Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Λιγο διαφορετικα
Γκοραν πανε στο παλιο τοπικ και επελεξε το κειμενο που θες με το ποντικι και με δεξι κλικ επιλεγεις Αντιγραφη
Πας στο νεο τοπικ πατας ΑΠΑΝΤΗΣΗ και πατας το κουμπακι Quote (4oαπο αριστερα οταν γραφεις ποστ) και αναμεσα στα ][ κανεις επικολληση το κειμενο (οπως βαζεις και τις φωτογραφιες στο Img).Υστερα το πρωτο quote το κανεις [quote="DC"] βαζεις δηλαδη μεσα σε "" το ονομα του χρηστη που εγραψε το κειμενο.
Γκοραν πανε στο παλιο τοπικ και επελεξε το κειμενο που θες με το ποντικι και με δεξι κλικ επιλεγεις Αντιγραφη
Πας στο νεο τοπικ πατας ΑΠΑΝΤΗΣΗ και πατας το κουμπακι Quote (4oαπο αριστερα οταν γραφεις ποστ) και αναμεσα στα ][ κανεις επικολληση το κειμενο (οπως βαζεις και τις φωτογραφιες στο Img).Υστερα το πρωτο quote το κανεις [quote="DC"] βαζεις δηλαδη μεσα σε "" το ονομα του χρηστη που εγραψε το κειμενο.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ωπ, κάτσε να το σημειώσω κάπου αυτό να μην χαθεί
!!!
Thank's kat, κάτι άρχεψα να τερώ...
Καλά για τον D.C. τι να πω?
Ούτε 2ο C.D. σε CiDiερα δεν θα έβαζα με τις οδηγίες του...
Υ.Γ. Kat, δηλαδή πες αλήθεια τώρα, εσύ πιστεύεις ότι μπορώ του λόγου μου να βάλω όπως λες φωτογραφία σε img και δεν ξέρω τι άλλο "κινέζικο" λες κατά κει μεριά???
Thank's kat, κάτι άρχεψα να τερώ...
Καλά για τον D.C. τι να πω?
Ούτε 2ο C.D. σε CiDiερα δεν θα έβαζα με τις οδηγίες του...
Υ.Γ. Kat, δηλαδή πες αλήθεια τώρα, εσύ πιστεύεις ότι μπορώ του λόγου μου να βάλω όπως λες φωτογραφία σε img και δεν ξέρω τι άλλο "κινέζικο" λες κατά κει μεριά???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Τετ 25 Μάιος 2016, 21:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καλά .... πες ότι κατάλαβες τα κινέζικα του κατ και όχι αυτά που σε έγραψα ΕΓΩ! 
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Γιατι πρεπει να του μαθετε να κανει και παραθεσεις απο αλλα τοπικ ρε παιδια? αφηστε τον τον ερμο παλι ντουρος ειναι...

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Τι λες ρε συ; Ετούτος τουλάχιστον με έγραψε "είναι το 4ο κουμπάκι"...κ.τ.λ.!!!
Εσύ όλο αοριστολογίες μου τσαμπουρνούσες!!! :ugeek:
Ούτε βολευτής ή γιατρός να ήσουνα!!!
Καλά κάνει τελικά ο Ντίνος ρε "παπατζή" και σε κράζει συνέχεια...Σκέφτομαι ακόμα και Λίβερπουλ να γίνω...άμα φοράει μόνο μαυρόασπρα ριγέ!!!
Εσύ όλο αοριστολογίες μου τσαμπουρνούσες!!! :ugeek:
Ούτε βολευτής ή γιατρός να ήσουνα!!!
Καλά κάνει τελικά ο Ντίνος ρε "παπατζή" και σε κράζει συνέχεια...Σκέφτομαι ακόμα και Λίβερπουλ να γίνω...άμα φοράει μόνο μαυρόασπρα ριγέ!!!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καλά τα λες εν μέρει και συ ρε φιλαράκο (όχι φυσικά για το έρμος) ...Ντούρος κανονικά!!!stelyk έγραψε:Γιατι πρεπει να του μαθετε να κανει και παραθεσεις απο αλλα τοπικ ρε παιδια? αφηστε τον τον ερμο παλι ντουρος ειναι...![]()
![]()
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Φημες λενε οτι ειναι ο Γρηγορης υστερα απο οσα του ειπατε

και μετα η συνεχεια....


και μετα η συνεχεια....

- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Νομιζα οτι το χεις κανει ηδη.Γραψε λαθος.Κανε μια προπαθεια δεν ειναι δυσκολο.Πατα και προεπισκοπιση να δεις πως φαινεται. Και στραβα να γινει το σβηνεις.goran 64 έγραψε: Υ.Γ. Kat, δηλαδή πες αλήθεια τώρα, εσύ πιστεύεις ότι μπορώ του λόγου μου να βάλω όπως λες φωτογραφία σε img και δεν ξέρω τι άλλο "κινέζικο" λες κατά κει μεριά???
Για αρχη κανε αντιγραφη ενα κειμενο πανε, ανοιξε μια καινουρια απαντηση και πατα το 4ο κουμπακι να δεις τι κανει.
Μετα κανε επικολληση το κειμενο αναμεσα στα
ΕΔΩkai μετα αλλαξε το πρωτοσε
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Δουλεια δεν ειχε ο διαολοςgoran 64 έγραψε:Για του λόγου (μου) το αληθές και την προσωπική μου υστεροφημία μέσα στο forum, παραθέτω ακριβώς το post μου από 28/2/2016, 09:00 pm, σελίδα 346 του παρόντος topic, άμα τη "επιστροφή" μου απ το ban μου!!!goran 64 έγραψε:Καλησπέρα κι από τον "τόπο του εγκλήματος"!!!
Κατ αρχάς θέλω να απολογηθώ στον @ Dimg4 γιατί το "παράκανα" περισσότερο απ ότι θα ήταν σωστό με βάση τις αρχές μου, την παιδεία μου, αλλά και την ηλικία μου, παρ ότι προκλήθηκα από τον ίδιο πολύ περισσότερο του αρμόζοντος!!! Φίλε @ Dimg4 να είσαι καλά και δεν θα σε ξαναπροκαλέσω, να είσαι βέβαιος!!!
Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τους moderators, τους οποίους έφερα στην πολύ δύσκολη θέση να "τιμωρήσουν" τον συμφορουμίτη μου @ Dimg4 κι εμένα, με την "αφαίρεση" του γραπτού λόγου και ταυτόχρονα να τους ευχαριστήσω, μαζί με την admin team (δεν ξέρω σίγουρα, αλλά πιστεύω ότι τα μέλη της συμμετείχαν στην τελική απόφαση) για την μείωση της ποινής, εξ ίσου και των δύο μας!!!
Δηλώνω ακόμη, ότι νιώθω ντροπιασμένος αλλά και ιδιαίτερα στενοχωρημένος και για το εν λόγω συμβάν, αλλά και για κάποια πράγματα που θα εξηγήσω αργότερα!!!
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους @ Nicolasf και @ prist 64 για την στήριξη τους, όχι τόσο σε μένα προσωπικά, όσο στα δέοντα περί ήθους και ανδρισμού!!! Τους έχω γνωρίσει προσωπικά άλλωστε και δεν περίμενα κάτι λιγότερο και από τους δύο!!! Να είστε καλά αδέρφια!!!
Για πολλούς ακόμη έχω την ανάγκη να γράψω, αλλά προς το παρόν θέλω πρώτα λίγο να μελετήσω!!!
Καλώς σας ξαναβρίσκω λοιπόν όλους......
είστε...
...όλοι!!!
Εκτιμώ ότι αυτό τουλάχιστον αποτελεί ακλόνητο επιχείρημα απέναντι στο ψέμα του Dim ότι δεν του ζήτησα συγγνώμη (γράφτηκε πριν λίγη ώρα στο topic του Μπερμπάτοφαλλά "εξαφανίστηκε" λίγο μετά ως δια μαγείας
), μιας και τα γραπτά μένουν (έστω κι αν κατά το δοκούν αρκετές φορές εδώ μέσα, όπως φαίνεται, ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ...
) !!!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
painkiller4 έγραψε:Φημες λενε οτι ειναι ο Γρηγορης υστερα απο οσα του ειπατε![]()
και μετα η συνεχεια....![]()
Σε τρομερή φόρμα το τελευταίο διήμερο ο πονοφονιάς!!! Μπράβο, μπράβο...
Υ.Γ. Οι φήμες όμως διαψεύδονται και μόνο από την απουσία της...............................κοτσίδας μου!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Τετ 25 Μάιος 2016, 22:13, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Προσπάθησα ήδη, απέτυχα, αλλά θα ξαναπροσπαθήσω και με τα νέα σκονάκια σου kat!!!kataramenos5 έγραψε:Νομιζα οτι το χεις κανει ηδη.Γραψε λαθος.Κανε μια προπαθεια δεν ειναι δυσκολο.Πατα και προεπισκοπιση να δεις πως φαινεται. Και στραβα να γινει το σβηνεις.goran 64 έγραψε: Υ.Γ. Kat, δηλαδή πες αλήθεια τώρα, εσύ πιστεύεις ότι μπορώ του λόγου μου να βάλω όπως λες φωτογραφία σε img και δεν ξέρω τι άλλο "κινέζικο" λες κατά κει μεριά???
Για αρχη κανε αντιγραφη ενα κειμενο πανε, ανοιξε μια καινουρια απαντηση και πατα το 4ο κουμπακι να δεις τι κανει.
Μετα κανε επικολληση το κειμενο αναμεσα σταΕΔΩkai μετα αλλαξε το πρωτο...
Άλλωστε η αποτυχία είναι μια σύντομη αναβολή της επιτυχίας και..."επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"!!!
Υ.Γ. Πάντως σε μπελάδες με βάζεις...να ξέρεις!!!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μάλλον εμάς θα βάλει σε μπελάδες με τους καινούργιους ορίζοντες που σε ανοίγει. :ugeek:
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το "παιδι" προσπαθει ,αφηστε τον ν ανοιξει τα φτερα του.Εχει καμια σχεση με τον γκοραν των χιλιαδων εμοτικον των πρωτων μηνων?Μεγαλωσε ,ωριμασε και τωρα ειναι ετοιμος για το επομενο βημα.
Στο επομενο μαθημα ..Youtube
Στο επομενο μαθημα ..Youtube
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πτερορια εχει.kataramenos5 έγραψε:Το "παιδι" προσπαθει ,αφηστε τον ν ανοιξει τα φτερα του.Εχει καμια σχεση με τον γκοραν των χιλιαδων εμοτικον των πρωτων μηνων?Μεγαλωσε ,ωριμασε και τωρα ειναι ετοιμος για το επομενο βημα.
Στο επομενο μαθημα ..Youtube
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μην κανεις τον κοπο,DC έγραψε:Άι καλά ....
Θα σε κάνω ιδιαίτερα την Δευτέρα.
πιο ευκολα 10 σερι στράικ θα κανει,παρα ,παρα-παραθεση.