Μιας που μπήκα στον κόπο να γράψω κάτι, θα πω πως από την ΑΕΚ δεν θέλω να πάρουμε κανένα παίχτη από αυτούς που θα φύγουν με προσφυγή. Δε με νοιάζει τι κάνανε οι δικές τους διοικήσεις στο παρελθόν.
Προσφυγές.. προσφυγιά.. σκατά...
Αδελφε εκτος οτι τον εχεις αχρηστεψει εντελως τον παιχτη κραζεις και τους παντες που μπορει να τον επιλεγουν..Μπολονι και 2 τεχνικοι διευθυντες δηλαδη δεν εχουν σχεση με μπαλα???Agapoulas έγραψε:Ποιος Λεαλ ρε παιδιά θα πάρεις παίχτη αργό και βαρύ που δεν μαρκάρει και δεν σκοράρει και σου κάνει και λιγες ασιστς και έχει ιστορικό με τραυματισμούς είναι και 30χρονών να τον βάλεις πάνω στην γραμμή και πάνω στον ασβέστη? Αποκλείεται.
Δεν νομίζω να υπάρχει καν Λεαλ απλά είναι η γνωστή μέθοδος Βρύζα που ενώ μιλάει με άλλους βγάζει στην δημοσιότητα άλλους για να παραπλανήσει τα ΑΡΔ. Είναι έγκλημα ο Λεάλ στην γραμμή και λίγος για τον ΠΑΟΚ. Όχι πως ο Λεοναρντο είναι κανένας παικταράς. @@μέντολες είναι. Απλά ο Λεονάρντο θα σου κάνει και 6-7 γκολ την χρόνιά και άλλες τόσες ασσιστς και μπορεί να παίξει αξιοπρεπώς ο παίκτης στην γραμμή. Ο ΠΑΟΚ στην γραμμή φέτος έχει ταχύτητα, αν πάρεις τον Λεαλ γυρνάς σε εποχές Σορλέν στην γραμμή με την διαφορά ότι ο Σορλέν ήταν καλύτερος αμυντικά.
Αν είναι να έχω δύο τεχνικούς διευθυντές για να παίρνω τον Λεάλ στην γραμμή … χρειάζομαι τότε τουλάχιστον άλλους 4 τεχνικούς διευθυντές για να δω xtrem παίχτη εκεί…
off topic....PARASANDALOS έγραψε:για το ελληνικο πρωταθλημα τρωγεται και ετσι οπως ειναι η ομαδα μας τωρα οποιος και να ερθει καλο θα ειναι γιατι δεν εχουμε ροστερ...απο το να μην ερθει κανενας ...καπως ετσι σκεφτεται και ο μπολονι οταν κοιταει το παγκο του...
και καλο θα ηταν ο ρομπερ να φυγει με την αποκτηση καποιου στη θεση αυτη..
ο καραγκουνης του ατρομητου παιρνει 4 000 το μηνα και ειναι πολυ καλυτερος απο τον ρομπερ που παιρνει 15 το μηνα
Κρατήστε μία και για μέναΑποστόληςΑ έγραψε:Συμφωνώ (σε ανησυχητικό βαθμό, πάλι) με Josh.
ΥΓ: Δημητρό, κάνε ένα διάλειμμα αύριο και πέρνα από του Πλάτωνα!