Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Franky
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Franky »

Εντάξει, δίνεις εξηγήσεις σε κάποιον basketikos4.

Και κριτική στη Διοίκηση της ΚΑΕ να έκανες, δεν κατάλαβα, απαγορεύεται?
These users thanked the author Franky for the post (total 3):
Dimitrisou, nunies4, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7901
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από DimitrisS »

Η αληθεια ειναι οτι ολο αυτο το διαστημα ακουγονται παρα πολλα ονοματα για την ομαδα και μεσα σε αυτα ηταν (και είναι;) ονοματα τυπου Σιλντς, τυπου Κλαιμπερν, τυπου Χεζονια και οχι μονο απο δημοσιογραφους και insiders εντος ελλαδος αλλα και απο εξωτερικο. Η ομαδα δεν βγηκε να διαψευσει τιποτα, πιθανοτατα θα πω εγω γιατι οντως χτυπησε τις πορτες των μανατζερ τετοιων ονοματων.

Το ζητημα ομως ειναι οτι οταν βγαινουν τετοια ονοματα ακομα κι αν προσπαθεις να τους φερεις, εφοσον βλεπεις οτι οι αθλητες αυτοι ακομα μπορουν να παρουν το συμβολαιο που τους δινεις κι εσυ, αλλα σε επιπεδο Ευρωλιγκας, βγαινεις και το διαψευδεις οπως σωστα εκανε θα πω η ΚΑΕ Αρης.

Απλα και ομορφα. Γιατι οταν αφηνεις ολα αυτα τα ονοματα να παιζουν και δεν λες κουβεντα, οταν θα ερθει ο χ,ψ καλος παικτης και στο επιπεδο που πρεπει για την ομαδα που στηνουμε και θελουμε να εχουμε, θα φανει.....Κακλαμανακης.

Αυτη ειναι η οπτικη μου.
These users thanked the author DimitrisS for the post (total 2):
freemind, katafraktos
tzim01
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από tzim01 »

το εμεις θα μιλαμε με πραξεις ηταν πολυ ωραιο αλλα και το να μιλαμε και να κοιταμε στα ματια τον κοσμο ακομα πιο σωστο και παντελονατο

το θεμα επικοινωνιας δεν ειναι απλα κατω απο την βαση αλλα στα ταρτατα

φυσικα και αυτο το διαστημα δημοσιογραφοι μιλαγαν και με κομματι υπερνθουσιαμου τους αλλα προφανως λαμβαναν και πληροφοριες,για τους ιν και αουτ σαιντερς δεν καταναλώνω ουτε σαλιο ,ακομα αν ειναι και εδω μεσα.

οταν σε νοιαζει ο κοσμος σου και το προιον σου και και και βγαινεις αναλυεις το πλανο και οποιο και αν ειναι το αποδεχεται η οχι ο κοσμος,διοχετευθηκαν πληροφοριες σε δημοσιογραφους για μπατζετ 10.12,15 εκατομυριων ακομα και χωρις ευρωλιγκα

το αποτελεσμα υπερκοστολογημενη ομαδα που ακομα και αν φτασει με το ζορι τα 10 χαρτια μπατζετ η πραγματικη της αξια θα ειναι γυρω στα 6 με 7,αντε πες οι περισσοτερες ομαδες πλεον στο μπασκετ το κανουν αυτο,τεθηκαν στοχοι που δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν και εμειναν ψηλα χωρις λογο μονο και μονο για λαικη καταλωση

το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο.

η ομαδα καθαρα μπασκετικα και χωρις ιχνος οπαδικων παροπιδων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΒΟΡΙ για το γιουροκαπ οπως και αν κλεισει το ροστερ με τις εναπομένοντες κινησεις,το να μην εισαι φαβορι και να εισαι κοντα δεν ειναι κακο ισα ισα προσωπικα μου αρεσει να μην με πιστευουν και να τους την κανω ,πρεπει ολα να φιλτραρονται για το ποιον λογο λεγονται ,οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Equalizer την Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: EDITED: Προσοχή τι γράφουμε!
Gregk19262000
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Gregk19262000 »

TsantiridisG έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:20
Maurice_Escargot έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:41 Απο αυτονομα ατομα δημοσιογραφοι η μη, δυο εχουν βγει να πουν δημοσια οτι πηραν πληροφορια απο ατομο/α κοντα η μεσα στην ομαδα. Ο Κλειτος κι ο Ρετρο. Και δεν εχω κανενα προβλημα η ενσταση που τα ειπαν ακομη κι εαν ο δευτερος εχει μαλλον πολυ λαθος πληροφοριες (Φοστερ λελ) και μια ταση να θελει να αβανταρει τις καταστασεις περισσοτερο απο οσο εχουν δωθει δικαιωματα.

Οι 24/today/inpaok/forza/grpoint κλπ βγαζουν τα ιδια και τα ιδια σχεδον κοπι-πειστ και για τους 2ους περισσοτερο γλυψιμο το μεταφραζω παρα... διαρροες και τα σχετικα.

Οι Αθηναιοι κανουν το δικο τους κομματι αυτονομα.

Οι ξενοι χαραζουν μια γραμμη καπου αναμεσα στους Αθηναιους και τους δικους μας. Φετος εχουμε πολλες περιπτωσεις... ΠΑΟΚ.
Μπεσικτας, Τραμπζονσπορ, Μπαχτσεσεχιρ, Αρης, Χαποελ Ιερουσαλημ, ομαδες που ξεπεταγονται με αναγεννησεις, προθυμες να γινουν franchise. Ενω εμεις βγηκαμε στο προσκηνιο πρωτοι, το μομεντουμ μας εχει ξεφτυσει.

Το επικοινωνιακο ως ευθυνη της δικης μας ΚΑΕ ξεκινησε απο τις πρωτες ημερες. Ποιες πρωτες? Πριν καν ερθουν - λογια Βεζυρτζη τον Νοεμβριο του 2025. 'Εχω τρεις παικτες κλεισμενους στην τσεπη μου ετοιμοι να ερθουν' εως και το "αν οχι φετος, απο του χρονου σιγουρα Ευρωλιγκα ο ΠΑΟΚ" Απο τοτε, δεν εχει καλυτερευσει το πραγμα κι ο καθενας μπορει να κανει παρτυ με προσδοκιες, πηχεις, αερολογιες.
Να σαι καλά φίλε γιατί θα ξεχάσουμε κ αυτά που ζήσαμε . Κ όχι, δεν εννοεί κανείς τον Pilouri. Προσωπικά εγώ κ σταματάω το quote εννοώ τον Ρετρό που του έκανα κ κριτική για αυτά που έκανε κ με έκανε μπλοκ λες κ είναι παιδάκι. Που έβγαζε τις ημέρες … Χεζονια για βόμβες κ αεροδρόμια. Για το 24 today που δεν σταμάτησαν να ταΐζουν σανό κ τώρα συνεχίζουν άλλοι
Τώρα, για τα αγωνιστικά κ τους δίπλα . Θα ξαναγράψω αυτά που γράφω ανά 2 σελιδες κ όποιος θέλει , καταλαβαινει. Δεν είναι απλό θέμα που έπαιζε κάποιος αλλά τι έκανε εκεί που έπαιζε, κ τι ρόλο είχε. Στον μόνο που υπερτερούμε είναι στον Καλαθη που είναι μια κατηγορία μόνος του. Κ όχι ο Αλαξανδερ δεν είναι καλύτερος του Μπιρτς. ΑΚΟΜΑ! Αλλά κανείς δεν ξέρει αν ο Μπιρτς θα είναι ο πρώτος τους … Αν είναι ο δεύτερος ψηλός τους , τότε πρέπει να κάνουμε ξανά σύγκριση.

Κ όπως είχα ξαναγράψει, δεν είναι θέμα χρημάτων (όλοι έχουν σε αυτό το επίπεδο) αλλά επιλογών κ στυλ παιχνιδιού. Ο Τρινκο φαίνεται να πηγαίνει σε μια όχι τόσο αθλητική ομάδα. Για το σύγχρονο μπάσκετ κ τον ανταγωνισμό . Μάλλον θα πάμε για χαμηλότερες κατοχές από ό,τι κάνουν οι σύγχρονες ομάδες. Εχει μανιασει η γλώσσα μ να λέει ότι αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Δεν υπάρχει ένας δρόμος μόνο για την αποτυχία κ συνεχίζω να πιστεύω ότι έχουμε πολύ καλή ομάδα και ναι, τρελάθηκα με ΜακΚισικ γιατί δεν κολλούσε πουθενά . Λογικά θα πάνε για κάτι καλό στο 3 . Αλλά δεν παύει να είναι στην Ελλάδα η 4η μέχρι στιγμής σε αθλητικότητα. Μπορεί όμως να θέλει να φτιάξει κάτι πιο αμυντικό με πολύ iso από Φοστερ και Ταίρι (φαντάζομαι κ το 3 που θα έρθει) κ από κει κ πέρα ξύλο στην άμυνα . Κ δε θα καθησω να κάνω ανάλυση των δίπλα αλλά όποιος θέλει πραγματικά να δει, βλέπει. Παρόλα αυτά, τι θα βγει στο παρκέ κανείς δεν το ξέρει

Αλλα αυτά είναι τα αγωνιστικά. Τα εξωαγωνιστικά είναι αυτά που τρέλαναν πολλούς κ εμένα προσωπικά. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω το όφελος όλης αυτής της καταιγίδας κ της πλήρης απουσίας ενημέρωσης για πλάνο, επενδυτικό πλάνο , στοχοθεσία , χρέη . Γιατί ναι, αυτήν την στιγμή η ΚΑΕ έχει χρέη ακόμα. Σε κακούς ανθρώπους; Να σε πω εγώ , χείριστους που θέλουν το κακό της ομάδας. Που δεν ισχύει αλλά πες ναι. Ε , ρε φίλε δεν είναι απλή ιδιωτική υπόθεση. Είναι η ομάδα μας. Κάποιος ας ενημερώσει. Θα περιμένω τώρα από το Ραπτόπουλο να δω αν τα βρήκαν ;
Χρέη;Ποια χρέη έχει η ομάδα φίλε λάθος κάνεις ενημερώσου πιο σωστά
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από palok »

ποιός έγραφε οτι θα πάρουμε περίπατο το γιούροκαπ όταν δεν ήξερες καν ποιες ομάδες θα συμμετέχουν? και δεν ξέραν και τα ρόστερ.
basketikos4
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από basketikos4 »

Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:20 Εντάξει, δίνεις εξηγήσεις σε κάποιον basketikos4.

Και κριτική στη Διοίκηση της ΚΑΕ να έκανες, δεν κατάλαβα, απαγορεύεται?
Επιβαλλονται οχι απαγορευονται. Το θεμα ειναι που κολλαει τι λεει ο πιλουρις και ο ρετρο με την καε.
tzim01 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:27 οταν σε νοιαζει ο κοσμος σου και το προιον σου και και και βγαινεις αναλυεις το πλανο και οποιο και αν ειναι το αποδεχεται η οχι ο κοσμος,διοχετευθηκαν πληροφοριες σε δημοσιογραφους για μπατζετ 10.12,15 εκατομυριων ακομα και χωρις ευρωλιγκα

το αποτελεσμα υπερκοστολογημενη ομαδα που ακομα και αν φτασει με το ζορι τα 10 χαρτια μπατζετ η πραγματικη της αξια θα ειναι γυρω στα 6 με 7,αντε πες οι περισσοτερες ομαδες πλεον στο μπασκετ το κανουν αυτο,τεθηκαν στοχοι που δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν και εμειναν ψηλα χωρις λογο μονο και μονο για λαικη καταλωση

το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο.

η ομαδα καθαρα μπασκετικα και χωρις ιχνος οπαδικων παροπιδων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΒΟΡΙ για το γιουροκαπ οπως και αν κλεισει το ροστερ με τις εναπομένοντες κινησεις,το να μην εισαι φαβορι και να εισαι κοντα δεν ειναι κακο ισα ισα προσωπικα μου αρεσει να μην με πιστευουν και να τους την κανω ,πρεπει ολα να φιλτραρονται για το ποιον λογο λεγονται ,οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ
Ποιοι στοχοι δεν μπορεσαν να πραγματοποιηθουν?
Υπερκοστολογημενη απο που ακριβως?
"το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο." Ποτε εγινε αυτο? ποιες αποδειξεις και ποτε αρχισαν να μαλλον τον κοσμο?
"οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ" Ποιοι το ελεγαν που και ποτε?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Equalizer την Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: EDITED: Προσοχή τι γράφουμε!
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19184
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από nunies4 »

palok έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:39 ποιός έγραφε οτι θα πάρουμε περίπατο το γιούροκαπ όταν δεν ήξερες καν ποιες ομάδες θα συμμετέχουν? και δεν ξέραν και τα ρόστερ.
Συγνωμη αλλα οταν ολους τους προηγουμενους μηνες ακουγαμε οτι ημασταν φαβορι μαζι με Μπεσικτας για Γιουρολιγκ, διαφορετικα θα κανουμε την αγγαρεια να παμε να παιξουμε μια σεζον Γιουροκαπ ωστε να μπουμε μεσω κακακτησης, τι ακριβως περιμενες απο τον κοσμο να καταλαβει;
Μονο που δεν θα τους κανουμε την χαρη να ξεπεσουμε να συμμετασχουμε για μια χρονια Γιουροκαπ δεν διαβασαμε...
These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
Franky, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από palok »

τους προηγούμενους μήνες ποιούς παίκτες είχαμε?
Franky
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Franky »

"Δεν είναι Φαβορί για Eurocup". "Δεν θα πάρει το EuroCup την πρώτη σεζόν". Έπεσε ο πήχης απότομα.

Eντάξει σε 1 μήνα θα γράφετε, "δεν είναι κακό να βγεί 5η η ομάδα στο Πρωτάθλημα", "δεν πειράζει να μας κερδίσουν τα Κύθηρα".

Αυτό δεν είναι καν αναδίπλωση, μιλάμε για άτακτη υποχώρηση με τις τρομπέτες να παίζουν το ρυθμό της υποχώρησης :mrgreen: .

Τέλος πάντων, στον πραγματικό κόσμο, περιμένουμε κανα 2 ΝΒΑers για να κλείσει το ρόστερ, και φυσικά νέα για τις υποδομές (που θα παίζει η ομάδα) και το εμπορικό κομμάτι (χορηγούς κλπ).
tzim01
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από tzim01 »

basketikos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:43
Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:20 Εντάξει, δίνεις εξηγήσεις σε κάποιον basketikos4.

Και κριτική στη Διοίκηση της ΚΑΕ να έκανες, δεν κατάλαβα, απαγορεύεται?
Επιβαλλονται οχι απαγορευονται. Το θεμα ειναι που κολλαει τι λεει ο πιλουρις και ο ρετρο με την καε.
Εσεις λετε οτι τους πληρωνει η καε να γραφουν οτι παιρνουμε τον λεμπρον, εγω λεω οτι ειναι αστειο και μονο στη σκεψη
tzim01 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:27 οταν σε νοιαζει ο κοσμος σου και το προιον σου και και και βγαινεις αναλυεις το πλανο και οποιο και αν ειναι το αποδεχεται η οχι ο κοσμος,διοχετευθηκαν πληροφοριες σε δημοσιογραφους για μπατζετ 10.12,15 εκατομυριων ακομα και χωρις ευρωλιγκα

το αποτελεσμα υπερκοστολογημενη ομαδα που ακομα και αν φτασει με το ζορι τα 10 χαρτια μπατζετ η πραγματικη της αξια θα ειναι γυρω στα 6 με 7,αντε πες οι περισσοτερες ομαδες πλεον στο μπασκετ το κανουν αυτο,τεθηκαν στοχοι που δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν και εμειναν ψηλα χωρις λογο μονο και μονο για λαικη καταλωση

το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο.

η ομαδα καθαρα μπασκετικα και χωρις ιχνος οπαδικων παροπιδων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΒΟΡΙ για το γιουροκαπ οπως και αν κλεισει το ροστερ με τις εναπομένοντες κινησεις,το να μην εισαι φαβορι και να εισαι κοντα δεν ειναι κακο ισα ισα προσωπικα μου αρεσει να μην με πιστευουν και να τους την κανω ,πρεπει ολα να φιλτραρονται για το ποιον λογο λεγονται ,οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ
Ποιοι στοχοι δεν μπορεσαν να πραγματοποιηθουν?
Υπερκοστολογημενη απο που ακριβως?
"το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο." Ποτε εγινε αυτο? ποιες αποδειξεις και ποτε αρχισαν να μαλλον τον κοσμο?
"οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ" Ποιοι το ελεγαν που και ποτε?
στοχοι που δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν = μεταγραφικοι που δεν εσβησαν ποτε απο την καε και με την ανοχη της ηταν σε δημοσιο διαλογο τα ονοματα παιχτων που δεν υπηρχε πιθανοτητα ουτε 5% να ερθουν χωρις ευρωλιγκα,ισως και η διοικηση παρασυρθηκε οτι με τα λεφτα μπορει να φερει οποιον θελει αλλα δεν ειναι ετσι και το λεγαμε εδω και καιρο

καθαρο προσωπικη αποψη ειναι το υπερκοστολογημενη ομαδα ,και αν για τους ελληνες ειναι λογικο για τους ξενους ειναι τελειος λαθος να δινεις χ2 και χ 3 τα λεφτα που επαιρναν αλλου.

λιγοι δημοσιογραφοι τα ειπαν,πλεον δεν αντεχουν ουτε τα παραπονα και ρωτανε ποιος σας τα ειπε αυτα ενω τα ελεγαν οι ιδιοι
xpek20
Δημοσιεύσεις: 452
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από xpek20 »

Εντάξει ωραίες αυτές οι αναλύσεις, αλλά θα είχαν νόημα να γινόντουσαν τον Ιούνιο του 27, μετά από μια αποτυχημένη χρονιά.
Τώρα έχουμε Ιούνιο 2026, οι μεταγραφές δεν έχουν κλείσει, φωτό από πρώτη προπόνηση δεν έχουμε δει καν, και υπάρχει και έστω 1% πιθανότητα να παίξουμε σε άλλη διοργάνωση.

Δεν χρειάζεται να τρωγόμαστε μεταξύ μας και να κάνουμε αναλύσεις επι αναλύσεων σε απολύτως θεωρητικό επίπεδο και με ανεπαρκή δεδομένα.
These users thanked the author xpek20 for the post:
Panx Romana
Franky
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Franky »

nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:51 Συγνωμη αλλα οταν ολους τους προηγουμενους μηνες ακουγαμε οτι ημασταν φαβορι μαζι με Μπεσικτας για Γιουρολιγκ, διαφορετικα θα κανουμε την αγγαρεια να παμε να παιξουμε μια σεζον Γιουροκαπ ωστε να μπουμε μεσω κακακτησης, τι ακριβως περιμενες απο τον κοσμο να καταλαβει;
Μονο που δεν θα τους κανουμε την χαρη να ξεπεσουμε να συμμετασχουμε για μια χρονια Γιουροκαπ δεν διαβασαμε...
:lol: :lol:

Θα παράκουσες φίλε.
basketikos4
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από basketikos4 »

nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:51 Συγνωμη αλλα οταν ολους τους προηγουμενους μηνες ακουγαμε οτι ημασταν φαβορι μαζι με Μπεσικτας για Γιουρολιγκ, διαφορετικα θα κανουμε την αγγαρεια να παμε να παιξουμε μια σεζον Γιουροκαπ ωστε να μπουμε μεσω κακακτησης, τι ακριβως περιμενες απο τον κοσμο να καταλαβει;
Μονο που δεν θα τους κανουμε την χαρη να ξεπεσουμε να συμμετασχουμε για μια χρονια Γιουροκαπ δεν διαβασαμε...
Που ειναι το ψεμα οτι ειμασταν φαβορι μαζι με την Μπεσικτας για γιουρολιγκ? Δεν το εγραφε αυτο ο καθε τυχαρπαστος αλλα ολες οι μεγαλες μπασκετικες σελιδες του εξωτερικου.
Επισης συμφωνα με τα γραφεια στοιχηματων ειμαστε μεσα στα 4 φαβορι για κατακτηση eurocup(και αυτο πριν καν τελειωσει η μεταγραφικη περιοδος). Αρα τι ακριβως ειναι ανακριβεια?
Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:54 Τέλος πάντων, στον πραγματικό κόσμο, περιμένουμε κανα 2 ΝΒΑers για να κλείσει το ρόστερ,
Eγω 5 nbaers περιμενω απο knicks. Χωρις δαχτυλιδι τι να τους κανω.
These users thanked the author basketikos4 for the post:
Panx Romana
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11255
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από palok »

Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:54 "Δεν είναι Φαβορί για Eurocup". "Δεν θα πάρει το EuroCup την πρώτη σεζόν". Έπεσε ο πήχης απότομα.
Eντάξει σε 1 μήνα θα γράφετε, "δεν είναι κακό να βγεί 5η η ομάδα στο Πρωτάθλημα", "δεν πειράζει να μας κερδίσουν τα Κύθηρα".
σε ποιούς αναφέρεσαι? γιατί γράφεις εδώ στο φόρουμ.
Άβαταρ μέλους
Special 4
Δημοσιεύσεις: 6618
Εγγραφή: Σάβ 08 Οκτ 2022, 21:00

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Special 4 »

Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:54 .... και φυσικά νέα για τις υποδομές (που θα παίζει η ομάδα) και το εμπορικό κομμάτι (χορηγούς κλπ).
Εγώ θυμάμαι πάντως τον Χατζόπουλο να κλείνει πολυετείς χορηγικές συμφωνίες σαν να μην υπάρχει αύριο, ενώ ήδη είχε εκδηλωθεί η πρόθεση αγοράς της ΚΑΕ από τον Μυστακίδη, δεσμεύοντας έτσι στην συμφωνία και την επόμενη Διοίκηση.

Φυσικά αν κλείνονταν τώρα οι συμφωνίες, άλλη εμπορική υπεραξία θα έπαιρναν οι χορηγικές συμφωνίες και αλλή ο ΠΑΟΚ του Χατζόπουλου με 600 χιλιάρικα μπάτζετ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”