sourmenetes έγραψε:Καλα νταξει ρε giapas μη φτανουμε και στο αλλο ακρο.
Και ο πριγιο σκοραρε κατα ρυπας μεχρι να τραυματιστει και η Τουμπα δεν εγινε και παρθεναγωγειο.
Ναι βρε συ , αλλά το λέμε εδώ και χρόνια πλέον ότι η Τούμπα δεν είναι φόβητρο ούτε από πλευράς εικόνας ούτε από πλευράς αποτελεσμάτων. Ακόμα και η ρεβανς που είναι πάνω , αν είναι must win το παιχνίδι , αουτσαιντερ είμαστε με βάση τα μέχρι τώρα πεπραγμένα σε αντίστοιχα παιχνίδια.
Όσο για το Πριγιοβιτς , είναι φυσικό να θέλουμε να κρατηθούμε από κάπου και να στηρίξουμε τις ελπίδες μας. Και πράγματι ο παίκτης αυτός έκανε ονειρικό ξεκίνημα και μας γεμίζει αισιοδοξία. Αλλά sorry κιόλας, είναι υπερβολή ότι οι κάτω φοβούνται και χέζονται κάποιον Πριγιοβιτς . Όσο και να μας πονάει , οι κάτω ( είτε από αλαζονεία , είναι από αυτοπεποίθηση , είτε δικαίως ) δε μας βλέπουν. Ούτε καν. Δεν υπάρχει ποδοσφαιρικό μέγεθος ΠΑΟΚ που να δέχονται να κοιτάξουν στα μάτια. Κι αυτό για να αλλάξει χρειάζεται πολλά χρόνια αγωνιστικών επιτυχιών , όχι απλά κάποια γκολ τύπου Πριγιοβιτς. Και ξέρεις κάτι , σημασία δεν έχει τι νομίζεις εσύ για τη δυναμική της ομάδας σου αλλά τι νομίζουν οι άλλοι. Και πέρα από μια αυξημένη πολεμική από γαύρους τα τελευταία χρόνια προφανώς λόγω Σαββίδη , για τους άλλους δε πολύ-υπάρχεις.
Ο ΠΑΟΚ του Σαββίδη δε προκαλεί αγωνιστικό φόβο . Κι αυτό πρέπει να αλλάξει σύντομα. Αργήσαμε κιόλας.