Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
iliasp
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39
Τοποθεσία: Derby, UK

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από iliasp »

darklord έγραψε:
rainmaker έγραψε:Πάμε ξανά απ την αρχή..



Εισαι ωραιος φιλε, βλεπεις μπαλα. Μονη μου παρεμβαση θα ηταν να βαλω σιγουρα τον Αριας στην θεση του Τσουκαλα.
Δυστυχως ομως αλλος αποφασιζει... οπως ειπατε πιο πανω, 4 + σημερα.
Συμφωνω, Αριας αντι για Τσουκαλα, τοσο δυσκολο ειναι πια?
Τι εχει εναντιον του Αριας δεν μπορω να καταλαβω?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από gash04 »

Κάνε με δώρο μπρε ΠΑΟΚΑΡΑ την νίκη σήμερα!
Και αν είναι να φάμε πολλά γκολ ας φάμε....

Ας φάμε τόσα όσες είναι οι τρίχες στην κεφαλή του Κάκου!
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από funk »

Makis4444 έγραψε:Πολύ δύσκολο ματς ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι δεν είναι διαθέσιμοι οι Ivic,Garcia,στόχος είναι η ισοπαλία.
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Federacion »

Μάκη Χάβο καλή τύχη.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Petm »

το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργεί η απουσία του Garcia σε οποιοδήποτε mats αλλα ειδικά εκτος έδρας, είναι το κράτημα της μπάλας και η έλλειψη μεταφοράς της στα επιθετικά half, ειδικά από το ανελέητο pressing που θα κάνουν οι αντίπαλοι μεταξύ περιοχής μας και του κέντρου.

ο τσουκαλάς καλός , χρυσός, μεγάλο κεφαλαιο για το μέλλον , με γρήγορα πόδια αλλα argos ακόμα σε σκέψη, μέτριος σε ικανότητα κατοχής μπάλας και άνοιγμα παιχνιδιού σε οποιαδήποτε πασα μεγαλύτερη τον τριών μέτρwν. δε φταίει αυτός ντε και καλά αλλα όταν πας να κανεις straight swap με το Garcia, ο πήxης είναι όσο πιο ψηλά γίνετε έτσι και αλλιώς.

οποτε ο θεός βοηθός.

προσωπικά θα προτιμούσα κάτι ανάλογο του Zagreb στα πρώτα 30 λεπτά και μετά ανάλογα με το πως πάει ο ΠΑΟ αλλάζουμε ένα δυο πραγματάκια.

έλλειψη garcia και το 4-3-3 με τρία αμυντικά half πάντα μου άρεζε αλλα αν δεν έχει δουλευτεί ποτε....
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από adamroxas »

Μονο αν μπουμε για την νικη παιρνουμε αποτελεσμα!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ, και μετα για το σεντονι!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αν σκοραρουμε εχουμε ελπιδεσ για χ...αλλιως δυσκολα..
Άβαταρ μέλους
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 1551
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
Τοποθεσία: valia calda

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ »

Καλησπερα αδερφια!θελω να ελπιζω πως οι δοκιμες προσωπων του προπονητη ηταν απλα για να ριξουν σταχτη στα ματια των βαζελων,ασχετα αν μπριζωνουν πολλους απο μας.το ματς φωναζει απο μακρυα οτι εχει συγκεκριμενες απαιτησεις σε αγωνιστικα χαρακτηριστικα παικτων για το 4-2-3-1,ας βαλει ο Θεος το χερι του να το καταλαβει ο προπονητης,αν δεν το καταλαβε ηδη...3 κ σημερα...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από gika »

Με νίκη δικιά μας και ήττα της ΑΕΚ κλειδώνουμε την πρώτη θέση από σήμερα;;; :opaokara:
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Εφόσων νικήσουμε και τον Μίστερ Μ-πέος.Κάτι σχετικά εύκολο,ναι.. :opaokara:
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Boksic4 »

με ηττα αεκ και νικη μας φιλε κλειδωνει απο σημερα και χωρις να κερδισουμε μπεο... μη σου πω το δινουμε στον μπεο να μας δωσει κανα παικτακι
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από gika »

Έχουμε:
ΠΑΟΚ 9
ΑΕΚ 8
ΠΑΟ 7
Βολος 3

Με ΠΑΟ-ΠΑΟΚ 2 και Βόλος- ΑΕΚ χ

έχουμε:

ΠΑΟΚ 12
ΑΕΚ 9
ΠΑΟ 7
Βόλος 6

Και εδώ υπαρχουν δύο σενάρια...

Α] ΠΑΟΚ-Βόλος 1ή Χ και ο ΠΑΟΚ βγαίνει τσου λου, η ΑΕΚ στην καλή θέση του ΟΥΕΦΑ, ο Βάζελος 2 προκριματικούς, κι ο Βόλος 3 προκριματικούς.

Β] ΠΑΟΚ-Βόλος 2
Εδώ εμφανίζονται τρία υποσενάρια:
α)Αν ΠΑΟ-ΑΕΚ 1 τότε ο ΠΑΟΚ βγαίνει Τσου Λου, η ΑΕΚ στην καλή θέση του ΟΥΕΦΑ, ο Βάζελος 2 προκριματικούς, κι ο Βόλος 3 προκριματικούς.
β)Αν ΠΑΟ-ΑΕΚ 2 τότε η ΑΕΚ βγαίνει Τσου Λου, ο ΠΑΟΚ παίρνει την καλή θέση του ΟΥΕΦΑ,ο Βόλος 2 προκριματικούς κι ο Βάζελος με το πουλί στο χέρι μιας και υπάρχει κι ο Ατρόμητος.
γ)Αν ΠΑΟ-ΑΕΚ Χ τότε ο ΠΑΟΚ τσου λου, η ΑΕΚ την καλή του ΟΥΕΦΑ, ο Βόλος 2 προκριματικούς, κι ο ΠΑΟ 3 προκριματικούς..


ΑΡΑ ΑΝ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ (Η ΑΕΚ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΝΙΚΗΣΕΙ) ΤΟΤΕ Η Ο ΠΑΟΚ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΣΟΥ ΛΟΥ (ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ) Ή ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΟΥ Ο ΠΑΟΚ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΣΟΥ ΛΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΥΕΦΑ, Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΣ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ)...


ΑΡΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ......!!!!!!!!!!


ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑ.........
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

gika έγραψε:Με νίκη δικιά μας και ήττα της ΑΕΚ κλειδώνουμε την πρώτη θέση από σήμερα;;; :opaokara:

ohhh yeahhh!!!!!
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xrictoforoc »

ΜΑΡΟΥΣΙ ΚΑΙ ΚΥΨΕΛΗ
Άβαταρ μέλους
bL@De
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 16:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από bL@De »

Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”