Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
παιδια μην με βρισετε αλλα εχω μια απορια (μπορει να ειναι ανοητη )τοσο καιρο το βλεπω αυτο και δεν εχω καταλαβει...γιατι λενε τον χριστοδουλοπουλο ολοι οικοδομο???ας μου λυσει καποιος την απορεια αυτην....
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
"καλυτερα να δουλεψω σε οικοδομη, παρα να γυρισω στον ΠΑΟΚ" ηταν η δηλωση του πριν μερικα χρονια....
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
α καταλαβα....ευχαριστω πολυ...το ξερω οτι ειναι λιγο ανοητη ερωτηση αλλα τοσο καιρο το ειχα απορια....
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Έχει καμπούρα.....τα φρύδια του είναι σα μουστάκια και το πρωί ανεβαίνει στα καμπαναριά που βρίσκει εύκαιρα και βαράει τις καμπάνες.
Ύπουλος παίχτης......μακριά!!
Ύπουλος παίχτης......μακριά!!
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Αυτό το σχήμα.

Όχι Κλάους βασικός σε αυτό το ματς,θέλουμε ταχύτητα.
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΠΑΟΚΑΡΑ

Όχι Κλάους βασικός σε αυτό το ματς,θέλουμε ταχύτητα.
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΠΑΟΚΑΡΑ
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
ΧΑΛΚΙΑΣ
ΣΝΑΟΥΤΣΝΕΡ ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ ΜΑΛΕΖΑΣ ΛΙΝΟ
ΒΙΤΟΛΟ ΑΡΙΑΣ
ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ ΦΩΤΑΚΗΣ ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
ΣΝΑΟΥΤΣΝΕΡ ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ ΜΑΛΕΖΑΣ ΛΙΝΟ
ΒΙΤΟΛΟ ΑΡΙΑΣ
ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ ΦΩΤΑΚΗΣ ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Πάμε ξανά απ την αρχή..
ΠΟΤΕ επιτέλους θα δούμε τον Κούτσια να παίζει σε ανοιχτό γήπεδο;
Έχω γίνει σαν κάτι τύπους που έχουν εμμονές με συγκεκριμένους παίχτες.
ΔΟΚΙΜΑΣΕ τον ρε φούστη μου και δεν θα χάσεις.Ο Βάζελος είναι σκορποχώρι.
Σταμάτα να τους παίζεις σετ παιχνίδι που αναγκαστικά σε οδηγεί σε ψυχολογική πίεση.
Πάρε το κέντρο και πέτα τρεις γρήγορους μπροστά και τελείωσε το παραμύθι.
Σάλπι κορυφή, Βιερίνια και Κούτσια πτέρυγες.
Άμυνα Σνάουτσνερ δεξιά για τον μπινέ το Λέτο, Λίνο αριστερά γιατί θυμήθηκε να φορμαριστεί τέλη Μαίου.
Χαφ θα έβαζα Βιτόλο Τσουκαλά Φωτάκη, ή Αρίας αντί για Τσουκαλά.Δεν έχει και τόσο ύψος ο Βάζελος. Και ο Αρίας έχει πολύ καλό μάτι στο γήπεδο, καλές αλλαγές πλευράς και κάθετη.Ειδικά αν τον συνδυάσεις με Κούτσια τους τελείωσες.Φτάνει με το σετ παιχνίδι σε ματς που θέλουμε αιφνιδιασμό.. Κάν' τους να φοβούνται να ανέβουν όλοι ψηλά και να πρεσάρουν με Βύντρα και μαλακίες..Άντε..
ΠΟΤΕ επιτέλους θα δούμε τον Κούτσια να παίζει σε ανοιχτό γήπεδο;
Έχω γίνει σαν κάτι τύπους που έχουν εμμονές με συγκεκριμένους παίχτες.
ΔΟΚΙΜΑΣΕ τον ρε φούστη μου και δεν θα χάσεις.Ο Βάζελος είναι σκορποχώρι.
Σταμάτα να τους παίζεις σετ παιχνίδι που αναγκαστικά σε οδηγεί σε ψυχολογική πίεση.
Πάρε το κέντρο και πέτα τρεις γρήγορους μπροστά και τελείωσε το παραμύθι.
Σάλπι κορυφή, Βιερίνια και Κούτσια πτέρυγες.
Άμυνα Σνάουτσνερ δεξιά για τον μπινέ το Λέτο, Λίνο αριστερά γιατί θυμήθηκε να φορμαριστεί τέλη Μαίου.
Χαφ θα έβαζα Βιτόλο Τσουκαλά Φωτάκη, ή Αρίας αντί για Τσουκαλά.Δεν έχει και τόσο ύψος ο Βάζελος. Και ο Αρίας έχει πολύ καλό μάτι στο γήπεδο, καλές αλλαγές πλευράς και κάθετη.Ειδικά αν τον συνδυάσεις με Κούτσια τους τελείωσες.Φτάνει με το σετ παιχνίδι σε ματς που θέλουμε αιφνιδιασμό.. Κάν' τους να φοβούνται να ανέβουν όλοι ψηλά και να πρεσάρουν με Βύντρα και μαλακίες..Άντε..
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Και ανάλογα με την εξέλιξη του αγώνα, βάζεις και τον El Zhar αλλαγή, ώστε να είναι ξεκούραστος και να χτυπήσεις στις αντεπιθέσεις.
ΥΓ Γιατί βλέπω όλους να βάζουν βασικό τον Χαλκιά;
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Υπάρχει ένα κακό σε αυτή την φετινή παράξενη τροπή στα Play-Off.
Άμα χάσουμε αύριο,πάπαλα.
Εφόσων κερδίσει η κούλα τον Μ-πέο ειδικά τότε,ΠΑΠΑΛΑ.
Γιατί τώρα είμαστε.
ΠΑΟΚ 9
κούλα 8
βαζέλας 7
Άρα σε περίπτωση ήττας μας,παει το λαγουδάκι πρώτο με 10 και σε περίπτωση που νική η κούλα τον μίστερ Μ-πέο πάει 11.
Άρα εμείς τρίτοι.Και στο τελευταίο ματς κερδίζουμε εμείς Μ-πέο και μετά τι;
Ότι αποτέλεσεμα και να έρθει εμείς μέχρι δεύτεροι βγαίνουμε.
Οπότε μίστερ Μ-πέο βάλε τα δυνατά σου να κερδίσεις τους ΑΝΤΡΑΚΛΑΔΕΣ τις κούλας,μπάς και γλυτώσεις και εσύ και εμείς βγούμε Τσου.Λου.
Και εσείς παλικάρια βάλτε τα δυνατά σας και πάμε για νίκη αύριο γιατί,δεν σας βλέπω καλά...
Άμα χάσουμε αύριο,πάπαλα.
Εφόσων κερδίσει η κούλα τον Μ-πέο ειδικά τότε,ΠΑΠΑΛΑ.
Γιατί τώρα είμαστε.
ΠΑΟΚ 9
κούλα 8
βαζέλας 7
Άρα σε περίπτωση ήττας μας,παει το λαγουδάκι πρώτο με 10 και σε περίπτωση που νική η κούλα τον μίστερ Μ-πέο πάει 11.
Άρα εμείς τρίτοι.Και στο τελευταίο ματς κερδίζουμε εμείς Μ-πέο και μετά τι;
Ότι αποτέλεσεμα και να έρθει εμείς μέχρι δεύτεροι βγαίνουμε.
Οπότε μίστερ Μ-πέο βάλε τα δυνατά σου να κερδίσεις τους ΑΝΤΡΑΚΛΑΔΕΣ τις κούλας,μπάς και γλυτώσεις και εσύ και εμείς βγούμε Τσου.Λου.
Και εσείς παλικάρια βάλτε τα δυνατά σας και πάμε για νίκη αύριο γιατί,δεν σας βλέπω καλά...
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δε μου αρεσει που διαβαζω οτι θα παιξει ο Τσιριλο αυριο. Προτιμω Μαλεζα, ενιωθα καλυτερα την Τεταρτη στα στημενα, και θεωρω οτι κουμπωνει καλυτερα με τον κονδορα.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Πολύ δύσκολο ματς ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι δεν είναι διαθέσιμοι οι Ivic,Garcia,στόχος είναι η ισοπαλία.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Σταματα ρε γρουσουζη παλιογκαντεμη ουστ ρεPARASANDALOS έγραψε:και ο τσιριλο λαθος και ο τσουκλας λαθος και το να μην παξει ο ελ ζαρ λαθος .......
μονο η τυχη θα μας σωσει τπτ αλλο...
το ματσακι ειναι σαν να το βλεπω ηδη ...δε θα μπει γκοαλ για αρκετη ωρα μας βαζει γκοαλ ο βαζελος ...και μετα αρχιζει ο μακης τις αλλαγες να το φερει χ.....
η μπαλλα απο την αμυνα θα πηγαινει στην επιθεση κατευθειαν 0 οργανωση
δηλωσεις μακη μετα: το παλεψανε οι παιχτες οσο μπορουσαν..δεν εχει τελειωσει τπτ ακομα κοιταμε μπροστα..
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Εισαι ωραιος φιλε, βλεπεις μπαλα. Μονη μου παρεμβαση θα ηταν να βαλω σιγουρα τον Αριας στην θεση του Τσουκαλα.rainmaker έγραψε:Πάμε ξανά απ την αρχή..
ΠΟΤΕ επιτέλους θα δούμε τον Κούτσια να παίζει σε ανοιχτό γήπεδο;
Έχω γίνει σαν κάτι τύπους που έχουν εμμονές με συγκεκριμένους παίχτες.
ΔΟΚΙΜΑΣΕ τον ρε φούστη μου και δεν θα χάσεις.Ο Βάζελος είναι σκορποχώρι.
Σταμάτα να τους παίζεις σετ παιχνίδι που αναγκαστικά σε οδηγεί σε ψυχολογική πίεση.
Πάρε το κέντρο και πέτα τρεις γρήγορους μπροστά και τελείωσε το παραμύθι.
Σάλπι κορυφή, Βιερίνια και Κούτσια πτέρυγες.
Άμυνα Σνάουτσνερ δεξιά για τον μπινέ το Λέτο, Λίνο αριστερά γιατί θυμήθηκε να φορμαριστεί τέλη Μαίου.
Χαφ θα έβαζα Βιτόλο Τσουκαλά Φωτάκη, ή Αρίας αντί για Τσουκαλά.Δεν έχει και τόσο ύψος ο Βάζελος. Και ο Αρίας έχει πολύ καλό μάτι στο γήπεδο, καλές αλλαγές πλευράς και κάθετη.Ειδικά αν τον συνδυάσεις με Κούτσια τους τελείωσες.Φτάνει με το σετ παιχνίδι σε ματς που θέλουμε αιφνιδιασμό.. Κάν' τους να φοβούνται να ανέβουν όλοι ψηλά και να πρεσάρουν με Βύντρα και μαλακίες..Άντε..
Δυστυχως ομως αλλος αποφασιζει... οπως ειπατε πιο πανω, 4 + σημερα.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
τι 4 και σημερα θα γινει η συντελεια του κοσμου νομιζω εχουν δωσει μια τετοια ημερομηνια .....

- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Να πάρουμε αύριο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Να τελειώνει επιτέλους το φετινό μαρτύριο.
Να μην ξαναδώ ποτέ το Χάβο στον πάγκο του ΠΑΟΚ.
Αμήν
Καληνύχτα σε όλους
Να τελειώνει επιτέλους το φετινό μαρτύριο.
Να μην ξαναδώ ποτέ το Χάβο στον πάγκο του ΠΑΟΚ.
Αμήν
Καληνύχτα σε όλους