Λάμπρος Χούτος

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

A ok :) Φουκαρα Σαντος :)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gash04 »

Αποχώρησε από την προπόνηση ο Χούτος

Η μεγάλη ένταση στο πρώτο μέρος της προπόνησης δεν πέρασε εντελώς... αναίμακτα για τους παίκτες του "δικέφαλου". Ο Λάμπρος Χούτος, που μάλλον δεν ήταν και τόσο συνηθισμένος, αποχώρησε πριν από το τέλος της προπόνησης, την ώρα που οι παίκτες του ΠΑΟΚ έκαναν ασκήσεις τακτικής, με ενοχλήσεις στη μέση. Από το ιατρικό του επιτελείο δεν εκφράζεται ανησυχία για την κατάσταση του Ελληνα επιθετικού. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι και στο παρελθόν υπήρξε μια ανάλογη περίπτωση. Αυτή του Βλάνταν Ιβιτς που ένιωσε και αυτός ενοχλήσεις στη μέση εκτελώντας τις ίδιες ασκήσεις φυσικής κατάστασης και μάλιστα έχασε και το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολη


goaladay



Το παραπάνω δείχνει για τους λάτρεις του επιθετικού ποδοσφαίρου (και εγώ μ αυτούς αλλά διαλέγω άμυνα πλεον) ότι ο Λάμπρος δεν είναι έτοιμος απο φυσική κατάσταση ακόμα να παίξει στο 100% αν είναι εφικτό των δυνάμεων του.
Κάτι που έπαθε και ο Ίβιτς στον Α γύρο που δεν μας έδειξε τίποτα για έναν γύρο και κάνει αντίθετα απο όσους βιάστηκαν να τον κρίνουν άσχετο έναν απο τους καλύτερους β γύρους και έναν απο τους ποιο πολύτιμους παίχτες της ομάδας μας μαζί με την έλευση και των μεταγραφών. όπου επείλθε ανταγωνισμός.
Δεν δουλεύεις κύριε?Δεν παίζεις περίπτωση Μπακαγιόκο.
Πιστεύω πως πολύ δύσκολα θα παίξει με την Γριά και αυτό γαν είναι για μικρό χρόνο.
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

τον εκαψε ο σαντος gash!! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gash04 »

Ναι πράγματι.
Εκείνα τα χαλαρά 60ρια στην προπόνηση με χρονόμετρο βάλε και το τρέξιμο στην Λιβαδειά σε 1 λεπτό που πρόλαβε να παίξει τον έκαψε. :lol:
Ο Σάντος μάλλον πρέπει να κάνει σχολείο στην πυροσβεστική υπηρεσία.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από eleos »

Εμ εδώ δεν είναι Ιντεράκι και Πανιωνάκι.
THIS IS TOYMBA!
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

gash04 έγραψε:Ο Σάντος μάλλον πρέπει να κάνει σχολείο στην πυροσβεστική υπηρεσία.
θα τον ξεσκισω στην εκπαιδευση!! :) :) :)
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από paok87 »

εμενα μου αρεσαν οι κινησεις του σημερα.
αλλο λιγο και θα το καρφωσει
πολυ καλος και στον αερα
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

εκείνη η κεφαλιά του ήταν φαρμάκι...
woofer
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Τρί 23 Δεκ 2008, 14:29

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από woofer »

πολυ καλος..μπηκε στο κλιμα της ομαδας,εχει βεβαια δρομο μπροστα του ακομα.Μου αρεσε ιδιαιτερα η ομαδικοτητα του.Δεν το περιμενα..Μακαρι να συνεχισει και με καλυτερες εμφανισεις.. :) :) :)
Άβαταρ μέλους
koskir
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 21:17
Τοποθεσία: Πτολεμαϊδα, Δυτική Μακεδονία

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από koskir »

Να δούμε τώρα τι θα πουν όλοι αυτοί που έκραζαν την διοίκηση για την έλευση του Χούτου. Μαζί με το Αλάνι θα κάνουν παπαάδες και θα μας χαρίσουν απίστευτες στιγμές. Αντε κι ένα γκολάκι ο Λάμπρος στην πρων ομάδα του και φύγαμε για την διπλή νίκη με τον γαυρούλι

:? :? :?
Άβαταρ μέλους
koskir
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 21:17
Τοποθεσία: Πτολεμαϊδα, Δυτική Μακεδονία

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από koskir »

Να δούμε τώρα τι θα πουν όλοι αυτοί που έκραζαν την διοίκηση για την έλευση του Χούτου. Μαζί με το Αλάνι θα κάνουν παπαάδες και θα μας χαρίσουν απίστευτες στιγμές. Αντε κι ένα γκολάκι ο Λάμπρος στην πρων ομάδα του και φύγαμε για την διπλή νίκη με τον γαυρούλι

:? :? :?
Άβαταρ μέλους
Sahib
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 23:07
Τοποθεσία: Νεάπολη 1963
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Sahib »

+1
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Johnys »

Φαίνεται ότι είναι ποιοτικός παίχτης.
Άβαταρ μέλους
Athanasiadhs
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Athanasiadhs »

Πάρα πολύ καλό ντενπούτο, ενθαρρυντικό για την συνέχεια...Έχει να δώσει πολλές "εξετάσεις" στη συνέχεια, και ελπίζουμε να πάρει άριστα... :) :) :)
Άβαταρ μέλους
sarkofagoktinos
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από sarkofagoktinos »

πολυ καλος σημερα αλλα ρε παιδια μην τον αποθεονετε χωρις να εχει κανει τιποτε ακομα[για μεσα στο γηπεδο μιλαω]. :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”