δεν τον ξέρω αλλά μάλλον αυτόν εννοείς;barlow4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:47 Απορια. Καιρο εχω να δω τον @Snoufel και δε βρισκω και το νικ του. Που χαθηκε?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=22941
δεν τον ξέρω αλλά μάλλον αυτόν εννοείς;barlow4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:47 Απορια. Καιρο εχω να δω τον @Snoufel και δε βρισκω και το νικ του. Που χαθηκε?
Συγκλονιστικής ποιότητας παίχτης αλλά με βάση την απουσία του λόγω τραυματισμών ο Ομάραρος υπήρξε ο ορισμός του ... half σε εμάς
Βρες εσύ χαϊβανια να πάρουν κάτι μουργκ, μπακαγιοκο κτλtzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:37ενδιαφερον για κομμενους παντα υπαρχει ,καλυψη του συμβολαιου και φιλακια ρουφηχτα,ο ντελιας πωληθηκε και οι αντιδρασεις του κοσμου τον κρατησαν εδω ,κανενας αλλος ,η αποφαση ειχε παρθει και ο παιχτης ηταν με το ενα βημα στο αεροπλανο εκτος και αν πιστευει κανεις οτι εν αγνοια του αφεντικου πωληθηκε περιουσιακο στοιχειο και η εταιρεια θα επαιρνε 18 εκ.Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:23Για να τους διώξεις θα πρέπει να τους πληρώσεις το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες.....αυτό δεν επιλέγει να το κάνει εδώ και χρόνια ο Σαββίδης....εκεί που τους βρίσκω λάθος είναι σε περιπτώσεις όπως ο Όττο και φέτος ο Κεντζιορα που είχαν αυτόματη ανανέωση και ο Σαββίδης τους άφησε να φύγουν ελεύθεροι ...ας έπαιρνε έστω 500 χιλιάρικα κέρδος είναι.....tzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:07 ο ιδιοκτητης να βρει τροπους η εταιρεια να μεγαλωνει τα εσοδα,τους κομμενους που αποδεδειγμένα στον 1ο χρονο δεν μπορουν να προσφερουν να μην γινεται η ομαδα φιλοπτωχο ταμειο και να τους κραταει για το υπολοιπο του συμβολαιου τους για να εξοικονομει απο εκει πορους ,ας κανει αυτα και μετα να σκεφτεται τις πωλησεις που η εταιρεια παει με ταχυτητα φωτος οταν ειναι να πουλησει κανεναν και οταν ειναι να παρει παει πιο αργα και απο αιωνοβια χελωνα
Πάντως για τις πωλήσεις που λες εν τέλει τον Ντελια δε τον πούλησε και από αυτά που ξέρουμε έχουν έρθει προτάσεις και για μύθου Χατσιδη και δεν μπήκαν καν στις συζητήσεις
Να προσθέσω ότι και τα like που παίρνουν κάποια άτομα είναι πάντα από τα ίδια. Άντε με μια απόκλιση 1-2 ποστ, είναι 5-6 βαριά που αλληλο-λαικ-άρονται. Τροφή για σκέψη.gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
ακομη και για αυτους υπηρχε ενδιαφερον και προτιμηθηκε να μην δωθουν γιατι οι ενδιαφερομοι προσφεραν μονο καλυψη του συμβολαιου ειτε μερικη ειτε ολικη ,αν περιμενεις να παρεις και λεφτα θα παντρευεσε αποτυχημενες επιλογες συνεχεια,και το να φευγει καποιος μερικες φορες εχει τιμημαPanostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:58Βρες εσύ χαϊβανια να πάρουν κάτι μουργκ, μπακαγιοκο κτλtzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:37ενδιαφερον για κομμενους παντα υπαρχει ,καλυψη του συμβολαιου και φιλακια ρουφηχτα,ο ντελιας πωληθηκε και οι αντιδρασεις του κοσμου τον κρατησαν εδω ,κανενας αλλος ,η αποφαση ειχε παρθει και ο παιχτης ηταν με το ενα βημα στο αεροπλανο εκτος και αν πιστευει κανεις οτι εν αγνοια του αφεντικου πωληθηκε περιουσιακο στοιχειο και η εταιρεια θα επαιρνε 18 εκ.Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:23
Για να τους διώξεις θα πρέπει να τους πληρώσεις το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες.....αυτό δεν επιλέγει να το κάνει εδώ και χρόνια ο Σαββίδης....εκεί που τους βρίσκω λάθος είναι σε περιπτώσεις όπως ο Όττο και φέτος ο Κεντζιορα που είχαν αυτόματη ανανέωση και ο Σαββίδης τους άφησε να φύγουν ελεύθεροι ...ας έπαιρνε έστω 500 χιλιάρικα κέρδος είναι.....
Πάντως για τις πωλήσεις που λες εν τέλει τον Ντελια δε τον πούλησε και από αυτά που ξέρουμε έχουν έρθει προτάσεις και για μύθου Χατσιδη και δεν μπήκαν καν στις συζητήσεις
Από τους τωρινούς παίκτες του ρόστερ που θα θέλαμε να διώξουμε οι μόνοι που θα έφεραν κάποια λεφτά είναι ο Καμαρά με τον Ντεσποτοφ αλλά και οι δύο ξεκινάνε τραυματίες τη χρονιά
Αληθεια καθεσαι κ βλεπεις τα λαικ??? Σοβαρα??? Απιστευτα πραγματαAnwnimos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:03Να προσθέσω ότι και τα like που παίρνουν κάποια άτομα είναι πάντα από τα ίδια. Άντε με μια απόκλιση 1-2 ποστ, είναι 5-6 βαριά που αλληλο-λαικ-άρονται. Τροφή για σκέψη.gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Αφού διαβάζω όλα τα σχόλια; Στο κάτω μέρος δείχνει τα λαϊκ. Ειδικά όταν είναι λίγα σου βγάζει όλα τα ονόματα.Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:13Αληθεια καθεσαι κ βλεπεις τα λαικ??? Σοβαρα??? Απιστευτα πραγματαAnwnimos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:03Να προσθέσω ότι και τα like που παίρνουν κάποια άτομα είναι πάντα από τα ίδια. Άντε με μια απόκλιση 1-2 ποστ, είναι 5-6 βαριά που αλληλο-λαικ-άρονται. Τροφή για σκέψη.gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Οι περισσότεροι εδώ μέσα κάνουν κριτική, υπάρχει όμως η τάση από μερικούς να βαφτίζεται απαξίωση το οτιδήποτε. Δεν μιλάω για καινούρια account με 1-2 περίεργα ποστς, μπορείς εύκολα να διαπιστώσεις ποιος κάνει κριτική γιατί νοιάζεται για την ομάδα και ποιος όχι.DamoN έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:04 Ενα πράγμα θα πω εγώ και τέλος από μένα … γιατί όταν έγραψα ότι κουράστηκα να διαβάζω όλη μέρα γκρίνια εδώ μέσα οι μοντ με έστειλαν για πρόωρο μπανάκι μια βδομάδα .
Είναι οφ τοπικ αλλά θα το γράψω γιατί με προκαλείτε .
ΟτΑν η απαξίωση βαφτίζεται κριτική αλλά δεν υπάρχουν αποδείξεις αλλά υποθέσεις , και όταν η κριτική δεν βγάζει νόημα γιατί τους έχετε στην κατάσταση μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα παράδειγμα τους κράζετε για τους γέρους και ότι δεν αξιοποιούν ακαδημίες αλλά όταν βλέπετε πιτσιρίκια τους κατηγορείτε για παρατημένη ομάδα που στόχο έχει να μην κινδυνεύσει στα πλει οφ .. κάποιοι από μας όταν διαβάζουν 150 φορές τα ίδια και τα ίδια αντιδρούν και υπερασπίζονται σθεναρά ενώ η κατάσταση της ομάδας είναι για να ΜΗΝ τους υπερασπίζεσαι σθεναρά , ειδικότερα σε ορισμένα χοντρά λάθη τους ….
Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ούτε Ιβαν ούτε τίποτα μυρωδιαδες και εσείς ανακαλύψατε την Αμερική .
Προφανώς δεν γίνονται όλα σωστά προφανώς καθυστερούμε αρκετά προφανώς έχουμε παράπονα .
Αλλά δεν θα κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο να το παραδεχτούμε δημόσια .
Τέλος το σεντόνι ας το σβήσουν οι μοντς
Σεβαστός ο τρόπος που το βλέπεις, αλλά πρέπει να μάθεις και εσύ να σέβεσαι το πως το βλέπουν οι αλλοι.DamoN έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:04 …
κάποιοι από μας όταν διαβάζουν 150 φορές τα ίδια και τα ίδια αντιδρούν και υπερασπίζονται σθεναρά ενώ η κατάσταση της ομάδας είναι για να ΜΗΝ τους υπερασπίζεσαι σθεναρά , ειδικότερα σε ορισμένα χοντρά λάθη τους ….
Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ούτε Ιβαν ούτε τίποτα μυρωδιαδες και εσείς ανακαλύψατε την Αμερική .
Προφανώς δεν γίνονται όλα σωστά προφανώς καθυστερούμε αρκετά προφανώς έχουμε παράπονα .
Αλλά δεν θα κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο να το παραδεχτούμε δημόσια .
Τέλος το σεντόνι ας το σβήσουν οι μοντς
Γεγονός είναι.gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Like και στους δύοDimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:13Αληθεια καθεσαι κ βλεπεις τα λαικ??? Σοβαρα??? Απιστευτα πραγματαAnwnimos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:03Να προσθέσω ότι και τα like που παίρνουν κάποια άτομα είναι πάντα από τα ίδια. Άντε με μια απόκλιση 1-2 ποστ, είναι 5-6 βαριά που αλληλο-λαικ-άρονται. Τροφή για σκέψη.gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Οτι πρώτη φορά συμφωνώ μαζί σου 20 χρόνια εδώ μέσα ενώ ουσιαστικά εκφράζουμε την διαφωνία μας , μπορώ να το χαρακτηρίσω και παράνοια ….gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:21Σεβαστός ο τρόπος που το βλέπεις, αλλά πρέπει να μάθεις και εσύ να σέβεσαι το πως το βλέπουν οι αλλοι.DamoN έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:04 …
κάποιοι από μας όταν διαβάζουν 150 φορές τα ίδια και τα ίδια αντιδρούν και υπερασπίζονται σθεναρά ενώ η κατάσταση της ομάδας είναι για να ΜΗΝ τους υπερασπίζεσαι σθεναρά , ειδικότερα σε ορισμένα χοντρά λάθη τους ….
Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ούτε Ιβαν ούτε τίποτα μυρωδιαδες και εσείς ανακαλύψατε την Αμερική .
Προφανώς δεν γίνονται όλα σωστά προφανώς καθυστερούμε αρκετά προφανώς έχουμε παράπονα .
Αλλά δεν θα κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο να το παραδεχτούμε δημόσια .
Τέλος το σεντόνι ας το σβήσουν οι μοντς
Το site λέγεται paokmania. Επι 18 χρόνια εδώ μέσα έχω γράψει χιλιαδες ποστ γιατί έχω μανία με τον ΠΑΟΚ. Τον αγαπώ τον ΠΑΟΚ και θέλω να τον βλέπω να προοδεύει.
Είμαστε εδώ και πανηγυρίζουμε τις νίκες, μοιραζόμαστε την πίκρα στις ήττες, γράφουμε τις προβληματισμούς μας, το τι μας αρέσει και το τι θεωρούμε κακώς κείμενο.
Το «δεν γράφουμε τα αρνητικά για να μην κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο» προσωπικά το απορρίπτω. Θα γράφω αυτό που πιστεύω και αισθάνομαι και στα @@ μου τι θα πει μετά ο κάθε στημένος ή «αχάριστος». Ξέρω ποια accounts είναι περίεργα και τα προσπερνάω. Το γενικότερο κλίμα της πόλης και των ραδιοφώνων δεν το ξέρω γιατί πάνε πολλά χρόνια που έχω φύγει.
Paokmania λέγεται το site κι όχι VlogateTaGeniaMas. Δημόσια μεν, αλλά μεταξύ μας είμαστε. Πολλοί γνωριζόμαστε, πολλοί έχουμε πάει Τούμπα μαζί. Να τα γράφουμε όλα τέλεια και να μη γράφουμε αυτό που βλέπουμε γιατί;
Σέβομαι την αγάπη σου για τον ΠΑΟΚ, σέβομαι ότι πιστεύεις ότι έτσι προστατεύεις την ομάδα, διαφωνώ και τέλος.
Ο Ματθαίος;Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...