τρία υποσενάρια:
α)Αν ΠΑΟ-ΑΕΚ 1 τότε ο ΠΑΟΚ βγαίνει Τσου Λου, η ΑΕΚ στην καλή θέση του ΟΥΕΦΑ, ο Βάζελος 2 προκριματικούς, κι ο Βόλος 3 προκριματικούς.
β)Αν ΠΑΟ-ΑΕΚ 2 τότε η ΑΕΚ βγαίνει Τσου Λου, ο ΠΑΟΚ παίρνει την καλή θέση του ΟΥΕΦΑ,ο Βόλος 2 προκριματικούς κι ο Βάζελος με το πουλί στο χέρι μιας και υπάρχει κι ο Ατρόμητος.
γ)Αν ΠΑΟ-ΑΕΚ Χ τότε ο ΠΑΟΚ τσου λου, η ΑΕΚ την καλή του ΟΥΕΦΑ, ο Βόλος 2 προκριματικούς, κι ο ΠΑΟ 3 προκριματικούς..
ΑΡΑ ΑΝ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ (Η ΑΕΚ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΝΙΚΗΣΕΙ) ΤΟΤΕ Η Ο ΠΑΟΚ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΣΟΥ ΛΟΥ (ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ) Ή ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΟΥ Ο ΠΑΟΚ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΣΟΥ ΛΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΥΕΦΑ, Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΣ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ)...
ΑΡΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ......!!!!!!!!!!