Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Η πολύ μικρή χρονική διάρκεια της πρόσκρουσης του αντικειμένου και της απότομης πτώσης στο έδαφος του στόχου (ΓΔ), όπως και το γεγονός ότι στην εικόνα δεν διακρίνεται το αντικείμενο (άρα είναι πολύ μικρό ίσως και είχε πολύ μεγάλη ταχύτητα) συνηγορούν ότι πρόκειται περί σφαίρας/βλήματος. Δεν παρατηρώ όμως ίχνη αίματος στο θύμα παρά ότι αυτό (ΓΔ) φαίνεται να σφαδάζει από τον πόνο, πρόκειται για μεγάλο μυστήριο.
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Συμφωνώ και έχω να κάνω και μια παρατήρηση που δεν ανέφερε κανείς... Μόλις σκοράρει το ΑΠΟΕΛ ο ΓΔ γυρίζει και με πλάτη στο γήπεδο πανηγυρίζει σε στυλ "σας γ@μησα" με το κεφάλι του και βλέμα του προς την κερκίδα της Ανόρθωσης!!!...Kourdos έγραψε:Η πολύ μικρή χρονική διάρκεια της πρόσκρουσης του αντικειμένου και της απότομης πτώσης στο έδαφος του στόχου (ΓΔ), όπως και το γεγονός ότι στην εικόνα δεν διακρίνεται το αντικείμενο (άρα είναι πολύ μικρό ίσως και είχε πολύ μεγάλη ταχύτητα) συνηγορούν ότι πρόκειται περί σφαίρας/βλήματος. Δεν παρατηρώ όμως ίχνη αίματος στο θύμα παρά ότι αυτό (ΓΔ) φαίνεται να σφαδάζει από τον πόνο, πρόκειται για μεγάλο μυστήριο.
κτλ κτλ τα οποία τα έφαγε το μαύρο σκοτάδι. Έλεος ρε παιδιά. ΑΚΟΜΑ με αυτόν θα ασχολούμαστε. Έφυγε. Τέλος.
Angelheart
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1825
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
kataramenos5 έγραψε:Πότε μπαναριστηκε ,ποτε κατέβηκε Κύπρο ένας θεός το ξέρει. Α ρε rainmaker ζημια που έκανες..slidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι
Θα επιστρεψει και ο ειδικος να μας πει την γνωμη του.
Εγω στο βιδεο δεν βλεπω τιποτα παντως
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
[youtube]OyEc3Pfjwyc[/youtube]slidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι
- mitsotakis
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 19:15
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
6 εκ. για να παρεις έναν τερματοφύλακα που έκανε 3-4 εξαιρετικά παιχνιδια που έχει πολύ καλά ρεφλέξ μα αστάθεια στις εξόδους του και τον έχουν ξαποστείλει τόσες ομάδες το θεωρω υπερβολικό και μεγάλη μαγκια του μανατζερ του που του φέρνει τόσα λεφτά.Τον θεωρω τον καλύτερο για τον γκειρο απο εποχη κηπουρου αλλά όχι φυσικα καλύτερο του.Όπως είπες κι ενας συνοπαδος πιο πανω μπορει να τα παρει πισω αφου στο ελλαντικο πρωταθλημα δε τρωει γκολ κι ανεβαζει το κασέ του.Δε ξέρω αν ο Γλύκος είναι εφάμιλός του αλλά υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που είναι σίγουρα και καλυτεροι του απλά έκανε καλo Ch.L. Τώρα θα δούμε τι πιάνει ο σάκος με την MU
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο Ρομπερτο πολυ καλος τερματοφυλακας.Μην κανετε αυτα που κοροιδευετε στους γαβρους.
Αν τον πηρε ακριβα; Ναι.Αν τα αξιζε; Θα δουμε.
Οπως ομως εχω την απαιτηση να αναγνωρίζεται η αξια του Μααρτενς μου απο τον καθε αντιπαλο, ετσι πρεπει να εχω τα κακαλα να αναγνωριζω την αξία του Ρομπέρτο του αντιπαλου.
Sent from my Note II while being in the toilet.
Αν τον πηρε ακριβα; Ναι.Αν τα αξιζε; Θα δουμε.
Οπως ομως εχω την απαιτηση να αναγνωρίζεται η αξια του Μααρτενς μου απο τον καθε αντιπαλο, ετσι πρεπει να εχω τα κακαλα να αναγνωριζω την αξία του Ρομπέρτο του αντιπαλου.
Sent from my Note II while being in the toilet.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
καλό είναι τα ΜΜΕ που λένε "ΜΟΝΟ για 6 μήνες ο Νάτχο στον ΠΑΟΚ"
να μην τα εμπιστευόμαστε στα ποσά των μεταγραφών του ΟΣΦΠ
να μην τα εμπιστευόμαστε στα ποσά των μεταγραφών του ΟΣΦΠ
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ρε εδω δώσανε λεει με 3,5 εκατ τον φεισα στην μπενφικα ποιος το πιστεύει ;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Και 3 για τον σεποβιτς...
Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
κατσε να κανω μια επιπλέον προσπαθεια για να μπει το γκολ...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
