Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από elpaoki »

παιδια μην με βρισετε αλλα εχω μια απορια (μπορει να ειναι ανοητη )τοσο καιρο το βλεπω αυτο και δεν εχω καταλαβει...γιατι λενε τον χριστοδουλοπουλο ολοι οικοδομο???ας μου λυσει καποιος την απορεια αυτην....
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από novito »

:shock: :roll:

"καλυτερα να δουλεψω σε οικοδομη, παρα να γυρισω στον ΠΑΟΚ" ηταν η δηλωση του πριν μερικα χρονια....
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από elpaoki »

α καταλαβα....ευχαριστω πολυ...το ξερω οτι ειναι λιγο ανοητη ερωτηση αλλα τοσο καιρο το ειχα απορια....
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Έχει καμπούρα.....τα φρύδια του είναι σα μουστάκια και το πρωί ανεβαίνει στα καμπαναριά που βρίσκει εύκαιρα και βαράει τις καμπάνες.

Ύπουλος παίχτης......μακριά!!
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Αυτό το σχήμα.
Εικόνα

Όχι Κλάους βασικός σε αυτό το ματς,θέλουμε ταχύτητα.

ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΠΑΟΚΑΡΑ
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από sporos123 »

ΧΑΛΚΙΑΣ

ΣΝΑΟΥΤΣΝΕΡ ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ ΜΑΛΕΖΑΣ ΛΙΝΟ


ΒΙΤΟΛΟ ΑΡΙΑΣ


ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ ΦΩΤΑΚΗΣ ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ


ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Equalizer »

Πάμε ξανά απ την αρχή..

ΠΟΤΕ επιτέλους θα δούμε τον Κούτσια να παίζει σε ανοιχτό γήπεδο;
Έχω γίνει σαν κάτι τύπους που έχουν εμμονές με συγκεκριμένους παίχτες.
ΔΟΚΙΜΑΣΕ τον ρε φούστη μου και δεν θα χάσεις.Ο Βάζελος είναι σκορποχώρι.
Σταμάτα να τους παίζεις σετ παιχνίδι που αναγκαστικά σε οδηγεί σε ψυχολογική πίεση.
Πάρε το κέντρο και πέτα τρεις γρήγορους μπροστά και τελείωσε το παραμύθι.
Σάλπι κορυφή, Βιερίνια και Κούτσια πτέρυγες.
Άμυνα Σνάουτσνερ δεξιά για τον μπινέ το Λέτο, Λίνο αριστερά γιατί θυμήθηκε να φορμαριστεί τέλη Μαίου.
Χαφ θα έβαζα Βιτόλο Τσουκαλά Φωτάκη, ή Αρίας αντί για Τσουκαλά.Δεν έχει και τόσο ύψος ο Βάζελος. Και ο Αρίας έχει πολύ καλό μάτι στο γήπεδο, καλές αλλαγές πλευράς και κάθετη.Ειδικά αν τον συνδυάσεις με Κούτσια τους τελείωσες.Φτάνει με το σετ παιχνίδι σε ματς που θέλουμε αιφνιδιασμό.. Κάν' τους να φοβούνται να ανέβουν όλοι ψηλά και να πρεσάρουν με Βύντρα και μαλακίες..Άντε..
Άβαταρ μέλους
Ivan_4
Δημοσιεύσεις: 629
Εγγραφή: Σάβ 29 Μάιος 2010, 02:05

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Ivan_4 »

Εικόνα

Και ανάλογα με την εξέλιξη του αγώνα, βάζεις και τον El Zhar αλλαγή, ώστε να είναι ξεκούραστος και να χτυπήσεις στις αντεπιθέσεις.
ΥΓ Γιατί βλέπω όλους να βάζουν βασικό τον Χαλκιά;
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Υπάρχει ένα κακό σε αυτή την φετινή παράξενη τροπή στα Play-Off.
Άμα χάσουμε αύριο,πάπαλα.
Εφόσων κερδίσει η κούλα τον Μ-πέο ειδικά τότε,ΠΑΠΑΛΑ.
Γιατί τώρα είμαστε.
ΠΑΟΚ 9
κούλα 8
βαζέλας 7

Άρα σε περίπτωση ήττας μας,παει το λαγουδάκι πρώτο με 10 και σε περίπτωση που νική η κούλα τον μίστερ Μ-πέο πάει 11.

Άρα εμείς τρίτοι.Και στο τελευταίο ματς κερδίζουμε εμείς Μ-πέο και μετά τι;
Ότι αποτέλεσεμα και να έρθει εμείς μέχρι δεύτεροι βγαίνουμε.
Οπότε μίστερ Μ-πέο βάλε τα δυνατά σου να κερδίσεις τους ΑΝΤΡΑΚΛΑΔΕΣ τις κούλας,μπάς και γλυτώσεις και εσύ και εμείς βγούμε Τσου.Λου.
Και εσείς παλικάρια βάλτε τα δυνατά σας και πάμε για νίκη αύριο γιατί,δεν σας βλέπω καλά... :D
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Δε μου αρεσει που διαβαζω οτι θα παιξει ο Τσιριλο αυριο. Προτιμω Μαλεζα, ενιωθα καλυτερα την Τεταρτη στα στημενα, και θεωρω οτι κουμπωνει καλυτερα με τον κονδορα.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Makis4444 »

Πολύ δύσκολο ματς ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι δεν είναι διαθέσιμοι οι Ivic,Garcia,στόχος είναι η ισοπαλία.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από obanebane »

PARASANDALOS έγραψε:και ο τσιριλο λαθος και ο τσουκλας λαθος και το να μην παξει ο ελ ζαρ λαθος .......


μονο η τυχη θα μας σωσει τπτ αλλο...

το ματσακι ειναι σαν να το βλεπω ηδη ...δε θα μπει γκοαλ για αρκετη ωρα μας βαζει γκοαλ ο βαζελος ...και μετα αρχιζει ο μακης τις αλλαγες να το φερει χ.....

η μπαλλα απο την αμυνα θα πηγαινει στην επιθεση κατευθειαν 0 οργανωση

δηλωσεις μακη μετα: το παλεψανε οι παιχτες οσο μπορουσαν..δεν εχει τελειωσει τπτ ακομα κοιταμε μπροστα..
Σταματα ρε γρουσουζη παλιογκαντεμη ουστ ρε :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από darklord »

rainmaker έγραψε:Πάμε ξανά απ την αρχή..

ΠΟΤΕ επιτέλους θα δούμε τον Κούτσια να παίζει σε ανοιχτό γήπεδο;
Έχω γίνει σαν κάτι τύπους που έχουν εμμονές με συγκεκριμένους παίχτες.
ΔΟΚΙΜΑΣΕ τον ρε φούστη μου και δεν θα χάσεις.Ο Βάζελος είναι σκορποχώρι.
Σταμάτα να τους παίζεις σετ παιχνίδι που αναγκαστικά σε οδηγεί σε ψυχολογική πίεση.
Πάρε το κέντρο και πέτα τρεις γρήγορους μπροστά και τελείωσε το παραμύθι.
Σάλπι κορυφή, Βιερίνια και Κούτσια πτέρυγες.
Άμυνα Σνάουτσνερ δεξιά για τον μπινέ το Λέτο, Λίνο αριστερά γιατί θυμήθηκε να φορμαριστεί τέλη Μαίου.
Χαφ θα έβαζα Βιτόλο Τσουκαλά Φωτάκη, ή Αρίας αντί για Τσουκαλά.Δεν έχει και τόσο ύψος ο Βάζελος. Και ο Αρίας έχει πολύ καλό μάτι στο γήπεδο, καλές αλλαγές πλευράς και κάθετη.Ειδικά αν τον συνδυάσεις με Κούτσια τους τελείωσες.Φτάνει με το σετ παιχνίδι σε ματς που θέλουμε αιφνιδιασμό.. Κάν' τους να φοβούνται να ανέβουν όλοι ψηλά και να πρεσάρουν με Βύντρα και μαλακίες..Άντε..
Εισαι ωραιος φιλε, βλεπεις μπαλα. Μονη μου παρεμβαση θα ηταν να βαλω σιγουρα τον Αριας στην θεση του Τσουκαλα.
Δυστυχως ομως αλλος αποφασιζει... οπως ειπατε πιο πανω, 4 + σημερα.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από eorptol »

τι 4 και σημερα θα γινει η συντελεια του κοσμου νομιζω εχουν δωσει μια τετοια ημερομηνια ..... :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Να πάρουμε αύριο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Να τελειώνει επιτέλους το φετινό μαρτύριο.

Να μην ξαναδώ ποτέ το Χάβο στον πάγκο του ΠΑΟΚ.

Αμήν

Καληνύχτα σε όλους
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”