Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
tzim01
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:01 Ένα θέμα που σκέφτομαι τις τελευταίες μέρες είναι ποια πώληση θα μπορούσε να κάνει σχετικά αναίμακτα η ομάδα (δλδ εκτός Ντελια, Ζαφείρη, Μιχαηλίδη, )

Επειδή η ομάδα θα χρειαστεί σίγουρα να φέρει έσοδα για να κάνει τις κινήσεις που θέλει βλέπω μια ενδεχόμενη πώληση (μεγάλη)

Ντελιας- Ζαφείρης δε πωλούνται αυτή τη στιγμή

Και επειδή από Τσαλοφ, Καμαρά, ντεσποτοφ, γκουγκεσασβιλι, Τέιλορ και όποιον άλλον σε αυτή τη κατηγορία δε βλέπω να έχουμε μεγάλο όφελος εκτός του συμβολαίων τους

Μένουν δύο λύσεις.... Μύθου και Χατσιδης

Μόνο αυτοί οι δύο βλέπω να μπορούν να φέρουν κοντά στα δέκα μύρια....

Εγώ ΑΝ έπρεπε να δώσω κάποιον από αυτούς τους δύο θα έδινα τον Μύθου, μου αρέσει σαν παίκτης αλλά θεωρητικά θα είναι ο τρίτος φορ φέτος...

Ο Χατσιδης θα πρέπει να είναι η αλλαγή του ζιφκο και έχει τρομερά φυσικά προσόντα σε σχέση με τον Μύθου...


Ναι κανένας από εμάς δε θέλει να φύγουν τα δικά μας παιδιά αλλά όλοι ξέρουμε πως πρέπει να έχει και έσοδα η ομάδα
ο ιδιοκτητης να βρει τροπους η εταιρεια να μεγαλωνει τα εσοδα,τους κομμενους που αποδεδειγμένα στον 1ο χρονο δεν μπορουν να προσφερουν να μην γινεται η ομαδα φιλοπτωχο ταμειο και να τους κραταει για το υπολοιπο του συμβολαιου τους για να εξοικονομει απο εκει πορους ,ας κανει αυτα και μετα να σκεφτεται τις πωλησεις που η εταιρεια παει με ταχυτητα φωτος οταν ειναι να πουλησει κανεναν και οταν ειναι να παρει παει πιο αργα και απο αιωνοβια χελωνα
These users thanked the author tzim01 for the post (total 3):
Gregk19262000, boogeyman77, Γερασίμου
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7903
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DimitrisS »

Τοσα αρρωστακια εδω μεσα, ενας δεν εχει φιλο ή έστω κομμωτη τον ανθρωπο που κουρεψε τον Γιαννουλη, να μαθει τι σκαλα επαιξε στο σβησιμο, αν τα πανω τα πηρε με ψαλιδι, αν εκανε μουλετακι ή οχι, αν θα ερθει τελικα στον ΠΑΟΚ....
These users thanked the author DimitrisS for the post (total 2):
margas, paok apo epilogi
Miles
Δημοσιεύσεις: 9220
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Miles »

embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:54
Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
Γινε σκια του και αν παει να φυγει απο Θεσσαλονικη σταματα τον με καθε τροπο.
Αυτό το έχει αναλάβει ο Πέλκας.
embuji
Δημοσιεύσεις: 4329
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Miles έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:13
embuji έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:54
Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
Γινε σκια του και αν παει να φυγει απο Θεσσαλονικη σταματα τον με καθε τροπο.
Αυτό το έχει αναλάβει ο Πέλκας.
Ασε θελουμε καποιον δικο μας του φορουμ να ελεγχει την κατασταση. Μητσο κανε το καθηκον σου.
These users thanked the author embuji for the post:
Dimitris_L4
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
These users thanked the author gika for the post (total 10):
Developer4, Gregk19262000, boogeyman77, gk.box16, Mitsospaoki4, Theios, xpek20, Logistis, Γερασίμου, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5769
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

DimitrisS έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:11 Τοσα αρρωστακια εδω μεσα, ενας δεν εχει φιλο ή έστω κομμωτη τον ανθρωπο που κουρεψε τον Γιαννουλη, να μαθει τι σκαλα επαιξε στο σβησιμο, αν τα πανω τα πηρε με ψαλιδι, αν εκανε μουλετακι ή οχι, αν θα ερθει τελικα στον ΠΑΟΚ....
Κ να εχει καποιος κ να τ πει εδω, αν δν ειναι θετικο θα τν κραξουμε...οποτε θα περιμενουμε ανακοινωση της ΠΑΕ 8-)
Άβαταρ μέλους
iasoiako
Δημοσιεύσεις: 1575
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:42

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από iasoiako »

Αναιμακτα
Σαντσεζ και Καμαρα
These users thanked the author iasoiako for the post:
Azrael
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1184
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

tzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:07
Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:01 Ένα θέμα που σκέφτομαι τις τελευταίες μέρες είναι ποια πώληση θα μπορούσε να κάνει σχετικά αναίμακτα η ομάδα (δλδ εκτός Ντελια, Ζαφείρη, Μιχαηλίδη, )

Επειδή η ομάδα θα χρειαστεί σίγουρα να φέρει έσοδα για να κάνει τις κινήσεις που θέλει βλέπω μια ενδεχόμενη πώληση (μεγάλη)

Ντελιας- Ζαφείρης δε πωλούνται αυτή τη στιγμή

Και επειδή από Τσαλοφ, Καμαρά, ντεσποτοφ, γκουγκεσασβιλι, Τέιλορ και όποιον άλλον σε αυτή τη κατηγορία δε βλέπω να έχουμε μεγάλο όφελος εκτός του συμβολαίων τους

Μένουν δύο λύσεις.... Μύθου και Χατσιδης

Μόνο αυτοί οι δύο βλέπω να μπορούν να φέρουν κοντά στα δέκα μύρια....

Εγώ ΑΝ έπρεπε να δώσω κάποιον από αυτούς τους δύο θα έδινα τον Μύθου, μου αρέσει σαν παίκτης αλλά θεωρητικά θα είναι ο τρίτος φορ φέτος...

Ο Χατσιδης θα πρέπει να είναι η αλλαγή του ζιφκο και έχει τρομερά φυσικά προσόντα σε σχέση με τον Μύθου...


Ναι κανένας από εμάς δε θέλει να φύγουν τα δικά μας παιδιά αλλά όλοι ξέρουμε πως πρέπει να έχει και έσοδα η ομάδα
ο ιδιοκτητης να βρει τροπους η εταιρεια να μεγαλωνει τα εσοδα,τους κομμενους που αποδεδειγμένα στον 1ο χρονο δεν μπορουν να προσφερουν να μην γινεται η ομαδα φιλοπτωχο ταμειο και να τους κραταει για το υπολοιπο του συμβολαιου τους για να εξοικονομει απο εκει πορους ,ας κανει αυτα και μετα να σκεφτεται τις πωλησεις που η εταιρεια παει με ταχυτητα φωτος οταν ειναι να πουλησει κανεναν και οταν ειναι να παρει παει πιο αργα και απο αιωνοβια χελωνα
Για να τους διώξεις θα πρέπει να τους πληρώσεις το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες.....αυτό δεν επιλέγει να το κάνει εδώ και χρόνια ο Σαββίδης....εκεί που τους βρίσκω λάθος είναι σε περιπτώσεις όπως ο Όττο και φέτος ο Κεντζιορα που είχαν αυτόματη ανανέωση και ο Σαββίδης τους άφησε να φύγουν ελεύθεροι ...ας έπαιρνε έστω 500 χιλιάρικα κέρδος είναι.....

Πάντως για τις πωλήσεις που λες εν τέλει τον Ντελια δε τον πούλησε και από αυτά που ξέρουμε έχουν έρθει προτάσεις και για μύθου Χατσιδη και δεν μπήκαν καν στις συζητήσεις
Nassos
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Nassos »

xyz_o_peponas έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:18 Αλλος ενας που ηρθε, δεν μαθαμε ποτε τι ακριβως κανει μεσα στο χαος που λεγεται ΠΑΕ ΠΑΟΚ, και τωρα φευγει χωρις καν μια ανακοινωση.
Αλλα ενταξει ας του χρεωσουμε τωρα το Βολιακο και τον Μπιανκο, ειμαι σιγουρος οτι απο ολους τους ποδοσφαιριστες του πλανητη επεμενε σε αυτους τους δυο και εκοβε το χερι του. Το οτι ηταν απλα απο τους λιγους διαθεσιμους αρχες Σεπτεμβρη (αφου φαγαμε παλι 3 μηνες να παζαρευουμε παικτες που ποτε δεν ειχαμε διαθεση να φτασουμε εστω κοντα σε αυτα που ζητουσαν) και κυριως ηταν μια φθηνη λυση-πασαλειμα που θα δεσμευε την ομαδα μας μονο για 9 μηνες, ειναι φυσικα τυχαιο.

Αμα ημουν ο Τσικνας παντως, θα ακουγα ηδη το τικ-τακ. Ιδανικο θυμα να χρεωθει τον Λισι σε εναν χρονο απο τωρα λογω Ισπανιας.
Γνωρίζουμε αν παραιτήθηκε; γιατί ας πούμε η Σάντερλαντ του δίνει τα τριπλά λεφτά; γράφτηκε οτι εμείς τον διώξαμε;
tzim01
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:23
tzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:07
Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 11:01 Ένα θέμα που σκέφτομαι τις τελευταίες μέρες είναι ποια πώληση θα μπορούσε να κάνει σχετικά αναίμακτα η ομάδα (δλδ εκτός Ντελια, Ζαφείρη, Μιχαηλίδη, )

Επειδή η ομάδα θα χρειαστεί σίγουρα να φέρει έσοδα για να κάνει τις κινήσεις που θέλει βλέπω μια ενδεχόμενη πώληση (μεγάλη)

Ντελιας- Ζαφείρης δε πωλούνται αυτή τη στιγμή

Και επειδή από Τσαλοφ, Καμαρά, ντεσποτοφ, γκουγκεσασβιλι, Τέιλορ και όποιον άλλον σε αυτή τη κατηγορία δε βλέπω να έχουμε μεγάλο όφελος εκτός του συμβολαίων τους

Μένουν δύο λύσεις.... Μύθου και Χατσιδης

Μόνο αυτοί οι δύο βλέπω να μπορούν να φέρουν κοντά στα δέκα μύρια....

Εγώ ΑΝ έπρεπε να δώσω κάποιον από αυτούς τους δύο θα έδινα τον Μύθου, μου αρέσει σαν παίκτης αλλά θεωρητικά θα είναι ο τρίτος φορ φέτος...

Ο Χατσιδης θα πρέπει να είναι η αλλαγή του ζιφκο και έχει τρομερά φυσικά προσόντα σε σχέση με τον Μύθου...


Ναι κανένας από εμάς δε θέλει να φύγουν τα δικά μας παιδιά αλλά όλοι ξέρουμε πως πρέπει να έχει και έσοδα η ομάδα
ο ιδιοκτητης να βρει τροπους η εταιρεια να μεγαλωνει τα εσοδα,τους κομμενους που αποδεδειγμένα στον 1ο χρονο δεν μπορουν να προσφερουν να μην γινεται η ομαδα φιλοπτωχο ταμειο και να τους κραταει για το υπολοιπο του συμβολαιου τους για να εξοικονομει απο εκει πορους ,ας κανει αυτα και μετα να σκεφτεται τις πωλησεις που η εταιρεια παει με ταχυτητα φωτος οταν ειναι να πουλησει κανεναν και οταν ειναι να παρει παει πιο αργα και απο αιωνοβια χελωνα
Για να τους διώξεις θα πρέπει να τους πληρώσεις το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες.....αυτό δεν επιλέγει να το κάνει εδώ και χρόνια ο Σαββίδης....εκεί που τους βρίσκω λάθος είναι σε περιπτώσεις όπως ο Όττο και φέτος ο Κεντζιορα που είχαν αυτόματη ανανέωση και ο Σαββίδης τους άφησε να φύγουν ελεύθεροι ...ας έπαιρνε έστω 500 χιλιάρικα κέρδος είναι.....

Πάντως για τις πωλήσεις που λες εν τέλει τον Ντελια δε τον πούλησε και από αυτά που ξέρουμε έχουν έρθει προτάσεις και για μύθου Χατσιδη και δεν μπήκαν καν στις συζητήσεις
ενδιαφερον για κομμενους παντα υπαρχει ,καλυψη του συμβολαιου και φιλακια ρουφηχτα,ο ντελιας πωληθηκε και οι αντιδρασεις του κοσμου τον κρατησαν εδω ,κανενας αλλος ,η αποφαση ειχε παρθει και ο παιχτης ηταν με το ενα βημα στο αεροπλανο εκτος και αν πιστευει κανεις οτι εν αγνοια του αφεντικου πωληθηκε περιουσιακο στοιχειο και η εταιρεια θα επαιρνε 18 εκ.
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Εσύ φιλαράκι μου που είσαι και σπουδαγμένο παιδί θα έπρεπε να ξέρεις ότι η αρνητικότητα και η μαυρίλα πουλάνε ….
These users thanked the author DamoN for the post (total 5):
magdy, Unpsofable78, giaxxo, paok apo epilogi, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5719
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Athens »

μεχρι τωρα γλιτωνουμε το συμβολαιου
-Λουτσεσκου και team του
-Οζντοεφ
-Ταισον
-Κεντζιορα
-Γιακουμάκη
-Μπιανκο
-Βολιακου
θελουμε να ξεφορτωθουμε
Μειτε,
Μπαμπα
αφησαμε τον προπονητη χωρις ομαδα και πλαισιωνεται με ενα ατομο δικο του..
καναμε? μια μεταγραφη και πλησιαζουν οι μερες για το πρωτο ευρωπαικο αγωνα, νομιζω καλα παμε..
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokkerkir »

Λες τις μαλακίες σου συνέχεια, αλλά όταν σου απαντάνε δεν απαντάς και πας στο επόμενο θέμα :roll:

Ποιός ξέρει γιατί...

Συνέχισε έτσι.
These users thanked the author paokkerkir for the post (total 7):
Anwnimos, ΚΩΣΤΑΣ2019, PAOKevolution, blackzi, margas, paok apo epilogi, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από barlow4 »

Απορια. Καιρο εχω να δω τον @Snoufel και δε βρισκω και το νικ του. Που χαθηκε?
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2122
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Ήρθε και το χαφ μας

Εικόνα
These users thanked the author Maklaz for the post (total 9):
navigator11, paokkerkir, astral, Anwnimos, blackzi, margas, aivas19, leomatos88, Ally Samagoal
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”