Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εντάξει, δίνεις εξηγήσεις σε κάποιον basketikos4.
Και κριτική στη Διοίκηση της ΚΑΕ να έκανες, δεν κατάλαβα, απαγορεύεται?
Και κριτική στη Διοίκηση της ΚΑΕ να έκανες, δεν κατάλαβα, απαγορεύεται?
- These users thanked the author Franky for the post (total 3):
- Dimitrisou, nunies4, Unpsofable78
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Η αληθεια ειναι οτι ολο αυτο το διαστημα ακουγονται παρα πολλα ονοματα για την ομαδα και μεσα σε αυτα ηταν (και είναι;) ονοματα τυπου Σιλντς, τυπου Κλαιμπερν, τυπου Χεζονια και οχι μονο απο δημοσιογραφους και insiders εντος ελλαδος αλλα και απο εξωτερικο. Η ομαδα δεν βγηκε να διαψευσει τιποτα, πιθανοτατα θα πω εγω γιατι οντως χτυπησε τις πορτες των μανατζερ τετοιων ονοματων.
Το ζητημα ομως ειναι οτι οταν βγαινουν τετοια ονοματα ακομα κι αν προσπαθεις να τους φερεις, εφοσον βλεπεις οτι οι αθλητες αυτοι ακομα μπορουν να παρουν το συμβολαιο που τους δινεις κι εσυ, αλλα σε επιπεδο Ευρωλιγκας, βγαινεις και το διαψευδεις οπως σωστα εκανε θα πω η ΚΑΕ Αρης.
Απλα και ομορφα. Γιατι οταν αφηνεις ολα αυτα τα ονοματα να παιζουν και δεν λες κουβεντα, οταν θα ερθει ο χ,ψ καλος παικτης και στο επιπεδο που πρεπει για την ομαδα που στηνουμε και θελουμε να εχουμε, θα φανει.....Κακλαμανακης.
Αυτη ειναι η οπτικη μου.
Το ζητημα ομως ειναι οτι οταν βγαινουν τετοια ονοματα ακομα κι αν προσπαθεις να τους φερεις, εφοσον βλεπεις οτι οι αθλητες αυτοι ακομα μπορουν να παρουν το συμβολαιο που τους δινεις κι εσυ, αλλα σε επιπεδο Ευρωλιγκας, βγαινεις και το διαψευδεις οπως σωστα εκανε θα πω η ΚΑΕ Αρης.
Απλα και ομορφα. Γιατι οταν αφηνεις ολα αυτα τα ονοματα να παιζουν και δεν λες κουβεντα, οταν θα ερθει ο χ,ψ καλος παικτης και στο επιπεδο που πρεπει για την ομαδα που στηνουμε και θελουμε να εχουμε, θα φανει.....Κακλαμανακης.
Αυτη ειναι η οπτικη μου.
- These users thanked the author DimitrisS for the post (total 2):
- freemind, katafraktos
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
το εμεις θα μιλαμε με πραξεις ηταν πολυ ωραιο αλλα και το να μιλαμε και να κοιταμε στα ματια τον κοσμο ακομα πιο σωστο και παντελονατο
το θεμα επικοινωνιας δεν ειναι απλα κατω απο την βαση αλλα στα ταρτατα
φυσικα και αυτο το διαστημα δημοσιογραφοι μιλαγαν και με κομματι υπερνθουσιαμου τους αλλα προφανως λαμβαναν και πληροφοριες,για τους ιν και αουτ σαιντερς δεν καταναλώνω ουτε σαλιο ,ακομα αν ειναι και εδω μεσα.
οταν σε νοιαζει ο κοσμος σου και το προιον σου και και και βγαινεις αναλυεις το πλανο και οποιο και αν ειναι το αποδεχεται η οχι ο κοσμος,διοχετευθηκαν πληροφοριες σε δημοσιογραφους για μπατζετ 10.12,15 εκατομυριων ακομα και χωρις ευρωλιγκα
το αποτελεσμα υπερκοστολογημενη ομαδα που ακομα και αν φτασει με το ζορι τα 10 χαρτια μπατζετ η πραγματικη της αξια θα ειναι γυρω στα 6 με 7,αντε πες οι περισσοτερες ομαδες πλεον στο μπασκετ το κανουν αυτο,τεθηκαν στοχοι που δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν και εμειναν ψηλα χωρις λογο μονο και μονο για λαικη καταλωση
το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο.
η ομαδα καθαρα μπασκετικα και χωρις ιχνος οπαδικων παροπιδων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΒΟΡΙ για το γιουροκαπ οπως και αν κλεισει το ροστερ με τις εναπομένοντες κινησεις,το να μην εισαι φαβορι και να εισαι κοντα δεν ειναι κακο ισα ισα προσωπικα μου αρεσει να μην με πιστευουν και να τους την κανω ,πρεπει ολα να φιλτραρονται για το ποιον λογο λεγονται ,οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ
το θεμα επικοινωνιας δεν ειναι απλα κατω απο την βαση αλλα στα ταρτατα
φυσικα και αυτο το διαστημα δημοσιογραφοι μιλαγαν και με κομματι υπερνθουσιαμου τους αλλα προφανως λαμβαναν και πληροφοριες,για τους ιν και αουτ σαιντερς δεν καταναλώνω ουτε σαλιο ,ακομα αν ειναι και εδω μεσα.
οταν σε νοιαζει ο κοσμος σου και το προιον σου και και και βγαινεις αναλυεις το πλανο και οποιο και αν ειναι το αποδεχεται η οχι ο κοσμος,διοχετευθηκαν πληροφοριες σε δημοσιογραφους για μπατζετ 10.12,15 εκατομυριων ακομα και χωρις ευρωλιγκα
το αποτελεσμα υπερκοστολογημενη ομαδα που ακομα και αν φτασει με το ζορι τα 10 χαρτια μπατζετ η πραγματικη της αξια θα ειναι γυρω στα 6 με 7,αντε πες οι περισσοτερες ομαδες πλεον στο μπασκετ το κανουν αυτο,τεθηκαν στοχοι που δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν και εμειναν ψηλα χωρις λογο μονο και μονο για λαικη καταλωση
το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο.
η ομαδα καθαρα μπασκετικα και χωρις ιχνος οπαδικων παροπιδων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΒΟΡΙ για το γιουροκαπ οπως και αν κλεισει το ροστερ με τις εναπομένοντες κινησεις,το να μην εισαι φαβορι και να εισαι κοντα δεν ειναι κακο ισα ισα προσωπικα μου αρεσει να μην με πιστευουν και να τους την κανω ,πρεπει ολα να φιλτραρονται για το ποιον λογο λεγονται ,οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Equalizer την Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: EDITED: Προσοχή τι γράφουμε!
Λόγος: EDITED: Προσοχή τι γράφουμε!
-
Gregk19262000
- Δημοσιεύσεις: 62
- Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Χρέη;Ποια χρέη έχει η ομάδα φίλε λάθος κάνεις ενημερώσου πιο σωστάTsantiridisG έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:20Να σαι καλά φίλε γιατί θα ξεχάσουμε κ αυτά που ζήσαμε . Κ όχι, δεν εννοεί κανείς τον Pilouri. Προσωπικά εγώ κ σταματάω το quote εννοώ τον Ρετρό που του έκανα κ κριτική για αυτά που έκανε κ με έκανε μπλοκ λες κ είναι παιδάκι. Που έβγαζε τις ημέρες … Χεζονια για βόμβες κ αεροδρόμια. Για το 24 today που δεν σταμάτησαν να ταΐζουν σανό κ τώρα συνεχίζουν άλλοιMaurice_Escargot έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:41 Απο αυτονομα ατομα δημοσιογραφοι η μη, δυο εχουν βγει να πουν δημοσια οτι πηραν πληροφορια απο ατομο/α κοντα η μεσα στην ομαδα. Ο Κλειτος κι ο Ρετρο. Και δεν εχω κανενα προβλημα η ενσταση που τα ειπαν ακομη κι εαν ο δευτερος εχει μαλλον πολυ λαθος πληροφοριες (Φοστερ λελ) και μια ταση να θελει να αβανταρει τις καταστασεις περισσοτερο απο οσο εχουν δωθει δικαιωματα.
Οι 24/today/inpaok/forza/grpoint κλπ βγαζουν τα ιδια και τα ιδια σχεδον κοπι-πειστ και για τους 2ους περισσοτερο γλυψιμο το μεταφραζω παρα... διαρροες και τα σχετικα.
Οι Αθηναιοι κανουν το δικο τους κομματι αυτονομα.
Οι ξενοι χαραζουν μια γραμμη καπου αναμεσα στους Αθηναιους και τους δικους μας. Φετος εχουμε πολλες περιπτωσεις... ΠΑΟΚ.
Μπεσικτας, Τραμπζονσπορ, Μπαχτσεσεχιρ, Αρης, Χαποελ Ιερουσαλημ, ομαδες που ξεπεταγονται με αναγεννησεις, προθυμες να γινουν franchise. Ενω εμεις βγηκαμε στο προσκηνιο πρωτοι, το μομεντουμ μας εχει ξεφτυσει.
Το επικοινωνιακο ως ευθυνη της δικης μας ΚΑΕ ξεκινησε απο τις πρωτες ημερες. Ποιες πρωτες? Πριν καν ερθουν - λογια Βεζυρτζη τον Νοεμβριο του 2025. 'Εχω τρεις παικτες κλεισμενους στην τσεπη μου ετοιμοι να ερθουν' εως και το "αν οχι φετος, απο του χρονου σιγουρα Ευρωλιγκα ο ΠΑΟΚ" Απο τοτε, δεν εχει καλυτερευσει το πραγμα κι ο καθενας μπορει να κανει παρτυ με προσδοκιες, πηχεις, αερολογιες.
Τώρα, για τα αγωνιστικά κ τους δίπλα . Θα ξαναγράψω αυτά που γράφω ανά 2 σελιδες κ όποιος θέλει , καταλαβαινει. Δεν είναι απλό θέμα που έπαιζε κάποιος αλλά τι έκανε εκεί που έπαιζε, κ τι ρόλο είχε. Στον μόνο που υπερτερούμε είναι στον Καλαθη που είναι μια κατηγορία μόνος του. Κ όχι ο Αλαξανδερ δεν είναι καλύτερος του Μπιρτς. ΑΚΟΜΑ! Αλλά κανείς δεν ξέρει αν ο Μπιρτς θα είναι ο πρώτος τους … Αν είναι ο δεύτερος ψηλός τους , τότε πρέπει να κάνουμε ξανά σύγκριση.
Κ όπως είχα ξαναγράψει, δεν είναι θέμα χρημάτων (όλοι έχουν σε αυτό το επίπεδο) αλλά επιλογών κ στυλ παιχνιδιού. Ο Τρινκο φαίνεται να πηγαίνει σε μια όχι τόσο αθλητική ομάδα. Για το σύγχρονο μπάσκετ κ τον ανταγωνισμό . Μάλλον θα πάμε για χαμηλότερες κατοχές από ό,τι κάνουν οι σύγχρονες ομάδες. Εχει μανιασει η γλώσσα μ να λέει ότι αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Δεν υπάρχει ένας δρόμος μόνο για την αποτυχία κ συνεχίζω να πιστεύω ότι έχουμε πολύ καλή ομάδα και ναι, τρελάθηκα με ΜακΚισικ γιατί δεν κολλούσε πουθενά . Λογικά θα πάνε για κάτι καλό στο 3 . Αλλά δεν παύει να είναι στην Ελλάδα η 4η μέχρι στιγμής σε αθλητικότητα. Μπορεί όμως να θέλει να φτιάξει κάτι πιο αμυντικό με πολύ iso από Φοστερ και Ταίρι (φαντάζομαι κ το 3 που θα έρθει) κ από κει κ πέρα ξύλο στην άμυνα . Κ δε θα καθησω να κάνω ανάλυση των δίπλα αλλά όποιος θέλει πραγματικά να δει, βλέπει. Παρόλα αυτά, τι θα βγει στο παρκέ κανείς δεν το ξέρει
Αλλα αυτά είναι τα αγωνιστικά. Τα εξωαγωνιστικά είναι αυτά που τρέλαναν πολλούς κ εμένα προσωπικά. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω το όφελος όλης αυτής της καταιγίδας κ της πλήρης απουσίας ενημέρωσης για πλάνο, επενδυτικό πλάνο , στοχοθεσία , χρέη . Γιατί ναι, αυτήν την στιγμή η ΚΑΕ έχει χρέη ακόμα. Σε κακούς ανθρώπους; Να σε πω εγώ , χείριστους που θέλουν το κακό της ομάδας. Που δεν ισχύει αλλά πες ναι. Ε , ρε φίλε δεν είναι απλή ιδιωτική υπόθεση. Είναι η ομάδα μας. Κάποιος ας ενημερώσει. Θα περιμένω τώρα από το Ραπτόπουλο να δω αν τα βρήκαν ;
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
ποιός έγραφε οτι θα πάρουμε περίπατο το γιούροκαπ όταν δεν ήξερες καν ποιες ομάδες θα συμμετέχουν? και δεν ξέραν και τα ρόστερ.
-
basketikos4
- Δημοσιεύσεις: 129
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Επιβαλλονται οχι απαγορευονται. Το θεμα ειναι που κολλαει τι λεει ο πιλουρις και ο ρετρο με την καε.Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:20 Εντάξει, δίνεις εξηγήσεις σε κάποιον basketikos4.
Και κριτική στη Διοίκηση της ΚΑΕ να έκανες, δεν κατάλαβα, απαγορεύεται?
Ποιοι στοχοι δεν μπορεσαν να πραγματοποιηθουν?tzim01 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:27 οταν σε νοιαζει ο κοσμος σου και το προιον σου και και και βγαινεις αναλυεις το πλανο και οποιο και αν ειναι το αποδεχεται η οχι ο κοσμος,διοχετευθηκαν πληροφοριες σε δημοσιογραφους για μπατζετ 10.12,15 εκατομυριων ακομα και χωρις ευρωλιγκα
το αποτελεσμα υπερκοστολογημενη ομαδα που ακομα και αν φτασει με το ζορι τα 10 χαρτια μπατζετ η πραγματικη της αξια θα ειναι γυρω στα 6 με 7,αντε πες οι περισσοτερες ομαδες πλεον στο μπασκετ το κανουν αυτο,τεθηκαν στοχοι που δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν και εμειναν ψηλα χωρις λογο μονο και μονο για λαικη καταλωση
το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο.
η ομαδα καθαρα μπασκετικα και χωρις ιχνος οπαδικων παροπιδων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΒΟΡΙ για το γιουροκαπ οπως και αν κλεισει το ροστερ με τις εναπομένοντες κινησεις,το να μην εισαι φαβορι και να εισαι κοντα δεν ειναι κακο ισα ισα προσωπικα μου αρεσει να μην με πιστευουν και να τους την κανω ,πρεπει ολα να φιλτραρονται για το ποιον λογο λεγονται ,οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ
Υπερκοστολογημενη απο που ακριβως?
"το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο." Ποτε εγινε αυτο? ποιες αποδειξεις και ποτε αρχισαν να μαλλον τον κοσμο?
"οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ" Ποιοι το ελεγαν που και ποτε?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Equalizer την Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: EDITED: Προσοχή τι γράφουμε!
Λόγος: EDITED: Προσοχή τι γράφουμε!
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Συγνωμη αλλα οταν ολους τους προηγουμενους μηνες ακουγαμε οτι ημασταν φαβορι μαζι με Μπεσικτας για Γιουρολιγκ, διαφορετικα θα κανουμε την αγγαρεια να παμε να παιξουμε μια σεζον Γιουροκαπ ωστε να μπουμε μεσω κακακτησης, τι ακριβως περιμενες απο τον κοσμο να καταλαβει;palok έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:39 ποιός έγραφε οτι θα πάρουμε περίπατο το γιούροκαπ όταν δεν ήξερες καν ποιες ομάδες θα συμμετέχουν? και δεν ξέραν και τα ρόστερ.
Μονο που δεν θα τους κανουμε την χαρη να ξεπεσουμε να συμμετασχουμε για μια χρονια Γιουροκαπ δεν διαβασαμε...
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
- Franky, Unpsofable78
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
"Δεν είναι Φαβορί για Eurocup". "Δεν θα πάρει το EuroCup την πρώτη σεζόν". Έπεσε ο πήχης απότομα.
Eντάξει σε 1 μήνα θα γράφετε, "δεν είναι κακό να βγεί 5η η ομάδα στο Πρωτάθλημα", "δεν πειράζει να μας κερδίσουν τα Κύθηρα".
Αυτό δεν είναι καν αναδίπλωση, μιλάμε για άτακτη υποχώρηση με τις τρομπέτες να παίζουν το ρυθμό της υποχώρησης
.
Τέλος πάντων, στον πραγματικό κόσμο, περιμένουμε κανα 2 ΝΒΑers για να κλείσει το ρόστερ, και φυσικά νέα για τις υποδομές (που θα παίζει η ομάδα) και το εμπορικό κομμάτι (χορηγούς κλπ).
Eντάξει σε 1 μήνα θα γράφετε, "δεν είναι κακό να βγεί 5η η ομάδα στο Πρωτάθλημα", "δεν πειράζει να μας κερδίσουν τα Κύθηρα".
Αυτό δεν είναι καν αναδίπλωση, μιλάμε για άτακτη υποχώρηση με τις τρομπέτες να παίζουν το ρυθμό της υποχώρησης
Τέλος πάντων, στον πραγματικό κόσμο, περιμένουμε κανα 2 ΝΒΑers για να κλείσει το ρόστερ, και φυσικά νέα για τις υποδομές (που θα παίζει η ομάδα) και το εμπορικό κομμάτι (χορηγούς κλπ).
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
στοχοι που δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν = μεταγραφικοι που δεν εσβησαν ποτε απο την καε και με την ανοχη της ηταν σε δημοσιο διαλογο τα ονοματα παιχτων που δεν υπηρχε πιθανοτητα ουτε 5% να ερθουν χωρις ευρωλιγκα,ισως και η διοικηση παρασυρθηκε οτι με τα λεφτα μπορει να φερει οποιον θελει αλλα δεν ειναι ετσι και το λεγαμε εδω και καιροbasketikos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:43Επιβαλλονται οχι απαγορευονται. Το θεμα ειναι που κολλαει τι λεει ο πιλουρις και ο ρετρο με την καε.Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:20 Εντάξει, δίνεις εξηγήσεις σε κάποιον basketikos4.
Και κριτική στη Διοίκηση της ΚΑΕ να έκανες, δεν κατάλαβα, απαγορεύεται?
Εσεις λετε οτι τους πληρωνει η καε να γραφουν οτι παιρνουμε τον λεμπρον, εγω λεω οτι ειναι αστειο και μονο στη σκεψη
Ποιοι στοχοι δεν μπορεσαν να πραγματοποιηθουν?tzim01 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:27 οταν σε νοιαζει ο κοσμος σου και το προιον σου και και και βγαινεις αναλυεις το πλανο και οποιο και αν ειναι το αποδεχεται η οχι ο κοσμος,διοχετευθηκαν πληροφοριες σε δημοσιογραφους για μπατζετ 10.12,15 εκατομυριων ακομα και χωρις ευρωλιγκα
το αποτελεσμα υπερκοστολογημενη ομαδα που ακομα και αν φτασει με το ζορι τα 10 χαρτια μπατζετ η πραγματικη της αξια θα ειναι γυρω στα 6 με 7,αντε πες οι περισσοτερες ομαδες πλεον στο μπασκετ το κανουν αυτο,τεθηκαν στοχοι που δεν μπορουσαν να πραγματοποιηθουν και εμειναν ψηλα χωρις λογο μονο και μονο για λαικη καταλωση
το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο.
η ομαδα καθαρα μπασκετικα και χωρις ιχνος οπαδικων παροπιδων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΒΟΡΙ για το γιουροκαπ οπως και αν κλεισει το ροστερ με τις εναπομένοντες κινησεις,το να μην εισαι φαβορι και να εισαι κοντα δεν ειναι κακο ισα ισα προσωπικα μου αρεσει να μην με πιστευουν και να τους την κανω ,πρεπει ολα να φιλτραρονται για το ποιον λογο λεγονται ,οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ
Υπερκοστολογημενη απο που ακριβως?
"το ποιο ασχημο ειναι οτι δημοσιογραφοι που επαναλαμβανομενα και με αποδειξεις γραπτες και προφορικες μιλουσαν για πολυ διαφορετικα πραγματα πλεον αρχιζουν και μαλωνουν τον κοσμο." Ποτε εγινε αυτο? ποιες αποδειξεις και ποτε αρχισαν να μαλλον τον κοσμο?
"οταν καποιοι ελεγαν οτι θα κατεβουμε και θα παρουμε περιπατο το γιουροκαπ" Ποιοι το ελεγαν που και ποτε?
καθαρο προσωπικη αποψη ειναι το υπερκοστολογημενη ομαδα ,και αν για τους ελληνες ειναι λογικο για τους ξενους ειναι τελειος λαθος να δινεις χ2 και χ 3 τα λεφτα που επαιρναν αλλου.
λιγοι δημοσιογραφοι τα ειπαν,πλεον δεν αντεχουν ουτε τα παραπονα και ρωτανε ποιος σας τα ειπε αυτα ενω τα ελεγαν οι ιδιοι
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εντάξει ωραίες αυτές οι αναλύσεις, αλλά θα είχαν νόημα να γινόντουσαν τον Ιούνιο του 27, μετά από μια αποτυχημένη χρονιά.
Τώρα έχουμε Ιούνιο 2026, οι μεταγραφές δεν έχουν κλείσει, φωτό από πρώτη προπόνηση δεν έχουμε δει καν, και υπάρχει και έστω 1% πιθανότητα να παίξουμε σε άλλη διοργάνωση.
Δεν χρειάζεται να τρωγόμαστε μεταξύ μας και να κάνουμε αναλύσεις επι αναλύσεων σε απολύτως θεωρητικό επίπεδο και με ανεπαρκή δεδομένα.
Τώρα έχουμε Ιούνιο 2026, οι μεταγραφές δεν έχουν κλείσει, φωτό από πρώτη προπόνηση δεν έχουμε δει καν, και υπάρχει και έστω 1% πιθανότητα να παίξουμε σε άλλη διοργάνωση.
Δεν χρειάζεται να τρωγόμαστε μεταξύ μας και να κάνουμε αναλύσεις επι αναλύσεων σε απολύτως θεωρητικό επίπεδο και με ανεπαρκή δεδομένα.
- These users thanked the author xpek20 for the post:
- Panx Romana
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:51 Συγνωμη αλλα οταν ολους τους προηγουμενους μηνες ακουγαμε οτι ημασταν φαβορι μαζι με Μπεσικτας για Γιουρολιγκ, διαφορετικα θα κανουμε την αγγαρεια να παμε να παιξουμε μια σεζον Γιουροκαπ ωστε να μπουμε μεσω κακακτησης, τι ακριβως περιμενες απο τον κοσμο να καταλαβει;
Μονο που δεν θα τους κανουμε την χαρη να ξεπεσουμε να συμμετασχουμε για μια χρονια Γιουροκαπ δεν διαβασαμε...
Θα παράκουσες φίλε.
-
basketikos4
- Δημοσιεύσεις: 129
- Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Που ειναι το ψεμα οτι ειμασταν φαβορι μαζι με την Μπεσικτας για γιουρολιγκ? Δεν το εγραφε αυτο ο καθε τυχαρπαστος αλλα ολες οι μεγαλες μπασκετικες σελιδες του εξωτερικου.nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:51 Συγνωμη αλλα οταν ολους τους προηγουμενους μηνες ακουγαμε οτι ημασταν φαβορι μαζι με Μπεσικτας για Γιουρολιγκ, διαφορετικα θα κανουμε την αγγαρεια να παμε να παιξουμε μια σεζον Γιουροκαπ ωστε να μπουμε μεσω κακακτησης, τι ακριβως περιμενες απο τον κοσμο να καταλαβει;
Μονο που δεν θα τους κανουμε την χαρη να ξεπεσουμε να συμμετασχουμε για μια χρονια Γιουροκαπ δεν διαβασαμε...
Επισης συμφωνα με τα γραφεια στοιχηματων ειμαστε μεσα στα 4 φαβορι για κατακτηση eurocup(και αυτο πριν καν τελειωσει η μεταγραφικη περιοδος). Αρα τι ακριβως ειναι ανακριβεια?
Eγω 5 nbaers περιμενω απο knicks. Χωρις δαχτυλιδι τι να τους κανω.Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:54 Τέλος πάντων, στον πραγματικό κόσμο, περιμένουμε κανα 2 ΝΒΑers για να κλείσει το ρόστερ,
- These users thanked the author basketikos4 for the post:
- Panx Romana
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
σε ποιούς αναφέρεσαι? γιατί γράφεις εδώ στο φόρουμ.Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:54 "Δεν είναι Φαβορί για Eurocup". "Δεν θα πάρει το EuroCup την πρώτη σεζόν". Έπεσε ο πήχης απότομα.
Eντάξει σε 1 μήνα θα γράφετε, "δεν είναι κακό να βγεί 5η η ομάδα στο Πρωτάθλημα", "δεν πειράζει να μας κερδίσουν τα Κύθηρα".
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Εγώ θυμάμαι πάντως τον Χατζόπουλο να κλείνει πολυετείς χορηγικές συμφωνίες σαν να μην υπάρχει αύριο, ενώ ήδη είχε εκδηλωθεί η πρόθεση αγοράς της ΚΑΕ από τον Μυστακίδη, δεσμεύοντας έτσι στην συμφωνία και την επόμενη Διοίκηση.Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:54 .... και φυσικά νέα για τις υποδομές (που θα παίζει η ομάδα) και το εμπορικό κομμάτι (χορηγούς κλπ).
Φυσικά αν κλείνονταν τώρα οι συμφωνίες, άλλη εμπορική υπεραξία θα έπαιρναν οι χορηγικές συμφωνίες και αλλή ο ΠΑΟΚ του Χατζόπουλου με 600 χιλιάρικα μπάτζετ.