Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
freemind
Δημοσιεύσεις: 1554
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 08:30

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από freemind »

barlow4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:47 Απορια. Καιρο εχω να δω τον @Snoufel και δε βρισκω και το νικ του. Που χαθηκε?
δεν τον ξέρω αλλά μάλλον αυτόν εννοείς;

memberlist.php?mode=viewprofile&u=22941
These users thanked the author freemind for the post:
barlow4
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

Maklaz έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:53 Ήρθε και το χαφ μας

Εικόνα
Συγκλονιστικής ποιότητας παίχτης αλλά με βάση την απουσία του λόγω τραυματισμών ο Ομάραρος υπήρξε ο ορισμός του ... half σε εμάς 🤣
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
Maklaz, rade paprica
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1184
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

tzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:37
Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:23
tzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:07 ο ιδιοκτητης να βρει τροπους η εταιρεια να μεγαλωνει τα εσοδα,τους κομμενους που αποδεδειγμένα στον 1ο χρονο δεν μπορουν να προσφερουν να μην γινεται η ομαδα φιλοπτωχο ταμειο και να τους κραταει για το υπολοιπο του συμβολαιου τους για να εξοικονομει απο εκει πορους ,ας κανει αυτα και μετα να σκεφτεται τις πωλησεις που η εταιρεια παει με ταχυτητα φωτος οταν ειναι να πουλησει κανεναν και οταν ειναι να παρει παει πιο αργα και απο αιωνοβια χελωνα
Για να τους διώξεις θα πρέπει να τους πληρώσεις το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες.....αυτό δεν επιλέγει να το κάνει εδώ και χρόνια ο Σαββίδης....εκεί που τους βρίσκω λάθος είναι σε περιπτώσεις όπως ο Όττο και φέτος ο Κεντζιορα που είχαν αυτόματη ανανέωση και ο Σαββίδης τους άφησε να φύγουν ελεύθεροι ...ας έπαιρνε έστω 500 χιλιάρικα κέρδος είναι.....

Πάντως για τις πωλήσεις που λες εν τέλει τον Ντελια δε τον πούλησε και από αυτά που ξέρουμε έχουν έρθει προτάσεις και για μύθου Χατσιδη και δεν μπήκαν καν στις συζητήσεις
ενδιαφερον για κομμενους παντα υπαρχει ,καλυψη του συμβολαιου και φιλακια ρουφηχτα,ο ντελιας πωληθηκε και οι αντιδρασεις του κοσμου τον κρατησαν εδω ,κανενας αλλος ,η αποφαση ειχε παρθει και ο παιχτης ηταν με το ενα βημα στο αεροπλανο εκτος και αν πιστευει κανεις οτι εν αγνοια του αφεντικου πωληθηκε περιουσιακο στοιχειο και η εταιρεια θα επαιρνε 18 εκ.
Βρες εσύ χαϊβανια να πάρουν κάτι μουργκ, μπακαγιοκο κτλ
Από τους τωρινούς παίκτες του ρόστερ που θα θέλαμε να διώξουμε οι μόνοι που θα έφεραν κάποια λεφτά είναι ο Καμαρά με τον Ντεσποτοφ αλλά και οι δύο ξεκινάνε τραυματίες τη χρονιά
Άβαταρ μέλους
nkoss
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nkoss »

Ψυχραιμία παιδιά. Έως σήμερα, και χωρίς εξαιρέσεις, ο ιδιοκτήτης έχει δείξει ότι το σώζει το καράβι στις δύσκολες στιγμές. Μπορεί να το οδηγάει λίγο άτσαλα μερικές φορές, αλλά και μάγκες μας έκανε και στα βράχια ποτέ δε μας έριξε.
Ντέλιας, Ζαφείρης, Παβλένκα, Ζίφκοβιτς, Κέννυ, Μιχαηλίδης είναι η καλύτερη εγγύηση ότι θα πάμε καλά. Μεταγραφές θα γίνουν. Ο προπονητής είναι ερωτηματικό ούτως ή άλλως, όποιος κι αν ήταν αυτός. Εκτός αν το όνομα του άρχιζε από Λου και τελείωνε σε σκου. Αν κάτι στραβώσει, θα ρίξουμε το βάρος στις ακαδημίες και πάλι κερδισμένοι θα βγούμε.
These users thanked the author nkoss for the post (total 4):
giaxxo, paok apo epilogi, Woodman73, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Anwnimos »

gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Να προσθέσω ότι και τα like που παίρνουν κάποια άτομα είναι πάντα από τα ίδια. Άντε με μια απόκλιση 1-2 ποστ, είναι 5-6 βαριά που αλληλο-λαικ-άρονται. Τροφή για σκέψη.
These users thanked the author Anwnimos for the post:
Ally Samagoal
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Ενα πράγμα θα πω εγώ και τέλος από μένα … γιατί όταν έγραψα ότι κουράστηκα να διαβάζω όλη μέρα γκρίνια εδώ μέσα οι μοντ με έστειλαν για πρόωρο μπανάκι μια βδομάδα .
Είναι οφ τοπικ αλλά θα το γράψω γιατί με προκαλείτε .
ΟτΑν η απαξίωση βαφτίζεται κριτική αλλά δεν υπάρχουν αποδείξεις αλλά υποθέσεις , και όταν η κριτική δεν βγάζει νόημα γιατί τους έχετε στην κατάσταση μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα παράδειγμα τους κράζετε για τους γέρους και ότι δεν αξιοποιούν ακαδημίες αλλά όταν βλέπετε πιτσιρίκια τους κατηγορείτε για παρατημένη ομάδα που στόχο έχει να μην κινδυνεύσει στα πλει οφ .. κάποιοι από μας όταν διαβάζουν 150 φορές τα ίδια και τα ίδια αντιδρούν και υπερασπίζονται σθεναρά ενώ η κατάσταση της ομάδας είναι για να ΜΗΝ τους υπερασπίζεσαι σθεναρά , ειδικότερα σε ορισμένα χοντρά λάθη τους ….
Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ούτε Ιβαν ούτε τίποτα μυρωδιαδες και εσείς ανακαλύψατε την Αμερική .
Προφανώς δεν γίνονται όλα σωστά προφανώς καθυστερούμε αρκετά προφανώς έχουμε παράπονα .
Αλλά δεν θα κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο να το παραδεχτούμε δημόσια .
Τέλος το σεντόνι ας το σβήσουν οι μοντς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DamoN την Παρ 26 Ιουν 2026, 16:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author DamoN for the post (total 15):
PAOKevolution, blackzi, paokkerkir, Parolos, aivas19, xpek20, Mica, warmeater, navigator11, paok apo epilogi and 5 more users
tzim01
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:58
tzim01 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:37
Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:23

Για να τους διώξεις θα πρέπει να τους πληρώσεις το συμβόλαιο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από ομάδες.....αυτό δεν επιλέγει να το κάνει εδώ και χρόνια ο Σαββίδης....εκεί που τους βρίσκω λάθος είναι σε περιπτώσεις όπως ο Όττο και φέτος ο Κεντζιορα που είχαν αυτόματη ανανέωση και ο Σαββίδης τους άφησε να φύγουν ελεύθεροι ...ας έπαιρνε έστω 500 χιλιάρικα κέρδος είναι.....

Πάντως για τις πωλήσεις που λες εν τέλει τον Ντελια δε τον πούλησε και από αυτά που ξέρουμε έχουν έρθει προτάσεις και για μύθου Χατσιδη και δεν μπήκαν καν στις συζητήσεις
ενδιαφερον για κομμενους παντα υπαρχει ,καλυψη του συμβολαιου και φιλακια ρουφηχτα,ο ντελιας πωληθηκε και οι αντιδρασεις του κοσμου τον κρατησαν εδω ,κανενας αλλος ,η αποφαση ειχε παρθει και ο παιχτης ηταν με το ενα βημα στο αεροπλανο εκτος και αν πιστευει κανεις οτι εν αγνοια του αφεντικου πωληθηκε περιουσιακο στοιχειο και η εταιρεια θα επαιρνε 18 εκ.
Βρες εσύ χαϊβανια να πάρουν κάτι μουργκ, μπακαγιοκο κτλ
Από τους τωρινούς παίκτες του ρόστερ που θα θέλαμε να διώξουμε οι μόνοι που θα έφεραν κάποια λεφτά είναι ο Καμαρά με τον Ντεσποτοφ αλλά και οι δύο ξεκινάνε τραυματίες τη χρονιά
ακομη και για αυτους υπηρχε ενδιαφερον και προτιμηθηκε να μην δωθουν γιατι οι ενδιαφερομοι προσφεραν μονο καλυψη του συμβολαιου ειτε μερικη ειτε ολικη ,αν περιμενεις να παρεις και λεφτα θα παντρευεσε αποτυχημενες επιλογες συνεχεια,και το να φευγει καποιος μερικες φορες εχει τιμημα
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5769
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Anwnimos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:03
gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Να προσθέσω ότι και τα like που παίρνουν κάποια άτομα είναι πάντα από τα ίδια. Άντε με μια απόκλιση 1-2 ποστ, είναι 5-6 βαριά που αλληλο-λαικ-άρονται. Τροφή για σκέψη.
Αληθεια καθεσαι κ βλεπεις τα λαικ??? Σοβαρα??? Απιστευτα πραγματα
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Anwnimos »

Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:13
Anwnimos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:03
gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Να προσθέσω ότι και τα like που παίρνουν κάποια άτομα είναι πάντα από τα ίδια. Άντε με μια απόκλιση 1-2 ποστ, είναι 5-6 βαριά που αλληλο-λαικ-άρονται. Τροφή για σκέψη.
Αληθεια καθεσαι κ βλεπεις τα λαικ??? Σοβαρα??? Απιστευτα πραγματα
Αφού διαβάζω όλα τα σχόλια; Στο κάτω μέρος δείχνει τα λαϊκ. Ειδικά όταν είναι λίγα σου βγάζει όλα τα ονόματα.
Άβαταρ μέλους
Kostas_FI
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 04 Φεβ 2021, 00:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Kostas_FI »

DamoN έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:04 Ενα πράγμα θα πω εγώ και τέλος από μένα … γιατί όταν έγραψα ότι κουράστηκα να διαβάζω όλη μέρα γκρίνια εδώ μέσα οι μοντ με έστειλαν για πρόωρο μπανάκι μια βδομάδα .
Είναι οφ τοπικ αλλά θα το γράψω γιατί με προκαλείτε .
ΟτΑν η απαξίωση βαφτίζεται κριτική αλλά δεν υπάρχουν αποδείξεις αλλά υποθέσεις , και όταν η κριτική δεν βγάζει νόημα γιατί τους έχετε στην κατάσταση μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα παράδειγμα τους κράζετε για τους γέρους και ότι δεν αξιοποιούν ακαδημίες αλλά όταν βλέπετε πιτσιρίκια τους κατηγορείτε για παρατημένη ομάδα που στόχο έχει να μην κινδυνεύσει στα πλει οφ .. κάποιοι από μας όταν διαβάζουν 150 φορές τα ίδια και τα ίδια αντιδρούν και υπερασπίζονται σθεναρά ενώ η κατάσταση της ομάδας είναι για να ΜΗΝ τους υπερασπίζεσαι σθεναρά , ειδικότερα σε ορισμένα χοντρά λάθη τους ….
Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ούτε Ιβαν ούτε τίποτα μυρωδιαδες και εσείς ανακαλύψατε την Αμερική .
Προφανώς δεν γίνονται όλα σωστά προφανώς καθυστερούμε αρκετά προφανώς έχουμε παράπονα .
Αλλά δεν θα κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο να το παραδεχτούμε δημόσια .
Τέλος το σεντόνι ας το σβήσουν οι μοντς
Οι περισσότεροι εδώ μέσα κάνουν κριτική, υπάρχει όμως η τάση από μερικούς να βαφτίζεται απαξίωση το οτιδήποτε. Δεν μιλάω για καινούρια account με 1-2 περίεργα ποστς, μπορείς εύκολα να διαπιστώσεις ποιος κάνει κριτική γιατί νοιάζεται για την ομάδα και ποιος όχι.
Επίσης δεν την καταλαβαίνω αυτή την τάση να θέτουμε ψεύτικα διλήματα για να υποστηρίξουμε το επιχείρημα μας. Μπορείς ΚΑΙ να αξιοποιείς τις ακαδημίες και να έχεις κάποιους έμπειρους με ισορροπημένο ρόστερ. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαστε με ΜΗΔΕΝ μεταγραφές, και στα κοντά παίζουμε την Ευρώπη.
Δηλαδή αν δεν γίνει κριτική τώρα , πότε θα γίνει; Ποιο είναι το όριο, τι ακριβως πρέπει να γίνει δηλαδή για να επιτρέπεται η κριτική και να μην βαφτίζεται προπαγάνδα απαξίωση και όλα τα ωραία;
These users thanked the author Kostas_FI for the post (total 8):
Dimitris_L4, gika, DamoN, gk.box16, Logistis, xpek20, Kevin, Developer4
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

DamoN έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:04
κάποιοι από μας όταν διαβάζουν 150 φορές τα ίδια και τα ίδια αντιδρούν και υπερασπίζονται σθεναρά ενώ η κατάσταση της ομάδας είναι για να ΜΗΝ τους υπερασπίζεσαι σθεναρά , ειδικότερα σε ορισμένα χοντρά λάθη τους ….
Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ούτε Ιβαν ούτε τίποτα μυρωδιαδες και εσείς ανακαλύψατε την Αμερική .
Προφανώς δεν γίνονται όλα σωστά προφανώς καθυστερούμε αρκετά προφανώς έχουμε παράπονα .
Αλλά δεν θα κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο να το παραδεχτούμε δημόσια .
Τέλος το σεντόνι ας το σβήσουν οι μοντς
Σεβαστός ο τρόπος που το βλέπεις, αλλά πρέπει να μάθεις και εσύ να σέβεσαι το πως το βλέπουν οι αλλοι.

Το site λέγεται paokmania. Επι 18 χρόνια εδώ μέσα έχω γράψει χιλιαδες ποστ γιατί έχω μανία με τον ΠΑΟΚ. Τον αγαπώ τον ΠΑΟΚ και θέλω να τον βλέπω να προοδεύει.

Είμαστε εδώ και πανηγυρίζουμε τις νίκες, μοιραζόμαστε την πίκρα στις ήττες, γράφουμε τις προβληματισμούς μας, το τι μας αρέσει και το τι θεωρούμε κακώς κείμενο.

Το «δεν γράφουμε τα αρνητικά για να μην κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο» προσωπικά το απορρίπτω. Θα γράφω αυτό που πιστεύω και αισθάνομαι και στα @@ μου τι θα πει μετά ο κάθε στημένος ή «αχάριστος». Ξέρω ποια accounts είναι περίεργα και τα προσπερνάω. Το γενικότερο κλίμα της πόλης και των ραδιοφώνων δεν το ξέρω γιατί πάνε πολλά χρόνια που έχω φύγει.

Paokmania λέγεται το site κι όχι VlogateTaGeniaMas. Δημόσια μεν, αλλά μεταξύ μας είμαστε. Πολλοί γνωριζόμαστε, πολλοί έχουμε πάει Τούμπα μαζί. Να τα γράφουμε όλα τέλεια και να μη γράφουμε αυτό που βλέπουμε γιατί;

Σέβομαι την αγάπη σου για τον ΠΑΟΚ, σέβομαι ότι πιστεύεις ότι έτσι προστατεύεις την ομάδα, διαφωνώ και τέλος.
These users thanked the author gika for the post (total 6):
gk.box16, DamoN, Logistis, Developer4, rade paprica, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1220
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gk.box16 »

gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Γεγονός είναι.
Με όσους έχω μιλήσει αυτόν τον προβληματισμό και την απογοήτευση βλέπω.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:13
Anwnimos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:03
gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 15:20 Πάντως αν εξαιρέσεις 4-5 accounts που υποστηρίζουν τυφλά οποιαδήποτε απόφαση παίρνει η ΠΑΕ, και 4-5 περίεργα accounts που εμφανίστηκαν από το πουθενά και ο μόνος νταλκάς τους είναι να επιτεθούν στον Ιβάν, νομίζω ότι το συναίσθημα που επικρατεί αυτό το καλοκαίρι είναι σημαντικά πιο αρνητικό και ο προβληματισμός αρκετά πιο έκδηλος από όλο και περισσότερους. Απλή παρατήρηση.
Να προσθέσω ότι και τα like που παίρνουν κάποια άτομα είναι πάντα από τα ίδια. Άντε με μια απόκλιση 1-2 ποστ, είναι 5-6 βαριά που αλληλο-λαικ-άρονται. Τροφή για σκέψη.
Αληθεια καθεσαι κ βλεπεις τα λαικ??? Σοβαρα??? Απιστευτα πραγματα
Like και στους δύο :lol:
These users thanked the author Patron for the post:
DamoN
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

gika έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:21
DamoN έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 16:04
κάποιοι από μας όταν διαβάζουν 150 φορές τα ίδια και τα ίδια αντιδρούν και υπερασπίζονται σθεναρά ενώ η κατάσταση της ομάδας είναι για να ΜΗΝ τους υπερασπίζεσαι σθεναρά , ειδικότερα σε ορισμένα χοντρά λάθη τους ….
Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ούτε Ιβαν ούτε τίποτα μυρωδιαδες και εσείς ανακαλύψατε την Αμερική .
Προφανώς δεν γίνονται όλα σωστά προφανώς καθυστερούμε αρκετά προφανώς έχουμε παράπονα .
Αλλά δεν θα κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο να το παραδεχτούμε δημόσια .
Τέλος το σεντόνι ας το σβήσουν οι μοντς
Σεβαστός ο τρόπος που το βλέπεις, αλλά πρέπει να μάθεις και εσύ να σέβεσαι το πως το βλέπουν οι αλλοι.

Το site λέγεται paokmania. Επι 18 χρόνια εδώ μέσα έχω γράψει χιλιαδες ποστ γιατί έχω μανία με τον ΠΑΟΚ. Τον αγαπώ τον ΠΑΟΚ και θέλω να τον βλέπω να προοδεύει.

Είμαστε εδώ και πανηγυρίζουμε τις νίκες, μοιραζόμαστε την πίκρα στις ήττες, γράφουμε τις προβληματισμούς μας, το τι μας αρέσει και το τι θεωρούμε κακώς κείμενο.

Το «δεν γράφουμε τα αρνητικά για να μην κάνουμε την χάρη σε κανέναν αχάριστο» προσωπικά το απορρίπτω. Θα γράφω αυτό που πιστεύω και αισθάνομαι και στα @@ μου τι θα πει μετά ο κάθε στημένος ή «αχάριστος». Ξέρω ποια accounts είναι περίεργα και τα προσπερνάω. Το γενικότερο κλίμα της πόλης και των ραδιοφώνων δεν το ξέρω γιατί πάνε πολλά χρόνια που έχω φύγει.

Paokmania λέγεται το site κι όχι VlogateTaGeniaMas. Δημόσια μεν, αλλά μεταξύ μας είμαστε. Πολλοί γνωριζόμαστε, πολλοί έχουμε πάει Τούμπα μαζί. Να τα γράφουμε όλα τέλεια και να μη γράφουμε αυτό που βλέπουμε γιατί;

Σέβομαι την αγάπη σου για τον ΠΑΟΚ, σέβομαι ότι πιστεύεις ότι έτσι προστατεύεις την ομάδα, διαφωνώ και τέλος.
Οτι πρώτη φορά συμφωνώ μαζί σου 20 χρόνια εδώ μέσα ενώ ουσιαστικά εκφράζουμε την διαφωνία μας , μπορώ να το χαρακτηρίσω και παράνοια ….
These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
gika, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18807
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 14:52 Ο Γιαννουλης ειναι Θεσσαλονικη..πριν λιγο εβγαλε φωτο με Πελκα...Αντε ρε ανακοινωστε τον να τελειωνουμε...
Ο Ματθαίος;
These users thanked the author aivas19 for the post (total 2):
DamoN, navigator11
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”