Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από klainmein »

john4serres έγραψε:[youtube]A8ydIZ-5Bhw[/youtube]

ΓΑΜΗΣΤΕΡΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΑΠΛΑ ΓΑΜΗΣΤΕΡΟ!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

paok87 έγραψε:Τι ρωτησε;

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Γιατί δίνουν χορηγία σε ένα αναξιόπιστο πρωτάθλημα ουσιαστικά

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Cholomon
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τρί 28 Ιαν 2014, 23:18

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Cholomon »

Από τις πλέον καλτ και κιτς φανέλες αυτή της παραλλαγής. Θα φάμε τρελό δούλεμα.
Άσε που δε θα τους βρίσκουν οι συμπαίκτες τους έτσι πως θα είναι "παραλλαγμένοι".
Η ριγέ μια χαρά. Ευτυχώς είναι σχετικά διακριτική η διαφήμιση. Τη περίμενα μεγαλύτερη.
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1938
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sekeris4 »

Απο τις 3 φανελες μου αρεσε μονο το εμβλημα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sekeris4 την Τρί 22 Σεπ 2015, 11:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

http://www.paokfc.gr/nea/20150922-oi-ne ... -tou-paok/

"Αυτό που δεσπόζει στην λευκή φανέλα, είναι ο Δικέφαλος αετός, ο οποίος εκτός από το κεντημένο έμβλημα του ΠΑΟΚ ξεχωρίζει επιπλέον και ως ανάγλυφος πάνω στη συγκεκριμένη εμφάνιση."

Που τον είδαν τον αετό ωρέ?
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Απ: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

che4 έγραψε:θα βαλω παραλλαγη μετα απο 12 χρονια :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:



τι σου κανει η ΠΑΟΚΑΡΑ
Σε βλέπω να σε κυνηγάει ο σερα και να φωνάζεις ρε ο che είμαι ο κυνηγός της τιτικας :):)

Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33927
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

Sera4 έγραψε:η παραλλαγης ειναι ο,τι χειροτερο εχω δει σε ΠΑΟΚ θυμιζει χρυσαυγουλα σε εκπαιδευση στα βουνα...

η ασπρη τυπικη...

η ασπρομαυρη μετρια απο αυτες που θα περασουν και δεν θα ακουμπησουν...εχουν υπαρξει και χειροτερες αλλα και πολυ ανωτερες...

ωραιες οι λεπτομερειες σε καλτσες και σορτσακια...

παντως το τσιμπημα της ζακετας ειναι σιγουρακι απο μενα :ugeek:
γιατι να μπλεξεις πολιτικα τωρα ;
στο οικονομικο θεμα κανουμε μουγκα επειδη τα βαζει ο ιβαν ( πχ μισθος Μπερμπατοφ ) και οχι απο την τσεπη μας.
αυτο αποφασισαν στην παε αυτο θα δουμε στο γηπεδο.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Απ: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

pilotos έγραψε:
paok87 έγραψε:Τι ρωτησε;

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Γιατί δίνουν χορηγία σε ένα αναξιόπιστο πρωτάθλημα ουσιαστικά

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Θέλει να την πάρουν πίσω;

Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

eorptol έγραψε:
pilotos έγραψε:
paok87 έγραψε:Τι ρωτησε;

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Γιατί δίνουν χορηγία σε ένα αναξιόπιστο πρωτάθλημα ουσιαστικά

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Θέλει να την πάρουν πίσω;

Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο άνθρωπος είναι εντελώς βλάκας, συγχωρέστε με...
Ήταν σαν να τους λέει γιατί δίνετε λεφτά στον ΠΑΟΚ ρε;;;;;

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Ο Κόλκας ή ο Πετρωτός ήταν αυτός? ΑΡΔ. :redcard:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

T.H.E.O.S έγραψε:οντως πισω ειναι φουλ μαυριλλα η ασπρομαυρη....κριμα :(
Έχει ρίγες κάτω κάτω

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Athens »

τιμες δεν αναφερθηκαν πουθενα?
Άβαταρ μέλους
Panos Fanfaras
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Panos Fanfaras »

Η ριγέ μου άρεσε πολύ πάντως! Οι άλλες δύο έτσι κι έτσι.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

Athens έγραψε:τιμες δεν αναφερθηκαν πουθενα?
Αφού δε θα πάρεις, δε σου άρεσαν

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από CCCP »

Θα πω την τελικη μου κριση αυριο αφου την δουμε την φανελα "in action".

Βεβαια, καλη εμφανιση και νικη θα επηρεάσει και την αποψη μου πιθανως... :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”