Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
angelos4a
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ 01 Ιουν 2008, 13:26

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από angelos4a »

Εγώ θα συνεχίσω να παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις εξελίξεις.Αν δεν ακούσω ή δω μια επίσημη ανακοίνωση δεν θα πω τίποτα.
Πάντως έχω μια απορία.
Parolos έγραψε:
niko70 έγραψε:Το θέμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου του ΠΑΟΚ, τον θεωρούσε εφεδρία για την ομάδα...Και αυτό το γνώριζε ο Ζήσης πολύ καλά...Για να κλείνει μόνος του αυτή την πόρτα (γιατί την κλείνει και μάλιστα οριστικά) με βάζει σε σκέψεις, γιατί χαζό δεν τον θεωρώ....Κάτι γνωρίζει για το μέλλον (και αυτός και ο Σαχπα...?)
Τι εννοείς ρε αδερφέ ή τι φαντάζεσαι?
Υ.Γ.Αν δεν θες να απαντήσεις για φόβο ματάκια στείλε pm.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niko70 »

eorptol έγραψε:...
αυτα με τους ορκωτους κατανταει κωμωδια.....ο παπαδοπουλος καθιερωσε στην ΠΑΕ ανα εξαμηνο ελεγχο απο ορκωτους....τωρα με την επιτροπη παλι ορκωτους βαλανε .....τι εγινε παπαδοπουλε τους ορκωτους στην ΠΑΕ εσυ τους ειχες βαλει τωρα παλι βαζεις αλλους ορκωτους τι νοημα εχει αυτο τους αλλους εμπιστευεσε και αλλους οχι ?
Μισή ώρα και ο kos ακόμη να απαντήσει..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

[youtube]FTvjdhPZbsM[/youtube]
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από mpafos4 »

obanebane έγραψε:Τα ειπε ολα ο βροχοποιος για το θεμα βρυζα, απλα επειδη εγω ειμαι λιγο βρωμοστομος και του τα εχω μαζεμενα απο περσυ που ολοι τον στηριζατε και το εφαγε το παληκαρι μας ο ζαγορακης, φυγε ζαγορακη ελα βρυζα, βρυζα θεε παρε τη παε.
Αντε χχχχ ρε βρυζα σα πολλα μας τα ειπες δημοσιε υπαλληλε που ετοιμαζεσαι να γινεις ιδιωτικο τσατσακι ουστ. :nairepaok:
Δεν τον στηριζαμε ολοι! :evil:

Υπηρχαν και δυο τρεις "γραφικοι" που ηταν με το Ζαγορακη!...............Εγω,απλα,περιμενω............
zisis the end
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από zisis the end »

ρε παιδια να ρωτησω κατι δεν υπαρχει καμια περιπτωση αυτο το ξεφτιλικι να ειναι ψεμμα δεν τον εχω για τετοιο κωλοτουμπα......μηπως ειναι παραμυθια και εμεισ τσιμπαμε και εκτεθουμε μετα.....????????
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Eγω στη θεση σου θα αλλαζα nickname :lol: :lol: :lol: :lol:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από mpafos4 »

Federacion έγραψε:Συναγωνιστη με τη φούντα,
Λεγε.......... 8-)
zisis the end
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από zisis the end »

obanebane έγραψε:Eγω στη θεση σου θα αλλαζα nickname :lol: :lol: :lol: :lol:


επιφυλασσομαι εννοειται......αλλα μακαρι για μενα να ειναι ψεμματα
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από geoavr »

zisis the end έγραψε:ρε παιδια να ρωτησω κατι δεν υπαρχει καμια περιπτωση αυτο το ξεφτιλικι να ειναι ψεμμα δεν τον εχω για τετοιο κωλοτουμπα......μηπως ειναι παραμυθια και εμεισ τσιμπαμε και εκτεθουμε μετα.....????????
Zisis the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end

Είσαι πολύ μπροστά αδερφέ.Προφητικό το nick.
Μην το αλλάξεις ποτέ...
:D :D :D
zisis the end
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από zisis the end »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

χαχαχαχα.....ωραιος......αλλα σοβαπα αφου εχει συμβολαιο με την εθνικη πωσ γινεται να παει στον παναθηναικο θα πληρωσουν τη ρητρα οι βαζελοι?????????????????????????? γαι αν τον αγορασουν?????????????
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ηταν συμβασιουχος λαιμαι :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αν τελικα ισχυσει κατα πως φαινεται...θα με χαλασει πολυ...αλλα επαγγελματιας ειναι...συνεχιζουμε με οσους μας θελουνε..ετσι οπως ειμαστε
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gash04 »

Βρε βρε πως τα φέρνει η ζωή κάποιες φορές.
Ακόμα θυμάμαι κάτι διαξιφισμούς που είχαμε για το διοικητικό πουλέν όλων ακόμα και δικό μου ασχέτως αν πολλά δεν μου άρεσαν κάπου κατά το καλοκαίρι με κυριότερο όλων το φιάσκο Μπερέτα το οποίο πληρώσαμε πολύ ακριβά φέτος και είχε υπολογιστεί απο τότε σε κάποιο ποστάρισμα μου του καλοκαιριού και τελικά χρεώθηκε ο Ζαγοράκης σήμερα.
Μετά ήταν και οι περίεργες συμπεριφορές με Σάχπα αποχωρήσεις και περίεργες δηλώσεις για την γλυκιά πολυθρονούλα του προέδρου.
Είχαμε και κάποιο πραξικόπημα που δεν έγινε μέσα στην χρονιά κοινώς περίεργα πράματα...

Μάλλον τον υπερεκτιμήσαμε τελικά τον Ζήση μας.

υγ
Μακάρι να πάει στον λαγό ο Ζήσαρος του το εύχομαι πραγματικά.
Με τον Αντωνίου θα κάνουν ένα αποτελεσματικό δίδυμο.

υγ2

Αν και κατά βάθος επειδή είμαι χαζορομαντικός πιστεύω ότι θα αρνηθεί την πρόταση του λαγού γιατί είναι έξυπνο παιδί ο ψυχρός εκτελεστής ΖΒ.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Kαλά, πραγματικά πιστεύετε ότι είναι παραμύθι?

Εδώ για το πρωτοσέλιδο είχε χαλάσει τον κόσμο, και τώρα τσιμουδιά.

ΟΥΣΤ ΡΕ! Επαγγελματίες πωλητές ΠΑΟΚτσηδιλικίου...
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Ale3 »

Θα κράξω όταν και εάν γίνει επίσημο.

Ας κρατήσουμε μία πισινή και να μην υπεραναλύουμε φήμες.

Εάν και εφόσον οριστικοποιηθεί.... βαράτε αλύπητα και εγώ μαζί σας.


Υ.Γ.0 Δεν το πιστεύω το άρθρο.

Υ.Γ.1 Θα ήταν λογικότερο να ξεπερνάμε το σοκ. Να ξανασκεφτόμαστε τι γίνεται και μετά να αντιδρούμε.

Υ.Γ.2 Πόσες φορές πουλήσαμε τον Βιέρι μέχρι τώρα???? (ΑΡΔ)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”