Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δεν ξερω αν εχει και καμια σημασια αλλα συμφωνω σε αρκετα απο αυτα που αναφερει ο Σιμπα παραπανω. Δεν θελω να το αναλυσω τωρα και εδω, θα γινει κι αυτο για να αιτιολογησω, αλλα νομιζω ειμαστε ηδη φουλ οφτοπικ εδω.
Βεβαια κατανοω απολυτα το γεγονος οτι τα παιδια τρωνε χρονο απο την καθημερινοτητα τους για την λειτουργια του σαιτ και ειναι λογικο να εκνευριζονται με τετοιες καταστασεις που συμβαινουν μπορει και σε καθημερινη βαση. Ομως αυτο δεν σημαινει αυτοματα οτι εχει και αδικο ο Σιμπα.
Βεβαια κατανοω απολυτα το γεγονος οτι τα παιδια τρωνε χρονο απο την καθημερινοτητα τους για την λειτουργια του σαιτ και ειναι λογικο να εκνευριζονται με τετοιες καταστασεις που συμβαινουν μπορει και σε καθημερινη βαση. Ομως αυτο δεν σημαινει αυτοματα οτι εχει και αδικο ο Σιμπα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εγώ δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς έχει γίνει,απλά θέλω να επαναλάβω κάτι που είχα πει στον συνονόματο μου τον simba.
Πάψε να παίρνεις τόσο σοβαρά το Φόρουμ,προσπάθησε να δώσεις την ενέργεια σου σε κάτι σημαντικότερο.
Νιώθω από το τελευταίο σου κείμενο ότι είσαι πολύ πιεσμένος,δε ξέρω αν έχεις δεχθεί αναίτια
επίθεση (όπως είπα δεν έχω καταλάβει τι έχει γινει) αυτο που ξέρω είναι ότι δίνεις πολύ μεγαλύτερη σημασία αποτι πρέπει.
Αυτό το να απαντάτε όλοι οι μοντς ένας ένας κάτω από ένα ποστ δε το βρίσκω ιδιαίτερα κολακευτικό για εσάς.
Όσοι νιώθετε ότι δεν κάνετε καλά τη δουλειά που έχετε αναλάβει σταματήστε να την κάνετε,το να προτρεπετε κάποιον να πάρει τη θέση σας ούτε αυτο σας τιμάει.
Geo ειδικά από εσένα δε περίμενα τέτοια συμπεριφορά.
Πάψε να παίρνεις τόσο σοβαρά το Φόρουμ,προσπάθησε να δώσεις την ενέργεια σου σε κάτι σημαντικότερο.
Νιώθω από το τελευταίο σου κείμενο ότι είσαι πολύ πιεσμένος,δε ξέρω αν έχεις δεχθεί αναίτια
επίθεση (όπως είπα δεν έχω καταλάβει τι έχει γινει) αυτο που ξέρω είναι ότι δίνεις πολύ μεγαλύτερη σημασία αποτι πρέπει.
Αυτό το να απαντάτε όλοι οι μοντς ένας ένας κάτω από ένα ποστ δε το βρίσκω ιδιαίτερα κολακευτικό για εσάς.
Όσοι νιώθετε ότι δεν κάνετε καλά τη δουλειά που έχετε αναλάβει σταματήστε να την κάνετε,το να προτρεπετε κάποιον να πάρει τη θέση σας ούτε αυτο σας τιμάει.
Geo ειδικά από εσένα δε περίμενα τέτοια συμπεριφορά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
GiorgosAtha έγραψε:Ακριβώς ότι λέει ο φίλος από πάνω.
Είναι το 3ο-4ο άρθρο -αν θυμάμαι καλά- που έχω δει ίδιας κοπής/λογικής (αποδόμηση Ivic με ταυτόχρονη αποθέωση των προπονητών της ζελοκουλας) που βγαίνει μέσα στις τελευταίες 3 εβδομάδες... "τυχαία" όλα από "αντικειμενικούς" δημοσιογράφο και από διαφορετικά "αντικειμενικά" site.
Και μετά λένε ότι δεν περνούν γραμμή...
Ε ρε και να βγούμε πρώτοι στα PO και να πάρουμε το κύπελλο... να δω τι θα γράφουν οι γελοίοι...
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω !
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σημασια εχει οτι γυρναει ο Πριγιοβιτς οπως ολα δειχνουν,και το σκατο κατηφοριζει προς την καλτσα.
Επαναληψη του 4-0 θα ζησουμε, αλλα η τουμπα πρεπει να ειναι τουμπα.Μονο ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ 1000000 ΝΤΕΣΙΜΠΕΛ.Και κραξιμο ανελεητο σε καθε τους επιθεση.Να τρεμει η γη πριν βγουνε απο τα αποδητηρια. Τουμπα απ τα παλια.
Επαναληψη του 4-0 θα ζησουμε, αλλα η τουμπα πρεπει να ειναι τουμπα.Μονο ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ 1000000 ΝΤΕΣΙΜΠΕΛ.Και κραξιμο ανελεητο σε καθε τους επιθεση.Να τρεμει η γη πριν βγουνε απο τα αποδητηρια. Τουμπα απ τα παλια.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ας μην υπερβάλλουμε για τον Πρίγιο.
Όπως έδειξε και το ματς στο ΟΑΚΑ, αν η ομάδα δεν είναι καλά ο Πρίγιο μόνος του, δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Εγώ θέλω να μην χρειαστεί καν ο Πρίγιο στον επαναληπτικό. Να μπει στο τελευταίο 10λεπτο για ξεμούδιασμα και αποθέωση.
Όπως έδειξε και το ματς στο ΟΑΚΑ, αν η ομάδα δεν είναι καλά ο Πρίγιο μόνος του, δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Εγώ θέλω να μην χρειαστεί καν ο Πρίγιο στον επαναληπτικό. Να μπει στο τελευταίο 10λεπτο για ξεμούδιασμα και αποθέωση.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σε τι υπερβαλω?
Εσυ αν ησουν βαζελος και ηξερες οτι επιστρεφει το πολυβολο του αντιπαλου στον επαναληπτικο στην εδρα του σε παιχνιδι φωτια που το γηπεδο κοχλαζει....ουφ, λιγο σκατο δεν θα εφτανε στην καλτσα?
Εσυ αν ησουν βαζελος και ηξερες οτι επιστρεφει το πολυβολο του αντιπαλου στον επαναληπτικο στην εδρα του σε παιχνιδι φωτια που το γηπεδο κοχλαζει....ουφ, λιγο σκατο δεν θα εφτανε στην καλτσα?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Νομιζω κανετε λαθος αν περιμενετε τον επαναληπτικο για την προκριση. Η προκριση θα παιχτει στο πρωτο παιχνιδι στην εδρα τους οπου και θα παιξουμε μπαλλα. Προφανως και δεν εννοω οτι θα κερδισουμε 0-5, αλλα η προκριση εκει θα παιχτει και εκει θα την παρουμε. Ο επαναληπτικος στην εδρα μας θα ειναι πιο δυσκολος
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σε αυτο το επιπεδο δεν υπαρχει προκριση απο το πρωτο παιχνιδι.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Υπερβάλλεις νομίζω στο impact που θα έχει αμα τη επιστροφή του. Θα είναι 1,5 μήνα έξω περίπουpaokovios1974 έγραψε:Σε τι υπερβαλω?
Εσυ αν ησουν βαζελος και ηξερες οτι επιστρεφει το πολυβολο του αντιπαλου στον επαναληπτικο στην εδρα του σε παιχνιδι φωτια που το γηπεδο κοχλαζει....ουφ, λιγο σκατο δεν θα εφτανε στην καλτσα?
και θα παίξει βασικός (;) σε παιχνίδι φωτιά που θέλει ετοιμότητα 100% που εκ των πραγμάτων δεν θα έχει.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Θα ειναι ...Deep impact Αδερφε
οκ εχεις δικιο οπως το θετεις αλλα παρολαυτα μολις μπει στο γηπεδο (ακομα και το τελευταιο 20λεπτο, το σκατο θα φτασει καλτσα ευκολα)
οκ εχεις δικιο οπως το θετεις αλλα παρολαυτα μολις μπει στο γηπεδο (ακομα και το τελευταιο 20λεπτο, το σκατο θα φτασει καλτσα ευκολα)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ποιό πολυβόλο και ποιό γήπεδο που κοχλάζει ;paokovios1974 έγραψε:Σε τι υπερβαλω?
Εσυ αν ησουν βαζελος και ηξερες οτι επιστρεφει το πολυβολο του αντιπαλου στον επαναληπτικο στην εδρα του σε παιχνιδι φωτια που το γηπεδο κοχλαζει....ουφ, λιγο σκατο δεν θα εφτανε στην καλτσα?
Νομίζω φίλε δεν υπάρχουν αυτά που αναφέρεις.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καλα νταξει ρε giapas μη φτανουμε και στο αλλο ακρο.
Και ο πριγιο σκοραρε κατα ρυπας μεχρι να τραυματιστει και η Τουμπα δεν εγινε και παρθεναγωγειο.
Και ο πριγιο σκοραρε κατα ρυπας μεχρι να τραυματιστει και η Τουμπα δεν εγινε και παρθεναγωγειο.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
7 γκολ σε 10 ματς έβαλε μια χαρά πολυβόλο είναι και η Τούμπα θα είναι Τούμπα τότε γιατί είναι παράλογο φυσιολογικότατο είναι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ε ναι... αν ειναι δυνατον... ας μην υπερβαλλουμε για τον Πριγιοβιτς...
εδω ειναι το "Νεα αρθρα και σχολια για αλλες ελληνικες ομαδες". Μονο για τον Μπεργκ κανει να υπερβαλλουμε εδω.
ακου εκει πολυβολο... υπερβολες.. δεν ειχε δα και 7 γκολ σε 10 ματς.... τι; ειχε;
edit: οκ.. σορυ για την ειρωνεια, αλλα εχουν γραφτει και γραφονται διαρκως εδω μεσα υμνοι για τον Μπεργκ και εχουμε αντιδρασεις επειδη καποιος μιλησε θετικα (εστω και υπερβολικα ας δεχτουμε) για τον Πριγιοβιτς. Κατι δεν καταλαβαινω.
εδω ειναι το "Νεα αρθρα και σχολια για αλλες ελληνικες ομαδες". Μονο για τον Μπεργκ κανει να υπερβαλλουμε εδω.
ακου εκει πολυβολο... υπερβολες.. δεν ειχε δα και 7 γκολ σε 10 ματς.... τι; ειχε;
edit: οκ.. σορυ για την ειρωνεια, αλλα εχουν γραφτει και γραφονται διαρκως εδω μεσα υμνοι για τον Μπεργκ και εχουμε αντιδρασεις επειδη καποιος μιλησε θετικα (εστω και υπερβολικα ας δεχτουμε) για τον Πριγιοβιτς. Κατι δεν καταλαβαινω.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αγαπάμε ότι δεν έχουμε και απαξιωνουμε εύκολα ότι καλό έχουμε
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk