john4serres έγραψε:[youtube]A8ydIZ-5Bhw[/youtube]
ΓΑΜΗΣΤΕΡΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΑΠΛΑ ΓΑΜΗΣΤΕΡΟ!
john4serres έγραψε:[youtube]A8ydIZ-5Bhw[/youtube]
Γιατί δίνουν χορηγία σε ένα αναξιόπιστο πρωτάθλημα ουσιαστικάpaok87 έγραψε:Τι ρωτησε;
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Σε βλέπω να σε κυνηγάει ο σερα και να φωνάζεις ρε ο che είμαι ο κυνηγός της τιτικαςche4 έγραψε:θα βαλω παραλλαγη μετα απο 12 χρονια![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τι σου κανει η ΠΑΟΚΑΡΑ
γιατι να μπλεξεις πολιτικα τωρα ;Sera4 έγραψε:η παραλλαγης ειναι ο,τι χειροτερο εχω δει σε ΠΑΟΚ θυμιζει χρυσαυγουλα σε εκπαιδευση στα βουνα...
η ασπρη τυπικη...
η ασπρομαυρη μετρια απο αυτες που θα περασουν και δεν θα ακουμπησουν...εχουν υπαρξει και χειροτερες αλλα και πολυ ανωτερες...
ωραιες οι λεπτομερειες σε καλτσες και σορτσακια...
παντως το τσιμπημα της ζακετας ειναι σιγουρακι απο μενα :ugeek:
Θέλει να την πάρουν πίσω;pilotos έγραψε:Γιατί δίνουν χορηγία σε ένα αναξιόπιστο πρωτάθλημα ουσιαστικάpaok87 έγραψε:Τι ρωτησε;
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Ο άνθρωπος είναι εντελώς βλάκας, συγχωρέστε με...eorptol έγραψε:Θέλει να την πάρουν πίσω;pilotos έγραψε:Γιατί δίνουν χορηγία σε ένα αναξιόπιστο πρωτάθλημα ουσιαστικάpaok87 έγραψε:Τι ρωτησε;
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχει ρίγες κάτω κάτωT.H.E.O.S έγραψε:οντως πισω ειναι φουλ μαυριλλα η ασπρομαυρη....κριμα
Αφού δε θα πάρεις, δε σου άρεσανAthens έγραψε:τιμες δεν αναφερθηκαν πουθενα?