μπορει οντως ανετα να γινει ηγετης....και φετος μπορει να το αποδειξει...ακομη και απο τις δηλωσεις του στα μμε εμενα μου φαινεται πολυ πιο ωριμος απο περσι και πολυ πιο αποφασισμενος γι αυτο που κανει.....D.A.A.T. έγραψε:Αυτο το λοκοπαιδο που τοσο το εχω κραξει και εχω απαιτησεις σας ενημερωνω οτι θα ειναι και ο σκορερ την Κυριακη.Θελει τοσο πολυ να γινει ο νεος ηγετης αυτης της ομαδας και εχει τοσο παθος μεσα του για την Κυριακη που με επεισε..
Αντε ρε μεγαλε..Δειξε πως δεν εισαι μικρος..
Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
ρε αφηστε τις ρητρες σε αυτους που ξερουν εγω θελω να προσφερει ΑΜΕΣΑ .....
αντε αντελινο την κυριακη να βγαζεις ματια......

αντε αντελινο την κυριακη να βγαζεις ματια......
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
εγω απο οτι ξερω δεν μπορεις να βαλεις οτι ρητρα γουσταρεις και να βαλεις αν κανει προσφυγη ο παικτηςdeathmassious έγραψε:Φίλε DAAT δε νομίζω οτι ισχύει απόλυτα αυτό.Ο Νίνης είχε ένα normal συμβόλαιο στο βάζελο και του είχαν βάλει ρήτρα 13 εκατ.Δεν λέω οτι έπρεπε να μπεί τόσο ψηλή ρήτρα,αλλά τη συγκεκριμένη τη 8εωρώ χαμηλή.
ευκολα δικαιωνετε......η ρητρα ειναι σε συναρτηση με το συμβολαιο και στο κατω κατω μην υποτιμαμε την διοικηση αυτη
λετε δεν θελει να ειναι η ρητρα 10 και 13 εκατ ?
ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ.....
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1047
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Φίλε Eorptol μου λές οτι υποτιμάω τη διοίκηση επειδή θεωρώ το Βιειρίνια παιχταρά και τη ρήτρα του χαμηλή για τις μεγάλες του δυνατότητες?Το οτι δε μπορείς να βάζεις ο,τι ρήτρα γουστάρεις δε σημαίνει οτι δε θα μπορούσε να μπεί μεγαλύτερη.Μια άποψη εκφράζω,δεν αμφισβητώ ουτε υποτιμώ κανέναν.
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
για την ρητρα του κουτσια επειδη ειναι απο μεταγραφη δεν εχει την αναλογια 1 προς 10 αλλα παραπανω γιαυτο και η ρητρα παει στα
10 εκατ ετσι ξερω τουλαχιστον εγω......
10 εκατ ετσι ξερω τουλαχιστον εγω......
-
deathmassious
- Δημοσιεύσεις: 1047
- Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 13:26
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Αν δε γινόταν να μπεί μεγαλύτερη ρήτρα τότε πάω πάσο.Εξάλλου και μόνο το οτι καταφέραμε να τον αγοράσουμε φθηνά είναι μεγάλη υπόθεση.Απλά τον πιστεύω πολύ και είμαι σίγουρος οτι σε κανά δυο χρονάκια η αξία του στο ποδοσφαιρικό χρηματηστήριο θα είναι μεγάλη...
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Την Κυριακή πρέπει να μας πάρει από το χέρι και να πηδήξει μόνος του τα γαβράκια
Βγάλε όλη την ποιότητά σου επιτέλους βρε αγορίνα
Βγάλε όλη την ποιότητά σου επιτέλους βρε αγορίνα
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
δεν μας νοιάζει τι θα κάνει ο ΠΑΟΚ με του Βιερίνια την ρήτρα
μας νοιάζει τι θα κάνει ο Βιερίνια με του γάβρου την μήτρα
μας νοιάζει τι θα κάνει ο Βιερίνια με του γάβρου την μήτρα
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000teratios έγραψε:δεν μας νοιάζει τι θα κάνει ο ΠΑΟΚ με του Βιερίνια την ρήτρα
μας νοιάζει τι θα κάνει ο Βιερίνια με του γάβρου την μήτρα
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
εκανε πολλά με του γαυρου την μήτρα αλλα το ευχαριστώ ηταν η αντικατάσταση του με τον... "σερτζιο" τον μεγα.
συνέχισε ετσι ρε παικταρα μπραβο σου πραγματικά.
συνέχισε ετσι ρε παικταρα μπραβο σου πραγματικά.
- opaoktsis4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ησουν ο μονος που επαιξε!
Να φυγεις! Να πας αλλου να παιζεις καλα!
Στον ΠΑΟΚ χανουμε, βαλτο καλα στο μυαλο σου...αλλιως να φυγεις!
ΥΓ.
Τρομερη παιχτουρα ο π&υστ#ς...
Να φυγεις! Να πας αλλου να παιζεις καλα!
Στον ΠΑΟΚ χανουμε, βαλτο καλα στο μυαλο σου...αλλιως να φυγεις!
ΥΓ.
Τρομερη παιχτουρα ο π&υστ#ς...
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
παίδες είναι ένα επίπεδο πάνω απ'όλη την ομάδα τί να λέμε... απίστευτος παίκτης και ψυχικά και παικτικά..