Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Kourdos »

Η πολύ μικρή χρονική διάρκεια της πρόσκρουσης του αντικειμένου και της απότομης πτώσης στο έδαφος του στόχου (ΓΔ), όπως και το γεγονός ότι στην εικόνα δεν διακρίνεται το αντικείμενο (άρα είναι πολύ μικρό ίσως και είχε πολύ μεγάλη ταχύτητα) συνηγορούν ότι πρόκειται περί σφαίρας/βλήματος. Δεν παρατηρώ όμως ίχνη αίματος στο θύμα παρά ότι αυτό (ΓΔ) φαίνεται να σφαδάζει από τον πόνο, πρόκειται για μεγάλο μυστήριο.
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Kourdos έγραψε:Η πολύ μικρή χρονική διάρκεια της πρόσκρουσης του αντικειμένου και της απότομης πτώσης στο έδαφος του στόχου (ΓΔ), όπως και το γεγονός ότι στην εικόνα δεν διακρίνεται το αντικείμενο (άρα είναι πολύ μικρό ίσως και είχε πολύ μεγάλη ταχύτητα) συνηγορούν ότι πρόκειται περί σφαίρας/βλήματος. Δεν παρατηρώ όμως ίχνη αίματος στο θύμα παρά ότι αυτό (ΓΔ) φαίνεται να σφαδάζει από τον πόνο, πρόκειται για μεγάλο μυστήριο.
Συμφωνώ και έχω να κάνω και μια παρατήρηση που δεν ανέφερε κανείς... Μόλις σκοράρει το ΑΠΟΕΛ ο ΓΔ γυρίζει και με πλάτη στο γήπεδο πανηγυρίζει σε στυλ "σας γ@μησα" με το κεφάλι του και βλέμα του προς την κερκίδα της Ανόρθωσης!!!...
κτλ κτλ τα οποία τα έφαγε το μαύρο σκοτάδι. Έλεος ρε παιδιά. ΑΚΟΜΑ με αυτόν θα ασχολούμαστε. Έφυγε. Τέλος.
Angelheart
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από angelheart »

@tad

κρύβε λόγια. ;)
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από guardian4 »

kataramenos5 έγραψε:
slidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι


Εικόνα
Πότε μπαναριστηκε ,ποτε κατέβηκε Κύπρο ένας θεός το ξέρει. Α ρε rainmaker ζημια που έκανες.. :mrgreen:
Εικόνα


Θα επιστρεψει και ο ειδικος να μας πει την γνωμη του.
Εγω στο βιδεο δεν βλεπω τιποτα παντως
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Ale »

slidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι


Εικόνα
[youtube]OyEc3Pfjwyc[/youtube]
Άβαταρ μέλους
mitsotakis
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 19:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από mitsotakis »

ΑRMY: μην το συνεχίζεις επίτημε.
zizu10
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιούλ 2011, 23:19

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από zizu10 »

6 εκ. για να παρεις έναν τερματοφύλακα που έκανε 3-4 εξαιρετικά παιχνιδια που έχει πολύ καλά ρεφλέξ μα αστάθεια στις εξόδους του και τον έχουν ξαποστείλει τόσες ομάδες το θεωρω υπερβολικό και μεγάλη μαγκια του μανατζερ του που του φέρνει τόσα λεφτά.Τον θεωρω τον καλύτερο για τον γκειρο απο εποχη κηπουρου αλλά όχι φυσικα καλύτερο του.Όπως είπες κι ενας συνοπαδος πιο πανω μπορει να τα παρει πισω αφου στο ελλαντικο πρωταθλημα δε τρωει γκολ κι ανεβαζει το κασέ του.Δε ξέρω αν ο Γλύκος είναι εφάμιλός του αλλά υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που είναι σίγουρα και καλυτεροι του απλά έκανε καλo Ch.L. Τώρα θα δούμε τι πιάνει ο σάκος με την MU
Άβαταρ μέλους
Holypaok
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: Παρ 09 Ιούλ 2010, 21:41

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Holypaok »

Ο Ρομπερτο πολυ καλος τερματοφυλακας.Μην κανετε αυτα που κοροιδευετε στους γαβρους.
Αν τον πηρε ακριβα; Ναι.Αν τα αξιζε; Θα δουμε.
Οπως ομως εχω την απαιτηση να αναγνωρίζεται η αξια του Μααρτενς μου απο τον καθε αντιπαλο, ετσι πρεπει να εχω τα κακαλα να αναγνωριζω την αξία του Ρομπέρτο του αντιπαλου.


Sent from my Note II while being in the toilet.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

καλό είναι τα ΜΜΕ που λένε "ΜΟΝΟ για 6 μήνες ο Νάτχο στον ΠΑΟΚ"

να μην τα εμπιστευόμαστε στα ποσά των μεταγραφών του ΟΣΦΠ
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Ρε εδω δώσανε λεει με 3,5 εκατ τον φεισα στην μπενφικα ποιος το πιστεύει ;
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5196
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από nothu »

Και 3 για τον σεποβιτς...

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7554
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Ακομα κραταει το χ η κτρινη λιγδα
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από tasso85 »

κατσε να κανω μια επιπλέον προσπαθεια για να μπει το γκολ...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

δωσε πονο arma χ η ρουλαρα :lol: :lol: :lol: :lol: τσιπμησατε τον βαθμο τελικα :x :x
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Τρέμε...Βέροια!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”