Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από DimitrisS »

Δεν ξερω αν εχει και καμια σημασια αλλα συμφωνω σε αρκετα απο αυτα που αναφερει ο Σιμπα παραπανω. Δεν θελω να το αναλυσω τωρα και εδω, θα γινει κι αυτο για να αιτιολογησω, αλλα νομιζω ειμαστε ηδη φουλ οφτοπικ εδω.

Βεβαια κατανοω απολυτα το γεγονος οτι τα παιδια τρωνε χρονο απο την καθημερινοτητα τους για την λειτουργια του σαιτ και ειναι λογικο να εκνευριζονται με τετοιες καταστασεις που συμβαινουν μπορει και σε καθημερινη βαση. Ομως αυτο δεν σημαινει αυτοματα οτι εχει και αδικο ο Σιμπα.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25992
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από obanebane »

Εγώ δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς έχει γίνει,απλά θέλω να επαναλάβω κάτι που είχα πει στον συνονόματο μου τον simba.
Πάψε να παίρνεις τόσο σοβαρά το Φόρουμ,προσπάθησε να δώσεις την ενέργεια σου σε κάτι σημαντικότερο.
Νιώθω από το τελευταίο σου κείμενο ότι είσαι πολύ πιεσμένος,δε ξέρω αν έχεις δεχθεί αναίτια
επίθεση (όπως είπα δεν έχω καταλάβει τι έχει γινει) αυτο που ξέρω είναι ότι δίνεις πολύ μεγαλύτερη σημασία αποτι πρέπει.
Αυτό το να απαντάτε όλοι οι μοντς ένας ένας κάτω από ένα ποστ δε το βρίσκω ιδιαίτερα κολακευτικό για εσάς.
Όσοι νιώθετε ότι δεν κάνετε καλά τη δουλειά που έχετε αναλάβει σταματήστε να την κάνετε,το να προτρεπετε κάποιον να πάρει τη θέση σας ούτε αυτο σας τιμάει.
Geo ειδικά από εσένα δε περίμενα τέτοια συμπεριφορά.
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από theo G4 »

GiorgosAtha έγραψε:Ακριβώς ότι λέει ο φίλος από πάνω.
Είναι το 3ο-4ο άρθρο -αν θυμάμαι καλά- που έχω δει ίδιας κοπής/λογικής (αποδόμηση Ivic με ταυτόχρονη αποθέωση των προπονητών της ζελοκουλας) που βγαίνει μέσα στις τελευταίες 3 εβδομάδες... "τυχαία" όλα από "αντικειμενικούς" δημοσιογράφο και από διαφορετικά "αντικειμενικά" site.
Και μετά λένε ότι δεν περνούν γραμμή...
Ε ρε και να βγούμε πρώτοι στα PO και να πάρουμε το κύπελλο... να δω τι θα γράφουν οι γελοίοι...

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω !
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Σημασια εχει οτι γυρναει ο Πριγιοβιτς οπως ολα δειχνουν,και το σκατο κατηφοριζει προς την καλτσα.
Επαναληψη του 4-0 θα ζησουμε, αλλα η τουμπα πρεπει να ειναι τουμπα.Μονο ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ 1000000 ΝΤΕΣΙΜΠΕΛ.Και κραξιμο ανελεητο σε καθε τους επιθεση.Να τρεμει η γη πριν βγουνε απο τα αποδητηρια. Τουμπα απ τα παλια.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ας μην υπερβάλλουμε για τον Πρίγιο.
Όπως έδειξε και το ματς στο ΟΑΚΑ, αν η ομάδα δεν είναι καλά ο Πρίγιο μόνος του, δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Εγώ θέλω να μην χρειαστεί καν ο Πρίγιο στον επαναληπτικό. Να μπει στο τελευταίο 10λεπτο για ξεμούδιασμα και αποθέωση.
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Σε τι υπερβαλω?
Εσυ αν ησουν βαζελος και ηξερες οτι επιστρεφει το πολυβολο του αντιπαλου στον επαναληπτικο στην εδρα του σε παιχνιδι φωτια που το γηπεδο κοχλαζει....ουφ, λιγο σκατο δεν θα εφτανε στην καλτσα?
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Marianov6 »

Νομιζω κανετε λαθος αν περιμενετε τον επαναληπτικο για την προκριση. Η προκριση θα παιχτει στο πρωτο παιχνιδι στην εδρα τους οπου και θα παιξουμε μπαλλα. Προφανως και δεν εννοω οτι θα κερδισουμε 0-5, αλλα η προκριση εκει θα παιχτει και εκει θα την παρουμε. Ο επαναληπτικος στην εδρα μας θα ειναι πιο δυσκολος
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Σε αυτο το επιπεδο δεν υπαρχει προκριση απο το πρωτο παιχνιδι.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

paokovios1974 έγραψε:Σε τι υπερβαλω?
Εσυ αν ησουν βαζελος και ηξερες οτι επιστρεφει το πολυβολο του αντιπαλου στον επαναληπτικο στην εδρα του σε παιχνιδι φωτια που το γηπεδο κοχλαζει....ουφ, λιγο σκατο δεν θα εφτανε στην καλτσα?
Υπερβάλλεις νομίζω στο impact που θα έχει αμα τη επιστροφή του. Θα είναι 1,5 μήνα έξω περίπου
και θα παίξει βασικός (;) σε παιχνίδι φωτιά που θέλει ετοιμότητα 100% που εκ των πραγμάτων δεν θα έχει.
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Θα ειναι ...Deep impact Αδερφε :lol:
οκ εχεις δικιο οπως το θετεις αλλα παρολαυτα μολις μπει στο γηπεδο (ακομα και το τελευταιο 20λεπτο, το σκατο θα φτασει καλτσα ευκολα)
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giapas »

paokovios1974 έγραψε:Σε τι υπερβαλω?
Εσυ αν ησουν βαζελος και ηξερες οτι επιστρεφει το πολυβολο του αντιπαλου στον επαναληπτικο στην εδρα του σε παιχνιδι φωτια που το γηπεδο κοχλαζει....ουφ, λιγο σκατο δεν θα εφτανε στην καλτσα?
Ποιό πολυβόλο και ποιό γήπεδο που κοχλάζει ;
Νομίζω φίλε δεν υπάρχουν αυτά που αναφέρεις.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sourmenetes »

Καλα νταξει ρε giapas μη φτανουμε και στο αλλο ακρο.
Και ο πριγιο σκοραρε κατα ρυπας μεχρι να τραυματιστει και η Τουμπα δεν εγινε και παρθεναγωγειο.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

7 γκολ σε 10 ματς έβαλε μια χαρά πολυβόλο είναι και η Τούμπα θα είναι Τούμπα τότε γιατί είναι παράλογο φυσιολογικότατο είναι
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

Ε ναι... αν ειναι δυνατον... ας μην υπερβαλλουμε για τον Πριγιοβιτς...
εδω ειναι το "Νεα αρθρα και σχολια για αλλες ελληνικες ομαδες". Μονο για τον Μπεργκ κανει να υπερβαλλουμε εδω.

ακου εκει πολυβολο... υπερβολες.. δεν ειχε δα και 7 γκολ σε 10 ματς.... τι; ειχε;

edit: οκ.. σορυ για την ειρωνεια, αλλα εχουν γραφτει και γραφονται διαρκως εδω μεσα υμνοι για τον Μπεργκ και εχουμε αντιδρασεις επειδη καποιος μιλησε θετικα (εστω και υπερβολικα ας δεχτουμε) για τον Πριγιοβιτς. Κατι δεν καταλαβαινω.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Αγαπάμε ότι δεν έχουμε και απαξιωνουμε εύκολα ότι καλό έχουμε

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”