marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 01:03
renegade έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:15
Αν και ακόμα περιμένω μια απάντηση για το πρεστίζ..
Ναι, έχεις δίκιο. Σκόπιμα δεν έγραψα γιατί η απάντηση θα είχε στοιχεία επί προσωπικού και δεν ήξερα αν ήθελες κάτι τέτοιο.
Αφού ξαναρωτας βεβαίως και θα σου πω τι εννοούσα.
Όλα αυτά τα χρόνια απολαμβάνω να διαβάζω τα σχόλια σου είτε γιατί στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ταυτίζονται οι απόψεις μας, είτε γιατί όταν διαφωνούμε έχεις καθαρή και τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία είτε γιατί σε αρκετά θέματα δίνεις τροφή για σκέψη παρατηρώντας τα γεγονότα με διαφορετική οπτική είτε γιατί αντιλαμβάνομαι πως έχεις γνώσεις και εμπειρίες πάνω στα συνήθη θέματα που συζητιούνται σε αυτό το οπαδικο φόρουμ που είναι χρήσιμα για όσους είμαστε απλοί θεατές.
Τυχαίνει λοιπόν κάποιες φορές να σκαλώνεις με κάποια πρόσωπα αρνητικά απέναντι τους. Όταν αναφέρεσαι σε αυτά τα πρόσωπα, ξαφνικά κάνεις στροφή 180 μοιρών και βγάζεις ένα άλλο προφίλ απέναντι τους, χαρακτηρίζοντας και κρίνοντας τα με τρόπο εξω τους κανόνες κριτικής που ο ίδιος έχεις ορίσει σε παρόμοιες καταστάσεις, σε σημείο που φαίνεται πως γραφειι διαφορετικός άνθρωπος.
Να φανταστώ όταν λες " να σκαλώνεις με κάποια πρόσωπα αρνητικα " εννοείς τον λουτσέσκου. Άρα κακώς χρησιμοποιείς πληθυντικό.
Καταρχάς φέτος έχω πει ελάχιστα πράγματα για τον λουτσέσκου. Ακόμα και φανατικα λουτσοσκυλα έχουν πει φέτος πολύ περισσότερα και πολύ χειρότερα.
Αλλά ας το προσπεράσουμε αυτό, δεν με ενοχλεί που μου έχει βγει το μάτι.
Ας ξεκινήσουμε πρώτα με μία ερώτηση.
Μήπως στο συγκεκριμένο θέμα δεν δέχεσαι την διαφορετική οπτική εξαιτίας της μεγάλη σου αγάπης για τον Ρασβαν?
Μήπως απλά μπλοκάρεις την επιχειρηματολογία μου γιατί απλά αυτά που λέω σε βρίσκουν τελείως αντίθετο και είναι ενάντια σε ό,τι πιστεύεις για τον Ρασβαν?
Και να σου πω και κάτι...τι επιχειρηματολογία χρειάζεται ένας οπαδός μετά από όσα έχουνε συμβεί τα τελευταία 2 χρόνια?
Έχω πει χίλιες φορές και θα το πω ακόμα μία. Ο λουτσέσκου για μένα προπονητικά είναι ένας decent προπονητής για τα ελληνικά δεδομένα.
Σε αντίθεση με πολλά λουτσοσκυλα δεν με πείραζε ούτε η τακτική του ακαμψία,ουτε οι αλλαγές στο 70' ,ούτε το μπιλντ απ, ούτε τίποτα από αυτά τα τετριμμένα που ακούγονται.
Εγώ προσωπικά όμως δεν μπορώ να δεχτώ το χαρακτήρα του. Τι να κάνουμε?
Καταρχάς θεωρώ ότι περνάει κατά πολύ την γραμμή ισορροπίας στο θέμα εγωισμού.
Ο εγωισμός είναι καλός μέχρι ένα σημείο. Όταν όμως ξεπερνάς κατά πολύ αυτό το σημείο και προσπαθείς να κάνεις πράγματα απλά και μόνο για να αποδείξεις ότι εσύ έχεις δίκιο και όλοι οι άλλοι έχουνε λάθος πχ περίπτωση μπισεσβαρ...τότε υπάρχει πρόβλημα και αυτό το πρόβλημα θα το βρει μπροστά της η ομάδα μου.
Επιπλέον όπως με ενοχλούσε κάποτε ο Άγγελος που ήθελε να είναι κάτι παραπάνω από προπονητής, το ίδιο αισθάνομαι και με τον λουτσέσκου.
Δεν γινότανε να μην επέλθει διαζύγιο με τον λουτσέσκου και να διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση όπου ποδοσφαιριστές και προπονητής ένιωθαν ότι είναι στο απυρόβλητο από την διοίκηση ο ένας και από τον προπονητή τους οι άλλοι ό,τι και να γίνει.
Δεν γίνεται να δημιουργείς μία τέτοια δημοσιοϋπαλληλυστικη κατάσταση στο αγωνιστικό και να λέμε έλα μωρέ.
Κλείνοντας, αυτό που εγώ έχω καταλάβει για τον λουτσέσκου από το δεύτερο του πέρασμα είναι ότι πρόκειται για έναν προπονητή ο οποίος τελικά είναι ότι ακριβώς κατηγορεί ο ίδιος για τους ρουμάνους ποδοσφαιριστές.
Όταν τα πράγματα είναι όλα σε συνθήκες εργαστηρίου, μοιάζει με τον γκουαρντιολα και η ομάδα του παίζει καταπληκτικό ποδόσφαιρο.
Όταν όμως κάτι χαλάσει μέσα στο μυαλό του , τότε δεν ξέρεις πού θα σταματήσει η ελεύθερη πτώση.
Αυτό είναι ανεπίτρεπτο για μία ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ.
Υγ είμαι σίγουρος ότι σε ένα περιβάλλον που το μυαλό του θα είναι αποκλειστικά στο ποδόσφαιρο, χωρίς συναισθηματισμούς και δεν θα σκέφτεται γιατί αυτός δεν με γουστάρει, γιατί μετά από τόσα που τους έχω κάνει δεν ικανοποιούν τις προτάσεις μου κ.α τέτοια,θα μπορούσε να παρουσιάσει μεγαλύτερο έργο.
Υγ2 προσωπικά θεωρώ το δεύτερο του πέρασμα αποτυχημένο.
Όχι μόνο για τους τίτλους που έχασε αλλά κυρίως ( εφόσον χάθηκαν οι τίτλοι ) γιατί δεν έχτισε τίποτα.
Έφυγε μετά από 5 χρόνια και δεν έχεις σε τίποτα να πατήσεις πάνω
Αυτό είναι ίσως πιο μεγάλη αποτυχία και από τους χαμένους τίτλους.
Υγ3 ένας ένας τα μυνήματα αγάπης για να μπορέσω να τα δω όλα