Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
TheCursed
Δημοσιεύσεις: 2069
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2014, 23:55

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από TheCursed »

Και γω νμσα οτι εμεις ειμαστε κομπλεξικοι λενε οτι δεν ηταν πεναλτι γελαει η ασπρη βουλα 1 τεταρτο τον τραβαει και δν μας δινει κ αλλο πεναλτι ελεος κομπλεξικα βρωμοχαβουζα
Dimg4

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ksenitemenos4 έγραψε:
Dimg4 έγραψε:Γκολ γαμωωωω
Λουτσε παρτο αλλιως στα γιαννενα και ανεβασε βιερινια.
ελεος ρε ακομα και τωρα,αυτο εχεις να πεις! αν ειναι δυνατον
Χαλαρωσε ρε υπερασπιστη δεν τον εκραξα. Γνωμη εγραψα για αυτο π πιστευω πως χρειαζεται.

Υγ - Μπραβο σε ολους κ στον προονητη που πιεζουμε μεχρι τελους με τετοια ενεργεια
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6712
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από vs40 »

Τέτοια καύλα από νίκη του ΠΑΟΚ καιρό είχα να νιώσω
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

αυτο θα πει ξεσκουφοτο γαμησι!
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Rizla »

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
jb1989
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Τετ 20 Αύγ 2014, 15:32

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από jb1989 »

:lol: :lol: :lol: ksenitemene!! Φτιάξτε ρε αλάνια ένα βιντεάκι με τα 3 πέναλτι να το στείλω σε έναν κομπλεξικό μου φίλο Αεκτζή!
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από goran 64 »

ΠΟΥΤΣΑΑΑΑ...ΠΟΥΤΣΑΑΑΑ... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ
Dimg4

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Dimg4 »

sourmenetes έγραψε:
Dimg4 έγραψε:Γκολ γαμωωωω
Λουτσε παρτο αλλιως στα γιαννενα και ανεβασε βιερινια.
Θα πω οτι δε γινεται αλλιως...γενικως ολη η ομαδα πρεπει να το παρει αλλιως...

Αν δε σταξεις ματς δεν παιρνεις και δυδτυχως απο τρεξιματα ειμαστε πολυ χαμηλα
Αυτο κ σε ευχαριστω που καταλαβες τι εννοω γιατι απο κεκτημενη ταχυτητα το παρερμηνευσαν. Μπροστα εχουμε προβλημα και ΠΡΕΠΕΙ να εκμεταλλευτουμε τα οπλα μας γιατι θ αντιμετωπιζουμε λεωφορεια αμυνες
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16715
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Equalizer »

Ρε μλκες ΤΡΕΛΟΙ ΕΙΣΤΕ;

ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΛΟΓΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΚΩΛΟΣΑΙΤ ΤΥΠΟΥ GAZZETTA?

ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΖΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΥΛΟ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ??
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”