Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2
Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2
Και γω νμσα οτι εμεις ειμαστε κομπλεξικοι λενε οτι δεν ηταν πεναλτι γελαει η ασπρη βουλα 1 τεταρτο τον τραβαει και δν μας δινει κ αλλο πεναλτι ελεος κομπλεξικα βρωμοχαβουζα
-
Dimg4
Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2
Χαλαρωσε ρε υπερασπιστη δεν τον εκραξα. Γνωμη εγραψα για αυτο π πιστευω πως χρειαζεται.Ksenitemenos4 έγραψε:ελεος ρε ακομα και τωρα,αυτο εχεις να πεις! αν ειναι δυνατονDimg4 έγραψε:Γκολ γαμωωωω
Λουτσε παρτο αλλιως στα γιαννενα και ανεβασε βιερινια.
Υγ - Μπραβο σε ολους κ στον προονητη που πιεζουμε μεχρι τελους με τετοια ενεργεια
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2
-
Dimg4
Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2
Αυτο κ σε ευχαριστω που καταλαβες τι εννοω γιατι απο κεκτημενη ταχυτητα το παρερμηνευσαν. Μπροστα εχουμε προβλημα και ΠΡΕΠΕΙ να εκμεταλλευτουμε τα οπλα μας γιατι θ αντιμετωπιζουμε λεωφορεια αμυνεςsourmenetes έγραψε:Θα πω οτι δε γινεται αλλιως...γενικως ολη η ομαδα πρεπει να το παρει αλλιως...Dimg4 έγραψε:Γκολ γαμωωωω
Λουτσε παρτο αλλιως στα γιαννενα και ανεβασε βιερινια.
Αν δε σταξεις ματς δεν παιρνεις και δυδτυχως απο τρεξιματα ειμαστε πολυ χαμηλα
Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2
Ρε μλκες ΤΡΕΛΟΙ ΕΙΣΤΕ;
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΛΟΓΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΚΩΛΟΣΑΙΤ ΤΥΠΟΥ GAZZETTA?
ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΖΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΥΛΟ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ??
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΛΟΓΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΚΩΛΟΣΑΙΤ ΤΥΠΟΥ GAZZETTA?
ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΖΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΥΛΟ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ??