Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

κάποιες σελίδες πριν διάβασα: "να αφήσουμε τους επαγγελματίες να κάνουν τη δουλειά τους". Ακόμα γελάω, να είσαι καλά φιλαράκι. Να υποθέσω ότι δε ζεις στην Ελλάδα και δει στη Θεσσαλονίκη. Άκου επαγγελματίες, άκου να αφήσουμε, έχω πεθάνει σου λέω...
Ξέχασες να γράψεις να υπακούσουμε στις επιταγές της διοίκησης και να κρίνουμε μετά το τέλος του πλάνου, ΠΑΟΚ είσαι ρε τι πλάνο και αεροπλάνο, προσγειωθείτε εεεε

Αμπαλαέο μες το μυαλοοοοοοο. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από sidpanos »

LoverBoy έγραψε:Ποιοι είναι οι νόμοι οτι πρέπει να λιβανίζουμε με προσωπολατρίες, δε σε είδα τόσο ευαίσθητο σε προσωπολατρίες... Για τον Τεό και τον ΑΣ κάνατε ΜΟΚΟ... Τώρα μας λέτε οτι πρέπει να ποστάρουμε μόνο θετικά για τον Σαρδέλα...
είπα και γω δεν τον πάω τον σάντος...βλέπεις να σβήνει κανένας το μνμ μου?
οχι προφανώς γιατί το γράφω κόσμια...
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από 8emis4 »

μεταξύ μας, κι επειδή είσαι και μοδερατορας! ;)

σίγουρα καλο θα είναι να υπάρχουν κανόνες και να τηρούνται, γιατί αλλιώς κουβέντα δε θα γίνεται. Ωστόσο νομίζω ότι θα πρέπει οι "διαφωνούντες" να "προστατεύονται" λιγάκι παραπάνω κι όχι να λοιδωρούνται ή μάλιστα να τιμωρούνται! Δέχονται κατά ριπάς τόσα "φιλικά πυρά" όταν εκφράζουν κάτι διαφορετικό!
Τέλος πάντων, συνεχίζουμε με Santos ως το τέλος μιας ακόμη μεταβατικής χρονιας (λυπάμαι φιλε DimisK!) και ταμείο στο τέλος. Ξέρει ο Ζήσης..
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από danirifle »

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Θ. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ !!!

Ο Θ. Παπάζογλου ανέφερε «Δεν ξεκίνησα καλά την αγωνιστική περίοδο. Δεν άρεσαν και σε εμένα οι εμφανίσεις που πραγματοποιούσα στο ξεκίνημα. Νιώθω ότι δεν προσέφερα αυτά που μπορούσα. Κάπου όμως υπάρχει και μία δικαιολογία. Επί ενάμισι χρόνο δεν έπαιζακαθόλου. Αυτό έπαιξε ρόλο για εμένα. Μπήκα ξαφνικά στον αγώνα με τον Ηρακλή και πραγματικά δεν ήξερα που πατούσα. Ήταν κάτι απότομο για εμένα. Αλλά αυτός δενήταν ο πραγματικός Παπάζογλου. Πιστεύω ότι από εδώ και πέρα όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο».

«Νομίζω ότι ήμασταν άτυχοι σε πολλά παιχνίδια. Πραγματικά θεωρώ ότι στις πιο πολλές αναμετρήσειςήμασταν καλύτεροι των αντιπάλων αλλά δεν καταφέρναμε να κερδίσουμε. Πιστεύω ότι η βαθμολογία στο πρωτάθλημα μας αδικεί. Είμαι όμως αισιόδοξος ότι θα ανακάμψουμε και θα φθάσουμε πολύ ψηλότερα στην συνέχεια του πρωταθλήματος».

Ο Θανάσης Παπάζογλου ρωτήθηκε και για τον Φερνάντο Σάντος,για την δουλειά του και πόσο τον βοηθάει: «Τι να πούμε για τον κ. Σάντος. Τηνπροπονητική του αξία την ξέρουμε όλοι. Μαζί του δουλεύουμε ιδιαίτερα, η κάθε προπόνηση είναι διαφορετική και πρέπει να πω ότι επιμένει ιδιαίτερα καιμεμονωμένα σε κάθε παίκτη ξεχωριστά. Όλα αυτά γίνονται σε πολύ καλό κλίμα. Καιαυτό βοηθάει στην επιτυχία μιας ομάδας».

Η επόμενη ερώτηση αφορούσε και την διοίκηση της ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. το πώς βοηθάει και πως συμπαραστέκεται στους παίκτες της ομάδας τόσο ο Θ. Ζαγοράκης παλιότερα όσο και ο Ζήσης Βρύζας τώρα. Ο Παπάζογλου μίλησε και για τον εαυτό του: «Δεν μπορώ να έχω κανένα παράπονο. Πρόκειται για ανθρώπους που αρχικά με πίστεψαν και στην συνέχεια με βοηθούν σε ότι χρειαστώ.Γι’ αυτό και εγώ θέλω να ανταποδώσω μέσα στο γήπεδο την αγάπη τους και την στηριξή τους».

Τέλος ο Έλληνας επιθετικός παραδέχθηκε όσον αφορά την πορεία του Δικεφάλου στο κύπελλο: «Το κύπελλο είναι ένας από τους βασικούς μας στόχους».

«Είχα κανονισμένο από τους προηγούμενους αγώνες να πανηγυρίσω ένα γκολ μέσα στην Τούμπα και φυσικά στην θύρα 4. Ελπίζω ότι θα γίνει σύντομα και αυτό».

Μιλώντας για την αίσθηση της Τούμπας, τόνισε: «Είναι τρομερή η ατμόσφαιρα με τον ιδιαίτερα εκδηλωτικό κόσμο του ΠΑΟΚ. Είναι άλλη η αίσθηση, ένιωσα δέος αντικρίζοντας 30.000 την πρώτη φορά».

Τέλος, συμπλήρωσε για την προσωπική του επαφή με τον κόσμο έξω από το γήπεδο: «Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους γιατί και πριν από αυτό τοπαιχνίδι με στήριζαν, μου έλεγαν να κάνω υπομονή και μου έλεγαν ότι θα έρθουν τα γκολ…».

http://ultraspaok.gr/index.php?option=c ... 0&Itemid=9

μμμ την αξία του την ξέρουν όλοι οι παίκτες και την έχουν δεδομένη... εμείς την ξέρουμε?
και δουλεύουν και μεμονωμένα με παίκτες??? περίεργο
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από shark4 »

Οπως γνωριζεται ειμαι υπερμαχος των ΣΤΑΘΕΡΩΝ διοικητικων και τεχνικων σχηματων σε μια ομαδα. Παραλληλα - και αυτο ειναι προσωπικη γνωμη- εκτιμω τον Σαντος γιατι τον θεωρω εναν απο τους πιο καταξιωμενους και κατηρτησμενους προπονητες που εχουν περασει απο τον ΠΑΟΚ τα τελευταια 10 ( για να μην πω παραπανω ) χρονια.
Απο εκει και περα παρακολουθω μια ανευ προηγουμενου επιθεση τις τελευταιες ημερες και με δεδομενο μαλιστα το θετικο αποτελεσμα στην Κρητη.
Διαβαζω πραγματα οπως " στο Α' ημιχρονο δεν ηταν καλος αλλα μετα διορθωθηκε " , " δεν εριξε η ομαδα 3 γκολ" , " φοβηθηκε λες και επαιζε με την Ρεαλ" , " δεν καναμε πολλες ευκαιριες " , " το γκολ του Σακη ηταν καθαρα θεμα τυχης " κ.ο.κ.
Μεχρι και κριτικη του ασκηθηκε , λογω της συγκρισης με τον Πανσερραικο , τον εργοτελη και τον Θρασυβουλο. Και ολα αυτα την στιγμη που φυγαμε απο την Κρητη με την προκριση και την στιγμη που σε αλλα παιχνιδια εγινε της πουτ@@@@ς το μαγκαλι και εμειναν εξω ( 'η παραλιγο να μεινουν ) αλλες θεωρητικα μεγαλες ομαδες.
Δεν λεω οτι παιζουμε και το πιο " φαντεζι " ποδοσφαιρο, ουτε οτι θα ξαναδουμε το παιχνιδι της ομαδας του' 70. Αλλα οπως και να το κανουμε εναν τροπο παιχνιδιου , μια φιλοσοφια αν θελετε , το εχει 'η τουλαχιστον προσπαθει να την περασει. Με παιχτες δικης του επιλογης και με εναν τροπο παιχνιδιου ,που σιγουρα μπορει να μην ειναι και ο πιο θεαματικος , αλλα που τις περισσοτερες φορες φερνει αποτελεσματα. Και παντοτε ντομπρος και ξεκαθαρος αναλαμβανοντας τις ευθυνες του. ( Γι'αυτο που λεω καντε μια αντιδιαστολη με τις δηλωσεις του " πριγκηπα" μετα το παιχνιδι της ομαδας του )
Και ολα αυτα τα εγραψα με αφορμη τις δηλωσεις του Παπαζογλου. Κατι που σημαινει οτι οι παιχτες - που ειναι και οι ΑΜΕΣΑ εμπλεκομενοι - κατι περισσοτερο θα ξερουν.
Ουτως 'η αλλως "ο Μαιος μας ερχεται εμπρος βημα ταχυ" και εκει θα κριθει απο την διοικηση το εργο αυτου του ανθρωπου και το αν θα του ανανεωθει η συνεργασια.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από teod1980 »

danirifle έγραψε:
Τέλος, συμπλήρωσε για την προσωπική του επαφή με τον κόσμο έξω από το γήπεδο: «Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους γιατί και πριν από αυτό τοπαιχνίδι με στήριζαν, μου έλεγαν να κάνω υπομονή και μου έλεγαν ότι θα έρθουν τα γκολ…».

Που να διάβαζες και τα γραφόμενα στο φόρουμ του ΠΑΟΚμανια. Εκεί να έβλεπες στήριξη Θανασάκη...
Ευτυχώς που τα ράδια και το ιντερνετ δεν αντικατοπτρίζουν το λαό του ΠΑΟΚ....

Ελπίζω το ίδιο να συμβαίνει και με το Σάντος
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από eorptol »

στο ιντερνετ η πραγματικοτητα ειναι πολλες φορες εικονικη .......Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ......
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

8emis4 έγραψε:μεταξύ μας, κι επειδή είσαι και μοδερατορας! ;)

σίγουρα καλο θα είναι να υπάρχουν κανόνες και να τηρούνται, γιατί αλλιώς κουβέντα δε θα γίνεται. Ωστόσο νομίζω ότι θα πρέπει οι "διαφωνούντες" να "προστατεύονται" λιγάκι παραπάνω κι όχι να λοιδορούνται ή μάλιστα να τιμωρούνται! Δέχονται κατά ριπάς τόσα "φιλικά πυρά" όταν εκφράζουν κάτι διαφορετικό!
Τέλος πάντων, συνεχίζουμε με Santos ως το τέλος μιας ακόμη μεταβατικής χρονιας (λυπάμαι φιλε DimisK!) και ταμείο στο τέλος. Ξέρει ο Ζήσης..
Αλήθεια Θέμη?
Αυτό παρατηρείς εσύ για 4η συνεχόμενη μέρα?
Γιατί άλλα βλέπω.
Παρατηρώ κάποιοι να γράφουν ΥΠΕΡ Σάντος με 1002 επιχειρήματα και αποδείξεις και άρθρα και παίχτες και διοικούντες που να μιλάνε για τον κύριο που έχεις προπονητή στην ομάδα σου.

Και παρατηρώ ξαφνικά όσοι είναι ΚΑΤΑ Σάντος να μπαίνουν και να γράφουν με την απόλυτη ισοπεδωτική άποψη να φύγει γιατί είναι ΧΕΣΤΗΣ ΚΑΡΠΟΥΖΑΣ ΦΟΒΗΤΣΙΑΡΗΣ και ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ κάτι διαφορετικό κάτι καινούργιο κάτι βρε παιδάκι μου.
ΖΙΠ ΝΟΥΛΑ ΖΙΡΟ.

Γνώμη τους σίγουρα.Αλλά υπάρχει και η γνώμη και των άλλων που διαφέρει και λένε τα δικά τους.
Αν κάποιος πει κάτι ΥΠΕΡ Σάντος τότε ακούμε κραυγές του στυλ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.

Γιατί δεν κάνει ή ποια λύση ακόμα υπάρχει στην υπάρχουσα κατάσταση δεν έχουμε ακούσει.
Απλά τέλος δεν κάνει έτσι αξιωματικά βρε παιδάκι μου πως το λένε δεν κάνει!
Πως να στο εξηγήσω?
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.

Μόνο μερικοί μίλησαν και κάνανε συγκρίσεις με Άγγελους με Μπάγιεβιτς και άλλους προπονητές και παρακολουθήσαμε τι έγινε στις ομάδες τους στο κύπελλο.
Επιχείρημα που έπεσε και αυτό μέχρι το επόμενο.
Κριτήριο λοιπόν φυγής του Σάντος είναι και ο Μπάγιεβιτς και το τι έκανε ο Ολυμπιακός ο Παναθηναικός και ο Εργοτέλης ή ο Πανσερραικός ή η Καβάλα.
Τι άλλο θα ακούσουμε?
Κριτήριο μοναδικό είναι η κρίση του καθενός για το ποιον παίχτη πρέπει να βάλει και ποιον να βγάλει και πότε να το κάνει αυτό.
Στην δε 11άδα πρέπει να βάλει ο κάθε προπονητής τον παίχτη που θέλει ο καθένας.


Υπάρχει μια εμπάθεια απο κάποιους και καμία προσωπολατρία απο κανέναν που το έχει ξεκαθαρίσει εδώ μέσα τουλάχιστον απο τους ΥΠΕΡ Σάντος.

3η χρονιά και ΗΡΕΜΙΑ η ομάδα δεν έχει γιατί είτε ονειρεύεστε τον Άγγελο είτε τον Φατίχ Τερίμ είτε τον Μπάγιεβιτς είτε τον Κωστίκο είτε τον Μουρίνιο.
Όταν θα έρθει ένας απο τους παραπάνω το συζητάμε το θέμα.
Ερωτώ υπάρχει πουθενά κάτι να άκουσε κανείς για τους παραπάνω ή κάποιον άλλον?

Εκτός αν ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ οι προσωπολάτρες και έχετε κολλήσει σε κάποια πρόσωπα.
Μέσα στους ΥΠΕΡ ΣΑΝΤΟΣ εως το 2121 συμβόλαιο είμαι κει εγώ.
Αν φύγει όμως το καλοκαιράκι πολύ πιθανό το ξαναλέω.
Στα @@ μας ξέρει ο Βρύζας.

Λέει ο άλλος δεν παίρνει ντέρμπι.
Του απαντάς κάποτε έπαιρνες ντέρμπι αλλά δεν κέρδιζες άλλους αντιπάλους μικρότερους θεωρητικά γιατί τα πράγματα έχουν αλλάξει στο ποδόσφαιρο τι να κάνουμε τώρα?
Απάντηση
ΝΑΙ αλλά δεν παίρνουμε ντέρμπι.
Πες μου εσύ τώρα τι συζήτηση θέλεις να κάνουμε τώρα ή που θα καταλήξει μετά?


Και σου απαντάει για νοοτροπίες και φοβίες και απλά δεν κάνει!
Αυτό είναι το πόρισμα τελικό δεν κάνει ρε.

Και στο ξαναλέω.
Ας δεχτούμε το ότι δεν κάνει.
Πας στον Βρυζάκο και του λες ξέρεις κύριε Βρυζάκο.
Ο Σάντος δεν κάνει.
Και ας κρίνει μετά ο ίδιος ο Βρυζάκος.
Ας πάει να τον διαολοστείλει λες και έχουμε όρεξη να μαλώνουμε για τον Σάντος!
Ποιος είναι αυτός ρε ο Σάντος?
Ο ΠΑΟΚ είναι ο Σάντος?



Όσο για την τιμωρία του φίλου Όργουελ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ έχει φάει 1 εβδομάδα για άλλους λόγους που δεν έχουν να κάνουν με το θέμα Σάντος αλλά ακριβώς για τον λόγο του ότι μέλη λοιδορούνται με συμπεριφορές παράξενες όπως είπες.
Και έχει φάει μόνο 1 εβδομάδα.
Τρελίτσα όμως ειρωνείες και ύβρεις δεν υπάρχει πλεον η περίπτωση να περάσει πουθενά.
Πως τυγχάνει αυτές οι συμπεριφορές να είναι απο αυτούς που γουστάρουν να φύγει επίμονα δεν το καταλαβαίνω αυτό το μένος.
Αν υπήρχε πρόβλημα για τον Σάντος θα σβήναμε όλα τα ποστ που μιλάνε για χέστες και τέλος δεν χρειάζεται το μπαν.

Τα συμπεράσματα σας για το ότι σας κυνηγάω κιόλας για να μην μιλάτε για τον Σάντος ενώ έχετε γεμίσει όλα τα τόπικ σχετικά με την ομάδα λέγοντας να φύγει μπούλο και όλα τα πανέμορφα για κάποιον που ανήκει στην ομάδα και τον σέβονται άπαντες είναι ανάξια σχολιασμού εκ μέρους μου.
Όμως τα αφήνω όπως βλέπεις τίποτα δεν έχει σβηστεί μπορείς να πας να τα δεις παντού ακόμα υπάρχουν.

Κάποιοι θα συμφωνήσουν μαζί σου και κάποιοι μπορεί και έντονα να διαφωνήσουν.
Και αυτό το αντιλαμβάνεσαι καθημερινά.

Το ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑ ΜΑΣ και το ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΚΑ ΜΑΣ επίσης απεβίωσε.
Τουλάχιστον εδώ μέσα σε αυτό το φόρουμ.
Ή συζητάμε και μιλάμε με λογική ή κραυγάζουμε μόνο.
Για το πρώτο μπορείς άνετα να το πράξεις για το δεύτερο μπορώ να συστήσω κάποια άλλα φόρουμ.

Άλλο διαφωνώ άλλο κράζω
άλλο στηρίζω άλλο είμαι προσωπολάτρης.

Μην τα μπερδεύουμε δεν θα βγάλουμε άκρη.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από lefis »

Εγώ πάντως δεν έχω ακουσει/διαβάσει/δεί κάποιον να λέει ότι αν φύφει ο σάντος δεν θα ξαναπατήσει στο γήπεδο θα κάψει το διαρκείας του ή θα το πουλήσει.το αντίθετο όμως το έχω δεί.προσωπολατρεία υπέρ του σάντος δεν έχω δει.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

lefi για μένα και οι 2 περιπτώσεις είναι ... για κλάμματα! ΠΑΟΚ ήμουν και πριν τον Σάντος και ΠΑΟΚ θα μαι και μετά τον Σάντος... και τον χ Σάντος! Το ν ακούω κάποιον να λέει δε θα ξαναπατήσει γήπεδο με (ή χωρίς) τον Σάντος μου φαίνεται απλώς τραγικό... ;)
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από DimisK »

Πολύ σωστά...

Κι εγώ ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν ότι με τον Σάντος δεν θα φτάσουμε εκεί που ονειρευόμαστε, αλλά θα τον στηρίξω όσο και όπως μπορώ μέχρι το τέλος της σεζόν. Όταν κάνουμε ταμείο τότε, θα δούμε...

Το κράξιμο δεν ευνοεί την ομάδα μας. Η σωστή κριτική, ναι.

Είδατε τα χάλια της αεκ...
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από lefis »

δεν μπορω παρά να συμφωνήσω και με τους 2 σας.ΠΑΟΚ είμαστε με ή χωρίς σάντος, με η χωρίς ζαγοράκη κλπ κλπ.κανένας δεν είπε να μην γίνεται κριτική. αλλά αυτό που γίνεται απο πολλούς με τον σάντος κοντεύει να φτάσει στα επίπεδα της εμπάθειας. αυτούς εννοούσε και ο πρώην πρόεδρος όταν έλεγε "όποιος δεν μπορεί να βλέπει τα μούτρα του ας κατσει σπίτι του". μίλησε για τα μούτρα του και όχι για το ποδόσφαιρο που εμφανίζει η ομάδα ή οτιδήποτε αγωνιστικό. αυτός που δεν μπορεί να βλέπει τα μούτρα του σημαίνει ότι ούτε κάν τον αγγίζει το θέαμα που προσφέρει η ομάδα. απλά έχει πρόβλημα με το πρόσωπο.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Sera4 »

και οσοι λενε για τις ηττες με το ποκ εχουν καποιο δικιο λεμε...αλλα μπορει να μου πει κανεις ποσο καιρο εχουμε να χασουμε απο ομαδα πλην ποκ στο πρωταθλημα και στο κυπελλο???περυσι αν θυμαμαι καλα δεν ειχαμε ουτε μια ηττα και φετος συνεχιζεται αυτο...ουτε αυτο ειναι αξιο αναφορας ή παντα τους αλλους τους παιζαμε στα δαχτυλα???καλο ειναι να αναφερουμε ολα τα δεδομενα ετσι ξεχωριζει η εμπαθεια απο την κριτικη...δεν μας νοιαζει ο σαντος ο ΠΑΟΚ μας νοιαζει και αυτη τη στιγμη ειναι κομματι του οποτε δεν ειναι δυνατον να αναφερομαστε ετσι στο προσωπο του...η κριτικη ειναι παντα δεκτη αλλα απο καποιο σημειο και μετα αλλαζει το νοημα...
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από 8emis4 »

gash04 έγραψε: Αλήθεια Θέμη?
........
Φιλε gash, η απάντηση μου εδώ, για να μη συνεχίζω τα off topic.
http://paokmania.gr/forum/viewtopic.php ... &start=300
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από teod1980 »

Πολύ σωστά....
Για να φτάσεις 1-2 πρέπει πρώτα να εδραιωθείς στην 4-3 θέση και μετά να κυνηγήσεις το παραπάνω αφού θα είσαι και βιώσιμος οικονομικά. Και δεν εννοώ μόνο για την κάθε χρονιά ξεχωριστά αλλά στο σύνολο (34 εκ χρέη)
Οπότε ο κ. Σάντος κινείται σε αυτό το μοτίβο...Πολύ σωστά κατά την άποψη μου...
Κατα τα άλλα η διαχείρισή του στο ρόστερ είναι πολύ σωστή.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”