Πάντως έχω μια απορία.
Τι εννοείς ρε αδερφέ ή τι φαντάζεσαι?Parolos έγραψε:niko70 έγραψε:Το θέμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου του ΠΑΟΚ, τον θεωρούσε εφεδρία για την ομάδα...Και αυτό το γνώριζε ο Ζήσης πολύ καλά...Για να κλείνει μόνος του αυτή την πόρτα (γιατί την κλείνει και μάλιστα οριστικά) με βάζει σε σκέψεις, γιατί χαζό δεν τον θεωρώ....Κάτι γνωρίζει για το μέλλον (και αυτός και ο Σαχπα...?)
Υ.Γ.Αν δεν θες να απαντήσεις για φόβο ματάκια στείλε pm.