Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από indian chief »

D.A.A.T. έγραψε:Αυτο το λοκοπαιδο που τοσο το εχω κραξει και εχω απαιτησεις σας ενημερωνω οτι θα ειναι και ο σκορερ την Κυριακη.Θελει τοσο πολυ να γινει ο νεος ηγετης αυτης της ομαδας και εχει τοσο παθος μεσα του για την Κυριακη που με επεισε..
Αντε ρε μεγαλε..Δειξε πως δεν εισαι μικρος..
μπορει οντως ανετα να γινει ηγετης....και φετος μπορει να το αποδειξει...ακομη και απο τις δηλωσεις του στα μμε εμενα μου φαινεται πολυ πιο ωριμος απο περσι και πολυ πιο αποφασισμενος γι αυτο που κανει.....
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από eorptol »

ρε αφηστε τις ρητρες σε αυτους που ξερουν εγω θελω να προσφερει ΑΜΕΣΑ .....
αντε αντελινο την κυριακη να βγαζεις ματια...... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από eorptol »

deathmassious έγραψε:Φίλε DAAT δε νομίζω οτι ισχύει απόλυτα αυτό.Ο Νίνης είχε ένα normal συμβόλαιο στο βάζελο και του είχαν βάλει ρήτρα 13 εκατ.Δεν λέω οτι έπρεπε να μπεί τόσο ψηλή ρήτρα,αλλά τη συγκεκριμένη τη 8εωρώ χαμηλή.
εγω απο οτι ξερω δεν μπορεις να βαλεις οτι ρητρα γουσταρεις και να βαλεις αν κανει προσφυγη ο παικτης
ευκολα δικαιωνετε......η ρητρα ειναι σε συναρτηση με το συμβολαιο και στο κατω κατω μην υποτιμαμε την διοικηση αυτη
λετε δεν θελει να ειναι η ρητρα 10 και 13 εκατ ?
ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ.....
deathmassious
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από deathmassious »

Φίλε Eorptol μου λές οτι υποτιμάω τη διοίκηση επειδή θεωρώ το Βιειρίνια παιχταρά και τη ρήτρα του χαμηλή για τις μεγάλες του δυνατότητες?Το οτι δε μπορείς να βάζεις ο,τι ρήτρα γουστάρεις δε σημαίνει οτι δε θα μπορούσε να μπεί μεγαλύτερη.Μια άποψη εκφράζω,δεν αμφισβητώ ουτε υποτιμώ κανέναν.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από eorptol »

για την ρητρα του κουτσια επειδη ειναι απο μεταγραφη δεν εχει την αναλογια 1 προς 10 αλλα παραπανω γιαυτο και η ρητρα παει στα
10 εκατ ετσι ξερω τουλαχιστον εγω......
deathmassious
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από deathmassious »

Αν δε γινόταν να μπεί μεγαλύτερη ρήτρα τότε πάω πάσο.Εξάλλου και μόνο το οτι καταφέραμε να τον αγοράσουμε φθηνά είναι μεγάλη υπόθεση.Απλά τον πιστεύω πολύ και είμαι σίγουρος οτι σε κανά δυο χρονάκια η αξία του στο ποδοσφαιρικό χρηματηστήριο θα είναι μεγάλη...
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Την Κυριακή πρέπει να μας πάρει από το χέρι και να πηδήξει μόνος του τα γαβράκια
Βγάλε όλη την ποιότητά σου επιτέλους βρε αγορίνα
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από teratios »

δεν μας νοιάζει τι θα κάνει ο ΠΑΟΚ με του Βιερίνια την ρήτρα
μας νοιάζει τι θα κάνει ο Βιερίνια με του γάβρου την μήτρα
Άβαταρ μέλους
VAGGT
Δημοσιεύσεις: 727
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: SALONICA!!!!
Επικοινωνία:

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από VAGGT »

σωστόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος

+1 δις
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Lord »

Τεράτιε κέντησες αδερφέ..
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

teratios έγραψε:δεν μας νοιάζει τι θα κάνει ο ΠΑΟΚ με του Βιερίνια την ρήτρα
μας νοιάζει τι θα κάνει ο Βιερίνια με του γάβρου την μήτρα
+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Falegkos »

εκανε πολλά με του γαυρου την μήτρα αλλα το ευχαριστώ ηταν η αντικατάσταση του με τον... "σερτζιο" τον μεγα.

συνέχισε ετσι ρε παικταρα μπραβο σου πραγματικά.
Άβαταρ μέλους
opaoktsis4
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από opaoktsis4 »

MVP σήμερα. φοβερός. ο μόνος που έτρεχε και μπράβο του.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από Maximus »

Ησουν ο μονος που επαιξε!

Να φυγεις! Να πας αλλου να παιζεις καλα!

Στον ΠΑΟΚ χανουμε, βαλτο καλα στο μυαλο σου...αλλιως να φυγεις!

ΥΓ.

Τρομερη παιχτουρα ο π&υστ#ς...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Freitas Adelino André Vieirinha

Δημοσίευση από danirifle »

παίδες είναι ένα επίπεδο πάνω απ'όλη την ομάδα τί να λέμε... απίστευτος παίκτης και ψυχικά και παικτικά..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”