Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΜΑνιατη κουμορτζι
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Σωστός..
Αυτοί οι δύο ήταν όλος ο Πανιώνιος σήμερα.. :pano:
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Shady20 »

MANIAKOS έγραψε:ΜΑνιατη κουμορτζι
++++1000000000000000000000
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Και εγώ έπλαθα σήμερα την εικόνα του Μανιάτη να φορά τη φανέλα με το "2".
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από No4h »

Ο Μάρκος Αντόνιο και... τα 800.000 ευρώ του ΠΑΟΚ

Αρχική / Ποδόσφαιρο / Ο Μάρκος Αντόνιο και... τα 800.000 ευρώ του ΠΑΟΚ
Ο Μάρκος Αντόνιο και... τα 800.000 ευρώ του ΠΑΟΚ
Ποδόσφαιρο 26 Οκτ. 2010 14:46 - Από

Ρουμανική ιστοσελίδα κάνει λόγο για ενδιαφέρον του "Δικεφάλου" για το Βραζιλιάνο αμυντικό, που πλέον αγωνίζεται στη Ραπίντ Βουκουρεστίου
1 σχόλιο | Σχολιάστε

Το περασμένο καλοκαίρι, ο ΠΑΟΚ "φλέρταρε" έντονα με τον Μάρκος Αντόνιο, αλλά τελικά το... ειδύλλιο δεν κατέληξε σε "γάμο" και ο Βραζιλιάνος αμυντικός κατέληξε στη Ραπίντ Βουκουρεστίου. Η ρουμανική ιστοσελίδα "libertatea.ro", πάντως, υποστηρίζει ότι ο ποδοσφαιριστής παραμένει στο μεταγραφικό στόχαστρο του "Δικεφάλου", ο οποίος φέρεται να είναι διατεθειμένος να προσφέρει το ποσό των 800.000 ευρώ(!) για να τον ξαναφέρει στη Θεσσαλονίκη.

"Ο Βραζιλιάνος υπέγραψε για τρία χρόνια και τώρα οι Έλληνες του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης προσφέρουν για το Λατινοαμερικάνο ποδοσφαιριστή 800.000 ευρώ. Ο Μάρκος Αντόνιο αγωνίστηκε στην ελληνική ομάδα τη σεζόν 2008-09, αλλά τερμάτισε το συμβόλαιό του, λόγω καρκίνου του θυρεοειδούς. Τον Ιανουάριο του 2010, υπέγραψε συμβόλαιο εξάμηνης διάρκειας με την πορτογαλική Μπελενένσες και τον Ιούνιο ήρθε στη Ρουμανία. Οι ετήσιες απολαβές του ανέρχονται σε 240.000 ευρώ, αλλά η διοίκηση του χρωστάει τις δύο τελευταίες δόσεις του συμβολαίου του", γράφει σχετικά η ιστοσελίδα.

Το πρόβλημα υγείας και η αλλαγή φιλοσοφίας

Στη συνέχεια του κειμένου, υπάρχει και μία αναφορά στο πρόβλημα υγείας του Μάρκος Αντόνιο και το πόσο άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπει, πλέον, τα πράγματα ο υψηλόσωμος αμυντικός.

"Το πρόβλημα υγείας ανήκει στο παρελθόν και δε μ' αρέσει να μιλάω πολύ γι' αυτό. Βρίσκομαι εδώ και η επιθυμία μου είναι να νικάω και πλέον απολαμβάνω κάθε προπόνηση. Είχα σκοτεινές σκέψεις, όταν έμαθα για το πρόβλημά μου. Πιστεύω πολύ στον Θεό και ότι ήταν ένα μάθημα, για να διδαχθώ πώς να απολαμβάνω τη ζωή μου", σχολίασε ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής.

http://olapaok.gr/podosfairo/o_markos_a ... 03696.html

Γεναρη διωξτε Σαβινι-Τσιριλο και φερτε τον να ηρεμησουμε λιγο στα μετωπισθεν.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από DC »

Συμφωνώ να φύγουν οι Ιταλοί και να έρθει ο Μαρκάντονι, αλλά .... το καλοκαίρι θα τον παίρναμε τζάμπα και τώρα θα δώσουμε και 800 στους Ρουμάνους για την μεταγραφή;;;;
Don't like it.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Χλωμότατο μου φάινεται να δίνουμε 800.000 για να τον φέρουμε πίσω...
Θα τον ήθελα πολύ πάντως.
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από No4h »

Ενταξει για τα 800.000 που λενε αποκλειεται.Αν ομως το σκεφτονται στην ΠΑΕ τοτε στηριζονται στο γεγονος οτι ειναι 2 μηνες απληρωτος και ισως το Γεναρη μπορεσει να αποχωρησει.Απο την αλλη πιο λογικο μου φαινεται να ειναι παιχνιδια του μανατζερ του ειτε για να ταρακουνηθει η ομαδα και να του δωσει τα λεφτα που του χρωσταει,ειτε για να βαλει τον ΠΑΟΚ στο παιχνιδι για την μεταγραφη του.
Μακαρι παντως να τον παιρναμε το Γεναρη.Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ζουελα.Πολυ αξιοπιστα στοπερ.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από giapas »

No4h έγραψε:Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ζουελα.Πολυ αξιοπιστα στοπερ.

Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ντουγκλάο .Ακόμα πιο αξιοπιστα στοπερ :lol: :lol: :lol:
Quefor
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 20:02

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Quefor »

ronaldo έγραψε:ο Βασιλακάκης είναι παιχταράς και το έγραφα από τον καιρό που έπαιζε στην Βέροια Β εθνική
Επειδή τυχαίνει να είμαι από την ίδια πόλη με τον Βασιλακάκη τον γνωρίζω παικτικά γιατί έχουμε παίξει κάμποσες φορές παλιότερα μαζί μπάλα (περιττό να σου πω ότι μας ξεπάτωνε :mrgreen: ) Είναι ιδιαίτερα εξελίξιμος παίκτης και πολύ καλός και γρήγορος αλλά έχει ένα ελάττωμα...είναι γαύρος μέχρι εκεί που δεν πάει!!!
Και για το θέμα που συζητούσατε πριν από λίγο νομίζω ότι τα 800.000 είναι πολλά για τον Μαρκαντώνη! Μπορούμε να βρούμε εξίσου καλό μπακ με τα μισά χρήματα!
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

giapas έγραψε:
No4h έγραψε:Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ζουελα.Πολυ αξιοπιστα στοπερ.

Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ντουγκλάο .Ακόμα πιο αξιοπιστα στοπερ :lol: :lol: :lol:
Εκεί μιλάμε πλέον για Γραμμή Μαζινό :D
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από free4 »

Εκεί μιλάμε για άμυνα με γρανίτη!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μιας και φορμαριζεται το τοπικ...ο κροσας που μας απασχολησε το καλοκαιρι εχει μια συμμετοχη στη σελτικ φετος..αντε να ρθι οποτε το χεινωνα δανειος με οπσιον ..ειναι και 22 εχει προοπτικες
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Quefor έγραψε:
ronaldo έγραψε:ο Βασιλακάκης είναι παιχταράς και το έγραφα από τον καιρό που έπαιζε στην Βέροια Β εθνική
Επειδή τυχαίνει να είμαι από την ίδια πόλη με τον Βασιλακάκη τον γνωρίζω παικτικά γιατί έχουμε παίξει κάμποσες φορές παλιότερα μαζί μπάλα (περιττό να σου πω ότι μας ξεπάτωνε :mrgreen: ) Είναι ιδιαίτερα εξελίξιμος παίκτης και πολύ καλός και γρήγορος αλλά έχει ένα ελάττωμα...είναι γαύρος μέχρι εκεί που δεν πάει!!!
Και για το θέμα που συζητούσατε πριν από λίγο νομίζω ότι τα 800.000 είναι πολλά για τον Μαρκαντώνη! Μπορούμε να βρούμε εξίσου καλό μπακ με τα μισά χρήματα!

χαφ παιζει και ειναι απλα εξελιξιμος..καλο ταλεντο με το ΤΕΡΑΣΤΙΟ μειονεκτημα οτι εμαθε μπαλα με ανθρωπους που δεν ειναι προπονητες οποτε τακτικα ειναι αστειος..Ενας ακομα ελληνας παικτης που πληρωνει την ελλειψη σοβαρων προπονητων στην ελλαδα

οσο για μαρκο , αποκλειεται να πληρωσει ο ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από No4h »

MANIAKOS έγραψε:μιας και φορμαριζεται το τοπικ...ο κροσας που μας απασχολησε το καλοκαιρι εχει μια συμμετοχη στη σελτικ φετος..αντε να ρθι οποτε το χεινωνα δανειος με οπσιον ..ειναι και 22 εχει προοπτικες
Eχω ακουσει πολυ καλα λογια γι αυτον και πραγματικα θα ηθελα να τον δω το γεναρη σε μας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”