Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σωστός..
Αυτοί οι δύο ήταν όλος ο Πανιώνιος σήμερα..
Αυτοί οι δύο ήταν όλος ο Πανιώνιος σήμερα..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
++++1000000000000000000000MANIAKOS έγραψε:ΜΑνιατη κουμορτζι
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Και εγώ έπλαθα σήμερα την εικόνα του Μανιάτη να φορά τη φανέλα με το "2".
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Μάρκος Αντόνιο και... τα 800.000 ευρώ του ΠΑΟΚ
Αρχική / Ποδόσφαιρο / Ο Μάρκος Αντόνιο και... τα 800.000 ευρώ του ΠΑΟΚ
Ο Μάρκος Αντόνιο και... τα 800.000 ευρώ του ΠΑΟΚ
Ποδόσφαιρο 26 Οκτ. 2010 14:46 - Από
Ρουμανική ιστοσελίδα κάνει λόγο για ενδιαφέρον του "Δικεφάλου" για το Βραζιλιάνο αμυντικό, που πλέον αγωνίζεται στη Ραπίντ Βουκουρεστίου
1 σχόλιο | Σχολιάστε
Το περασμένο καλοκαίρι, ο ΠΑΟΚ "φλέρταρε" έντονα με τον Μάρκος Αντόνιο, αλλά τελικά το... ειδύλλιο δεν κατέληξε σε "γάμο" και ο Βραζιλιάνος αμυντικός κατέληξε στη Ραπίντ Βουκουρεστίου. Η ρουμανική ιστοσελίδα "libertatea.ro", πάντως, υποστηρίζει ότι ο ποδοσφαιριστής παραμένει στο μεταγραφικό στόχαστρο του "Δικεφάλου", ο οποίος φέρεται να είναι διατεθειμένος να προσφέρει το ποσό των 800.000 ευρώ(!) για να τον ξαναφέρει στη Θεσσαλονίκη.
"Ο Βραζιλιάνος υπέγραψε για τρία χρόνια και τώρα οι Έλληνες του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης προσφέρουν για το Λατινοαμερικάνο ποδοσφαιριστή 800.000 ευρώ. Ο Μάρκος Αντόνιο αγωνίστηκε στην ελληνική ομάδα τη σεζόν 2008-09, αλλά τερμάτισε το συμβόλαιό του, λόγω καρκίνου του θυρεοειδούς. Τον Ιανουάριο του 2010, υπέγραψε συμβόλαιο εξάμηνης διάρκειας με την πορτογαλική Μπελενένσες και τον Ιούνιο ήρθε στη Ρουμανία. Οι ετήσιες απολαβές του ανέρχονται σε 240.000 ευρώ, αλλά η διοίκηση του χρωστάει τις δύο τελευταίες δόσεις του συμβολαίου του", γράφει σχετικά η ιστοσελίδα.
Το πρόβλημα υγείας και η αλλαγή φιλοσοφίας
Στη συνέχεια του κειμένου, υπάρχει και μία αναφορά στο πρόβλημα υγείας του Μάρκος Αντόνιο και το πόσο άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπει, πλέον, τα πράγματα ο υψηλόσωμος αμυντικός.
"Το πρόβλημα υγείας ανήκει στο παρελθόν και δε μ' αρέσει να μιλάω πολύ γι' αυτό. Βρίσκομαι εδώ και η επιθυμία μου είναι να νικάω και πλέον απολαμβάνω κάθε προπόνηση. Είχα σκοτεινές σκέψεις, όταν έμαθα για το πρόβλημά μου. Πιστεύω πολύ στον Θεό και ότι ήταν ένα μάθημα, για να διδαχθώ πώς να απολαμβάνω τη ζωή μου", σχολίασε ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής.
http://olapaok.gr/podosfairo/o_markos_a ... 03696.html
Γεναρη διωξτε Σαβινι-Τσιριλο και φερτε τον να ηρεμησουμε λιγο στα μετωπισθεν.
Αρχική / Ποδόσφαιρο / Ο Μάρκος Αντόνιο και... τα 800.000 ευρώ του ΠΑΟΚ
Ο Μάρκος Αντόνιο και... τα 800.000 ευρώ του ΠΑΟΚ
Ποδόσφαιρο 26 Οκτ. 2010 14:46 - Από
Ρουμανική ιστοσελίδα κάνει λόγο για ενδιαφέρον του "Δικεφάλου" για το Βραζιλιάνο αμυντικό, που πλέον αγωνίζεται στη Ραπίντ Βουκουρεστίου
1 σχόλιο | Σχολιάστε
Το περασμένο καλοκαίρι, ο ΠΑΟΚ "φλέρταρε" έντονα με τον Μάρκος Αντόνιο, αλλά τελικά το... ειδύλλιο δεν κατέληξε σε "γάμο" και ο Βραζιλιάνος αμυντικός κατέληξε στη Ραπίντ Βουκουρεστίου. Η ρουμανική ιστοσελίδα "libertatea.ro", πάντως, υποστηρίζει ότι ο ποδοσφαιριστής παραμένει στο μεταγραφικό στόχαστρο του "Δικεφάλου", ο οποίος φέρεται να είναι διατεθειμένος να προσφέρει το ποσό των 800.000 ευρώ(!) για να τον ξαναφέρει στη Θεσσαλονίκη.
"Ο Βραζιλιάνος υπέγραψε για τρία χρόνια και τώρα οι Έλληνες του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης προσφέρουν για το Λατινοαμερικάνο ποδοσφαιριστή 800.000 ευρώ. Ο Μάρκος Αντόνιο αγωνίστηκε στην ελληνική ομάδα τη σεζόν 2008-09, αλλά τερμάτισε το συμβόλαιό του, λόγω καρκίνου του θυρεοειδούς. Τον Ιανουάριο του 2010, υπέγραψε συμβόλαιο εξάμηνης διάρκειας με την πορτογαλική Μπελενένσες και τον Ιούνιο ήρθε στη Ρουμανία. Οι ετήσιες απολαβές του ανέρχονται σε 240.000 ευρώ, αλλά η διοίκηση του χρωστάει τις δύο τελευταίες δόσεις του συμβολαίου του", γράφει σχετικά η ιστοσελίδα.
Το πρόβλημα υγείας και η αλλαγή φιλοσοφίας
Στη συνέχεια του κειμένου, υπάρχει και μία αναφορά στο πρόβλημα υγείας του Μάρκος Αντόνιο και το πόσο άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπει, πλέον, τα πράγματα ο υψηλόσωμος αμυντικός.
"Το πρόβλημα υγείας ανήκει στο παρελθόν και δε μ' αρέσει να μιλάω πολύ γι' αυτό. Βρίσκομαι εδώ και η επιθυμία μου είναι να νικάω και πλέον απολαμβάνω κάθε προπόνηση. Είχα σκοτεινές σκέψεις, όταν έμαθα για το πρόβλημά μου. Πιστεύω πολύ στον Θεό και ότι ήταν ένα μάθημα, για να διδαχθώ πώς να απολαμβάνω τη ζωή μου", σχολίασε ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής.
http://olapaok.gr/podosfairo/o_markos_a ... 03696.html
Γεναρη διωξτε Σαβινι-Τσιριλο και φερτε τον να ηρεμησουμε λιγο στα μετωπισθεν.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Συμφωνώ να φύγουν οι Ιταλοί και να έρθει ο Μαρκάντονι, αλλά .... το καλοκαίρι θα τον παίρναμε τζάμπα και τώρα θα δώσουμε και 800 στους Ρουμάνους για την μεταγραφή;;;;
Don't like it.
Don't like it.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Χλωμότατο μου φάινεται να δίνουμε 800.000 για να τον φέρουμε πίσω...
Θα τον ήθελα πολύ πάντως.
Θα τον ήθελα πολύ πάντως.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ενταξει για τα 800.000 που λενε αποκλειεται.Αν ομως το σκεφτονται στην ΠΑΕ τοτε στηριζονται στο γεγονος οτι ειναι 2 μηνες απληρωτος και ισως το Γεναρη μπορεσει να αποχωρησει.Απο την αλλη πιο λογικο μου φαινεται να ειναι παιχνιδια του μανατζερ του ειτε για να ταρακουνηθει η ομαδα και να του δωσει τα λεφτα που του χρωσταει,ειτε για να βαλει τον ΠΑΟΚ στο παιχνιδι για την μεταγραφη του.
Μακαρι παντως να τον παιρναμε το Γεναρη.Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ζουελα.Πολυ αξιοπιστα στοπερ.
Μακαρι παντως να τον παιρναμε το Γεναρη.Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ζουελα.Πολυ αξιοπιστα στοπερ.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
No4h έγραψε:Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ζουελα.Πολυ αξιοπιστα στοπερ.
Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ντουγκλάο .Ακόμα πιο αξιοπιστα στοπερ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Επειδή τυχαίνει να είμαι από την ίδια πόλη με τον Βασιλακάκη τον γνωρίζω παικτικά γιατί έχουμε παίξει κάμποσες φορές παλιότερα μαζί μπάλα (περιττό να σου πω ότι μας ξεπάτωνεronaldo έγραψε:ο Βασιλακάκης είναι παιχταράς και το έγραφα από τον καιρό που έπαιζε στην Βέροια Β εθνική
Και για το θέμα που συζητούσατε πριν από λίγο νομίζω ότι τα 800.000 είναι πολλά για τον Μαρκαντώνη! Μπορούμε να βρούμε εξίσου καλό μπακ με τα μισά χρήματα!
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εκεί μιλάμε πλέον για Γραμμή Μαζινόgiapas έγραψε:No4h έγραψε:Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ζουελα.Πολυ αξιοπιστα στοπερ.
Κοντρερας-Μαρκαντωνης-Μαλεζας-Ντουγκλάο .Ακόμα πιο αξιοπιστα στοπερ![]()
![]()
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
μιας και φορμαριζεται το τοπικ...ο κροσας που μας απασχολησε το καλοκαιρι εχει μια συμμετοχη στη σελτικ φετος..αντε να ρθι οποτε το χεινωνα δανειος με οπσιον ..ειναι και 22 εχει προοπτικες
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Quefor έγραψε:Επειδή τυχαίνει να είμαι από την ίδια πόλη με τον Βασιλακάκη τον γνωρίζω παικτικά γιατί έχουμε παίξει κάμποσες φορές παλιότερα μαζί μπάλα (περιττό να σου πω ότι μας ξεπάτωνεronaldo έγραψε:ο Βασιλακάκης είναι παιχταράς και το έγραφα από τον καιρό που έπαιζε στην Βέροια Β εθνική) Είναι ιδιαίτερα εξελίξιμος παίκτης και πολύ καλός και γρήγορος αλλά έχει ένα ελάττωμα...είναι γαύρος μέχρι εκεί που δεν πάει!!!
Και για το θέμα που συζητούσατε πριν από λίγο νομίζω ότι τα 800.000 είναι πολλά για τον Μαρκαντώνη! Μπορούμε να βρούμε εξίσου καλό μπακ με τα μισά χρήματα!
χαφ παιζει και ειναι απλα εξελιξιμος..καλο ταλεντο με το ΤΕΡΑΣΤΙΟ μειονεκτημα οτι εμαθε μπαλα με ανθρωπους που δεν ειναι προπονητες οποτε τακτικα ειναι αστειος..Ενας ακομα ελληνας παικτης που πληρωνει την ελλειψη σοβαρων προπονητων στην ελλαδα
οσο για μαρκο , αποκλειεται να πληρωσει ο ΠΑΟΚ.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Eχω ακουσει πολυ καλα λογια γι αυτον και πραγματικα θα ηθελα να τον δω το γεναρη σε μας.MANIAKOS έγραψε:μιας και φορμαριζεται το τοπικ...ο κροσας που μας απασχολησε το καλοκαιρι εχει μια συμμετοχη στη σελτικ φετος..αντε να ρθι οποτε το χεινωνα δανειος με οπσιον ..ειναι και 22 εχει προοπτικες