Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
rasputin
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 12:30

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από rasputin »

Slidar τι μπινελίκια άκουσες βραδιάτικα δεν λέγεται... Νυσταγμένος, εκνευρισμένος και ψόφιος από την δουλειά είπα να δω τα posts της μέρας και μιας που έχω συνηθίσει να κάνω αδιακρίτως κλικ σε όλα τα λινκς εδώ μέσα...

Μιας που μπήκα στον κόπο να γράψω κάτι, θα πω πως από την ΑΕΚ δεν θέλω να πάρουμε κανένα παίχτη από αυτούς που θα φύγουν με προσφυγή. Δε με νοιάζει τι κάνανε οι δικές τους διοικήσεις στο παρελθόν.
Προσφυγές.. προσφυγιά.. σκατά... :(
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Besuch »

τεινω να συμφωνησω μαζι σου Τρελοκαλογερε! Κανεναν παιχτη απο τον "χαρταετο"!
prophecyy
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 00:37

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από prophecyy »

αν παρεις παικτη απο τν αεκ,εκτος του οτι γινεσαι ενα με αυτο που απεχθανεται ολοκληρωτικα η ιδιοσυγκρασια του ΠΑΟΚτση,τους κανεις κ χαρη.αν διαβασατε ο καραμπελας εκανε προσφυγη για να μεινει ελευθερος επειδη του χρωστανε κ οι απιθανοι ζητησαν προταση απο αλλη ομαδα για τον αφησουν ελευθερο.

αλλα κ ποιον να επαιρνες,υποθετικα;τον λεοναρντο;οχι να κατσει εκει τωρα να μαθει να βγαζει γλωσσα.προσφυγη κ τα λεφτα σε καμια 10ετια
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από nyxteridas »

Έτσι όπως πάνε τα πράματα, με φαίνεται ότι το συγκεκριμένο τόπικ θα πρέπει να μετακομίσει στην κατηγορία Π.Α.Ο.Κ. - Ρετρό
Άβαταρ μέλους
Agapoulas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 22:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Agapoulas »

Ποιος Λεαλ ρε παιδιά θα πάρεις παίχτη αργό και βαρύ που δεν μαρκάρει και δεν σκοράρει και σου κάνει και λιγες ασιστς και έχει ιστορικό με τραυματισμούς είναι και 30χρονών να τον βάλεις πάνω στην γραμμή και πάνω στον ασβέστη? Αποκλείεται.
Δεν νομίζω να υπάρχει καν Λεαλ απλά είναι η γνωστή μέθοδος Βρύζα που ενώ μιλάει με άλλους βγάζει στην δημοσιότητα άλλους για να παραπλανήσει τα ΑΡΔ. Είναι έγκλημα ο Λεάλ στην γραμμή και λίγος για τον ΠΑΟΚ. Όχι πως ο Λεοναρντο είναι κανένας παικταράς. @@μέντολες είναι. Απλά ο Λεονάρντο θα σου κάνει και 6-7 γκολ την χρόνιά και άλλες τόσες ασσιστς και μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς ο παίκτης στην γραμμή. Ο ΠΑΟΚ στην γραμμή φέτος έχει ταχύτητα, αν πάρεις τον Λεαλ γυρνάς σε εποχές Σορλέν στην γραμμή με την διαφορά ότι ο Σορλέν ήταν καλύτερος αμυντικά.

Αν είναι να έχω δύο τεχνικούς διευθυντές για να παίρνω τον Λεάλ στην γραμμή … χρειάζομαι τότε τουλάχιστον άλλους 4 τεχνικούς διευθυντές για να δω xtrem παίχτη εκεί…
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Για λεαλ σε αλλη χρονικη στιγμη ισως εκραζα κιολας αλλα ετσι οπως ειμαστε τωρα ποιοτικα μπροστα ειναι καλος πιστευω...στο ματς στην κρητη τον θυμαμαι παντως απεναντι στο Λινο που δε μπορουσε να τον κοψει...οποτε επαιζε δεξια..

Οσον αφορα για το σκαουτιγκ μακαρι να διαψευστουμε και να φερουν κτ καλο με βαση αυταπου δινουμε...αν και οι εξετασεις τους θα ναι το καλοκαιρι που θα φυγουν και κπ συμβολαια...

τωρα αυτο που γραφουν για κρεσιτς και γαβρο δεν ξερω αν το πιστευει και κανεις...μακαρι να τον σπρωχναμε προς οποιαδηποτε κατευθυνση...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από sourmenetes »

Agapoulas έγραψε:Ποιος Λεαλ ρε παιδιά θα πάρεις παίχτη αργό και βαρύ που δεν μαρκάρει και δεν σκοράρει και σου κάνει και λιγες ασιστς και έχει ιστορικό με τραυματισμούς είναι και 30χρονών να τον βάλεις πάνω στην γραμμή και πάνω στον ασβέστη? Αποκλείεται.
Δεν νομίζω να υπάρχει καν Λεαλ απλά είναι η γνωστή μέθοδος Βρύζα που ενώ μιλάει με άλλους βγάζει στην δημοσιότητα άλλους για να παραπλανήσει τα ΑΡΔ. Είναι έγκλημα ο Λεάλ στην γραμμή και λίγος για τον ΠΑΟΚ. Όχι πως ο Λεοναρντο είναι κανένας παικταράς. @@μέντολες είναι. Απλά ο Λεονάρντο θα σου κάνει και 6-7 γκολ την χρόνιά και άλλες τόσες ασσιστς και μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς ο παίκτης στην γραμμή. Ο ΠΑΟΚ στην γραμμή φέτος έχει ταχύτητα, αν πάρεις τον Λεαλ γυρνάς σε εποχές Σορλέν στην γραμμή με την διαφορά ότι ο Σορλέν ήταν καλύτερος αμυντικά.

Αν είναι να έχω δύο τεχνικούς διευθυντές για να παίρνω τον Λεάλ στην γραμμή … χρειάζομαι τότε τουλάχιστον άλλους 4 τεχνικούς διευθυντές για να δω xtrem παίχτη εκεί…
Αδελφε εκτος οτι τον εχεις αχρηστεψει εντελως τον παιχτη κραζεις και τους παντες που μπορει να τον επιλεγουν..Μπολονι και 2 τεχνικοι διευθυντες δηλαδη δεν εχουν σχεση με μπαλα??? :? :? :? :?
Αυτοι δε βλεπουν κατι???
Άβαταρ μέλους
Agapoulas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 22:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Agapoulas »

Πρώτον. Δεν παραβίασα κανένα κανόνα το φόρουμ.
Δεύτερον. Που είδες να κράζω τον Μπολόνι και που είδες να κράζω τους τεχνικούς διευθυντές. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έχει διαψεύσει την είδηση και εσείς την υιοθετείτε. Εγώ απλά κάνω κριτική στην είδηση και αποκλείω ο Βρύζας να τον φέρει στον ΠΑΟΚ. Τονίζω ότι είναι παίκτης μέτριος τεχνίτης αλλά όχι για την γραμμή. Στην γραμμή φέτος έχεις φωτοβολίδες και εκεί είναι όλο το μυστικό του φετινού ΠΑΟΚ στην ταχύτητα και στην ανάπτυξη από τα πλάγια. Αν εσύ θέλεις να το χαλάσουμε αυτό ας βάλουμε και τον Ιβιτς στην γραμμή.
Τρίτον λέω την γνώμη μου όπως όλοι.
Αν απαγορεύεται και αυτό τότε να μη κάνουμε κρητική σε τίποτα και να δίνουμε παντού λευκές επιταγές.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από sourmenetes »

Δε σου ειπε κανεις οτι παραβιαζεις καποιον κανονα..Απλα σου ειπα οτι λες αυτοι που ψαχνονται και ειναι 3 μην ειναι και παραπανω να μηνν ξερουν τι ψαχνουν???

Νταξει συμφωνω οτι δεν εκραξες μπολονι... :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Agapoulas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 22:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από Agapoulas »

Μπορεί να ξέρουν αλλά κάνουν και λάθη. Και η ιστορία έδειξε ότι είναι καλύτερα να τους έχεις από κοντά και να τους κάνεις κριτική πριν κάνουν το λάθος παρά μετά. Αυτοί που βλέπουν που λες έχουν κάνει όλα αυτά τα χρόνια εκτός από καλά και πολλά λάθη που στοίχησαν πολλά εκατομμύρια στον ΠΑΟΚ. Δεν είναι κακό να τους κάνει και λίγο κριτική. Άμα έρθει ο Λεαλ στον ΠΑΟΚ τότε θα τον στηρίξω και θα εύχομαι να με διαψεύσει γιατί παίζει στην ομάδα μου.Τώρα όμως είναι παίκτης του Εργοτέλη και τον κρίνω σαν παίκτη του Εργοτέλη. Να μου έκανε 10 γκολ την χρονιά ο Λεάλ στον Εργοτέλη και θα έλεγα να έρθει να βοηθήσει. Και το ίδιο ισχύει και για τον οπουδήποτε ακόμα και για τον Γουνδουλάκη να γράψουν ότι θα έρθει. Αλλά πριν έρθει γιατί να τον στηρίξω επειδή θέλουν να πουλήσουν είδηση τα ΑΡΔ? Δεν τον πιστεύω αυτό τον παικτη και στο φινάλε και τεχνίτης να είναι μια ζωή θα παίζει στον Εργοτέλη γιατί είναι αργός και δεν μαρκάρει.
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από paokmono »

με τον Λεαλ στο κεντρο, μπορεις να παιξεις με δυο σκληρους κοφτες.
θα σου κανει παιχνιδι, θα τραβηξει παιχτες, θα ελευθερωθει περισσοτερο ο Σαλπι, θα μπορει να κανει μια κοφτη τριπλα εξω απο την περιοχη, αλλαζει συνολικα το παιχνιδι μας.
Θελω να ερθει χθες και θεωρώ πως είναι καλή επιλογή και για το καλοκαιρι. Οχι μονο χειμωνιατικη λυση αναγκης.
Ως εξτρεμ, θα ειναι αλλη μια επιλογη και στα δεξια.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από joshua »

Δεν νομιζω οτι ειπε κανεις ποτε οτι ο Λεαλ ειναι ο Μεσι, αλλα απο αυτο το σημειο μεχρι και να τον θαβουμε υπαρχει αποσταση.Εχει περισσοτερα γκολ ανα παιχνιδι και απο τον λεοναρντο και απο τον βιερινια στην καριερα του και μπορει να μην ειναι καθαρο εξτρεμ αλλα μην ειστε σιγουροι οτι αποκταται γι'αυτη τη θεση.Ο Μπολονι ψαχνει για παικτη που να μπορει να παιξει σε παραπανω της μιας θεσης, καθως το κενο στον επιτελικο ειναι ισως μεγαλητερο απο αυτο του εξτρεμ και ο Λεαλ ειναι μια χαρα παικτης για αντι-ιβιτς που επιπλεον μπορει να βοηθησει σε παιχνιδια,κυριως μεσα στη τουμπα και στα πλαγια.Εκτος εδρας ο Γεωργιαδης ειναι μια χαρα στον ασβεστη.Να τονισω επισης για αλλη μια φορα οτι το ποσο που διθετουμε δεν ξεπερναει αυτο της αμοιβης του ρομπερ και του παπαζογλου και ειναι μικροτερο αυτης του Φωτακη.Τι ακριβως περιμενετε να βρουν με αυτα τα δεδομενα?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Συμφωνώ (σε ανησυχητικό βαθμό, πάλι) με Josh.

ΥΓ: Δημητρό, κάνε ένα διάλειμμα αύριο και πέρνα από του Πλάτωνα!
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

PARASANDALOS έγραψε:για το ελληνικο πρωταθλημα τρωγεται και ετσι οπως ειναι η ομαδα μας τωρα οποιος και να ερθει καλο θα ειναι γιατι δεν εχουμε ροστερ...απο το να μην ερθει κανενας ...καπως ετσι σκεφτεται και ο μπολονι οταν κοιταει το παγκο του...
και καλο θα ηταν ο ρομπερ να φυγει με την αποκτηση καποιου στη θεση αυτη..

ο καραγκουνης του ατρομητου παιρνει 4 000 το μηνα και ειναι πολυ καλυτερος απο τον ρομπερ που παιρνει 15 το μηνα
off topic....
ομορφαντρα μου.....ειχες δεν ειχες,τον ειπες παλι τον καλο σου λογο για τον Ρομπερ :lol: :lol:
...τετοια καψουρα μαζι του ρε παιδι μου... μιλαμε για τρελα:lol: :lol:
ειπαμε ειναι το πουλεν σου :o :mrgreen: αλλα εσυ εχεις ξεπερασει τα ορια :opaokara:
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012

Δημοσίευση από bane1980 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Συμφωνώ (σε ανησυχητικό βαθμό, πάλι) με Josh.

ΥΓ: Δημητρό, κάνε ένα διάλειμμα αύριο και πέρνα από του Πλάτωνα!
Κρατήστε μία και για μένα :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”