Λάμπρος Χούτος
Re: Λάμπρος Χούτος
Αποχώρησε από την προπόνηση ο Χούτος
Η μεγάλη ένταση στο πρώτο μέρος της προπόνησης δεν πέρασε εντελώς... αναίμακτα για τους παίκτες του "δικέφαλου". Ο Λάμπρος Χούτος, που μάλλον δεν ήταν και τόσο συνηθισμένος, αποχώρησε πριν από το τέλος της προπόνησης, την ώρα που οι παίκτες του ΠΑΟΚ έκαναν ασκήσεις τακτικής, με ενοχλήσεις στη μέση. Από το ιατρικό του επιτελείο δεν εκφράζεται ανησυχία για την κατάσταση του Ελληνα επιθετικού. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι και στο παρελθόν υπήρξε μια ανάλογη περίπτωση. Αυτή του Βλάνταν Ιβιτς που ένιωσε και αυτός ενοχλήσεις στη μέση εκτελώντας τις ίδιες ασκήσεις φυσικής κατάστασης και μάλιστα έχασε και το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολη
goaladay
Το παραπάνω δείχνει για τους λάτρεις του επιθετικού ποδοσφαίρου (και εγώ μ αυτούς αλλά διαλέγω άμυνα πλεον) ότι ο Λάμπρος δεν είναι έτοιμος απο φυσική κατάσταση ακόμα να παίξει στο 100% αν είναι εφικτό των δυνάμεων του.
Κάτι που έπαθε και ο Ίβιτς στον Α γύρο που δεν μας έδειξε τίποτα για έναν γύρο και κάνει αντίθετα απο όσους βιάστηκαν να τον κρίνουν άσχετο έναν απο τους καλύτερους β γύρους και έναν απο τους ποιο πολύτιμους παίχτες της ομάδας μας μαζί με την έλευση και των μεταγραφών. όπου επείλθε ανταγωνισμός.
Δεν δουλεύεις κύριε?Δεν παίζεις περίπτωση Μπακαγιόκο.
Πιστεύω πως πολύ δύσκολα θα παίξει με την Γριά και αυτό γαν είναι για μικρό χρόνο.
Η μεγάλη ένταση στο πρώτο μέρος της προπόνησης δεν πέρασε εντελώς... αναίμακτα για τους παίκτες του "δικέφαλου". Ο Λάμπρος Χούτος, που μάλλον δεν ήταν και τόσο συνηθισμένος, αποχώρησε πριν από το τέλος της προπόνησης, την ώρα που οι παίκτες του ΠΑΟΚ έκαναν ασκήσεις τακτικής, με ενοχλήσεις στη μέση. Από το ιατρικό του επιτελείο δεν εκφράζεται ανησυχία για την κατάσταση του Ελληνα επιθετικού. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι και στο παρελθόν υπήρξε μια ανάλογη περίπτωση. Αυτή του Βλάνταν Ιβιτς που ένιωσε και αυτός ενοχλήσεις στη μέση εκτελώντας τις ίδιες ασκήσεις φυσικής κατάστασης και μάλιστα έχασε και το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολη
goaladay
Το παραπάνω δείχνει για τους λάτρεις του επιθετικού ποδοσφαίρου (και εγώ μ αυτούς αλλά διαλέγω άμυνα πλεον) ότι ο Λάμπρος δεν είναι έτοιμος απο φυσική κατάσταση ακόμα να παίξει στο 100% αν είναι εφικτό των δυνάμεων του.
Κάτι που έπαθε και ο Ίβιτς στον Α γύρο που δεν μας έδειξε τίποτα για έναν γύρο και κάνει αντίθετα απο όσους βιάστηκαν να τον κρίνουν άσχετο έναν απο τους καλύτερους β γύρους και έναν απο τους ποιο πολύτιμους παίχτες της ομάδας μας μαζί με την έλευση και των μεταγραφών. όπου επείλθε ανταγωνισμός.
Δεν δουλεύεις κύριε?Δεν παίζεις περίπτωση Μπακαγιόκο.
Πιστεύω πως πολύ δύσκολα θα παίξει με την Γριά και αυτό γαν είναι για μικρό χρόνο.
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Λάμπρος Χούτος
Ναι πράγματι.
Εκείνα τα χαλαρά 60ρια στην προπόνηση με χρονόμετρο βάλε και το τρέξιμο στην Λιβαδειά σε 1 λεπτό που πρόλαβε να παίξει τον έκαψε.
Ο Σάντος μάλλον πρέπει να κάνει σχολείο στην πυροσβεστική υπηρεσία.
Εκείνα τα χαλαρά 60ρια στην προπόνηση με χρονόμετρο βάλε και το τρέξιμο στην Λιβαδειά σε 1 λεπτό που πρόλαβε να παίξει τον έκαψε.
Ο Σάντος μάλλον πρέπει να κάνει σχολείο στην πυροσβεστική υπηρεσία.
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Λάμπρος Χούτος
θα τον ξεσκισω στην εκπαιδευση!!gash04 έγραψε:Ο Σάντος μάλλον πρέπει να κάνει σχολείο στην πυροσβεστική υπηρεσία.
Re: Λάμπρος Χούτος
εμενα μου αρεσαν οι κινησεις του σημερα.
αλλο λιγο και θα το καρφωσει
πολυ καλος και στον αερα
αλλο λιγο και θα το καρφωσει
πολυ καλος και στον αερα
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: Λάμπρος Χούτος
πολυ καλος..μπηκε στο κλιμα της ομαδας,εχει βεβαια δρομο μπροστα του ακομα.Μου αρεσε ιδιαιτερα η ομαδικοτητα του.Δεν το περιμενα..Μακαρι να συνεχισει και με καλυτερες εμφανισεις..

Re: Λάμπρος Χούτος
Να δούμε τώρα τι θα πουν όλοι αυτοί που έκραζαν την διοίκηση για την έλευση του Χούτου. Μαζί με το Αλάνι θα κάνουν παπαάδες και θα μας χαρίσουν απίστευτες στιγμές. Αντε κι ένα γκολάκι ο Λάμπρος στην πρων ομάδα του και φύγαμε για την διπλή νίκη με τον γαυρούλι

Re: Λάμπρος Χούτος
Να δούμε τώρα τι θα πουν όλοι αυτοί που έκραζαν την διοίκηση για την έλευση του Χούτου. Μαζί με το Αλάνι θα κάνουν παπαάδες και θα μας χαρίσουν απίστευτες στιγμές. Αντε κι ένα γκολάκι ο Λάμπρος στην πρων ομάδα του και φύγαμε για την διπλή νίκη με τον γαυρούλι

- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Λάμπρος Χούτος
Πάρα πολύ καλό ντενπούτο, ενθαρρυντικό για την συνέχεια...Έχει να δώσει πολλές "εξετάσεις" στη συνέχεια, και ελπίζουμε να πάρει άριστα...

- sarkofagoktinos
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
- Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?
Re: Λάμπρος Χούτος
πολυ καλος σημερα αλλα ρε παιδια μην τον αποθεονετε χωρις να εχει κανει τιποτε ακομα[για μεσα στο γηπεδο μιλαω]. 